در مجمع عکاسان

  • ۱۶:۰۱
دیروز عقد صمیمی ترین و دوست داشتنی ترین دوستم بود  ، حیسا مثل خواهرم میمونه ، خواهری که 20 روز ازم کوچیکتره ...
دختری که عاشق عکاسیه و با علاقه در کنار رشته ی دانشگاهیش اون رو دنبال می کنه ...
 همیشه هم کلی عکس از دوست و خانواده و فامیلش دنبالشه ، جوری که دیروز مهمون ها با اینکه اکثرا دفعه اولی بود که همدیگه رو از نزدیک می دیدن ، ولی کامل هم رو می شناختن و با خنده میگفتن شما باید فلانی باشی ، عکس هات رو حیسا نشونم داده ! 
مثلا مادربزرگش اومد من رو بغل کرد و کلی قربون صدقه ام رفت  که من تو رو می شناسم ، دوست حیسایی ، مثل نوه ی خودم دوست دارم ، دعا میکنم تو هم سفیدبخت بشی ؛ که با حرف هاش من هر چقدر تلاش کرده بودم که گریه نکنم ، کمی گریه ام گرفت ...

داشتم میگفتم دست بر قضا عروس خانوم توی دوره های عکاسی  با ماه داماد آشنا شد ... عکاس مراسمشون هم یکی از هم دوره های عکاسیش بود که فک کنم تا آخر جشن چند هزار تایی عکس گرفت ! یه جا عکاس باشی گفت صحنه ی حلقه دست کردن رو مرحله به مرحله اجرا کنن ، یعنی حلقه یکی یکی از بند انگشت عبور کنه و اون عکس بگیره :)) جوری که حوصله ی حیسا سر رفت و بند آخر و سریع رد کرد ... 
جالب تر از همه آخرای جشن بود که داماد دوربین رو از عکاس گرفت و خودش شروع کرد از عروس خوشگلش عکس گرفتن ... و بعد هم از تک تک مهمون ها عکس گرفت :))) خیلی صحنه ی فانی بود ، فکرش رو بکنین داماد دوربین به دست بیاد جلوی شما و ازتون عکس بگیره ! 
امیدوارم به حق روز عزیزی که در اون به هم محرم شدن ، دل هاشون برای ابد به هم محرم بمونه ... آمین 
این هم دسته گل که نه ، قفس گل ناقابل من برای دوست جونم 
  • ۲۷۳
سُـرور ..

مبارکا باشه..

منم عکاسی دوست دارم و تا جایی هم رفتم

حیسا.. چه اسم قشنگی..

مچکرم :)
اسم دقیقش این نیست در واقع :دی
سانیا
اخ یعزیزم چقدر عروسی دوست نزدیک خوبه حس قشنگی میده ....
چه داماد خوش ذوقی خودش عکاسی کنه . انیجور عروس دامادها یخاص فوق العاده اند
حس این و داشتم که عقد خواهرمه ... کلی هم سفارش خواهرم رو به داماد کردم ...
سُـرور ..
وای نگو :(
چی رو نگم ؟ 
آهان ... خب از عوارضشه :|
فریبا
چه دسته گل قشنگی .خوش به حال حیسا که دوستی به مهربونی تو داره .
قفس گل :)) 
مچکرم ...
صبا مهندس
صمیمی ترین دوست آدم که ازدواج کرد یه جورایی باید دیگه فراموشش کرد:)مطمئنا اون رابطه دوستی قبلی بعد از ازدواج به شکل قبل نمیمونه،حداقل برای من که اینطور بوده...
فراموش کردن نه! ولی خب طبیعتا دیگه دوست شماره ی اولش میشه همسرش و ما در جایگاه بعدی قرار می گیریم.
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan