مثلا... زندگی کنی

  • ۰۱:۰۰


مثلا 3 ساعت بشینی سر کلاس آشپزی و تند تند نوت برداری و فیلم و عکس بگیری و با ذوق منتظر پخت فینگرفودها باشی، بعد وقتی تست کنی، از بس غذاها بو و طعم سیر میدن، فقط از دو مدل از 6 مدل خوشت بیاد :|

مثلا نه تنها خودت نخوری که حتی خانواده ات هم چون ذائقه ای شبیه به تو دارن، نتونن بخورن! ولی دختر عمه ات برای کاری بیاد خونتون و تمامش رو بخوره و به به و چه چه کنه که به خواهرم هم یاد بده تا واسمون درست کنه

و جالب اینه که مثلا داداشت بگه برات سورپرایز دارم و به شرط سوسیس توی یخچالت بهت میدم و قبول کنی و از پشت سرش رمان شوهر آهو خانم ت رو که پیدا کرده، دربیاره!

و بعدش دوباره مثلا زانوی چپت ضعیف باشه و از ورجه ورجه های ایروبیک آسیب دیده باشه، جوری که به راحتی نتونی برقصی ولی با پرروبازی باز هم برقصی!

و مثلا قرار باشه به شهر آینده ی دخترعمه ات بری تا توی جهیزیه چینی کمک کنی :)

و بهتر از اون مثلا شهر آینده دخترعمه، شهر یکی از دوستای مجازیت باشه و قرار باشه برای اولین بار ببینیش!

و مثلا تر! امام خوبی ها دوباره تورو طلبیده باشه :)

مثلا دنبال نکات لذت بخش برای خوب شدن حالت باشی...

مثلا... 

        مثلا...

                زندگی کنی!

+ عکس و من گرفتم ولی کار خودم نیست این هنرمندی 

  • ۳۳۸
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
مثلا انقد خوب و خووش زندگی کنی و با سختیای زندگی کنار بیای تا زندگی برگرده بگه:من تسلیم:)

یا مثلا تر انقد از زندگی لذت ببری که هیچوقت حسرتشو نخوری و مثلاترتر التماس دعا و خوش بگذره:)
من دارم ادامه میدم واسه وقتی که زندگی بگه : تسلیم آقا، تسلیم! تو بردی :))

کاش بتونیم از لحظه لحظه ی زندگیمون استفاده کنیم
مثلاترتر:)))) مچکر جای شما خالی
نفس نقره ای
دلم از این شلوغی ها میخواد منم :)
باید برای ایجاد شلوغی خودت دست به کار بشی و دور خودت رو شلوغ کنی! تازه من یک مورد شلوغی دیگه رو چون مطمئن نبودم درخواستم رو قبول میکنن یا نه، ننوشتم، اردوی جهادی!
مهربانو
واااای چقدر خوشگلن اینا .. بخدا اگه من اونجا بودم یه گرد از خورده نوناشم باقی نمی موند ... تو چه آشپزی هستی که طعم سیر رو دوست نداری ؟؟ 
من همیشه به مهردخت هم که اشپزیدوست داره ولی بدون سیر میگم نصف حاااالش به اون بوی خوش سیرشه . 
خلاصه که هوپ جان چه اتفاقات خوشایند خوبی 
فینگر فود ، شوهر اهو خانوم و جهیزیه چینی ...
مواظب زانوت باش عزیزم حالا حالا ها لازمش داری 
فقط قیافه دارن :))) البته وسطی که اسمش اکلره طعم خوبی هم داره! بخوام درست کنم، سیرو یا حذف میکنم یا خیلی کم میزنم! طعم سیرو فقط توی سوسیس و کالباس و خیارشور میتونم تحمل کنم :))))
آره از این اتفاقات خوب سرمست مستم!
باید برم پیش یه پزشک طب ورزش واسش
سانیا
مثلا تو زندگ یکن .مثلا شاد باش برا یتمام فینگر فودها ....
مثلا بخند برای روزهای قشنگ
جهیزیه چیدن شادی میاره و شاد باش
برقص و ازاد باش
سانیا جون خودم شعر گفتی :)))) 
من برای نیمی از فینگر فوها شاد شدم! ببینم بقیه موارد رو که امروز آموزش میدن چه طعمین؟ 
اوهوم عاشق جهیزیه چینی و سیسمونی چینیم :) 
باش سعی میکنم پام خوب شه که برای عروسی کلی برقصم :))
سُـرور ..
مثلا...
مثلا ؟! :)
. زیزیگلو
فایده نداره...باید حتما یه دور برم کلاس آشپزی...

آره باید بری... خیلی چیزها برای یادگیری داره!
فریبا
کاش میومدی شهر ما😍💗
این ایروبیک هم که همیشه دشنت زانوهاست ورزشت رو عوض کن
این وقت تابستون و شهر شما؟ یا خدا :| 
دکترم گفت اصلا تا یه مدت ورزش نکن :||
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan