چطوری به بلاگ من رسیدن؟!

  • ۱۱:۵۵

به بهونه چالش بهار و دوستش، سری زدم به عبارات جستجو شده ای که مردم رو به بلاگ من رسونده، زیاد متنوع نیستن و توی اکثرشون نشونی از رفیق هست! باز هم جای شکرش باقیه که با عبارات عجیب غریب وارد اینجا نشدن و هر عبارت یه جورایی به بلاگم ربط داره!

 

من هم از تمام دوستانی که حالش رو دارن، میخوام که توی این چالش شرکت کنن ؛)

  • ۲۹۸
بهار مینویسد
مرسی که شرکت کردی هوپ جان :))
بی بریو *_*
خواهش میکنم بهارا!
اکی!
آقای سوژه خوار
چجوریاس چالشش؟؟؟
منم میخوام شرکت کنم!
مال من فک نکنم عباراتش خوب باشه :)
توی آمارگیر بلاگتون برین و عبارات جستجو شده رو پیدا کنین، اسکرین بگیرین و بذارین بقیه ببینن ؛)
حالا برین ببینین فوقش باید سانسورشون کنین
♫ شباهنگ
من این قسمتو همون اول غیر فعال کرده بودم با سرچ نرسن به وبلاگم
وای فکر نمیکردم هیچ جوری توی سرچ نیاد بلاگ! الان زدم شباهنگ، وبلاگ شباهنگ هیچی توی گوگل نبود!
امید
منم که خب پرت هست بلاگم سرچ گوگل رو هم غیرفعال کردم :))))
شما که اصلا کلا وبلاگ یه گوشه ی دنج و سوت و کوره واسه خودت...
راستی فایل توی ایمیلت دانلود نشد
امید
نه دارم جدیدن کوچ میکنم یه جا که توى دید باشم :)))) 
یه آهنگ بودش ایمیل کردم بهت :(
خوبه ؛)
دانلود نشد دیگه! اسمش رو بگو خودم دانلود میکنم
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan