یارهای مهربانم ؛)

  • ۱۲:۳۲

چند ماه پیش به این فکر می کردم که تا حالا خیلی کتاب خوندم، ولی همه اون ها رو یادم نمیاد یا اگه یادم بیاد اسم نویسنده ها رو فراموش کردم... 

این شد که اوایل تابستون، تصمیم گرفتم در برنامه ی نوت گوشیم که عاشقشم، لیست کتاب هایی که باید بخونم یا می خونم رو از این به بعد اضافه کنم...

بعد متوجه شدم متاسفانه کلی کتاب نصفه نیمه خونده کاغذی و پی دی افی دارم که تمومشون نکردم و اون ها رو هم باید تموم کنم...

لیست یارهای مهربانم به شرح ذیل اند! اونایی که خوندم علامت خوردن، با این توضیح که یکی دو تا رمان زرد اینترنتی هم توی سفر خوندم که اسمشون رو نیاوردم! :

- کتاب های ناتمام و در مراحل مختلف خوندن هستن( اولش، وسطش و آخراش!) :

سال 95:

✔️ 1. هاکل بری فین از مارک تواین 

✔️ 2.شوهر آهو خانوم از علی محمد افغان

✔️3.رساله ای درباره نادر فارابی از مصطفی مستور عزیز

✔️4. بی شعوری از خاویر کرمنت

✔️5. شوهر عزیز من از فریبا کلهر

✔️6.آبرو از دست رفته کاترینا بلوم از هاینریش بل

✔️7.شازده کوچولو از آنتوان دو سنت اگزوپری

8. قورباغه ات را قورت بده از برایان تریسی

9.آیا تو آن گمشده ام هستی از باربارا دی آنجلیس( برای بار دوم)

✔️10.رویای تبت از فریبا وفی

✔️11.آبی عشق از ر.اعتمادی 

✔️12.استخوان های دوست داشتنی آلیس سبالد

✔️13.بربادرفته از مارگارت میچل

✔️14.شکرآب از محدثه خالو

✔️15. دخترم فرح از فریده دیبا

✔️16.مزرعه حیوانات از جورج اورول

✔️17. سال های بی کسی از مریم جعفری

✔️18. مردان غریب من از نسرین قدیری

✔️19. صد سال تنهایی از گابریل گارسیا مارکز

✔️20. ساعت 4 آن روز از مهین محتاج

✔️21.کسی پشت سرم آب نریخت از نیلوفر لاری

✔️22. در خلوت خواب از فتانه حاج سید جوادی

✔️23. پیردختر از اونوره دو بالزاک

سال 96:

✔️24.  پاییز فصل آخر سال است از نسیم مرعشی

✔️25. من پیش از تو از جوجو مویز

✔️26. من بعد از تو از جوجو مویز

✔️27. من او را دوست داشتم از آنا گاوالدا

✔️28. مردی به نام اوه از فردریک بکمن

✔️29. مورتالیته و جیغ سیاه از زویا طاووسیان

✔️30. کوری از ژوزه ساراماگو

✔️31. دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد از آنا گاوالدا

✔️32. ناتوردشت از جی.دی سلینجر

✔️33. بادبادک باز از خالد حسینی

 ✔️34. چشمهایش از بزرگ علوی

✔️35. ملت عشق از الیف شافاک

✔️36. سمفونی مردگان از عباس معروفی

✔️37. اتاق از اما دون هو

✔️38. بیوه کشی از یوسف علیخانی

✔️39. وقت نویس از میچ آلبوم

✔️40. دفتر بزرگ (سه گانه دوقلوها) از آگوتا کریستوف

✔️41. مدرک (سه گانه دوقلوها) از آگوتا کریستوف

✔️42. مرد صد ساله ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد از یوناس یوناسن

✔️43. بیلی از آنا گاوالدا

✔️44. آدم های خوشبخت کتاب می خوانند و قهوه می خورند از آنیس مارتن-لوگان

✔️45. درنگ نکن انجامش بده از ریچارد برانسون

✔️46. مبارزه با مرگ پیشه ی من است از فرانک اسلوتر

✔️47. ایام بی شوهری از نسترن رها

✔️48. سه شنبه ها با موری از میچ آلبوم

✔️49. زیر نور شمع از هوشنگ مرادی کرمانی

✔️50. سهره ی طلایی از دانا تارت

✔️51. عطر سنبل عطر کاج از فیروزه جزایری دوما

✔️52. مسخ از فرانتس کافکا

✔️53. راز از رواندا برن

✔️54. لبخند بی لهجه از فیروزه جزایری دوما

✔️55. منِ او از رضا امیرخانی

56. بینایی از ژوزه ساراماگو

✔️57- جاناتان مرغ دنیایی از ریچارد باخ

✔️58. بعد از عشق از فریده گلبو 

✔️59. نامیرا از صادق کرمیار

✔️60. کیمیاگر از پائولو کوئیلو

✔️61. هرس از نسیم مرعشی

✔62.  دروغ سوم (سه گانه دوقلوها) از آگوتا کریستوف

✔️63. بلندی های بادگیر از امیلی برونته

64. دوئل و چند داستان دیگر از آنتوان چخوف

✔️65. شازده احتجاب از هوشنگ گلشیری

✔️66. نامه ای به کودکی که هرگز زاده نشد از اوریانا فالاچی

67. یک هلو و هزار هلو از صمد بهرنگی

68. جین ایر از شارلوت برونته



- کتاب هایی که باید بخرم یا دانلود کنم و بخونم:

1. سال بلوا از عباس معروفی

2.بعد از پایان فریبا وفی

3. دزیره ماری سلینکو

4. مادام بواری از گوستاو فلوبر

5. جزء از کل از استیو تولتز

6. وضعیت آخر از تامس هریس



+ از وقتی که این لیست تنظیم شده، کتاب خوندنم از بی نظمی دراومده.

+ لیست کتاب هایی که باید در آینده بخونم، اکثرا از وبلاگ bookworm عزیز گرفته شده ؛)

+ امروز بابا از جمعه بازار، کتاب شکرآب محدثه خالوی عزیز یا همون گیلاسی معروف وبلاگ نویس رو برام خریده بود، خیلی ذوق کردم ؛)

بعدا نوشت: سعی می کنم مرتب این لیست رو علاوه بر نوت در اینجا هم به روز کنم.

  • ۱۳۰۸
book worm
چه خوب که وب من به دردت خورده عزیزم :-*
ولی حیف که چند وقته آپ نمیشه :(
طاها سوژِتِریَن!
:))
کوری ژوزه ساراماگو رو حتما بخون :)
باشه حتما ؛)
آبان ...
کتاب بیشعوری ..این قدر دلم می خواهد بعضی از جملات بیشعوری را به جای پروفایل تلگرامم بذارم ..مخصوصا اون جمله را :اگر بیشعورها عاشق می شوند فقط به یک دلیل استمی خواهند در هیچ چیز کم نیاورند از جمله عشق !..اما نمی زارم ..نمی دونم چرا ..
ارمیا را دبیرستانی بودم که خوندم ..اولین کتابی که از امیر خانی خوندم ..دوستش دارم ..
کتاب خیلی جالبیه مخصوصا که به خود آدم هم حس بی شعور بودن شدیدی دست میده یا میبینی خیلی از اطرافیانت هم بی شعورن ؛)))
من بچه بودم یکم از من او رو خوندم نفهمیدم چی شد ول کردم :)))
مژگان ..
خواهش میکنم عزیزم :))
قربان شما ؛)
ساره
سووشون سیمین ذانشور هم خیلی قشنگه
میذارمش توی لیست کتابهایی که باید بخونم.
سپاس :-)
هانیه
 سلام میدونی کتاب جز از کل  در مورد چه چیزی هست؟فقط تعریف اش رو شنیدم می خوام ببینم اگه ارزش اش رو داره بخرم بخونم
این لینک رو بخون: جز از کل
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan