مهردخت ؛)

  • ۱۴:۰۰

هر سال...

روز تولدم،

شمع های بیشتری برایم

اشک می ریزند...


گردن آویز پاییزی ام ؛)

+ موهام، تا دیروز تا انتهای مهره های کمری م امتداد داشتن... امروز اومدن تا زیر شونه هام... امان از دست آرایشگرها و قیچی توی دستشون.

  • ۸۵۰
عای عم بــــهـــــار D:
ارایشگر مام داغونه ، مامانم بش میگه فندقی تیره میخوام ، تموم که میشه میگه : عزیزم یه عسلی ناز دراوردم واست :|
با احترام به همه افراد این صنف، ولی هرکاری دوست دارن میکنن، آخرش هم میگن چقد خوشگل شدی ماه شدی :|
عای عم بــــهـــــار D:
عه وا ، تولدت مبارک *_*
وای ممنون بهارک خانوم ؛)
ree raa
تولدت مبارک:) همه مهری ها مااااااااهن ماه !:دی 

موهاتم غصه نخور، مهم اینه که خوشگل شده... چشم به هم بزنی باز بلند میشه و میرسه به کمرت:)
تچکر، نکنه شما هم مهردختی؟ ؛)
امیدوارم، خودش که میگفت دستش سبکه :|
پژال ..
تولدت مبارک خانم دکتر مهربون و دوست داشتنی :-*
خیلی سپاس! پژال جون گل :)
Behnam BN
تولدتون مبارک ...
خیلی ممنونم ؛)
آوو کادو
زادروز شما رو تبریک عرض میکنم :-)
سپاسگزارم ^_^
پرواز ...
تولدتون مبارک :))

مچکرات ؛))
gisoo

سیلام وعرض ادب:)

بازشوماموداریدمن چی بگم ک ازته زدم:/

سلام علیکم ؛)
چطور تونستی؟! :| البته من این توانایی رو دارم یه ماه دیگه برم از ته بزنم، تجربه اش رو داشتم، اول یکم کوتاه کردم بعد رفتم کوپ زدم :)))
+ جالبه اسم بلاگت هم گیسو ه ؛)
امید
تولدت 
مبارک 
:)
خیلی ممنان :))
Omid Amoozgar
راستی اینم وبلاگ آُسان باز شو 
http://lostathigh.blog.ir/
کلا بستیش که!
فریبا
به به تولد خانم گل مبارک باشه🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹ایشالا هر سال بهتر از سال قبل .خوشبخت بشی عزیزم
فدات بشم فریبا جونم😚😘😗
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
تولد تولد تووووولدت مبارک عزیزم:)

ارزومند اروزهات:)

گردنبند پاییزی مبارکت باشه:)

پارسال موهام تا کمرم شده بود واسه اینکه سر موهام تیز تیزی نباشه رفتم گفتم نوک موهام فقط نوووووووووووووک موهام و با قیچی صاف کنه خیلیم تاکیید کردم

هیچی دیگه ده سااااااانت زد تاااااا گردنم شد موهام:/

دیگه امسال تازه موهام شد تا کمرم:////

نمیرم ارایشگاااااااااه دیگههههههههههه ترجیح میدم سرش تیز تیزی باشه:)))
سپاس مچکرات گلم :**
چه عجب یکی این گردن آویز و دید :))
نمیشه نرفت آخه، دم موها دم موشی مانند میشه
Lady cyan ※※
تولد گذشته ات مبارک :)
ممنونم عزیزدلم ؛) 
برنا
سلام
تولدت مبارک (با تاخیر)
همه ی آرزویم برای تو شادی توست.
سلام چه عجب ازین ورا؟
تبریک با تاخیر شما هم قبوله ؛)
سپااااس ؛))
مهربانو
سلام عزیز دلم .. با تاخیر زیاد تولدت مبارک باشه دختر ماه مهر . امیدوارم روزگار بر وفق مرادت باشه و از لحظه لحظه ی عمرت شادی و موفقیت بباره . 
سلام مهربانو جان، خیلی ممنون :-*
ان شاالله به همچنین
مهربان
اگه جای تو بودم الان آرایشگره زنده نبود
زندش گذاشتم ولی دیگه نمیرم پیشش! ابروهامم میگم فقط تمیز کن دست به فرمتش نزن، بعد از یه ربع میگه نگاه کن عزیزوم، مدلشو واست عوض کردوم! ببین دوست داری؟ :|||
مهربان
اونوقت اگه مدلش رو دوست نداشته باشی چه گلی میتونه به سرش بگیره ؟
ها راستی یه چی دیگه
اگه احیانا یه روزی شوور کردی یادت باشه هربار میری آرایشگاه از آرایشگره تعهد کتبی بگیری که موهاتو کوتاه نکنه
آقایون رو این مسئله حساسن و زود متوجه میشن هرچند تغییر رنگش رو از سفید استخونی تا سیاه پرکلاغی متوجه نمیشن
هیچی، به روی خودشون که نمیارن، من باید دو هفته بست بشینم تو خونه یا با مداد خرابکاریشو درست کنم :|
آره خیلی حساسن، درک نمیکنم چرا ؛)
سفید استخونی تا مشکی پرکلاغی ؛))))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan