بنگاه خیریه!

  • ۰۹:۰۶

' تصمیم گرفتیم تا پایان درست، شوهرت بدیم! '

الان من چی بگم که جرئت ندارم برم توی بخش فلان، دنبال استاد پایان نامه ام؟!

از منشی های مختلفش تا آقای فلانی که مسئول خدماتیشه، من رو میکشن کنار و مورد معرفی میکنن بهم :| 

خب آدم معذب میشه، بعد بهونه پیدا می کنه و دیگه سراغ استادش نمیره، بعد پایان نامه اش روی دستش باد میکنه! 

+ دوشنبه اول ماه قمری و طرح ختم سوره واقعه...

  • ۷۷۰
ree raa
مردم چقدر تو همه چی دخالت میکنن:/
واقعن :|
Lady cyan ※※
پوووووووووف یکی بزن دهن شون :|
با این درجه خشانت نمیشه که ؛))
bahar ...
((: شوهرت میدیم
نیتشون خیره ؛)))
نفس نقره ای
o_O
-_-
فریبا
دوست دارن دیگه قشنگ معلومه؛)
نمیدونم والا!
مهربانو
یعنی چی؟ مسئولین دانشگاه اینطوری گفتن ؟؟ (ایکون تعجب) 
منشی ها و مسئول خدمات نظافتی یک بخش!
آبان ...
از بس که تو مهربونی دختر :))
با منی؟!  نه بابا ؛)))
صخره .
خوبه که:-D منم عروسی دعوت:-D
از بیخ ماجرا ملغاست آقا!
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
یه دست سنگینی دارم اراده کنی رفتم تو صورتشونا:)))))
مشت و دست سنگینتون رو بیارین پایین بچه ها، درجه خشانتتون رو تلطیف کنین ؛))
. زیزیگلو
بسلامتی کی یه عروسی میفتیم ؟! دی!
ایشالا بعد محرم و صفر :|
:)))))
مهربان
آخه تبعیض تا به کجا؟
چرا یکی نمیاد به من بگه میخوایم زنت بدیم؟نه واقعا چرا؟
درسته که چاقم و زشت و کچل ولی خب دلیل نمیشه که...
اصن من میرم گریه کنم
گریه نکن...
شما اول تکلیف بلاتکلیفیت رو مشخص کن، من و فریبا واست آستین بالا میزنیم، به این سوی چراغ مودم قسم اگه دروغ بگم ؛)))))))
عکست رو دیدم من، بیخودی عیب روی خودت نذار ؛)))
مهربان
کامنتم کو؟
من که نظرت رو تایید کردم، برای این پست یه کامنت بیشتر ندادی که
مهربان
خب نیومده پس
دوباره مینویسم
من به داشتن دوستایی مثه شما افتخار میکنم
در مورد کچلی و اینام که باید بگم آفتاب جذابیتم غروب کرده آیکن خودشیفتگی
اون عکسه مال زمان قبل از ورود به بیمارستان بود الان دیگه پیر و زشت و کریه شدم
ما هم به تو افتخار میکنیم، شاید یک سری از مسائل رو مجبور بشیم برای عروس خانوم تشریح کنیم 😈😈 ولی هواتو داریم
بروووو برووو! یه کاری نکن مجبورت کنم عکس الانت رو بفرستی واسم ها
مهربان
نهههههه .چی رو میخای تشریح کنی؟
نیای یهو اسرار مگو ی منو فاش کنیااا
بیا با هم دوس باشیم خب؟!
سعی خودم  رو میکنم که خبیث نشم ؛)))) 
yasna sadat
وای واای از دست این آدمای مهربون فضولo_O
امان امااان!
طلوع ماه
؛تصمیم گرفتیم؛
خنده داره که ما به خودمون اجازه میدیم درمورد زندگی خصوصی دیگران تصمیم بگیریم!حتی به شوخی...
به شوخی نبود! جدی میگفتن!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan