اینم یه پست مخصوص شب جمعه!

  • ۲۰:۱۰

هوس که شاخ و دم نداره! یه روز رنگینک هوس میکنی و  دو روز بعدش حلوا.

قبول ندارم که حلوا رو فقط باید توی عزا پخت و خورد، شب جمعه هم میشه این دسر خوشمزه رو به نیت اموات درستش کرد و زد بر بدن...

رنگینک فرد اعلا :)


حلوای شب جمعه!!

+ بد نیست نگاهی به پست شب جمعه زیزیگلو بندازیم!

+شما هم اگه تک و توک بین موهاتون موی سفید پیدا کنین، از نزدیک انتهای مو اون رو می چینین یا من فقط اینجوریم؟! :|

  • ۷۵۶
بهار پاتریکیان D:
نوش جان :))
مچکر ؛)
مِـــــهرسان ...
سلام
من تازه باهاتون آشنا شدم و یکی دوتا از پست هاتون رو خوندم ولی کامنت نزاشتم
منم بینِ موهام ردِ پای چندتا موی سفید پیدا شده اما مامانم اجازه نمیده بهشون دست بزنم ...میگه ممکنه زیاد شه
نمیدونم
سلام مهرسان جان، خوش اومدی :)
من شنیدم اگه بکنیمش زیاد میشه، که دلیل علمیش رو نمیدونم! ولی من از یک سانتی کف سرم میچینمش!
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
هنوز موی سفید پیدا نکردم ولی پیدا کنم حتماااا همینکارو میکنم:)))))))

نوش جونت خانوووووم هنرمند هوس کردیما:)
به به سحر خانوم گل گلاب ؛)
منم یکی دو تار مو بیشتر نیستن، ولی رو اعصابمن :|
هنرمندی چیه؟ بگو شکمو! از یه طرف میرم باشگاه از طرف دیگه هوس میکنم آشپزی میکنم برای خودم :))
پرواز ...
نوش جان :)
منم یه دونه موی سفید بین موهام هست ولی هیچ وقت کوتاهش نکردم :) تازه همیشه هم میگردم دنبالش ببینم هستش یا نه D:
دوسش دارم -_-
مرسی ^_*
ولی من اصلا دوستش ندارم :-\
ɐɹɐɓol •_•
بح بح :))
وای چه به به غلیظی :))
نفس نقره ای
من تا حالا موی سفید نداشتم که :/
خودت پختوندی؟ چه خفففن :دی
من چند سالی هست یکی دو تار موی سفید وسط موهای مشکیم هست، که فقط خودم میبینمشون :|
بلی، خفنی از خودتونه *_*
مهربان
چطوری پیری ؟
😂😂😂😂
خودت پیری! -_- 
نمیذارین یه اعتراف با خیال راحت بکنما :|
مهربان
من الان رفتم وبلاگ دوستت مطلب و کامنتاش رو خوندم و فقط برگشتم که اینو بنویسم :
آیکن تنگ کردن چشم ها
همه ی کامنت هاش رو خوندی؟! :))) امیدوارم کامنت منو ندیده باشی :))) الکی مثلا خجالت کشیدم :))
مهربان
میدونم منحرفی چیکارت کنم .دهه هفتادیا .ایشششش
:| حیف که از اینجا خانواده رد میشه، وگرنه...
چند ماه این ور اونور شده بود تولدت، یحتمل تو هم هفتادی بودی :-/
آوو کادو
نوش جان  :-)

+من میذارم موهای سفیدم بمونه!
خیلی ممنون :)
+ خوبه که می پذیرینشون!
mahee
من سه تا دارم ولی اون زیر میرا هستن و مسالمت امیز زندگیشونو میکنن.
منم ازین دو تار یهو چند ماه غافل میشم ولی وقتی بلند میشن و می بینمشون، سریع حسابشون رو میرسم :))
فریبا
دستپخت دخترم رو ببین:)) داری یاد میگیریا😍
خخخ... چون دارم به دوران طرحم نزدیک میشم و میدونم آشپزی بلد نباشم، کلاهم پس معرکه است ؛))
آبان ...
رنگینک تا حالا نخوردم ولی منم حلوا دوست دارم ..:))
موی سفید ندارم .
رنگینک تقریبا همون حلوای کم شکریه که توش خرما و گردو میذاریم... من که عاشقشم، اگه ترس از جوش زدن باهام نبود هر روز درست می کردم میخوردم!
خیلی خوبه *_^
امید آموزگار
هاهاها اصلا ام دلم نسوخت
ولی خیلی نامردی شب جمعه ای ;((((((((((((((
خدا از ته دلت بشنوه! ؛))
الان شب شنبه است، فرافکنی نکن :)))
ree raa
نه من اینکارو با موی سفید نمیکنم :دی کلا میذارم بمونه و بهش حس محبت خاصی دارم! نه اینکه اینا رو تو اسیاب سفید نکردممممم، واسه همین !:دی :)))))))))
؛)))) جدی میگی؟! چرا پس من انقدر حساسم روی این بنده خداها؟! :-/
طلوع ماه
به به چ کدبانو.
از همون پایین بچینیشون خوبه.یه مدتی جلو چشت نیستن!ولی بالاخره  زیاد میشن دیگه.باید بپذیریشون این مهمونای ناخونده رو.
سپاس :*
هنوز خیلی خیلی زوده برای زیاد شدنشون...
شاعر میگه: موی سپیدووو توی آینه دیدم  آهییی بلند از ته دل کشیدم!
. زیزیگلو
ببین... به روح اعتقاد داری؟! من هوس کردم!
شدیدا اعتقاد دارم :)))
خب دوباره شب جمعه است! درستش کن کاری نداره :))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan