اینجا همه چی درهمه!

  • ۰۸:۰۰

1. با وجود اینکه رمز وای فای رو به برادرجان ندادیم تا آلوده ی فضای مجازی نشه، نامبرده از شکمش میزنه و پول توجیبی اش رو خرج اینترنت خطش میکنه! پریشب بعد از اینکه در گروه فامیلی جنجالکی ایجاد کرد و من دعواش کردم که برو بخواب، من رو بلاک کرده بود و من مفتخر به دیدن پروفایلش که 10 تاش عکس نیمار در ژست های متخلف و یکی دوتاش مسی و پویول بود نبودم! به همین سادگی به همین خوشمزگی! :-/

2. اینجانب دانشجو هوپ، اعتراف می کنم که برای بار دوم کارت دانشجویی ام را گم نموده ام! اولین بار ترم چهار بعد از امتحان علوم پایه گمش کردم و المثنی شد. به نظرتون اسم کارت جدیدم که باید برای گرفتنش دوباره برم حراست چیه؟ الثالثیه؟ المثلاثی؟ :|

3. خیلی لذت داره خریدن لباس های سایز 36! اون هم بعد از عمری که سایزت 38 بوده. و از اوجب واجبات پوشیدن اون لباس نو و رقصیدن در جلوی آینه است. خانوم ها درک می کنن که چی میگم ؛))

4. قیافه ی من بعد از گرفتن شرح حال دقیق از بیمارم که پیرزنی 70 ساله بود دیدن داشت! ایشان با سابقه ی سکته ی قلبی، تپش قلب شدید بعد از فعالیت بدنی و چربی خون، صلاح دونسته بودن که درمان پزشکی رو قطع کرده و به طب سنتی روی بیاورند! به نظرشان سنبل الطیب، گل ختمی، عرق کاسنی و امثال هم بسیار موثرتر هستند در درمان ایشان؛ خیلی هم حس خوبی داشتن از این اقدامشون. ارجاعش دادم به متخصص قلب و گفتم تا برگه ای از طرفش نیاری که بیماری هات کنترل شده اند، دندون هات رو نمی کشم. دهه! 

5. در هفته گذشته از جانب شخصی، دختری با شخصیتی پیچیده و های تر! از سن و سالم تشخیص داده شدم. هنوز تشخیص ندادم تعریف کرد از من یا بهم فحش داد!

6. واقعا راست گفته اند که اگه اعتماد بیمارهای سندروم داون رو جلب بکنیم و با مهربونی باهاشون رفتار کنیم، خیلی در روند کار همکاری می کنند. بیمار دختری 32 ساله بود، بماند که 15-16 ساله میزد، به شدت همکار بود. خیلی راحت خوابید و اجازه داد براش بی حسی بزنم. حتی موقع بی حسی پالاتال(کامی) که دردناکه هم چیزی نگفت. من هم با آرامش ریشه های دندون 6 بالاش رو تک تک براش کشیدم. ؛)

7.سکته یعنی با اطمینان از اینکه خواهرت مدرسه است؛ آهنگ رو با صدای بلند پلی کنی. ولی خواهرت یک دفعه در اتاقت رو باز کنه و با آهنگ فریاد بزنه: همیشه باهاتم قسم میخوررم / توی لحظه هاتم قسم میخوررم/ قسم می خوررررم!  و بعد در رو ببنده و تو تا چند دقیقه قلبت رو مالش بدی.  :-/

8. فیلمنامه ی گشت ارشاد 2 منطق خاصی رو دنبال نمی کنه، ولی باعث میشه یکی دو ساعت بی دغدغه بخندین! مرغی که انجیر می خوره نوکش کجه!

  • ۶۴۱
Pary darya
[:چه ابجی سخت گیری
سخت گیر نیست، خواسته اعلام حضور کنه حتما!
آرزو ﴿ッ﴾
چه خواهر و برادر بامزه و باحالی! :))
تصور گفتنِ  "دهه"ی بند چهار از زبان خانوم دکتر هوپ که مثلا یه آمپول هم دستش باشه به پیرزنی که با مثلا با خونسردی اینا رو تعریف کرده، جالب و خنده‌دار بود! :))
آره ^_^
خشکم زده بود اولش
میس تیچر
برا کارت هرسری باید ۶ ۷ تومن بدی :)))
حالا هزینه اش هیچی، خیلی دردسر داره گرفتن دوباره اش
شارمین
1. منم یکی از همینا دارم. می فهممت!

2. من یه بار دوره لیسانس یه بار دوره دکتری! تو که دیگه کولاکی! =)))

5. فحشم که باشه فحش با کلاسیه!

7. =)))))
1. خیلی سروکله زدن با یه پسر نوجوان سخته، خدا به تو هم صبر بده ؛))
2. خو مث هم میشیم دیگه ؛)))
5. :-/

متـ ـین
این پست شما کم شباهت به فیلم نامه ی گشت ارشاد دو نیست
صرفا خنده ش از قهقهه به لبخند تنزل پیدا کرده :))

:-/
طلوع ماه
فقط مورد سه! خخخ
دعا کن قسمت ما هم بشه دکتر جان.

با اراده ای که از شما دیدم، حتما محقق میشه ؛)
Dr. Nelii
خانوم دکتر عزیز برات یه پست کوتاه گذاشتم ؛)
برای من؟! 
الان میام ببینم ^_^
ام اسی خوشبخت
دیروز فکر میکردم چقدر خوبه خواهر و برادر زیر بیست سال ندارم، به نظرم تو این دوره کنار اومدن باهاشون واقعا سخته.
دیدگاه بعضی ها به طب سنتی جالبه، هنوز درک نکردم چطور اعتماد میکنن و درمانشونو قطع میکنن، خصوصا در مورد بیماری خودم که ریسک خیلی بزرگیه.
خواهر شیرینی دارید :)
واقعا هر چه سن ها به پایان دهه 70 و بعدش نزدیک تر میشه، سروکله زدن باهاشون مشکل تر میشه!
مطمئنم افرادی هستن که بیماری شما رو دارن و فقط طب سنتی رو قبول دارن.
مچکر ؛))
S҉A҉H҉A҉R҉ ...
یکی از شنبه هایی که قراره همه رژیم لاغریشونو اسارت بزنن منو دوست جانمانم میخوایم بریم گشت 2 ههههههه:)))
خوش بگذره عزیزم، یک بار دیدنش ضرری نداره
فریبا
پست خیلی باحالی بود :)))
فدایت ^_*
الی
داشتم کلی با پستت حال میکردم و نیمه نیشخندی میزدما
به قسمت بی حسی آمپول که رسیدم ...
نمیشه اطبا به جای آمپول وسیله زیباتر و مهربان تری پیدا کنند؟؟؟
:)))))
میتونن بیهوشتون کنن! چطوره؟!  اونجوری آمپولو نمی بینین موقع تزریق!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan