وقتی خسته از رقص برگشتم، دیدم بلاک شدم!

  • ۱۲:۰۲

می دونین؟ یکی از زمینه هایی که آقایون رو درک نمی کنم وقت هاییه که در یک گروه اد میشم و سریع میان پیام خصوصیم. خدایی با شیوه های جدید مخ زنی آشنایی ندارم؛ ولی فکر می کنم مثلا اینکه طرف همون اولین جملات بپرسه متولد چه ماهی هستین؟ بعد من بگم: ماه آقای دکتر؟!! چطور؟!! و طرف بگه: چون خانم ها سنشون بعد از ازدواج شمرده میشه! و غش و ضعف استیکری بره از حرفش خیلی خز باشه و طبیعتا توی ذوق دختر می خوره که چه طرز سواله واسه فهمیدن تجرد یا تاهل من!

و بعد تلاشش برای جلب نظرم که چقدر چهرتون آشناست و شبیه گ.وگ.وش هستین ( در حالی که اصلا نیستم!) و تقدیم آهنگی از همین خواننده، یادآور میشم در همون دقایق اول، واقعا دیگه دلزدگی ایجاد میکنه و باعث میشه دنبال بهانه ای باشم تا سریعا فرار کنم. پس تلاش می کنم به سنش گیر بدم و با عذرخواهی ظاهری و خوشحالی باطنی، عزم رفتن می کنم که طرف منفجر میشه: من با این سن یه دندون هم پُر شده ندارم و ... اصلا سن شناسنامه ای رو کار نداشته باشین و به فیزیولوژیک کار داشته باشین و ... فاکتور سن اصلا مهم نیست و الخ ... ولی حیف که بنده خیلی وقته که رقص کنان دور شدم! 

بیایید تلاش کنیم سریع صمیمی نشویم!

  • ۸۱۵
دُچــــ ــــار
پس قیافه تون شبیه کیه ؟ :)
شبیه هر کسی باشه شبیه این خواننده ی مسنِ جوان دل نیست :-))
پـرهـ امـ
درواقع شما باید بلاک می کردید ! :|
یعنی خواستم احترام همکارم رو حفظ کنم که دیدم اون بچه تر از سن و سالشه!
الان بلاکه!
بهــ ــار..
:))))
بابا اینا یه مشت بی‌کارن. ینی رسالتشون همینه. حتی مثلا پی‌وی مامان منم میان بعد مامانم این‌قدر جواب نمیده خودشون بلاک میکنن میرن :|
مسلما از کسی که چک کردم هم زمان با من دو تا گروه دندونپزشکی عضو بود و همکارم بود، چنین انتظاری نمیرفت ولی خب :-/

صبا مهندس
این ترفند آشنا به نظر میرسی رو من تازه باهاش آشنا شدم!!اولین بار نمیدونستم این یه ترفنده و وارد این بازی مسخره شدم و بدجوری ضربه خوردم!بعدا دیگه فهمیدم چرت محضه و باید بزنی تو دهن اونی که بهت میگه آشنا به نظر میرسی!
دفعه اولی بود کسی با این ترفند می خواست مخم رو بزنه! :-))
حیف که نشد بزنم :-))
صبا مهندس
تو چه سنی رو مگه زیاد میدونی؟:))
١١ سال تفاوت سنی زیاده، نه؟! :-/
هولدن کالفیلد
چه جالب :|
واقعا :-/
🍁 غزاله زند
نادیده بگیر.باشد که رستگار شود :))
منم بلاکش کردم ولی امیدی ندارم رستگار بشه!
آبان ...
مسلما تو باید اول بلاک می کردی...چقدر طرف ضایع بوده :(
باهاش مخالف ام .
.مطمنم تو از گوگوش خوشگل تری :))
چون همکار بود، یعنی خواستم احترامش رو حفظ کنم ولی مثل اینکه لذت اول بلاک کردن رو از دست دادم :-//
یکی بگیره منو :-))))
🤣😍💋
گُل نِگار
بسیار بسیار زننده است و کاملا بی پرستیژ و غیر کاریزما و رو مخ!....
[واژه ها کم اوومد از بس عصبی شدم]
:)
چقدررر صفاتی که به کار بردی مناسب بودن ؛-)))
حرص نخور :-)
فروردین دخت
ظرفیت استفاده از تکنولوژی رو ندارن دیگه!

اینا قبلا مهندس راه بودن...کوچه و خیابونا رو متر میکردن! الان دیگه یه کم پیشرفت کردن! راه های شبکه های ارتباطی رو متر میکنن!
:دی
دیگه حرفی ندروم!
آره منم دقت کردم بساط مزاحمتا از دنیای واقعی به مجازی کشیده شده!
مهندس راه :-))
بهــ ــار..
عه :|||
خب پس الان فقط به افق خیره میمیونم. -_-
من متاسفم که تصورت رو کمی مخدوش کردم! :-)))
صبا مهندس
به نظر منم اره زیاده ولی خاله خانباجی ها میگن نه طوری که نیس!عوضش پخته اس!!!هووووع
من تازگیا اصلا و ابدا خوشم نمیاد! نهااایت ٧ سال! چه خبره ١١ سال؟!
شارمین
عجججب! =/

مطمئنم همه دخترها تجربه های متنوعی در این زمینه دارند! یه چالش بذار با عنوان «چگونه برای مخ زدنم تلاش کردند!» تا هر کسی تجربه های خودشو بنویسه! حداقل با روشهای متنوع و جدید آشنا بشیم اغفال نشیم یهو!!! =)))))
چه موضوع باحالی میشه! :-))))
باید روش یکم فکر کنم ببینم قابل اجراست یا نه! 
خانم نارنج
عجبا چه بدپیشنهادداددقیقاانگاریکی ناخون هاشوکشیدروتخته گچی سیاه:))
آهان راستی! این تفاوت سنی عظیم رو باهام داشت و وقتی فهمید مجردم گفت واسم سواله همچین دختری با این کمالات!! که داره فارغ التحصیل میشه چطور هنوز مجرده؟! 
انگار حالا من چند سالمه!! واسه این حرفش دلم میخواست پاشم برم بزنمش! همه رو برق میگیره من رو ...
:-)))
ناشناس
سلام خانوم دکتر

از این بابت که فرمودین آقایون رو درک نمی کنین و با شیوه های جدید (به قول خودتون) مخ زنی آشنایی ندارین چند جمله ای براتون می نویسم. 
ببینید اصل مخ زنی همیشه بوده و هست ولی مصداق های اون در طول زمان و بر اثر ابزارهای مختلف متفاوت بوده. 
مثلاً زمانی به واسطه پرتاب گل و نامه به خونه طرف بوده امروز توسط ورود به حریم خصوصی مجازی طرف
یکی همچنان پشت سر دختر راه میره و سوت میزنه! یکی دیگه به واسطه ارسال جملات زیبا و عاشقانه (و چه بسا عارفانه و فلسفی!) برای طرف
و صدها مثال مشابه

البته بعضی موارد همچنان اثربخشه:

چهره شما چقدر آشناست همیشه بوده و هنوز هم کاربرد داره!

من با دیدن شما به یاد مرحوم خانباجی شوهر عمه م میفتم همیشه بوده و هنوز هم کاربرد داره!

شما با دیگران خیلی تفاوت دارین (دست گذاشتن بر روی نقطه ضعف اصلی خانمها یعنی تمایز که واقعاً عالی جواب میده!) 
و دخترخانوم داستان شاید با خودش فکر نکنه چرا به این سرعت (مثلا بعد از یک هفته آقاپسر قصه به چنین نتیجه شگفت انگیزی دست پیدا کرده!)

شما متولد کدوم ماه هستین؟
یا 
واااااای شما مثلا بهمن ماهی هستین؟ چه خوب!!
این یکی دیگه ردخور نداره. چون با ورود به ماه تولد، غیر مستقیم وارد حوزه برند شخصی (personal branding) خانومها شده که میشه گفت یکی از نقاط حساس ذهنی خانومهای امروزه

بریم سر حل مسئله:
اگه فرض مسئله رو بر این بذاریم که طرف مونث قضیه، راه خودش رو میره و به هیچ چیز کار نداره و خلاصه آدم خوبۀ داستانه و از اون طرف، آقا گرگ بدجنس و خبیث در کمین اونه(!) یک فرمول موثر و بسیار فوری در اینجا جواب میده (بر اثر تجربه عرض میکنم وگرنه هیچ کجا ندیدم و نخوندم)

به علامت سوال (؟) دقت کنید

در دنیای ارتباطات قطعاً نمیشه درها رو ببندین و بنویسین : ورود آقایان ممنوع
اما به راحتی می تونین از نحوه نگارش طرف مقابل به خیلی چیزها پی ببرین.مخصوصاً زمان و تعداد جملات پرسشی در نوشته هاش (همون علامت سوال که عرض کردم)

مثلا من با شما به واسطه وبلاگتون آشناشدم. 
بلافاصله میام و کامنت میذارم و می نویسم: عجب پست جالبی
(خب تا اینجا مشکلی نیست)

اما بلافاصله سوال میکنم:
شما دندونپزشکین؟ 
کدوم دانشگاه هستین؟
ترم چندمین؟

و شما به رسم ادب احتمالاً مجبور میشین پاسخ بدین. چون هر سوالی پاسخی به دنبال داره و چنین میشه که یک کامنت یا یک پی ام در تلگرام تبدیل به داستان دنباله داری میشه.

در طی این 2 سال وبلاگ نویسی، و ارسال و دریافت کامنتهای فراوان (تازه اونهم خصوصی) که رقمشون به بالای هزار رسیده، هرگز (و تاکید میکنم هرگز) یادم نمیاد که تابحال حتی یک بار برای یک خانوم از علامت سوال استفاده کرده باشم. 
(علیرغم اینکه هزارماشالله بلاگ بیان پر از خانمهای فضوله و به صدها سوال پاسخ دادم!!)
مگه من بلد نیستم سوال بپرسم؟! 
باور کنین خیلی از خانومها هستن که مدتهای مدیدیه باهاشون در ارتباطم ولی هنوز نمیدونم که دانشجوی چه رشته ایه، یا دکترای چه رشته ای میخونه یاحتی در کدوم کشور زندگی میکنه!!! (فقط میدونم اروپاست)
یا کلی سوالات کاری از من پرسیده و به اندازه ده تا پست وبلاگ راهنماییش کردم ولی یک بار سوال نکردم حوزه کاری تون چیه؟!

خیلی راحت میشه به جای اینکه بپرسیم:
حال شما چطوره؟
بنویسیم: 
امیدوارم حالتون خوب باشه. 

وقتی یک پست، یک کامنت یا یک پی ام دردناک و غم انگیز توسط یک خانوم نوشته میشه (که این زمان، بهترین وقت برای مخ زنی یک خانوم هست!) به جای اینکه بپرسیم:
چرا؟؟
مگه چی شده؟؟
حداقل رعایت کنیم و مثلا بنویسیم:
امیدوارم مشکات زودتر برطرف بشه و پست بعدی شما مثل همیشه شاد و انرژی دهنده باشه.

البته این رو اضافه کنم که قطعاً اینها شرط لازم و کافی نیست و نمی تونیم با قطعیت بگیم هر آقایی که سوال کرد حتماً منظور بدی داره اما می تونیم با قطعیت بگیم هر کسی که منظور خاصی داره با سوال کردن شروع میکنه.

این نوشته رو مدتها قبل میخواستم به صورت عمومی و در یک پست جداگانه بنویسم ولی دنبال دردسر نبودم و اینکه بخوام جواب صد نفر از آقایون پاک(!) و بی منظور(!) رو بدم. 
اما مطمئنم اگه دختر داشتم، حتماً این چیزها رو به دخترم میگفتم

ببخشید که طولانی شد
همیشه موفق باشید 
به درخواست خودتون به صورت ناشناس منتشر شد.
گل و نامه پرتاب کردن رو نداشتم من تا به حال! بقیه اش رو داشتم!
واقعا هم همین بود، من به رسم احترام جوابش رو دادم ولی ایشون این طور برخورد کردن، که نشون دهنده ی اینه من با همون جملات اولیه خوب شناختمش!
ممنونم از پاسخ جامع و پدرانتون ؛-)
صبح
سلام. عه چه قیافتون شبیه سلنا گومز هست .:)))))
سلام! چی؟!!
+ بعضی از کامنت هاتون واقعا عجیبه!  ؛-)))))
صبح
این چطور همکاری بوده که 11سال تفاوت سنی داشته؟ منظورم اینه که همکلاسی هم بوده؟
باید تفاوت سنی چندسال باشه؟
طبیعتا دندونپزشک فارغ التحصیل بزرگتر از منم وجود داره!
نه!
رنج نرمالش به نظر من بین ٣-نهایت٧ سال مرد باید بزرگتر باشه
♫ شباهنگ
ما دقیقاً کجا داریم می‌ریم؟!!! چه وضعشه؟! و چی به سر جوونامون اومده به واقع؟ :|

هعی...
به واقع انقدر متعجبم ازین قضیه بلاک این مرد گُنده که حس می کنم کلا داریم اچتباه می زنیم داداچ! :-/
صبح
جالبه اون برای چی بلاک کنه ؟ در اصل شما باید اینکارو میکردین.
کامنتام عجیبن؟ اینم جالبه 
رجوع به کامنت آبان

ماهی قرمز
اره پی وی مامانمم زیاد میان ، مامانمم دست به بلاکش عالی ، تا طرف میگه سلام مامانم بلاکش میکنه دیگه به قضیه مخ زنی و اینا نمیرسه :دیییی
منم همین کار رو باید بکنم، آرامشم بیشتره اینجوری!
سایت تفریحی چفچفک
تبریگ میگم بابت این که وبلاگ شما به عنوان وبلاگ برتر شناخته شده بنده هم سایت تفریحی دارم امیدوارم مثل وبلاگ شما برتر شناخته بشه.
ایشالا!
حالا شما تلاشتون رو بکنین، یهو دیدین شد!

صبح
خب نه اینکه گفتین بعضی کامنتام عجیبن رو دارم میپرسم چرا
دلیلش رو نمی دونم ولی بعضی وقت ها عجیبن کامنت هاتون :-))
میتونم بپرسم چند ساله این؟!
چه رشته ای؟
زارع
بنام او
----------
سلام خوبی؟

وبلاگ جالب و خوبی دارید و حدس میزنم بازدید خوبی هم داشته باشید ، 

پس چرا نمی آیید از این وبلاگ تون کسب درآمد کنید

ما یک سیستم همکاری در فروش همیار راه انداختیم که میتونی بیایید داخل سیستم عضو بشید بعد توی سیستم محصولاتی که قرار دادیم را توی وبلاگت بگذاری هرکسی از طریق وبلاگ شما محصولات ما را خرید بکنه به شما پورسانت که تایین شده را بلافاصله بعد از این که محصول به دست مشتری برسه برای شما واریز میکنیم.

درکل شما هیچ ضرری نمیکنی صرفا یک آزمایشه

از اینجا تشریف بیارید :
http://hamyar.biz/partner/index.php?act=register


شمار تماس :  09014225505

هر سوالی بود خوشحال میشم بپرسید
این وبلاگ فی سبیل الله ه!
کسب درآمد؟!
نوچ نوچ نوچ!
هانیه
حال من هم از این شیوه های مخ زنی به هم میخوره بعد میگن تکنولوژی بد شده این ماییم که داریم از تکنولوژی بد استفاده می کنیم
سلام خوش اومدین
بله! از این طریق هر کاری دوست دارن میکنن و کسی هم به خیالشون متوجه نمیشه!
لیمو جیم
نمیدونم چرا خوشبخت ترین زوجهایی که دیدم تفاوت سنیهای فاااحشی داشتن 
مثلا 15 سال! یا حتی 20 سال هم دیدم 

من زیاد زوج توی این رده سنی اختلاف ندیدم! واسه همین واسم غیرمانوسه.
محمد فیروزیان
سلام وقتتونن به خیر وشادی
وبلاگ خوب ومتنوعی دارید تبریک
خوشحال میشم جزو دنبال کنندگان وبلاگم باشید


 شادوپیروز باشید
سلام 
خیلی ممنون :-)
khidnevis ..
امان از پسر خاله های چایی نخورده ..
امااااان!!
تی رکس
عه وا خانوم دکتر چه پی ویتون ماشالا خنکه :| چیه تو این گروه های شلوغ خفه میشه آدم :|||
وای :-))))))))))
عالی بود!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan