بازم خداروشکر که الحمدالله، وگرنه والا به خدا!

  • ۱۳:۵۰

+ یعنی فقط دختری به اسم هوپ، می تونه خسته و کوفته و از  شهر محل کارش نرسیده با خواهرش بره بازار با هدف خرید مانتوی مشکی بلند که در محل طرحش توی چشم نباشه بین اون همه زن مذهبی چادری که به طور کامل صورتشون رو با چادر می پوشونن، ولی وقتی تقریبا بیهوش و آش و لاش می رسه خونه، توی پاکت خریدش مانتوی سِدری فوق بلند چشمک بزنه!


++ ساکنین کلان شهرها! انقدر غر نزین که شهرتون شلوغ و آلوده است، برین خدا رو شکر کنین. جایی که من رو فرستادن نه تنها چراغ راهنما نداره بلکه از یک تا چهار بعد از ظهر و از غروب تا طلوع آفتاب، پرنده توی شهر پر نمی زنه! یعنی ساعت ٦ بعدازظهر بری وسط خیابون وایسی بعد از یک ربع، شاااید یک ماشین از کنارت رد بشه و با افسوس واست سر تکون بده!


+++  فکرشو بکن کلی صبر کنی که بعد از اون مُهر دل خوش کُنک اینترنی که فقط به درد غذا گرفتن از بیمارستان می خورد ولاغیر، مهر اصلیت رو بگیری تا تَق بزنی توی نسخه های مردم، بعد تا آماده میشه می بینی که نقطه های هوپ اصلا معلوم نیست و توی ذوقت بخوره! فرستادم از اول بسازن.


++++ آهان من یک چیزی با خداجانم بگم ولی شما گوش هاتون رو بگیرین: خداجونم؟! عزیزززم! درسته من گفتم از سبیل خوشم میاد ولی دلیل نمیشه هر چی بیمار میاد واسم، مردهای گنده ی سبیل راننده کامیونی با بوی فوق سیگاری باشن ها! جانم خدا؟ شما خدایی و من بنده ات و باید هر کاری می کنی بگم چشم؟ چشم...

  • ۶۹۵
واران ...
فقط حرفی که به خدا گفتین 👌😁😁😀
خیلی خوب بود :)))))
مرسی 


سلام :)


سلام،
عه :-/
مگه نگفتم نخونین؟! 
شارمین امیریان
خییییییلی باحال بود این پست. بعد از غرغرانه های این مدتت، حسابی چسبید. =))))

شاد باشی دکتر جان
الان با دقت خوندم، این یکی هم پر بود از غرغر ها! نبود؟! :-))
فدایت شارمین جان
... S҉A҉H҉A҉R҉
هلاااااااااک عنوانم بخدا:)
الحمدالله :-))
صبح
سلام. 
چه زود هم برگشتین خونه. تنهایی و سکوت هم خیلی وقت ها کیف داره همانطور که شلوغی خیابون های خیلی وقتا خوب نیست. 
مورد آخر هم شما گفتین گوشاتونو ببندید اما چشمامون باز بود:))

سلام، همچین زود هم نبود، هر تعطیلی که پیش بیاد میام خونه.
شاید بعدا دلم واسه سکوت و آرامش این شهر تنگ بشه.
باید اون تبصره رو هم اضافه می کردم پس!
واران ...
گفتین گوش هاتون رو  بگیرین نگفتین که چشمامون رو ببندیم ؛)))


شاد و سلامت باشین :)

ای بابا! لااله الا الله... مثلا می گفتم نخونین نمیخوندین؟! :-)))
شما هم همین طور :-)
جو لیک
اَََََََ ی از عکس |:
اینایی که واسه شما چندشه، واسه ما خاطره است :-/
میس تیچر
واااای  من و خواهرمم این مدلی بودیم
 ادرس بده منم بیام دندونام این ریختیه😑😥
الکی نگو :-))) 
این کیس بیماری شدید لثه داره، جدا از اینکه سیگاری هم هست!
حامد سپهر
سدرییییی ؟؟؟؟؟
چقدر شهر جالبیه اونجا ماها از بس به شلوغی و ترافیک عادت کردیم فکر نکنم اونجا دوام بیاریم:)
بله :-)))
سکوت زیاد از حد، کسالت آوره.
آبان ...
همه پست یه طرف اون شکلک اخر یه طرف :))))
به نظرم مانتو سدری هم خیلی هم عالیه  .. اصلا یکم که دقت کنی می بینی خیلی هم از مشکی دور نیست ..اصلا سدری با مشکی  فرق نداره .. مشکی اول سدری بوده در اصل .:)))))))))))
.رنگ شناسی مبحث دوم ..
:-)))
آره دقیقا همینه که تو میگی! سدری همون اسم دیگه ی مشکیه :-)))
چکار کنم مشکی ها رو دوست نداشتم، در کل به زور لباس مشکی میخرم، کمدم پر از لباسای رنگی رنگیه. 
کاکتوس ..
اتفاقا من همیشه میگم کاش مریض سیبیلو نداشته باشم :| علی الخصوص اینایی که سیبیلاشونو زدن بعد یکمش درومده!! یعنی تحمل چنین صحنه ای از حد توانم خارجه کاملا :-))))))
من هم بیمار سیبیلو دوست ندارم، سبیلاشون تو دست و پاس! واسه نیمه ی گمشده عرض کردم سبیلو دوست دارم :-)) جان جان :-)))
واران ...
باور کنبن میگفتین نخونین من نمیخوندم :))
من حرف گوش کن هستم :))


مرسی:)
شوخی می کنم، می خواستم نخونین که نمی نوشتم :-))

میس تیچر
نه بخدا این مدلیم خسته و کوفته میریم دلالیش شوهرشم همیشه میگه من موندم اینجوری هول هولی و دوتا ادم مختلف چجوری بهترین خریدا رو میکنین😂😂
شاید بخاطر همینه منم مث تو عاشق خواهرمم 

وای من فکر کردم میگی دندونای تو و خواهرت اینجوریه، واسه همین گفتم الکی نگو!
من و خواهرم واسه خرید کردن خیلی خوب به تعامل رسیدیم با هم! اکثرا اون واسه من انتخاب میکنه من واسه اون :-)))
را مگا
من همیشه دلم خواسته برم طرح😄😂😂😂ممکنه فکر بشه مرض دارم و اینا ،ولی به نظرم تجربه جالبیه که تجربه اش نمیکنم.
مریضای بی سیبیل ارزومندم برات
عه! شما طرح ندارین؟! چرا من همیشه فکر می کردم داروسازیام طرح دارن؟
مرررسی
جو لیک
ما اگه میخواستیم برا ما هم خاطره بشه میرفتیم پزشکی میخوندیم خب خواهرم :))) خانواده رد میشه :))
:-))))
الان یادم اومد، یادم رفت توی پستت بگم!
آخه خواهرم چه کاریه این همه پاپ اپ توی یک سایت! چرا انقدر با اعصاب ملت بازی می کنین؟ چرااا؟
را مگا
نه دارن ،من شخصا ندارن😎😎😎
چرا؟! بخاطر همون خفن و نخبه بودن و اینا؟ :-)
جو لیک
مخاطبین برنامه پاپ آپ دوست دارن، پیام میدن فلان باکس رو پاپ آپ کنین بهتره ما پاپ آپ ترجیحمونه:دی
تازه ترکیب رنگ های مورد علاقه شون رو ندیدی :))
درکشون نمی کنم! یکی از سایت هایی که میخونم به تازگی زده توی کار پاپ اپ و واقعا روی اعصابمه این کارش، تا جایی که هر چقدر بتونم عقب می اندازم خوندن اون سایت رو!
جو لیک
البته منظور از پاپ آپ تو برنامه ما این نیست، ما به هر پنجره ای که توی برنامه باز میشه میگیم پاپ آپ! اونا واقعا رو اعصابن:دی
آهان! آخه خانم مهندس ما فقط همون نوع اعصاب خردکن رو می شناسیم :-))
** سیلاک **
کجاست اونجا مگه !!!! من توی شهر همیشه بیدار زندگی میکنم نمی تونم تصور کنم همچین جایی هم وجود داره :)
یک شهر کوچیک و خیلی محروم توی ایران!
وجود داره و واسه ماها خیلی سخته کنار اومدن با این زود خاموش شدن شهر!
جاوا
سلام خانم دکتر شما مزدوج شدین؟تو پست پایان نامتون دیدم نوشتین مادرشوهرم عکسمو گذاشته پروفایلش برا همون پرسیدم
اگه اون لینکی که روی اسم مادرشوهر بود رو می زدین، متوجه جریان می شدین :-))))
آرزو ﴿ッ﴾
چه شکلک زیبایی :| :))
من تا همین چند سال پیش از مردای سبیلو می‌ترسیدم :دی
استیکرش رو هم دارم :-)))
من هم! نمی دونم چرا الان انقدر خوشم میاد!
sahar
میتونم یسوال بپرسم؟؟نظرتونو درمورد رشته دندونپزشکی میگین؟من داشتم چندوقت پیش بایه دکتر مشورت میکردم بهم گفت ک رشتش واسه خانومهاسخته ازاون جهت ک مثلا باید سراقایونو بگیرن توبغلشون وتا حلقش خم بشن....وشرایط شغلیش واسه خانومهاجالبه؟مرسی🌹🌹🌹
سر آقایون رو بغل بگیرن؟! چرا فکر می کنن ما سر آقایون رو بغل می گیریم؟! این طور نیست، پوزیشن صحیح به این شکل نیست.
قبلا نظرم رو به تفصیل توی این پست گفتم:
الهامی
سلام خانم دکتر امیدوارم حالت خوب باشه اگه وقت داشتی تو هم یه پست درمورد رشته دندونپزشکی مینویسی مث پست گلسا که درمورد پزشکی نوشته؟
سلام خیلی ممنون، من قبلا چنین پستی گذاشتم:
جنابــــــــ دچار
راستی با چی سبیل ها رو کنار میزنن دندونپزشکا؟

+ هوپ که نقطه نداره!
-_- 
با دسته بیل!!
+فارسی می نویسن توی مهر نه خارجکی! 
جنابــــــــ دچار
توهین به بیمار!!!! :/
نکنه شما هم سیبیلویین؟! :-)))
جنابــــــــ دچار
شاید :)
خب قول میدم سیبیل شما رو با چنگال کنار بزنم :-/
جنابــــــــ دچار
من کلا از دندانپزشکی رفتن منصرف شدم دیگه اه :/
عه چرا؟! قول میدم از چنگال استریل استفاده کنم :-))
جنابــــــــ دچار
نچ :(
+ دیگه بهتون اعتماد ندارم :/ چون روی تخت های شما از اول چشمامو می بندم تا وقتی دکتره بگه پاشو برو :/
آخه چیکار کردن باهاتون همکارای من؟! زشت نیست واسه یه پنج مهری این ترس؟!
مهربان
مانتو مشکی بلند!
اون همکار بلوندمون بود که گفتم اومد ازم شیفت اورژانسو تحویل گرفت.فک کن با مانتو جلو باز اومده بود.تا پایان شیفت هم اعتقادی به روپوش سفید نداشت. هر چند منم نمیپوشما اما با مانتو جلو باز هم دیگه صورت خوشی نداره
حالا تو هم خیلی سخت نگیر به خودت
تو ندیدی حجاب خانم های اینجا رو! شهر خیلی مذهبیه. واسه روز بسیج که راهپیمایی راه انداخته بودن، کل شهر تعطیل بود!!
من با این مانتوهای رنگارنگم واقعا توی چشمم اینجا. اگه حجاب مو خوب نباشه اخطار میده شبکه، بعد فکرشو بکن مانتوی جلوباز :-/
حسین افشار
خیلی قشنگ بود 
به ما هم سر بزنید
سپاس
فضانورد
خدا قوت.
سپاس
** دلژین **
یکی از معضلاتم تخت معاینه اس وقتی کفششون رو در میارن و دراز میکشن :))) 
مراقب خودت باش هوپ جانم 
بوی جوراب و اینا؟! 
منم این معضل رو دارم، هی میگم عزیزان نمیخواد کفشتون رو در بیارین!
تو هم همین طور دلژین جان :-)
استامینوفن
کجا فرستادن تو رو؟؟؟o.O با اینکه توی یه شهر کوچیک زندگی میکنم اما تصور توصیفاتت از این شهر از توانم خارجه واقعا..خدا بهت صبر بده خلاصه..
اییییی چطور حالت بهم نمیخوره از این دندونا؟!!
پس میشه گفت منو فرستادن یک شهر خیلییییی کوچیک! :-/
میدونین؟ عادت کردیم، عادت!
فریده
یعنی نقطه نداره چه شکلی میشه اسمت؟🤔😂
مانتوت مبارک بااااشه😊
نقطه اول اسمم رو نزده بودن دیگه.
مرسی 😘😘
هانیه
با سبیل هاشون کار نداشته باش:)
من بهشون کار ندارم اونا مزاحم منن!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan