دارم میام پیشت، جاده چه همواره!

  • ۱۶:۵۲

 وقتی بیمارم کودکه و یکی بیاد توی اتاقم، مسلما از خنده روده بر میشه. شعر که با صدای بچگونه می خونم باهاشون. گریه که می کنم تا توجهشون رو جلب کنم. می پرسم ازشون لیسانسه ها رو می بینین؟ خیلی هاشون ضایعم می کنن میگن نه ولی بعضیاشون میگن آره، بعد کلی حبیب رو مسخره می کنیم با هم! باب اسفنجی هم که همشون دوست دارن. داستان های علمی تخیلی هم تعریف می کنم جوری که چشای بچه قشنگ گرد گرد میشه! البته اگه زیاد از حد لوس بازی دربیارن، کمی خشن می شم و با تهدید به بیرون کردن مامان/باباش، مرحله بعد فرستادن مامان/باباش به خونه و کمی تا قسمتی بالا بردن صدام، کنترلشون می کنم. 

گفته بودن برین طرح بعد ببینین واسه تخصص به چی علاقه دارین ها! فکر می کردم تحمل بچه های گریون رو ندارم ولی الان رشته ی دندانپزشکی اطفال و نوجوانان داره هم رده ی ترمیمی میشه واسم. انقدر امروز از دست یکی از بیمارهام که ١٥ ساله اش بود، خندیدم که روحم شاد شد و خستگی کل هفته ام پر کشید. پنجشنبه ی هفته پیش برای تکمیل پرونده سلامت دبیرستان به من ارجاعش داده بودن. می گفت قبلا اومده اینجا و یه آقای دکتر خیلی چاق مشغول به کار بوده. اون هم ترسیده و دیگه نیومده. نگاهش کردم هم قد و قواره خودم بود. گفتم از من که نمی ترسی دیگه؟! خندید. یه دختر واقعا خوشگل و شیطون! برای معاینه لوس بازی درآورد، منم کلی سر به سرش گذاشتم. امروز نوبت داشت. با شوق و ذوق اومده بود می گفت: به همه دوستام گفتم یه دندونپزشک مهربون اومده برین پیشش. بعد ببخشینا من یکم رُکم یکی از دوستام گفت اصلا هم مهربون نیست. یه جوریه!

خنده ام گرفت: همونی بود که آخر وقت که داشتم با عجله می رفتم تا به اتوبوس شهرمون برسم، اصرار داشت معاینه اش کنم منم گفتم هفته ی دیگه بیا؟ گفت: آره همون! 

بعد توجهم به دستش جلب شد. گفتم چقدر دستبندت خوشگله. با حاضرجوابی گفت: دستم کردم با توکل به خدا اومدم دندونپزشکی!

کارش تموم شد. از شکل ترمیمش خوشم اومد. عکس گرفتم از دهانش. وقتی میخواست دوباره نوبت بگیره گفت: خانوم دکتر شمارتون رو بهم می دین؟ قبول نکردم. گفت داداش ندارم به خدا! لااقل آدرس اینستاتون رو بدین. با لبخند گفتم ندارم. با تعجب گفت: پس عکس واسه کی میگیرین؟ به اون جواب دادم واسه خودم ولی شما می دونین که واسه اینجا( مجاز از بلاگ) گرفتم. کلا اینجا( مجاز از محل طرح) سوژه بارونه، هی دنبال فرصتم بیام بنویسم ازشون. 

 :-)))



* عنوان: آهنگی به همین نام از خواجه امیری ( دوست طرحیم فرستاده، میگه مناسب وقتیه که میخوایم بریم خونه!)

  • ۱۰۰۴
Hope ful
بدو بدو تو اورژانس رو ترجیح میدم به تحمل کردن ادا و اطوار بچه ها...
خداییش چه جوری ناز هم میخری ازشون؟!!
میشه گفت خیلی بچه دوستم! ؛-))
راستی اسمت شبیه به منه چقدر!
Pary darya
(((: دندون پزشک خوش اخلاقم داریم ینی؟
بعلهه
یکیشون منم :-)))
معلوم الحال
داداش ندارم به خدا :))
یادم باشه این رو ابلاغ کنم به ....
میگم که آتیش پاره بود!
چی؟! به؟
mona
چه جالب
پیرزن پیرمردا هم بعضی وقتا به اندازه بچه ها بامزه میشن
پیرزن پیرمردهاش هم آدمای خوبین. درسته واسشون یه چیز رو باید خیلی توضیح بدم ولی کلی دعام میکنن. حس خوبی داره.
صبح
کدوما بامزه ن پیرزن و پیرمردها یا بچه ها؟
جفتشون
ولی این پست در مورد بچه هاست :-)
معلوم الحال
خواهرم نداریم بهش ابلاغ کنیم :))
خودتون باید دست به کار بشین.
مسـ ـتور
خدایا این خانم دندونپزشکِ جان رو برای ما حفظ کن؛ بس که خوب و خانمن... الهی آمین... (:
خدا شما رو حفظ کنه که انقدر خوش قلب و خوبین :-)
میرزاده خاتون
صد در صد ترمیمی بهتر از اطفاله D;
البته الان اطفال رتبه بهتری می خواد . الکی لوکسش کردن d:
در مورد سوالت هم باید بگم تا سه چهار سالگی مشکلی نداره. 
ترمیمی که عشق اوله منه، بعد تا حدودی از جراحی های پریو خوشم میاد. تازگیها اطفالم دوست داشتنی شده واسم!
رتبه ترمیمی هم داره میاد پایین به خاطر همون مسائل طراحی لبخند و لمینیت و ... که خودت بهتر میدونی.
+ ممنون :-)
آتی
واقعا هیچوقت اینستا نداشتین؟
فقط یک هفته دو سال پیش. توی ذوقم خورد و دوستش نداشتم. دیلیت اکانت کردم.
** سیلاک **
وای کاش دندون درد بگیرم دکترم تو باشی :))) عالی هستی خانم دکتر مهربون :)))
خدا نکنه، دندون درد خیلی خیلی بده! 
مرسی :-)
جو لیک
البته پونزده ساله اطفال محسوب نمیشه دکتر. ما رو از ده سالگی بردن پزشک بزرگسالان:دی باز هر جور صلاحه:دی
متخصص اطفال فقط مخصوص اطفال نیست. متخصصه اطفال و نوجوانانه. ولی چون نوجوونامون اکثرا ترسشون ریخته میرن پیش دندونپزشکای دیگه. 
من به شخصه خودم واسه اولین بار ١٢ سالگی رفتم دندونپزشکی. قبلش می ترسیدم. دهن دندونپزشکه هم بوی کله پاچه می داد، از دندونپزشکی بیزار بودم. نمی دونم چی شد چشامو وا کردم دیدم دانشجو دندونم!!
جو لیک
من از هفت سالگی تا اول دبیرستان مدام دندون پزشک بودم. جهت کشیدن دندونایی که نمیفتادن و لق هم نمیشدن لامصبای جون دوست:))
آره یه دندون شیری های سرتقی بعضی وقت ها میان که به زور میکشمشون. حتی سخت تر از دائمی ها!
بهارs
سلام 
ببخشین ممکنه یه سوال تخصصی بپرسم ازتون؟
من حدود ده روز پیش رفتم برای ترمیم یکی از دندونام تو فک پایین دکتر آمپول بی حسی رو بین دوفک تزریق کردن دوروز قبلش هم روی همون کار کرده بودن الان بعد این مدت من توبازوبسته کردن دهانم مشکل دارم وحس میکنم استخونای فکم بهم ساییده میشه و اذیت میکنه..به نظرتون این مشکل بعدارفع میشه یا بهتره به پزشک مراجعه کنم؟
سلام، برای بی حسی فک پایین به همونجا تزریق می کنن. احتمالا کمی عضلات اون ناحیه حساس شدن، نگران نباشین خوب میشه با گذر زمان. ماساژ گرم بدین فکتون رو و بهتره به دندونپزشکتون مراجعه کنین.
آرزو ﴿ッ﴾
اول که خدا خیر دنیا و آخرت به شما نهاد و دوما که امیدوارم مثلِ شما زیاد شه :))
فدای شما آرزو خانوم کم پیدا :-*
آرزو ﴿ッ﴾
:)) قربان شما.
:-**
فاطمه (خودکار بیک)
من هشتا دندون خراب دارم وقت نمیدین به ما؟ 18 19 عم نوجوونه دیگه:))))))))))
:-))))
تشریف بیارین قدمتون رو جفت چشامون. در کل رابطم با بیمارهای کودک و نوجوان و جوااان خیلی خوبه. کار واسشون لذت بخشه :-)
ماهی قرمز
منم بیام :))))))))))))))))
دو تا دندونم اوضاعشون داغونه ببینی گریت میگیره :))))))))))))))))
باورت نمیشه واسم خرابی دندون مردم طبیعی شده، به ندرت اشکم در میاد!
بیا شما هم!
ماهی قرمز
خاع باعش:)
:-)
ماهی قرمز
خاع باعش:)
بهارs
رفتم پیش دندونپزشک خودم ایشون تشخیص دادن فکم دچار اسپاسم شده(مطمئن نیستم جمله رو درس گفتم خخخ) ومثل توصیه شما گفتن عمل کنم..جالبیش اینجاس امروز از صبح قسمتی اززبونم که نزدیک محل بی حسی بوده ،بی حس شده!!هرچند خفیف وسطحیه اما احساس راحتی نمیکنم! 
تشکر مجدد بابت جواب وراهنماییتون
چقدر حساسه فک و دهانتون. اشکال نداره نگران نباشین با ماساژ گرم و صبوری بهتر میشین.
خواهش میکنم
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan