مرغ آمین...

  • ۲۳:۲۹

دیشب بعد از افطار، برای لحظه ای دلم یک چیزِ شیرین مثل حلوا خواست و امشب سر سفره ی افطار، زنگ خونه رو زدن و یک بشقاب حلوا واسمون آوردن. 

اگه الان، در همین لحظه، دعا کنم روزی در بغلم بگیرمت، ناز و نوازشت کنم، بِبوسمت، از شیره ی جونم بهت بدم، با خنده هات بخندم و با گریه هات اشک بریزم؛ بگو دقیقا کِی بهت می رسم حلوای شیرینم؟



  • ۷۳۹
گل نرگس
همیشه حاجت شکم زود برآورده میشه :))
خب الان دلم باز حلوای شیرین از نوع بغلی میخواد که بخورمش، زود برآورده میشه آیا؟ :-))
جناب قدح
با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمیشه ...

ولی الهی خدا حلاوت و شیرینی این آرزوی شیرین رو نصیبتون کنه ان شاءالله

دقت کردین بعضی دعاها تو همون ساعت میگیره ؟
طاعات قبول بانو:)
ولی من از تصور حلوای شیرینم دل و ذهنم پر از لذت شیرینی شد! 
الهی آمین :-))
و چقدر برآورده شدنش دلچسبه
شما هم همین طور جناب :-)
x
تو از اون کاراکتر هایی هستی که خیلی واسه مادر بودن مناسبی :) یه مادر باجذبه و سخت گیر و در عین حال مهربون میشی . 
جدی میگی؟ کاش واقعا همین طور باشه
آره این سه تا خصوصیت رو کمی تا قسمتی دارم
هانیه ☺
سلام ایشا الله به زودی به حلوای شیرین تون برسید 
راستی تو این روزهای خوب التماس دعا دارم
سلام 
ان شاالله :-)))
حتما، محتاجم به دعات
لیمو جیم
الهی 
چقدر عشق داشت
ایشالله زود زود میرسی بهش :-)
اصلا از تصور عشقی که الان بهش دارم بدون اینکه هنوز وجود داشته باشه، خودم خندم میگیره :-))
ان شاالله، ممنون
شهرزاد
ای خدا منم نی نی میخوام ♡ ان شاءالله به زودیِ زود ^_^
قبلا فکر می کردم فقط نی نی نهایت تا دو سال دوست دارم، ولی الان می بینم بچه در هر سنی واسم شیرینه! 
ان شاالله واسه خودت هم :-)))
دامنِ گلدار
زیبا نوشتین :)
زیبا خوندین :-)
حامد سپهر
جزو معدود خانومهایی هستی که اینقدر زیاد به بچه علاقه داره الانه خیلی از خانومها خود خواهانه تر فکر میکنن و بیشتر بفکر خودشونن
نمیدونم والا
دور و بر من که خیلی از دوستام عشق بچه ان :-))
هانا :)
اوخییی منم دلم خواست :))) تو دعا کن ما امین میگیم:)) 
:-)))
دعا کردم دیگه شما آمین بگین 
مسـ ـتور
هر وقت مامانش بخواد به باباش بله بگه ((((:
اممم 
به این بعدش توجه ننموده بودم!
علی زیرایی
زیبا بود تبریک میگم نوشته های زیبایی دارین
سپاس
هولدن کالفیلد
اول به پنجاه درصد دیگر تولید مثل کننده نیاز داریم!
بله اینطور میگن! 
بکرزایی و اینام که نمیشه کرد! :-/
فامس
انشالله..‌. ولی دده اول باید اصلی کاری بیاد... ان شالله اول اون بعد  فندوق خاله .. خاله قربونش بره:))
خب آره، می خواین واسه اصل کاری دعا کنین بیاد تا حلوای منم به دنبالش بیاد 😆😆
یک آشنا
ها - چی شده 
منم حلوا میخوام
کدوم حلوا؟ :-)) نوع یک یا دو؟
هانا :)
امیییین:)
بکرزایی:)) 
:-*
آره خو
** سیلاک **
آرزوهایتان مستجاب عزیزم :)))
قربان شما ممنونم :-)))
سیما
من از ازدواج فرار میکنم بچه ها رو بی نهایت دوست دارم   ولی به گزینه خودم اصلا فکر نمی کنم  ان شا الله شما هم به نیمه گمشده تون میرسید  و بعد یه نینی کوچولو میاری😀حالا دختر دوست داری یاپسر؟؟نگویید فرقی نمی کنه!!!اسمش رو چی میزاری؟ ؟؟
خو از ازدواج فراری هستی اون وقت قراره از کجا نی نی بیاری؟! :-)))
ان شاالله :-)))
راستش رو بخوای پسربچه ها رو بیشتر دوست دارم، ولی در کل زیاد واسم فرق نمیکنه
اسم پسرم رو میذارم امیرعلی 🤣😍
فامس
سلام... هوپ جان ببخشید که سوال می پرسم... دوروز پیش که رفتم دکتر دندونمو پر کرد..  بین خودمونوباشه سیصد هزار تومن دادم... خیلی مراقبم که درست غذا بخورم الان احساس می کنم هوا توی دندونم میره .. ممکنه مواد کند ه شده وریخته شده باشه..ممنون
سلام 
اگه پانسمان نباشه که نه فکر نمیکنم افتاده باشه ترمیمت. تا به مدت این احساس های عجیب غریب توی دندونت طبیعیه، بعد از دو سه هفته برطرف میشه
هوای باروونی
عه چه جالب.
تویه یه وبلاگ دیگه دقیقا همچین اتفاقی افتاده بود براشون.
ان شاءالله برسین به خواسته های قلبی تون🌷
یعنی تو یه وبلاگ دیگه هم حلوا واسشون آورده بودن؟ بعد به حلوای نوع دوم هم رسیده بود؟ 😁
ممنونم🌹
یک آشنا
:دی
 :-)))
فامس
ممنون که جوابم رو دادید....من توی زمینه اینکه پسر بچه ها رو بیشتر دوست و اینکه دوست دارم اسمشو امیر علی بذارم تفاهم داریم:) اما حیف که دخترم.. اگه پسر بودم می گرفتمت😊😊😎
اههههه شانسو میبینی :-))
هوای باروونی
😅حلوا نه.ایشون آش خواسته بودن.
ان شاءالله یه حلوای(دوم)خوشگل و سالم 
که عاشقتون باشه خدا بهتون بده ❤
:-)))
دلم آش هم خواست! 
ان شاالله 
ممنونم❤️
منیژه
وای اگه بدونین چقدر این حلواها شیرین هستن که نگو تا بزرگ میشن بازم دلت حلوا میخواد من دو تا دارم یکی از یکی شیرینتر. خدا حتما به آرزوی شما عنایت ویژه خواهد داشت به خاطر عشقتون به حلواهای نوع دوم. شاد باشید و پایدار.
عزیززززم
خدا حلواهای شیرینتون رو حفظ کنه :-)
ممنون از دعای خوبتون ان شاالله
گُل نِگار
منم دلم آش میخواد :)
ایشالا همسایه های شمام یکم دست بجنبونن! 
فامس
شانسو میبینید:)))) نه تلگرام طلایی مثل نرم افزار های ایرانی نیست.. با همون شماره تلگرامتون بهش وصل بشید.
بله شنیدم از بچه ها، ولی وقتی فیلتر نیست و توی بازار دانلودش هست یعنی که اپلیکیشن ایرانیه. 
نمیدونم شاید مجبور شم در نهایت وصلش کنم :-))
سیما
خب دیدن بچه های بقیه بهتره 😁
واقعا ؟؟؟ عخی 😉اسم پسر دایی منم امیر علی 2 ساله فوق‌العاده خوش مزه از نوع نمکی یه چیزی شبیه بچگی ارسلان قاسمی منتهی چشم و ابرو مشکی 😅خیلی توضیح دادم 😂😂😂
ان شا الله امیرعلی خودت😍
نه بچه های مردم مال مردمن! :-)))
اصلا همه امیرعلیایی که من تالا دیدم خیلی عشقن
ان شالله
امیرعلی حلوایی!
برنا
صبر داشته باش....اینها همه اش درس صبوری و بزرگ شدن و صیقل خوردن روحه....
چون تو میگی باش :-)
ماهی قرمز
من دلم شعله زرد میخواد دو روزه هنوز ک هیچی به هیچی :/

دیگه باید خودت دست به کار بشی فایده نداره :>>
فامس
ببخشید با اجازه تون. من اسم شمارو .. یعنی هوپ رو برای اسم تلگرام گذاشتم😊😊😊😶😶
مگه واسه تلگرام اسم خودشون رو نمیذارن معمولا؟
البته که اسم واقعی من هوپ نیست!
صبح
سلام خدا کام شما و همه رو شیرین کنه.
منم حلوا از یه نوع دیگه ش میخوام آش هم خوبه
سلام ممنون
از کدوم نوع؟ 
ماهی قرمز
خو اگه بلد بودم درس میکردم :)  اما من آشپزیم در حد همون ته چین و برنج وسوپو ایناس :)
شله زرد خیلی خیلی آسون تر از ته چینه درست کردنش. یه سرچ بکن میبینی
فامس
خیلی به برنامه های مجازی اطمینان  ندارم... اونایی که شمارم رو دارن می دونن.. خواستم اسمم نباشه..  متفاوت باید بود... بله اونو رو که می دونم اسم واقعی شما هوپ نیست.
متفاوت باید بود :-))) 
الان حس شاخی بهم دست داد :-)))
ماهی قرمز
باعش :))) مرسی
خواهش میکنم، عکسشو واسم بفرست :-)))
ماهی قرمز
چشم :)
راستی آی دی اینستاتو بم بده اونجا استوری میذارم اخه خیلی نمیتونم وب بیام :)
چشمت بی بلا عزیزم
هر وقت تونستی توی وبت بذاری من استقبال میکنم از اینکه باعث شدم یکی از جوانان این مملکت آشپزیش ارتقا پیدا کنه :-))
ماهی قرمز
خاع باش 😂😁
👍🤓
صبح
من تو زندگیم به شدت کمبود قند وشیرینی و حلوا دارم بخاطر همینم حلوایی که میخوام یبار و یه  نوعش نیست چند نوع هست. خدا ببخشه
منم عشق شیرینی جاتم :-))
تی رکس
خدایی بهت میادا :دی
🙈🙈🙈
مچکرم :-)))
نرگس
خب من تا قبل بچه دارشدنم واقعا احساس خوبی بهش نداشتم و بین خودمون باشه از اینکه همسرم بخواد بیشتر از من دوستش داشته باشه میترسیدم ولی.....ولی وقتی اولین بار دیدمش براش مردم واقعا .... الان دوتا قند عسل دارم که گاهی شبها احساس میکنم تحمل اینهمه عشقشون رو ندارم!!!!! 
الهی خیلی زود طعم شیرین مادری رو بچشی خانم دکتر.
من که عملا به همسر آینده ام میگم که بچه هام رو بیشتر دوست خواهم داشت! تمام
ای جانم... چه لحظه ی لذت بخشی بوده. 
خدا حفظشون کنه
ممنون دکتر نرگس عزیزم
نرگس
خب من تا قبل بچه دارشدنم واقعا احساس خوبی بهش نداشتم و بین خودمون باشه از اینکه همسرم بخواد بیشتر از من دوستش داشته باشه میترسیدم ولی.....ولی وقتی اولین بار دیدمش براش مردم واقعا .... الان دوتا قند عسل دارم که گاهی شبها احساس میکنم تحمل اینهمه عشقشون رو ندارم!!!!! 
الهی خیلی زود طعم شیرین مادری رو بچشی خانم دکتر.
طراوت :)
سلام خانم دکتر،
ببخشید یه سوال داشتم،شما میدونید مدت زمان طرح تخصص چقدره؟
سلام برابر با مدت زمان تحصیلشون بین ٣-٥ سال
صبح
نه منظورم این نبود که من شرینی دوست دارم گفتم حلوا و قند و شیرینی منظور  خواسته هام بودن که یکی دوتا نیستند.
آهااان
:-))
خب ایشالا به تک تک شیرینیجاتی که دوست دارین برسین :-)
صبح
نه منظورم این نبود که من شرینی دوست دارم گفتم حلوا و قند و شیرینی منظور  خواسته هام بودن که یکی دوتا نیستند.
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan