شش ماه گذشت...

  • ۱۲:۵۰


درسته که سطحش موجدار شده و به صافی اولش نیست؛ ولی بازم شکر. :-)

  • ۵۴۴
** دلژین **
الهیییی
خداااروشکر 
واقعا خداروشکر، بعضی ناخن هایی که افتادن و حالا که درومدن کاملا از ریخت افتادن رو میبینم واقعا خداروشکر نیکنم.
استاد بزرگ
چی شده بود ؟؟؟...
ناخنتون به این روز افتاده بود؟؟؟
:)
دی ماه بین در ماشین سرویسم موند و له شد!
هانا :)
خداروشکر :) 
تنکس گاد :-)
Nelii 💉📚
انگار همین دیروز بود نوشتی ناخنت اینجوری شده. ...چقدر زود گذشت:)
بابا واسه شما زود گذشت، من خون دل خوردم پای ترمیم دوباره اش :-)))
reza sf
دوران دبیرستان یه بار انگشتم لای در تاکسی گیر کرد و ناخنم شکست یادمه درد زیادی داشت و از اون بدتر نمیتونستم خیسش کنم. خلاصه چندهفته ای شکنجه بود
آره بستر ناخن خیلی حساسه. منم با دستکش چند ماه کار می کردم.
آسـوکـآ آآ
خب خداروشکر که بهتره الان
آره واقعا و از ته دلم خداروشکر 
منیژه
منم دقیقا دیماه انگشت شصتم موند لای در ماشینو دردش به کنار تا بیاد کامل بیفته و در بیاد عذابی کشیدم. وقتی نصف نیمه در اومده بود نمیشد کامل با ناخن گیر گرفت هی گیر میکرد به لباسها م موقع اشپزی پوشوندن کفش پسرم و هر کاری که بگید عذاب اور بود یه مدت با چسب و دستکش و پوشش مخصوص زندگی کردم. الان هر روز صبح خدارا برای داشتن ناخن سالم شکر میکنم. 
من هم دی ماه بود، سه ماه سیاه بود و بعدش نصفه نیمه افتاد و دقیقا همین مشکلات شما رو داشتم. 
همچین وقتاست که آدم قدر عافیت رو میدونه.
Neo Ted
ناخونه دگه. ولش کنی به حال خودش در میاد :| ترمیم چیه دگه :| این سوسول بازیا چیه دگه :| :))))
شوخی میکنم. خدا ر شکر به هر حال.
نه بابا! جون من رو به لبم رسوند تا دربیاد! :-/
واقعا شکرش
صبح
یادش بخیر شش ماه پیش چه زود گذشت زمان
والا تو این شش ماه که دوران طرحم بود من جون به لب شدم، کجا زود گذشت؟
** سیلاک **
چقدر هم ازش عکس داری .. محلش نکن خودش خوب میشه :)))
چون میخواستم روند درمانش یادم باشه.
خوب شده دیگه الان ؛)))
NAZI
سلام عزیزم ..چه وب خوشملی داری ..خیلی زیباس ...
خوشحال میشم به وبم  سربزنی ...فدات
سلام ممنون
درسته من از این نوع کامنت ها خوشم نمیاد و اکثرا به اون وبلاگ سر هم نمیزنم ولی معمولا اینطور وقتا یه آدرس وبلاگ هم میزنن!
حامد سپهر
شیش ماه طول کشییییید!!!
بله. سه ماه سیاه بود تا لق بشه و بیوفته. سه ماهم روند درمان و ترمیمش طول کشید :-/
زهرا
چه خوب شده ...... صبر کار خودش رو میکنه یعنی ...... باشد که رستگار شویم :-))
تو عکس خوبه زهرا فقط! از نزدیک انگار با چماق کوبیدی تو سرش :-((((
در مورد خصوصیت. نگرفتم چی شد میام الان پی ویت.
صبح
خب برای ما زود گذشت برای شما نمیدونم
واسه من دیر گذشت
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan