همسایه ها یاری کنین تا من وبلاگ داری کنم!

  • ۲۲:۴۰

بچه ها چون می بینم که خیلی دوست دارین شیوه شماره گذاری پست هام رو، گفتم بیام ازتون کمک بگیرم شیوه های شماره گذاری جدید بهم پیشنهاد بدین. 

بیاین ببینم چند مرده حلاجین!

:-)))

  • ۴۸۰
واران ..
عنوان پستتو دوس داشتم هر چند عنوان پست تغییر کرده :)))

سلام 
خانم دکتر 
خوشحالم که هستی و مینویسی :)
راستی خیلی خوشحالترم که پستت کوتاه بود ؛)
بازم از اینا بزار :)
مرسی 


آها در مورد جواب اگر وقت کنم میام راهنمایی میدم :))
البته اگر بلد باشم ؛)


اونم دوست داره!
سلام
مرسی عزیزم خوشحالم هستین و میخونین اینجا رو هنوز
من طویله نویسم معمولا :))))
منتظرم
جناب قدح
سلام :)
ینی چجوری ؟
سلام مثلا مثل پست قبل
tiktik tiki
من فقط فارسی و انگلیسی بلدم😎
توی دوران جاهلیتم که سریال کره ایی میدیم یادمه میگفتن hana dul set netتا چهار یادمه
فارسی و انگلیسی به روش های مختلف، نوشتاری اعدادی، یکی در میون و غیره نوشته شدن :-)))
اعداد کره ای؟ خوبه
فاطمه :)
از نظر من(همسایه کوچه پشتی :)) )شماره نمیخواد همون یه ستاره ای،خط تیره ای چیزی بذارین که بفهمیم رفتین موضوع(خاطره؟)بعد.
ما بی شماره گذاریم قبولتون داریم و می خونیم:)
دوره ی ستاره و خط تیره گذاشتنم خیلی وقته گذشته آخه مال پستای اولیه امه :-)))
ممنونم عزیزم :-*
فامس
سلام....  یک پیشنهاد  دیگه ترکیبی بذار .. مثلا یک فارسی .. یک یونانی.. یک انگلیسی و یه هر چی بلدید.  داشتم درس می خوندم   یهو سر درس این پیشنهاد به ذهنم رسید.  ویه چیز دیگه با وجود اینکه ندیدمتون   عاشق این مهربونیتون  شدم...😍😘 
سلام فامس جان
ترکیبی؟ باحاله خیلی اینم ایول :-**
من مهربون نیستم خدایی ولی من دوستون دارم 😍
مرتضا دِ
بیان خودش شماره گذاری میکنه
نه اون شماره گذاری معمولی رو نمیخوام دیگه چیزی مثل پست قبلم :-))
ام اسی خوشبخت
سیستم عددی دهدهی, دو دویی, اوکتال و هگزادسیمال , کافیه؟ :))
آقاااا اینایی که میگی یعنی چی؟ بیا منو روشن کن /-)))
خودم
ﻫﺎﻧﺎ : ﯾﮏ  HANA ﺗﻮﻝ : ﺩﻭ     TOL ﺳﺖ : ﺳﻪ  SET ﻧﺖ : ﭼﻬﺎﺭ   NET ﺩﺍﺳﻮﺕ : ﭘﻨﺞ    DASOT ﯾﺎﺳﻮﺕ : ﺷﺶ  YASOT ﺍﯾﻞ ﮐﻮﭖ : ﻫﻔﺖ   IL KOP ﯾﻮﺩﻭﻝ : ﻫﺸﺖ    YODOL ﺁﻫﻮﭖ : ﻧﻪ           AHOP ﯾﻮﻝ : ﺩﻩ              YOL  *************** ﯾﮑﻤﯿﻦ : ﺍﯾﻞ   IL ﺩﻭﻣﯿﻦ : ﺍﯼ   YI ﺳﻮﻣﯿﻦ : ﺳﺎﻡ   SAM ﭼﻬﺎﺭﻣﯿﻦ : ﺳﺎ    SA ﭘﻨﺠﻤﯿﻦ : ﺍﻭ        O ﺷﺸﻤﯿﻦ : ﯾﻮﮎ  YOK ﻫﻔﺘﻤﯿﻦ : ﭼﯿﻞ  CHIL ﻫﺸﺘﻤﯿﻦ : ﭘﺎﻝ  PAL ﻧﻬﻤﯿﻦ : ﮐﯿﻮ      KYO ﺩﻫﻤﯿﻦ : ﺷﯿﭗ  SHIP
اینا به چه روشیه آیا؟ :-)
simu lator
بصورت باینری

چه مدلی میشه یعنی؟!
مهدی رنجبر
خوبه که
چی دقیقا؟
جولیک ‌‌‌‌‌
من ژاپنی بلد بودم که پست قبل شمردم برات.
کاراته مگه مال ژاپن نیست؟ چرا به یون میگین شی؟ و به هفت نمیگین نانا؟ 

فرانسه هم تا سه بلدم بشمرم راستی:)) اون، دُو، توغوا :-"
خیلی نزدیک بودن اعدادی که گفتی! نمیدونم چرا تفاوتش اینطوریه شاید مال چینه!
فرانسوی رو یه بار گذاشتم خیلی خوب بود :-))
🦉 شباهنگ
ببین ما چند هزار زبان داریم که همه‌شون از سه چهار خانوادهٔ زبانی اصلی هستن. اگه دقت کنی اعداد انگلیسی و آلمانی و دانمارکی و هلندی خیلی نزدیکن. چون جدّشون ژرمنیه. یا مثلا فرانسوی و پرتغالی و اسپانیایی زیرشاخهٔ لاتینن. و شبیهن. تازه این دو گروه بازم شبیه همن چون هر دو از خانواده بزرگ هندواروپایی هستن. ینی شبیه فارسی و هندی هم هستن. 
تا اینجا من اسم یه گروه بزرگ رو گفتم: هندواروپایی
خانواده اورالی آلتایی و ترکی داریم که شرق آسیان، خانواده سامی و حامی داریم که یکی از زیرشاخه‌هاش عربیه. حالا اگه اعداد و خانواده‌ها و زیرشاخه‌ها رو بذاری کنار هم می‌بینی چقدر شبیه همه اعدادشون، و ضمایرشون. چون عدد و ضمیر هزاران سال هم بگذره تغییر نمی‌کنه شکلش.
خلاصه که پیش‌بینی می‌کنم علی‌رغم اینکه چند هزار زبان داریم، نامگذاری‌هات شببه هم بشه. چون زبان‌ها جدّ مشترک دارن و هر کدوم از نوه‌ها و نتیجه‌ها یه ذره با اون جدشون تفاوت دارن.
اینو ببین:

http://daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-index.php?page=اعداد+در+زبانهای+مختلف&SSOReturnPage=Check&Rand=0

و اینو:

https://fa.m.wikipedia.org/wiki/خانواده‌های_زبانی

پیشنهاد می‌کنم هر بار یکی از این زبان‌ها رو انتخاب کنی و تو گوگل بزنی اعداد در فلان زبان. حواست هم باشه که از یه خانواده باشن شبیه هم میشه اعدادشون. پس می‌تونی هر بار از خانواده‌های مختلف انتخاب کنی.
اینو ببین:

http://nebula.blog.ir/post/414/414-یه-عمر-اون-جوری-با-اعداد-سر-و-کله-زدم،-حالا-این-جوری


نوشتن چنین جوابی فقط و فقط از خودت برمیاد نسرین :-***
مرسی ازت، چقدر جاااالب و پیچیده
لینک ها کپی نمیشن بخاطر اینکه بستم کپی وبلاگم رو! بذار تلاش کنم ببینم میشه؟ 
مهربانو
ای وااای سلام هوپ جان . در روزگاری نه چندان دور با هم دوست بودیم مااا . یادته؟ 
امروز تو کامنتای خاطرات مطب پبدات کردم 
عزیزم سلاااام هنوزم دوستیم. هنوزم توی لینک دوستانم هستی، هنوزم دورادور میخونمت :-**

سعید
سلام با حروف ابجد
سلام این گزینه خیلی تو ذهنم بوده ولی نمیدونم چرا عملیش نکردم تا حالا!
simu lator
000
001
010
011
100
101
110
111
اینا باینری هستن
در واقع اینا زبونی هستن که کامپیوترها میفهمنش
از رقم 0 هست تا 7
چقدر جالبه!
ممنونم :-)
خودم
کره ای ه
مرسی 🌹
فامس
ممنونم که از پیشنهادم خوشت اومده. ما هم دوست داریم😘
قربان شما 😍
life around me
زرگری خواستی در خدمتیم😎
وای زرگریم خوبه، اعداد فارسی، انگلیسی، فرانسوی و غیره به زبون زرگری :-)))
مهدی رنجبر
همین روشای عجیب غریبی که استفاده میکنید رو میگم، جالبن دیگه
خب آره ولی یکم خلاقیتم کم شده بود گفتم کمک بگیرم از دوستان!
گندم بانو
فک کنم از تو پنلت بتونی لینکا رو کپی کنیا 🤔

تو جواب به شباهنگ گفتی لینکا کپی نمیشه... :)
قبلا میشد، تازگیا یکم بازی درمیاره :-/
پاپیکا
اولین !

فی ما بین 1
فی ما بین 2
فی ما بین 3

آخرین !
وای خیلی خوب بود فی مابین :-))))
آرزو ﴿ッ﴾
من به جز فارسی و انگلیسی و کاراته‌ای و یونانی و مبناهای مختلف جور دیگه بلد نیستم. علی‌الحساب همین باینری رو که تو کامتا هم گفتن از طریق این لینک بهتون یادآوری می‌کنم:
yon.ir/b8KeV

@ به شباهنگ هم توصیه می‌کنم لینک‌هاش رو توی این وبلاگ به صورت کوتاه‌شده بذاره که صاحب وبلاگ و سایر خوانندگان مشتاق بتونن بهشون دسترسی پیدا کنن :))
همه اینا رو که گفتی امتحان کردم آخه! 
باینری رو باید حتما استفاده کنم، مرسی مهندس

آرزو ﴿ッ﴾
الآن در حین گشتن دو روش دیگه هم پیدا کردم. اولی یه کم دردسرش بیشتره و باید عکس عدد رو آپلود کنین ابتدای خط :دی
تبدیل عدد به بارکد:
yon.ir/3WAFq

و دومی کد مورس اعداد است:
yon.ir/gN83J

وای خیلی سخته! منم تنبل به زور می نویسم این پستای طولانی رو :-))))
کد مورس... جالبه ممنونم ازت
مهربانو
عزززیز دلی 
فدایی داری :-*
🦉 شباهنگ
@ آرزو اینی که میگیو بلد نیستم
لینکا رو می‌فرستم برات خودت کوتاهش کن. بعد یادمم بده چجوری کوتاهش کردی
به منم یاد بدین
در ضمن منتظر جوابای کامنتا هستیم امروز
مصطفی فتاحی اردکانی
یه پیشنهاد اینکه همون زبان های قبلی را با خلاقیت قاطی کنید
مثلا اعداد لاتین رو اینجوری بنویسید: "یه آی" ، "دو آی" ، " سه آی" ، " آی وی" ، " وی" ، " وی آی" .....

یا از اعدادی که گاها تو شعر ها و ترانه ها اومده استفاده کنید:
مثلا : " یه دونه انار" ، "دو دونه انار" ،.......، " هزار دونه مروارید"
واااای چ ایده خوبی :-)
مرررسی
🦉 شباهنگ
آرزو گفت
چندتا سایت هستن که می‌ری لینک خودت رو می‌دی و بهت لینک کوتاه‌تری میدن؛ مثلا من این کار رو تو سایت ایرانی yon.ir انجام می‌دم.
لینک کوتاه این‌هایی که فرستادی به ترتیب می‌شه این:

yon.ir/g9cSc

yon.ir/LPp0P

yon.ir/woVj6
مرسی عزبزدلم :-**
آرزو ﴿ッ﴾
به شباهنگ که گفتم. اینجا برای هوپ‌مون هم بگم :)
چند تا سایت هستن که شما می‌ری لینک طویل‌تون رو اونجا وارد می‌کنی و بهت یه لینک کوتاه می‌دن. من از این سایت ایرانی استفاده می‌کنم: yon.ir ولی زیادن و نمی‌دونمم که امکانات مختلفی دارن که مزیت محسوب بشه نسبت به بقیه یا نه. حالا اگه خواستین با بقیه‌شونم آشنا شین "کوتاه‌کنندۀ لینک" رو تو گوگل سرچ کنین، میاره اونا رو هم.
هوپ تون 🤩🤩🤩 
چقدر جالب مرسی که گفتی 
صبح
به هر زبانی شماره میذاری آخرش بگو کدوم زبانه. عناوین خوبن. 
نه دیگه میذارم خودتون تو کامنتا حدس بزنین
هانیه
شماره های کامپیوتری هم باحاله این طوری به ترتیب 0000،0001،0010،0100،1000 خواستی یه روز تمام شون رو می نویسم کلا در مبنای 4  دو به توان 4  16 عدد میشه.خواستی یه روز همه اش رو به ترتیب برات می نویسم :)
بنویس لطفا داشته باشم تو آرشیو این پست و کم کم استفاده کنم :-*
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan