البته من عصب کشی رو پیشنهاد میکنم، ولی نظر شاعر هم محترمه!

  • ۱۴:۴۰
تو مثل دندانی هستی 
که درد می کنی؛
رسیده ای به عصب!
اما من دلی ندارم برای کندن،
می فهمی
دوست داشتنت چقدر دردناک است؟
#نسترن_علیخانی

+ صفای تمام سینگلا! 
++ امروز شخصیت نارسیستیکم عود کرد و بعد از اینکه قربون صدقه موهای شونه نکرده ام رفتم، کلی روغن و گیریس! زدم بهشون تا تو همون حال هپلیِ حالت دار بمونن. تازه یه جعبه شیرینی کاکائویی خریدم و نشستم به خوردن. تو فکرمه یه کادو هم واسه خودم بگیرم. 
هوپ ولنتاینت مبارک، خیلی دوسِت دارم...
 چون  خوب می دونم چه چیزایی سرت اومده،
به چه چیزایی غلبه کردی،
و لیاقت چه چیزایی داری... :-**
  • ۵۳۲
دنیای کامپیوتر ...
از اون شیرینی، چیزی هم باقی مانده؟
نه دیگه :-))
‌‌ Elle
چقدر روز واسه جشن گرفتن هست ولی :]
از بس غم و غصه زیاد شده منتظر یه فرصتیم که جشن بگیریم
samaneh rsl
Happy Valentine’s Day 😍♥️
مال شمام هپی مپی 🥳🥳
مرتضا دِ
هوم هوپ تو قدرتمندی :)
مچکرررررم :-)
tiktik tiki
سلامتی همه هوپیا😁😍
سلامتی هممون 🤣❤️
شارمین امیریان
کیف کردم از شخصیت نارسیست... مخصوصا چهار خط آخر
چاکر خانم دکتر هستیم :-)
ام اسی خوشبخت
کاش قبل از اینکه برم پیش دوستان این متن رو خونده بودم, یه جعبه شکلات میگرفتم باهم بخوریم به افتخار همه سینگلا! حالا مثلا سینگل یا متاهل بودن به افتخار چه ربطی داره نمیدونم :))
هنوز دیر نشده روز اسپندارمزگان این کارو بکن :-)
آدم باید تو هر وضعیتی که هست شاد باشه تامام
جناب قدح
سلام:)
نظر شاعر بسیار محترمه :)
سلام
در پاره ای موارد بلی
خاتون ..
کار درست همینه واقعا.. 
نوش جون و گوشت شه به تن:))
ولنتاینتون مبارک خانوم دکتر موفق :)
خیلیییی ممنونم به هم چنین فقط گوشت تن نشه خواهش می کنم چاقی ندوست :-)))
آبان ...
شعر اول پست را با خودم همیشه زمزمه می کنم ...
تو قوی بودی و هستی :)
هعییییی
فدای تو آبانم :-*
هانیه
ولنتاین ات  مبارک من و مامان که داریم به عکس کادوهای بقیه تو ایسنتاگرام نگاه می کنیم و من آرزوی خوشبختی برای اونا و تمام مجردها دارم
باز خداروشکر زیاد از حد عکسهاشون رو شیر نکردن فالویینگ های من ولی منم آرزوی خوشبختی واسه همشون دارم
خودم
مبارک خانوم مبارک
مرسی فقط خودم یعنی کی؟!
پاپیکا
نظر شاعر محترم تره تو این اوضاع !
الان یه اثب کشی چند در میاد ؟!

بهتره بین کشیدن و نگه داشتنش دو دل باشه تا اثب کشی کنه !

حالا چرا اثب کشی؟! مگه عصب چشه؟ :-))))
نسر ین
دقیقا ولنتاین مشابهی داشتم و کلی به خودم خوش گذروندم. رستوران بردمش، کادو خریدم براش. و شکلات قلبی:)

ای جااااانم آفرین همیییییینه :-))))
Zar
عنوانت رو عاشقم😂❤
منم همچین کردم دکتر جانD:
مامانم بهم میگن خودشیفته-___-
بهترین روزها رو برات ارزو میکنم هوپ شجاع💚
عزیزم من هم شما رو عاشقم مخصوصا با نظر خصوصی بسیااااار خوبت. ^_* 
اگه بهت بگم دیروز دیدمش و کامنتت رو نشونش دادم تعجب نمی کنی؟ :-))))
بهترین ها برای خودت :-*
حامد سپهر
صفای همه سینگلا:))
صفای وجود هممون :-)))
پاپیکا
اثب کشی از اعثاب خراب میاد دیگه ! :)
خیلیییی خوابه پس :-)))
** سیلاک **
دلم شیرینی کاکائویی خواست :))) 

ان شا الله آخرین ولنتاین سینگلی تون باشه ^__^
منم دلم دوباره خواست!
بلند بگو ایشالا :-))))
مهربانو
عصب کشی خیلی باحال بود .. زدی همه ی حال و هوای شاعرو ترکوندی:- )))
هپی مپی هوووپ
تا عصب کشی هست واسه چی انقدر اگرسیو برخورد کرد آخه؟!
هپی مپی مهربانو جان :-**
خودم
یعنی شخص شخیص خودم دیگه
عجب!
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
از لذت های برتر دنیا خرید شیرینی و کادو برای خود استD:
بله دقیقا *_^
عصر جدید
انشاالله موفق باشین
سلامت باشین :-)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan