بسکه زندگی نکردیم، وحشت از مُردن نداریم/ ساعتو جلو کشیدن، وقت غم خوردن نداریم...

  • ۱۸:۵۵

یه وقتی به خودت میای می بینی که معتاد کار کردن شدی. جسمت کم کم صداش درمیاد ولی چاره ای نداره، عادت می کنه و اون هم عَمَلی میشه. ماه های آخر طرحمه و بالاخره یک روز آف اون وسطا تونستم پیدا کنم و عجیبه بعد از یکی دو ماه از اون روز آف خسته شدم و به نظرم همون جمعه واسه تعطیلی هفته کافیه؛ طوری که امروز اون روز رو در شهر خودم پُر کردم و با وجود استرس تجربه های جدید و شَک در مورد راه اومدن جسمم باهام، ته دلم دارن قند می سابن و ذهنم با اعتماد به نفس می گه: تو از پسش برمیای هوپ!



سرگرمی

++ عنوان دیوار از داریوش- فرامز اصلانی

  • ۶۰۸
زندگی مانند یک آینه است
‏ زندگی مثل اون کتابی می‌مونه که از کتابخونه قرضش می‌گیری ولی بدون اینکه وقت کرده باشی بخونیش میری پسش میدی.
تعبیر جالب و سنگینی بود
علی علوی
ما که همون جمعه رو هم نداریم.
7*30*12
بدون تعطیلی !
اتفاقا امروز هم از اون روزهای خسته طور ِ برای من .

وای نه دیگه جمعه حتما حتما باید باشه...
خدا قوت
** سیلاک **
منم همینطورم دو ساله حتی نیم ساعتم مرخصی نگرفتم :))) 

یعنی همین پنج شنبه و جمعه که تعطیلم دلم واسه اداره مون تنگ میشه ..
من دلم تو دو روز نمیشه ولی اعصابم خرد میشه، حس میکنم خیلی بیکارم و این صوبتا
Zar
از قوی ترین بهونه ات
قوی تر باش رفیق:]
+به دنبال آرزوهایم خواهم رفت
عهد بستم قبل از مرگم نمیرم.
+یه حال خوب عجیب:]
بله بلهههههه :-))
باید زنده بمونیم دیگه هر جوری هست!
ایشالا واسه همه
مهربانو
من اداره م رو میرم، مرتب هم میرم ولی واقعا از سر وظیفه شناسیه . هر زمانی دلم برای بیرون از اداره و رها و فارغ اون کارهایی که دوست دارم انجام بدم 
فقط اون سالهایی که با نفس همکار بودم دلم میخواست همه ش اداره باشم 
خب آره من هم دیگه درمانگاه طرحی رو از سر اجبار و مسئولیت میرم، ولی کارم رو دوست دارم. کار توی شهر طرحی رو نه ها، خود شغلم رو دوست دارم.
ام اسی خوشبخت
سالها پیش منم اینجوری بودم, شاید 6 سال پیش بود, اما الان کار فقط برام کار هست و جای هیچ چیزی رو برام پر نمکینه. بیشتر سعی میکنم تفریح کنم و دنبال علایقم برم. هنوز تو این مورد از خودم راضی نیستم اما بازم تلاشمو بیشتر میکنم.
شما هم تلاش کنید, میتونید :)
اوهوم شاید چون اوایل کارمه لذت میبرم ازش. هر چیزی جای خودش ولی من معتاد کار کردن شدم!
فتل فتلیان
خانم دکتر اینکه خیلی بده 
بفکر تغییر باش
حالا زندگی من عکس شماس ، همش تفریحه و هیچ جاش جدی نیست و به درس و کارای جدی عادت ندارم
تفریحات من تکراری شده. باید به فکر تفریحات جدید باشم که تو ایران امکان پذیر نیست!
صبح
فقط زود تموم شه زود بریم راحت شیم.
این تصویر سوسمار که پروانه داره رو سرش خیلی چندش آوره.  به عنوان یه خواننده  میتونم یه خواهش بکنم؟
نه واسه چی تموم شه؟ بذار ببنینم تهش چی میشه!
نه متاسفانه دوستش دارم خودم :-))
فتل فتلیان
قاعدتا تفریحات زیاده که همه جا بشه تجربش کرد و شنام تجربش نکرده باشید ولی خب یه سری هاش اینور امکانش نیست
اکثرش اینور امکان پذر نیست. خیالی نیست کنار میایم باهاش
آقای صاد
به ادرنالین اعتیاد پیدا کن دکتر.
مثلا در کجاها نهفته آدرنالین؟
هانیه
وقتی که این کارم رو شروع کردم استادمون می گفت نظم زندگی تون به می خوره اونقدر که نمی تونید و نباید از کار دست بکشید اگه می خواید خوب باشید باید اونقدر کار و تلاش کنید و کم نیارید وگرنه هیچی نمی شید نیاید کلاس.خودش هم چون این طوره خیلی موفقه
نظم زندگیمون بر اساس کار شکل میگیره. به این فکر میکنم بعد از طرحم عمرا صبح زود برم سرکار :-)))
آقای صاد
در هر جایی که روزمرگی و تعقل و زنده گی متوقف می شود. 
مثال کوچیک: بانجی جامپینگ! 
خب اون که صد البته. ولی نمیشه تمام زندگی رو بر اساس این تفریحات گذاشت. نهایت یکی دو روز در هفته. 
Alireza Hakimifar
واقعا من به معنای واقعی کلمه ترسی از مردن ندارم!
حاضرم همین الان جان ب جان آفرین تسلیم کنم...!
اگه ذره ای ته قلبم احساس نمیکردم ممکنه دنیای بعدی وجود داشته باشه و خدا ازم بازخواست کنه قطعا خودمو میکشتم :))
من میگم نمیترسم ولی در واقع خیلییییی میترسم!
صبح
تهشم هیچی نیست
:-(
آقای صاد
آره .
مثل بنزین زدنه. آدم باکشو برا ادامه ی فعالیتاش پر کنه تا وقتی تموم شه.
قبول دارم :-)
شهـــ ـــرزاد
عه چه خوشگل شد اینجا :) نمیشه کد قالبت رو دستکاری کنی لینک لایک و کامنت مثل قبلی قررررمز بشه؟ ❤_❤
آره :-)
متاسفانه بلد نیستم :-)))
مجله ایرونی سنتر
ای خدا. جون هم سن ما تو اروپا کل اروپا رو گشته، اونوقت ما هنوز یک دهم ایرانم نگشتیم.
اشتباه از ماست مسلما
شارمین امیریان
سلام هوپ جان.
امروز تو فکرت بودم.
نیستی خانوم دکتر. دلتنگت میشیم.😍
سلام عزیزجانم
قربونت خوشگل خانوم، خیلی سرم شلوغه دلم میخواد بیام این ورا ولی نمیشه. :-(
اعظم
سلام
امیدوارم خوب باشی .
عالی نوشته بودی مخصوصا قسمتی که گفتی من هوپ را درستش میکنم امیدوارم در سال98 محقق بشه.
پیشاپیش سال جدید مبارکت باشه.
سلام
ممنونم به همچنین
ایشالا :-)
سال نوی شما هم مبارک باشه
Reyhane R
عیدت پیشاپیش مبارک هوپ جانم...❤❤❤
عاقا یه چیزی بگم دعوام نکنی.بنظر من همون قالب قبلی و قرمز رنگه خوشگلتر بودا. 
حالا بازم وبلاگ خودته صاحب اختیاری😁
خیلی ممنونم دوست خوبم
خودمم بیشتر دوستش دارم ولی گفتم چند ماه تنوع بدم دوباره برمیگردم به همون :-))
free-123movie
عالی بود
پریسا نامجو
زیبا نوشتین دنبال شدین
🌹🌹
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan