دختر است دیگر؟!

  • ۱۵:۵۶

دقت کردم که بسته به درجه جینگولیتِ دستیارهای یک کلینیک، من هم پوشش و میزان آرایشم تغییر می کنه! یه جا دستیارهای ساده پوش و سن بالاتری داره و من با آرایشی در حد دوره ی طرحم می رم. جای دیگه دستیارهای جوونتر و با آرایش کامل و کاشت ناخن و ... داره و من به خودم اومدم دیدم میزان آرایشم بیشتر شده و تیپم حتی متفاوته با کلینیک قبلی!!

امروز یکی از اون دستیارهای ساده پوش گفت: چرا روسری رنگی سر نمی کنین خانم دکتر؟ چیه این مقنعه؟ دلمون گرفت

میخواستم بگم: منم به شما نگاه میکنم، از زندگی سیر میشم! ولی بی خیال شدم و رفتم توی خیلِ روسری هام گشتم و یکی دو تا رو برای حین کارم انتخاب کردم. امیدوارم پَر روسری و شالم هی نره تو چشم و دهان مریض؛ و خودم و اونی که زیر دستمه رو کلافه نکنه. 


+ روزتون مبارک جینگول مستون ها

  • ۳۴۲
پا ییز
روز شما هم مبارک :) 
ممنونم *_^
صخره نورد
ممنون روز شما هم مبارک :)
مرسی عزیزم *-:
شارمین امیریان
😏😏😏
میتونم کمکی بکنم بهت؟ :-))
جناب قدح
سلام :)
جینگول مستون دیگه چیه !؟

روزت مبارک خانم دکتر :)
سلام
ینی جینگول دیگه! چطوری توضیحش بدم؟ :-/
مرسی دوباره
نسر ین
جینگول مستون جان روز خودت هم مبارک باشه:)

من دوزم یکم بالاتره، تحت تاثیر قرار گرفتن نیست، قابلیت تغییر دین هم دارم اصلا:)


فدایت :-*
اوه نه دیگه در اون حد!
Dυʀᴡíɴ Fēʀᴅìnanᴅ
تبریک میگم بهتون ^_^
مچکرم :-)
Merida aa
من و باید فقط ببینی چه تیپ خزی دارم وقتی میرم بیمارستان :\
روزت مبارک مهربون:-*
تیب خز فقط من در ایام طرح!!! 
مچکرم عروسس
** سیلاک **
روزتون مبارک .. روسری رنگی خوبه دیگه ، اصلا روحیه مریض ها شاد میشه درد یادشون میره :)))
ممنونم :-*
خب آره ولی کنترلش سخته! باید کم کم عادت کنم بهش
مهدی ­­­­
منم به شما نگاه میکنم از زندگی سیر میشم :))))))))))))))))))))))))))) عالی بود
مبارکتون باشه!
والاااع! با اون روپوش های فوق گشاد و کهنه اشون!
ممنونم
**هِلِناز **
رووووزت مبارک...
من اگر روزی مطب بزنم ؛ هر روز هفته رو یک رنگ انتخاب میکنم...
مثلا دوشنبه ها آبی 
چهارشنبه ها قرمز 
شنبه ها کله غازی ....
قربونت *_^
من اصلا دوست دارم ست کنم روپوش رو با روسری یا کلاه! 
کله غازی :-))
شارمین امیریان
چه کمکی مثلا؟! 😅
دیدم استیکر شاکی گذاشتی خب!
Maryam mariyana
سلام 
قوی باش رفیق ، اجازه نده چیزی به افکار نفوذ کنه ، خودت باش
سلام
والا خود اصلیم تقریبا چیزی تو مایه های گروه دومه! 
نسر ین
شوخی کردم بابا:) 
میدونم بابا ^_^
شارمین امیریان
نه... لبخند معنادار بود... آخه هیچ جینگول مستونیت تو خودم ندیدم. =/ البته جز دانشگاه که مجبورم مقنعه مشکی سر کنم همه جا روسری رنگی سر می کنم و کلا کفش و کیف و لباس مشکی ندارم. ولی جینگول مستونم نیستم.
همین رنگی رنگی پوشیدنت نشونه جینگول مستونیته! بعلههه!
حامد سپهر
روزت( البته با تاخیر )مبارک باشه خانوم دکتر
اشکال نداره
خیلی ممنونم :-)
مصطفی فتاحی اردکانی
یادمه وقتی دانشگاه قبول شدم. دخترخاله ام بهم گفت:" تو رو خدا چند دست لباس داشته باش، یه لباس رو تو دانشگاه،تو بیرون رفتن، تو قرار و.... نپوش" منم گفتم "بااااشه"
بعد چند وقت یاد حرفش افتادم. و دیدم نه تنها من بلکه همه هم اتاقی هام یه دست لباس رو اونقدر می پوشیم که دیگه نشه بپوشی. بعد میریم سراغ لباس بعدی.

روزتون هم مبارک
واقعا نمیدونم چرا اکثر پسرها اینطوری هستن! بابا خب اینطوری لباستون زودتر خراب میشه، ازون طرف از نظر دخترا بدتیپ هم محسوب میشین!
این دو تا روسری که من گذاشتم کنار مال ٣-٤ سال پیشه ولی نوعه! 
ممنونم
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan