ماموریت اول با موفقیت به اتمام رسید!

  • ۱۳:۳۶

این شما و این حاصل نزدیک چهار ساعت کار بی وقفه و با وسواسی که اواخرش خسته ام کرده بود دیگه. خودم که خیلی راضی بودم. بیمار و دستیارم هم خوششون اومده بود. دست چپم رو دیگه حس نمی کنم! :-/

شش واحد کامپوزیت ونیر به رنگ طبیعی، دندون نیش سمت چپ مریض روکشه! بنده خدا هم بلد نبود خوب رژ بزنه و هم لبش بی حس بود! :-)) 


(عکس حذف شد!)

  • ۸۶۱
حمید آبان

خدا قوت

کارتون عالیه :)

مرسیییی :-)
نسیم :)

وای چقدرر قشنگ و طبیعی شد 😍😍😍

ی سوال بپرسم؟توی دانشکده فکرمی‌کنم کلا کارای زیبایی انجام نمی‌دیم...چجوری اولین بار تنهایی انجام دادی؟🙈خیلی کارای دیگه هم تو دانشکده یاد نمی‌دن کلا به آینده که فکر میکنم ی ترس عجیبی کل وجودمو میگیره...

الان ی لایه از روی دندون تراشیدین بعد روش کامپوزیت اضافه کردین؟سرویکال دندون چجوری ایزوله کردین؟

ببخشید انقد سوال پرسیدما😉

ممنون چشمات قشنگ می بینن. ترم چندی شما؟
نه توی دانشکده حتی نمی ذارن ترمیم کلاس چهار انجام بدیم بعضی از اساتید! من ویدئوهای آموزشی دکتر یزدانی رو زیاد دیدم. عکس کار همکارهایی که خوب کار می کنن رو مرتب نگاه می کنم. حتی بین همین کار هم چند بار یک کار رفرنس رو که به نظرم عالی کار شده بود هی نگاه کردم. 
توی طرحم هم به توصیه ی یکی دیگه از همکارهام خیلی تک دندون ونیر کردم. ولی اولین بار بود کل قوس لبخند رو طراحی کردم. 
کلا باید به خودت تکیه کنی. زیاد به اساتید دانشکده نمیشه اکتفا کرد. 
نه این کار من اصلا تراش روی دندون نداره. یه لایه ظریف کامپوزیت روی دندون ها گذاشتم. ایزولیشنم با نوار ماتریکس به روش دکتر یزدانی بود.
خواهش میکنم عزیزم :-)
صبورا کرمی🦄

عالی شده. جدی میگم افرین.

 افتخار میکنم بهت که انقدر صبور و مسئولیت پذیری

به افتخااااااارش :

بیب بیب هورااااااااااا 🎉🎉🎉🎉🎉🎉

جدی میگی؟ :-)
خداروشکر که مدیون بیمار نشدم. 
تچکررر ❤️❤️
شارمین امیریان

مایه ی افتخاری دکتر 👏👏👏

نه دیگه در اون حد دکترجان 🙈🙈
مرسییی
دچارِ فیش‌نگار

ارمنی هستی؟

فامیلت هوپ هوپیانه

آرههه یه رگم به ارامنه برمیگرده :-))))
دچارِ فیش‌نگار

+ انگیزه و تعهدت واقعا ستودنیه | لایک|

 

حالا چهار ساعت وقت گذاشتی واسه جرم گیری؟

خیلی ذوقش رو داشتم و بااااید خوب انجامش می دادم.
جرم گیریه این؟ :-/
‌‌ Elle

درسته که شما این همه تبلیغ می‌کنین آخه؟! کجا داره می‌ره این فضای مجازی اه :)))

تبلیغ کجا بود؟ :-))))) نه اسم واقعیمه نه کسی میدونه کجام! 
:-)))))
‌‌ Elle

شوخی کردم به سبک اینستاگرام که هر کی می‌خواد دهنش رو وا کنه می‌گن تبلیغ نکننن! :))

آهاااان :-))))
این هنوز به نظرم ریزه کاری داره که دو هفته دیگه که اومد درستش می کنم. بعد میذارم اینستا :-)))
Anne Shirley

و از خوشبختی‌هام میتونم به این اشاره کنم که خودم یک خط لبخند خوشگل و طبیعی دارم! سوز به دل همون اصلا :-" =)))))

واقعا از خوشبختی هاست. حواست بهشون باشه
اریانه

جووووووووون به این دندونا ، جوووووووون به این دکتر، ایول ، خیلی خوب شده ، مهم تر اینکه هم خودت راضی و هم مراجعه کننده، حالا ژله رو درست کردی؟، مطینا ماموریت بدی در مقابل همچین لبخند گیرایی خیلی اسون به نظر خواهد امد ، واقعا گل کاشتی، امیدوارم ماموریت دوم هم به این گونه پیش بره ، جوووووون به این سراشپز و میزبان

جوووون به خودت :-))))) 
خداروشکر هر دو راضی بودیم.
از خستگی نا ندارم. شب درست میکنم. کاش این ژله هه درست بشه که استرسش از بقیه اش بیشتره. :-/
مرسی عزیزم
دچارِ فیش‌نگار

:)) جرم گیری نیست؟ خب از روی تصویر توضیح بدین پس

نه! چطور امکان داره جرم گیری این حجم از تغییر رو به بار بیاره آخه؟! 
گفتم که دندون هاش رو با یک لایه کامپوزیت تغییر دادم. عکس چپ بالا قبل از کاره. سه تا عکس بعدی بعد از کار.
نسیم :)

ترم هشتو تموم کردم..

مرسی که وقت گذاشتی جواب دادی عزیزم🥰😍

طراحی لبخندت هم واقعا فوق العاده شده در حدی که وسوسه شدم واسه خودم انجام بدم😊

به سلامتی موفق باشی
خواهش میکنم قابلی نداره ❤️
دانشجوی دندون تعریف بکنه، بیشتر خوشحال میشم :-)
زهرا

آفرین هوپ جان عزیزم
کار طبیعی و عالی به این میگن👏👏
خسته نباشی و به امید موفقیت در پروژه دوم:-)

متشکرررررم :-) 
خداروشکر که طبیعی شد. 
ایشالا ایشالا
دچارِ فیش‌نگار

عه! ایول

من داشتم فکر می کردم دو نفرن

یا حداقل دو تا کار واسش انجام دادی که دو تا عکس قبل از عمل و دو تا بعد از عمل گذاشتی!!

 

 

نه بابا! یک نفره. :-))
یانوشکا ..

دمت گرم واقعا. عالیه 😍❤ باعث افتخاری دکتر جان 😘

مرررررررسییییی :-***
گفتم دندونیا تعریف بکنن بیشتر خوشحال میشم. چون به جزئیاتی توجه میکنن که خودم رو کشتم تا به وجود بیارم :-)))
آبان ...

خیلی خوشگل شده هوپ ...دمت گرم 

ادم هی دلش می خواهد لبخندشو ببینه 

رنگ رژ صورتی هم دوست دارم :)

اخرش ما نفهمیدم کامپوزیت خوبه یا بد ...؟

 

ممنانمممم :-)) 
رژش گوشتیه، مال خودمه! گفتم رژ داری بزنی؟ گفت نه! رژ خودمو دادم بهش :-)))) 
کمرنگ زده
ببین الان این فرد دندون های قدامیش هیچ پوسیدگی نداشت ولی از رنگ و فرمش ناراضی بود. تنها راهش ترمیم زیباییه. ولی باید حواسش رو خیلی جمع کنه. بهداشتش خیلی بهتر باید بشه. وگرنه دندونش پوسیده میشه. باید حواسش باشه چیزهای خیلی سفت نجوه باهاشون. وگرنه لب پر میشه. 
من کلا واسه همه توصیه نمیکنم.
مریم y.

عالی شده این لبخند طبیعی و زیبا نه مثل این خز و خیل های اینستا که سفیدیش 100 درصده که تو ذوق میزنه

واقعا دست مریزاد خسته نباشی

خب میدونی انگار مد شده اونطور لبخند. ولی ما دندونپزشکا اینطوری می پسندیم. انقدر طبیعی بشه که نشه تشخیص بدی به دندونش دست زدی! ایده ال من اینه.
سلامت باشی :-)))
راتا

دندونو ببین جون باباااا 

خودتو بلرزون داداا😂😂

 خسته نباشی عزیزم  خیلی هم عالی شده:)

 ایشالا مهمونیم عالی پیش بره و کلی خوش بگذره ❤💋

فردا می لرزونیم ایشالا :-))))
مرسی مرسی :-*
ایشالا واقعا هلاکم از خستگی
فتل فتلیان

عاولییهههه 😍😍😍😍

خسته نباشید

خانم دکتر یه سوال البته چندتا سوال 😅 من دندونای مرتبی ندارم و بینشون فاصله هست(فک بالا) داستان کامپوزیت کردن واسه من چجوریه !!!  نیاز به ارتدنسی داره آیا !!!؟

بعد پوسیدگی هم توی دندونام دارم ، این  مشکلی ایجاد نمیکنه !!؟

ممنون :-)
سلامت باشین
تا دندون ها معاینه نشن نمیشه طرح درمان داد. اگه شکل و فرم و رنگ دندون هاتون خوبه و این نامرتبی زیاده و در کل فک پخشه بهترین درمان ارتودنسیه. اصلاااا توصیه به ونیر کامپوزیت نمیکنم در چنین مواردی. هستن کسایی که انجام میدن ولی جنایته به نظرم.
نه اصلا پوسیدگی برداشته میشه و ترمیم میشه.
life around me

عالی شده عزیزم...احسنت:)

 

یکی از آرزوهام اینه همچین لبخندی داشته باشم منتها نمیشه...چون اولا حالا حالاها پولش رو ندارم:))ثانیا انقدر جنس دندونام افتضاحه که مطمئنم دوام نمیکنه:(

مرسب عزیزم چشمات عالی می بینن.
اممم... بیا یه معامله بکنیم. ببین من به خاطر شغلم سر و کارم با ارتوپد جماعت زیاده! بیا یر به یر کار کنیم :-)))
Reyhane R

خیلی هم عالی^_^

خسته نباشی دکتر جان.

خداقوت 😊😊😊

سلامت باشی ریحانه جانم :-)
این روزا خیلی تلاش میکنم به جای خسته نباشین موقع خداحافظی به همکارام بگم: خدا قوت :-)
سپیده

ببین عالیههههههه ، خیلی خوب درآوردییییی. 

چااااکرییییم :-)))
فتل فتلیان

خیلی خیلی مرسی واسه راهنماییتون🌷 

خواهش می کنم :-)
میم بی نقطه! __

انصافا چقدر خوب شده دکتر هوپ! :)

ولی به طرح لبخند طبیعیه من نمیرسه  :دی

مرسی!
خب واسه اینکه طرح لبخند شما کار خداست، این یکی بنده خدا! :-))
life around me

من بخوام واسه تو عمل انجام بدم(دور از جونت البته و لنگات همیشه سالم و مستدام و اینا)بیمه پولش رو میده و تو میای و میری فقط...من بیام پیش تو باید از جیب بذارم لامصب...تو میخوای گولم بزنی:)))))))

لنگام؟ :-))) 
د دخترررررر من چی بگم بهت؟ :-))))) 
بانوچـ ـه

دکتر این از اون کاراست که درد داره؟ :دی

بعد اینکه هزینش چقدر شد؟ :))))

نه اتفاقا ازاون کاراییه که درد نداره اصن، ولی واسه مراحل کار من بی حسی رو میزنم که یکم دردم نداشته باشن.
برای گرفتن قیمت به دایرکت مراجعه کنین! ( الکی مثلا انگار اینجا اینستاگرامه!) :-))))
معلوم الحال

درود بر شما خانم دکتر امیدوار :)

فقط من هنوز طراحی لبخند رو خوب نفهمیدم. یه کاری می کنید آدم خوب بخنده؟ :O یعنی یه چیز (لایه) صاف و صوف و ناز میچسبونید رو دندونای قدیمی یا همون قدیمیان لب رو باد میکنید میره بالا؟ :))

درود بر شما جناب معلوم الحال! تالا به اسمتون دقت نکرده بودم! ینی معلوم الحالین؟ :-)))
یه جورایی! مثلا طرف از شکل و رنگ دندوناش راضی نیست، موقع لبخند دستش رو جلوی دهنش میگیره. توی عکسا با دهن بسته میخنده. ما یه کار میکنیم طرف از ته دلش بخنده! :-)))
تغییر شکل دندون ها یا با روکش های ظریف لمینیتیه یا با کامپوزیت. این کار من کامپوزیت بود. کامپوزیت یه ماده ی ترمیمی خمیری شکله.. ولی اینکه بگی راحت یه لایه می چسبونی و تموم و خیلی راحته اینطور نیست. همین لایه ظریف رو برای هر دندون من لایه لایه گذاشتم. هی کم و اضافه کردم. سعی کردم قرینه دربیارم. نخ دندون به راحتی بکشه. به دندون های پایینش گیر نباشه. رنگش به روکش های کناریش بخوره. هی به طرف گفتم بشین بخند. پاشو بخند. چراغ یونیت رو خاموش کردم رنگش رو بررسی کردم روشن کردم بررسی کردم. عکسش رو گرفتم زوم کردم مشکلاتش رو دیدم بررسی کردم. بهش گفتم جلوی آینه بخند ببین دوست داری؟ ببین اندازه اش خوبه؟ و ...
مهربان

درسته که باهات قهرم

منتها

برو یه تبلیغ درست کن شبیه تبلیغ اون دندونپزشکه که تو تلگرام واست فرستادم

آیکن لبخند شیطانی

مگه نگفتم دیگه حق نداری وبلاگم رو بخونی بی تربیت؟! :-//
نمی خوام! من منحرف نیستم.
ایش
مهدی ­­­­

خسته نباشی دکتر خوشگلن

سلامت باشین
خوب می بینین.
پا ییز

🤔 خوب با عرض پوزش نمتونم بگم واااای چه خوشگل شده و اینا 

چون دندوناش که خوب بودن 

و فقط یه دندون نیش یک کم بیرون زدگی داشته 

نمی فهمم غیر از اون دندون دیگه چه تغییری ایجاد کردین؟ 🤔

لب و دندون خودش خوب قشنگه که 

فقط سفیدتر شده و لباش نازک تر 😑

آقا ببخشیدا من واقعا چون نمدونم کامپوزیت و ونیر چیه نمی فهمم 

من انتظار ندارم این حرفو همه بزنن :-))
دندون هاش سالم بودن ولی رنگشون زرد بود و از طول کوتاه دندون هاش ناراضی بود. اون دندون نیش که بیرون زدس روکشه که در واقع دست به اون روکش نزدم. بقیه دندون ها رو هم سطح روکشش کردم. 
برای اینکه تغییر رو متوجه بشین بزنین روی عکس و جزئیات کار رو ببینین. 
لب هاش نازک تر نشده:-))) بهش گفتم از ته دلت بخند :-))))) 
کامپوزیت یه ماده ی ترمیمی سفید رنگه. به عمل پوشوندن سطح دندون با یک لایه کامپوزیت ظریف میگن ونیر
معلوم الحال

1. بعد اینهمه سال تازه به به معنی اسم نازنین من پی بردین؟ :-/ واقعا متاسفم براتون! منم قهر میکنم اصن؛ در ضمن معلوم الحال چشه؟ منو ببینید حالم از ظاهرم معلومه دیگه، اسم سرراست‌تر از این دیده بودین تو عمرتون؟ :)

 

2. توضیحاتتون خیلی سخت بود. فهمیدما. ولی خب انگار نفهمیدم. من دیدم یه خمیرایی با طعم آدامس میکنن تو دهن مریض که قالب بگیرن باش. یا دیدم مثلا دندون تراش میدن بعد روش روکش میزارن. شما اگه به اصل دندون دست نزنید و یه لایه بزارید روش (همون فعل-مقوله دستوری- ساده چسبوندن من ک بیانگر فعل-کار- سخت و طاقت فرسای شما بود) یخورده توازن چیز آدم بهم نمیریزه؟ مثلا لبش یخورده بالاتر بیاد؟ آخه یه چیزی این وسط اضافه شده.

 

3. تا قهریم این سوالمم بپرسم. عطف به فرمایشات خانم دکتر کاکتوس سابق و نمیدونم چی جدید شماها -دندون استیودنت ها- خیلی هستید. اینا رو چطوری یادتون میدن؟ :) روز اول استاد میره مریض زیباسازی کنه 30 40 شایدم 100 نفر دورش جمع میشید نگاه می کنید و بعدتر خودتون مریض میگیرید و -مثلا- زیرنظر استاد به درمان و زیباسازی بیماران اقدام می ورزید؟ (جمله م سخت شد. یخورده معلوم فهم ترش میکنم: مستحضرید ما دکتر کم داریم تو کشور :)) این ظرفیتای 100 تایی هم دردی دوا نمیکنه که! شما چطوری یادتون میدن دندون پر کنید، عصب کشی کنید، لبخند طراحی کنید و ...؛ البته فکر کنم تو عمومی حوزه اختیاراتتون محدود به همیناست، ارتودنسی و کارای سخت تر نمی کنید.)

 

4. میخواین آشتی تون بدم؟ :)) 

 

5. مرسی واقعا. زحمت می کشید، وقت میزارید برای بچه توضیح میدید. ایشالا یه روزی برای امیدکوچولوهای (هوپ جونیور) خودتون اینا رو توضیح بدین. 

١- نه آخه به این معنی دقت کردم که میگن اون یارو معلوم الحاله! :-)))))
٢- پسرم دارم میگم این لایه خیلی خیلی طریفه. شاید یک میلی متر و کمتر باشه. انسان راحت عادت میکنه به این تغییر.
٣- آهان الان قهر کردی شما؟! :-// خوبه قهری و انقدر سوال می پرسی! ما اول روی دندون آکریلی یا مصنوعی هر عملی رو انجام میدیم. بعد روی دندون طبیعی کشیده شده. بعد میریم بخش و برای هر گروه های ٥-٦ نفره یک استاد میذارن توی بخش. استاد دموی عملی روی بیمار میده و ما ٥-٦ نفر دور یونیت جمع میشیم میبینیم. جلسات بعدی هم مریض میبینیم. واسه هر مرحله تاییدیه استاد رو لازم داریم. برای همین ترمیمی که الان من توی کمتر از بیست دقیقه تمومش میکنم قبلا چهار ساعت توی دانشکده طول می کشید!!!! 
تنها کاری که دندونپزشک عمومی نباید انجام بده، ارتوی ثابته. بقیه کارهای تخصصی رو میتونه در صورتی که دوره ببینه انجام بده. 
٤- خیرررر
٥- به امید روزی که سوالات تموم بشه! :-))) 
اوخییییی هوپ جونیورررر :-))))))))))
مهربان

اون فعل که خیلی وقته بهت نگفتم اینجا اندیکاسیون داره

حالا اگه بخونم میخای چیکار کنی مثلا؟

 بی ادبی دیگه چیکارت کنم؟! 
گفتم یهو وقت گرانقدرت رو هدر ندی! وگرنه جلوی خوندنت رو که نمی تونم بگیرم.
معلوم الحال

در ادامه کامنت طولانی قبلیم‌ اینم بگم که حالا دو هزاریم افتاد چرا بعضیا میخوان دندوناشون رو بکنن تو چشای ما و هی نازطور میخندن 😂 هررر چی میکشیم اپزیر سر شما دندون‌پزشکاست. اگه دست به دندوناشون نمیزدین الان ما اینجوری لبخندای مصنوعی، شایدم از ته دل،شون رو تحمل نمیکردیم. 😄

هیچم حسود نیستم! 

:-))))))) 
آقا خدایی شما این زن رو بیرون ببینی حدس نمی زنی که دندون هاش رو ونیر کرده. طبیعیه کار. 
حسود نباشیم!
پا ییز

هوم پس از بیرون زدگی اون نیشه بوده که ناراحت بوده آره؟ برای ونیر (تلفظش؟) باید دندونها منظم باشن درسته؟ 

شما که میگید انجام نداده بودید و تازه هم اومدید شهرتون، این خانم چجوری بهتون رسید؟ 

تمیز و خوب شده 

ببین اون لحظه ای که خوندی لباش نازکتر رو دارم تصورت می کنم 😁

ببین چون از طول دندون هاش ناراضی بود از عمد گفته بود روکشش رو بلند شکل بدن. بعد نوبت گرفته بود از یه متخصص ترمیمی که توی کلینیکمون کار میکنه و از شهرشون که واقعا دور بود اومده بود. اون متخصص از شانس من! دعواش شده بود و دیگه نیومد و نوبتش رو گذاشته بودن برای من! :-)))) روز اول که اومد نیم ساعت وقت داشت گفتم من توی نیم ساعت نمی تونم و اصلا امکان نداره توی این تایم کم. کلی معاینه اش کردم عکس اولیه گرفتم. دو شب از استرس کم خوابیدم. ولی اصلا به روی خودم و مریض نیاوردم که دفعه اولمه کل لبخند یک نفر رو دارم عوض میکنم! :-))))
خندیدم اون لحظه :-))) 
ممنون
اهان راستی این سوالت. ببین وقتی دندون ها خیلیییی نامنظم باشن و توی کل فک این نامنظمی پخش باشه بهترین درمان اول ارتودنسیه. بعد اگه رنگ و شکل دندون هم خوب نبود ونیر یا لمینیت. 
اریانه

به احتمال زیاد الان دیگه ماموریت دومتم به پایان رسیده ، خسته و کوفته از این غیرممکن ها رو ممکن کردن داری استراحت میکنی، صرفا خواستم اولین نفری باشم به طور مجازی بهت خسته نباشی میگم ، پس خسته نباشی هنرمند

آرههههه به خوبی و خوشی تموم شد خداروشکر. البته مامان و خواهرم کمکم کردن. یکم توی ژله سوتی دادم ولی هر طور بود جمعش کردم. آخر شبم غش کردم از خستگی و پادرد! 
سلامت باشی خیلی با هنرمند شدن فاصله دارم :-)))))
معلوم الحال

1 - من رابطم رو با هر شخص معلوم الحالی تکذیب می کنم و اعلام میدارم که هیچ شعبه دیگری ندارم.

2 - باااااااشه!

3 - یعنی میفرمایید تو دوره زمانی قهر ازتون سوء استفاده نکنم و سوال نپرسم؟ :-/ عمراااا

حالا شما یاد گرفتی، بذاز منم یاد بگیرم. قول میدم نیام تو کارتون فردا بگی آدمای معلوم الحال اومدن دست زیاد شد :)) [تازه کار شما حساب کتاب داره. مدرک نداشته باشی اجازه کار نداری. عین ما نیست که همه مترجم و مولف و مدرسن د: ]

4 - تعارف می کنی؟ :)

5 - زدی تو ذوقم دیگه نمیپرسم :( 

6 - من منکر فهمیدن و نفهمیدنش نمیشم چون اصولا من نمفهمم. ولی ای موضوع که بعد کار شما هی ضایع میخندن رو مخه! :)) خدایی اینطور نیست؟

٣- پس مثل رفیقتون کلا پررواین! :-))))))
از اتفاق توی کار ما هم دست داره زیاد میشه! 
٤- خیر، اینطوری راحت ترم! 
٥- شکرررررر خدا
٦- نه اصلا، من کلا دوست دارم دندونا خوشگل باشن مردم بخندن
*زهرا*

خیلی خوب و طبیعیه. خسته نباااشی.

راستی کار کامپوزیت کدوم دکتر بنظرت خوبه ؟ تووی تهران منظورمه. پیج دکتری که بنظرت کارش خوبه رو معرفی کن بهم لطفا .مرسی ❤

سلامت باشی زهرا جان
توی تهران دکتر یزدانی و دخترش صنمبر عالین و به شدت گرون. دکتر سوده جباری هم کارهاش خیلی خوبه. 
خواهش میکنم
مینا

میدونی هوپ خیلی وقته میخونمت به صورت خاموش به نظرم دختر با اراده و با برنامه ای هستی و صد البته مدل نوشته هات خاص و جذابه.

ولی ی اعترافی بکنم جذاب ترین قسمت برام کامنت های جناب مهربان و شماست،اصلا کَل کَل هاتون شده تفریح من.

آیکن خجالت

فکر کتم قبلا تک و توک روشن شدی نه؟ 
مرسی
این کل کل های توی کامنت ها ورژن بسیار پاستوریزه شده است. چند سال پیش توی یه گروهی عضو بودیم، یادم نمیاد اصلا غیر از دعوا و درگیری برخورد دیگه ای داشته باشیم! بقیه اعضا میومدن به زور صلوات جمع می کردن بحثو ولی اکثرا غش می کردن از خنده! یادش بخیر. ولی این بار جدی قهرم باهاش. به وبلاگ نویسیم توهین کرده.
مینا

اوووووم.بعید میدونم اینجا روشن شده باشم اگرم کامنت گذاشتم یادم نمیاد.(علایم آلزایمر داره در من شکوفا میشه)

وای کاش اون گروه بود یکم شاد میشدیم ما هم.خدایی هیچ جک و لطیفه ای به اندازه کامنت های شما دو تا برای من جذاب نیست.

میخوایید قهر باشید باشیدا اما کاکنت بذارید برا هم لطفا

اوه پس دست گذاشته رو یکی از خط قرمز هات!وبلاگ هر کس مث ناموسشه جناب مهربان!!!!

قبلا کسی با اسم مینا و بدون وبلاگ واسم کامنت می گذلشت.
گروه بلاگرین بود. شما رو که اد نمی کردیم :-)))))
من بچه خوبیم، این مهربان اذیت میکنه من رو مجبور به واکنش میکنه. 
اگه متوجه شد! نمیدونم کی بهش مدرک داده؟
فهیم

سلام عزیزم

خیلی عالی کار کردی.کاش همه دکترها اینقد وجدان داشتن و کاری که انجام میدن براشون مهم بود...ابجیم رفت کامپوزیت انجام داد بعد دکتر شماره رنگ موردنظرش نبوده برداشته یه دررجه روشن تر کار کرد بعد فقط دوتا دندون جلو بوده، حالا تصور کن بقیه دندونا از معمولی بی رنگ تر دوتا دندون سفید یخی....ده روز بعد هم پرید. خواهرم هرچه رفت طرف قبول نکرد ترمیم کنه

سلام، مرسی
وای من دیوانه میشم اگه رنگ دندونی که استفاده میکنم نخوره به دندون کناری! قبلش تست میکنم حتما به دندون کناری ها بخوره، بعد شروع به کار میکنم. 
باید پیش همون فرد می رفت و میخواست کارش رو اصلاح کنه.
مهربان

الان باید به خودت غره بشی که از من کامنت داری

واهااااای مرسییییی هانی که بهم افتخار میدی و وبلاگم رو به نظرات گوهربارت مزین می کنی! 😑
الناز

دستت طلا دکتر هوپ

انصافا خیلی طبیعی شده

میگما دندونپزشک خوب و کاربلد که تو همه فیلدها کارش خوب باشه تو ارومیه میشناسی؟

 

مرسی :-)
نه راستش اصلا نمی شناسم.
کارا

سلام دندن نیش دخترم کمی عقبه میشه اون رو بدون ارتودنسی با کامپوزیت پر کرد؟

سلام
بله میشه ولی اصلا و ابدا توصیه نمی کنم این کار رو. 
ماریا

سلام. وقت شما بخیر

این دندونای مریضتون خیلی خوب شدن. من خودمم 16 تا از دندونام رو ونیر کردم ولی بین بعضیاش اصلا نخ دندون نمیره و طبیعتا بینشون غذا گیر نمیکنه. به نظرتون لازمه برم پیش دندونپزشکم که درستش کنه؟ بعد یه سوال دیگه هم که ازتون داشتم اینه که من الان دانشجوی ترم دو پزشکی هستم و میخاستم تغییر رشته بدم به دندون. به نظرتون شرایط کاریه دندون در سطح عمومی بهتر از پزشکی هست توی شهرای کوچیک؟توی تخصص چطور؟ واقعا دچار تعارض شدم. از یه طرف علاقم به پزشکیه از طرف دیگه هم بازار کار دندون. ممنون میشم راهنمایی کنید. 

سلام خیلی ممنون
حتما حتما باید نخ دندون به راحتی رد بشه. وگرنه مشکل لثه پیدا می کنین. 
توی تخصص پزشکی بهتره ولی توی عمومی دندون بهتره. البته عمومی های پزشکی هم هستن که با زدن توی کار پوست و لیزر و ترک اعتیاد از متخصص ها بهتر کار میکنن
من جای شما بودم دنبال علاقه ام رو میگرفتم نه پول! :-)
پا ییز

Kheili moheme ke betarsi vali be in mahshari kontrolesh koni 

Baraye in Modiriat Stress e Fogholade at behet tabrik migam. Chon Venir tamiz dar ovordanet jelosh hiche 

:)

 Hasudimam shod rastesh kheyli ham ziad

چرا یهو فینگیلیش شدی؟!
واقعا؟ ^_^ 
آره خدایی خوب استرسم رو کنترل کردم، چون کوچکترین استرسی نشون میدادم بیمار بهم اعتماد نمی کرد! 
پا ییز

Gushimo reset kardam. Masale etun dalile kontrole stress estun nis, mizane kontrole stressetune. Man basham chenan stressi misham ke zard mikonam va tarafham mifahman va etemad nemikonan 

:(

نه خداروشکر توی طرح خوب یاد گرفتم کنترل استرس و با اعتماد به نفس رفتارکردن رو :-)
مانته نیا

برااااوووو دکتر هوپ قشنگ. کارت درسته. باس بیام پیشت

مررررسی :-*
پاشو بیا :-))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan