خاله

  • ۰۹:۳۹

دعای خواهرم در حرم امام رضا، فلان امامزاده و شب های محرّم با دست هایی رو به آسمان بلند شده:

" خدایا من فقط یه آرزو دارم. میشه من خاله بشم؟! از اینکه خاله ی الکی باشم خسته شدم، میشه خاله واقعی بشم؟! مرسی خداجون! "

بماند که دیشب بعد از تعریف های دوستش از عمه شدنش، با حسرت بیشتری این دعا رو به زبون آورد و باعث شد من خنده ام بگیره!

***

یاد محرم پارسال توی شهر طرحی بخیر. :-(

  • ۴۱۲
سپیده

اول دبیرستان که بودم یه دوست داشتم که برادرزاده اش همسنش بود هر دو تاشون خوشگل بودن و عکسی که تو آتلیه انداخته بودن با همو آورده بود مدرسه! اونروز آنقدر حسرت خوردم، به اینکه یه برادرزاده داره همسن خودش و پایه درس و بازی و سفر و...

عزیزم سخته، درک کن خواهرتو حق داره بنده خدا😋 یه تکونی به خودت بده دیگه😏 

 

راستش هیچ وقت به اونایی که هم سن و سال خواهرزاده یا برادرزادشون بودن، حسودی نکردم. فقط حرص خوردم چرا که اکثرا دایی خاله عمه یا عمو صدا زده نمیشدن! اسمشون رو می گفتن!! 
والا من مشکلی ندارم، متریال موجود نمی باشد!
شارمین امیریان

خدا باعث و بانی خاله نشدنش رو به راه راست هدایت کنه 😅😍

الهیییی آمین 😄😄
همچین میگه انگار بقیه رو خاله و دایی کرده😁
آبان ...

خواهر خیلی خیلی خوبه 

حتی دعا هاش :)

من که اخرش یه روزی عمه میشم ولی عمه شدن اصلا جذاب نیست 

کاملااااااااا! یه نعمته خواهر
چرا جذاب نیست؟ میدونی خیلی از دوستام عمه شدن و عشق میکنن با عمه بودنشون؟ 
معلوم الحال

خدایا

خواهر خانم دکتر امیدوار را خاله بفرما

(آمین حضار)

(خشم دکتر امیدوار)

چرا خشم؟ :-)))

مائده ‌‌‌‌‌‌‌
من دوبار خاله شدم!!
کافیه یا فخر بیشتری بفروشم؟ :دی
نه بستههههه :-/
من که به خواهرم گفتم خودم زودتر خاله میشم! 
** سیلاک **

اول باید آرزو کنه خواهرزن بشه بعد خاله :)))

خب دقت بکنی توی این دعاش اونم مستتره! :-))
فاطمه :)

ایشالا که در اسرع وقت خاله ی واقعی امیرعلی جان بشه ؛)

با هم سر اینکه اسم پسرمون امیرعلی باشه دعوا داریم همیشه :-))))
مهربان

بهش بگو که توانایی براورده کردن آرزوش رو داری منتها باید به فکر آبروی خانواده هم باشی :دی

خودش میدونه که خواهرش نازا نیست، فقط یکم شوهر نداره! 
مینا

دعای عجیبی نیست،منم دوست دارم خاله بشم.احساس همزادپنداری دارم با خواهرتون😉

والا خودمم دوست دارم خاله بشم. :-)
شارمین امیریان

آخه کسی منتظر نیست من خاله یا داییش بکنم دکتر. ما ۱۴ ساله که خاله و دایی هستیم، اونم با ۵ تا خواهرزاده دهه هشتادی و نودی. (به قول مائده کافیه یا فخر بیشتری بفروشم؟!😂). وگرنه که من کسی رو تو حسرت نمی ذاشتم!🙈🤭😁

 

+ کامنت مهربان و جواب تو اسکار بهترین کامنت و پاسخ رو میگیره 😂😂😂😂

بسته فخرفروشی، بسته!! :-////
همیشه بزرگترین مسئولیت ها رو دوش بچه های اوله 🧐🧐

+ والااااع :-))))
مهربان

اینکه میدونه خواهرش نازا نیست معنی ظریفی درش نهفته س

در استفاده‌ از کلمات و عبارات دقت بیشتری مبذول بفرمایید

پسرم حتما باید دور از جون سابقه سقط داشته باشم تا بدونه من نازا نیستم؟ :-/
دکترم هستی؟
منحرف
مهربان

خیر خانه از پایبست ویران است

صرف لاک زدن کسی رو از انگ نازا بودن مبرا نمیکنه

مطالعات خود را از اون محوطه ی بسیار کوچک به سطح گسترده تر افزایش دهید

ادامه ی این بحث به علت مصادیق محتوای مجرمانه و خلاف شئونات اسلامی و عمومی در پی وی

 

حیف و دو صد صیف که اینجا محیط فرهنگیه و تو خیلی بی فرهنگی! :-/
توی پی وی هم بلاکی
گندم بانو

خاله‌ش کن خب! :)

گندمممم! حتما باید بیام با رسم شکل نشون بدم که توانایی بالقوه اشو دارم ولی در حال حاضر امکان پذیر نیست؟ :-)))
گندم بانو

شوهر کن خب! بعد امکان‌پذیر میشه :))

دلم می خوادها! ولی اونی که بخوام و به دلم بشینه رو هنوز پیدا نکردم، اینه که خواهرم حسرت به دل مونده!
פـریـر بانو

گمونم خاله شدن حس خیلی خوبی باشه. :دی از دور که اینطور به نظر میاد! :| :))

من با داشتن دو‌خواهر احتمال خاله شدنم خیلی زیاده. امیدوارم در آینده واسه خواهرزاده‌هامون خاله‌های مهربونی بشیم. :))

میگن خاله مادر دومه آدمه، مسلما حس خوبی داره. 
ایشالا ایشالا
کاکتوس

صرفا جهت فخر فروشی آمده ام :)))))))))

3بار خاله شدم..بزرگه الان 16 سالشه کلی اذیتش میکنم سرِ دوس دختر داشتنش اونم هی قرمز میشه:))

2بار هم عمه شدم شیطونی که میکنن عمه شون رو مستفیض میکنم اون کوچیکه 3 سالشه گریه میکنه میره پیش داداشم میگه بابا خواهرت به عمه ام فلان گفت خخخخخ

آیا می دانستی خدا فخرفروشان را دوست ندارد؟!! :-//
فقط برادرزادت :-))))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan