صدای سنگین سکوت

  • ۱۷:۰۰

خب به نظرتون از الان به بعد در مورد چه موضوعی سکوت کنم؟ 

  • ۲۷۵
دچارِ فیش‌نگار

قوی باش هوپ

چشم
صخره نورد

سکوت؟!چرا میخوایید سکوت کنید؟!

نمیدونم چرا سکوتم میاد
آبان ...

کلا کم حرف شدم تو سکوت یه جور ارامش هست و شاید هم ادم ها ناامن تر از قبل شدن !

ولی تو حرف بزن رفیق :)

آره سکوتم همراه با آرامشه
چشم.
اخه فقط حرف از مریضام دارم که اونا رو هم تا میام برم کلمه کلیدی خاطره اش رو یادداشت کنم، تازگیا یادم میره!
دُردانه ⠀

:)) راجع به فرایند دندون درآوردن بچه‌ها

خب بچه ها بیاین همگی در مورد روند دندون دراوردن اطفال سکوت کنیم. :-)))
نیمچه مهندس ...

:))

در مورد این که چی میشه که همچی میشه.چی میشه که یهو ساکت میشیم.

جواب این سوالو حریربانو به زیبایی داده
گندم بانو

واج آرایی سین چی میگه؟!:))

پاشو برو شهر طرحی دختر!!!  شهر خودتون خوب نیس:)) 

 

تازه سرسراشو نیاوردم، یادش بخیر! 
چند شیفت نزدیکای همون طرفا کار میکنم واسه امتیاز مطب. ولی تازگیا تا دستم آزاد میشه از مریض خاطرات یادم رفته که یادادشت کنم.
عرفان ...

🤔

x

یعنی چی ؟! نمیدونم منظورت چیه تودنیای واقعی منظورته؟!

 

من یه مدت این کار رو می کردم ..   مریض هر چی سوال می کردن جواب نمیدادم :))

 

 

یعنی نمیتونستم کامل سایلنت بمونم اما سوال می پرسیدن چون میدونستم گوش نمیدن و یا اطلاعاتشوون در حدی نیست متوجه توضیحاتم شن لبخندمی زدم میگفتم نمیدونم یا می گفتم اجازه بدید بعدا براتون توضیح میدم .... صدالبته هیچ وقت اون بعدا نمی رسید 

نه اینجا، چون خیلی وقته پست ننوشتم اینو گفتم. 
این قسمتی که برای بار دهم داری توضیح میدی برای مریض و باز قانع نمیشه و از شانس خوبت مریض بعدی هم همین سوالو داره، هزاران بار تقدیم همه باد!
اریانه

تو اول بگو این سکوت واسه چه موضوعی بود،بعد ما موضوع میدیم ،دسته جمعی باهم سکوت کنیم:)))))))))

چیزی نمینوشتی ادم نمیدونه باید چطور باشه،اخه یه بار فکر کنم گفتی وقتی حالت بده زیاد مینویسی،هیچی دیگه هی خودمو توبیخ میکردم ،اریانه ،هوپ خوشحاله و خوب که نمینویسه،تو چه ادم بی درک و فهمی هستی ،میخوای ناراحت باشه؟

هیچی دیگه خود در گیری داشتم؛)))))))

به قول شاعر و شعرا سکوتتم ژزااااااابههههههه:)))))

من یه سوال ریز دارم ،میتونی به عنوان موضوع سکوتم روش فکر کنی،روزی که بخوای کسیو به زندگیت به طور قطعی راه بدی،اینجارو بدون حذف هیچ کدوم از مطالب میدی بخونه با نه؟

درگیرم کرده بد؛ )))

 

واسه بی موضوعی برای نوشتن. الان موضوع بده
همیشه هم اینطور نیست که ناراحت که هستم فعالم. زمان قطعی اینترنت فعالترین بودم ولی خوب بودم. شاید ذهنم درگیره الان. 
سکوتم ژزابه؟ عجب :-))))))

از اتفاق یکی از موضوعاتی که توی ذهنم به خصوص بعد از خوندن پست های اخیر اواکادو ایجاد شد همین بود. ولی تنبلی میکنم واسه تفکر و نوشتن!
شارمین امیریان

اگزیستانسیالیسم 😂

عاشقتم، بهترین موضوع واسه سکوت چون هیچی ازش متوجه نمیشیم
حامد سپهر

تو شهر طرحی با اون همه مشکلات که داشت حالت بهتر بود

دورتر شو تا بتونی داد بزنی!

حالم خوبه و گیج بودنم ربطی به شهر طرحی و شهر خودم نداره که :-))
خیلی ولی دوست دارم دااااد بزنم
هانیه

معضل ازدواج و خواستگاری

سکوت کنیم در موردش؟! چشم!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan