قوی باش رِ ف ی ق

  • ۱۷:۵۰

لازمه بگم کلی از حرفایی رو که نمیتونم با خانواده یا دوست های دیگه ام در میون بذارم، به دوست هایی که زمینه ی آشناییشون بلاگستان بوده و بعد به دنیای واقعیم پا گذاشتن میگم و از راهنمایی هاشون خیلی استفاده می کنم؟ 

درسته مخِ مهربان معیوبه، ولی ذات خوبی داره برخلاف چیزی که دوست داره نشون بده و اون نمودارهایی که توی ذهنش برای هر مسئله می کشه و از جنبه های مختلف بررسیشون می کنه، عالی هستن.

مانته نیای عزیزم هم که انگار شده یه تکه از قلبم که افتاده توی یه شهر دور از من. امروز که گیج و حیرون بودم بهش پیام دادم و با وویس های طولانیِ خانم معلم طورش آروم شدم

با وجود همه مشکلاتی که فضای مجازی داره، واسه خاطر همین چیزاشه که نمیشه ازش دل کند. حالا شاید بعضی وقتا بریم توی روزه سکوت، ولی هستیم و برمی گردیم و دل نمی کنیم.

  • ۵۳۰
دچارِ فیش‌نگار

بیشتر توضیح بدین

چی رو؟
معلوم الحال

تا شما میرید و برمیگردید من برم یه بسته پفک و چیزِ فیل بخرم بیام. شروع نکنیدا !!!

چیز فیل رو ازین کارخونه ایا نخرین خوب نیست
دچارِ فیش‌نگار

تیتر رو :)

خب به خودم دارم میگم، در راستا با چیزی که دیشب شما گفتین بهم
معلوم الحال

خیالتون راحت خانم دکتر (راستی دندون پزشکام دکترن؟ د:). داغ داغ از خود جناب فیل میگیرم :))

با مهربان گشتی باز؟!!! :-//
خوبه :-))))
פـریـر بانو

آره. همینه. رفقای خوبی پیدا کردیم و هیچ‌وقت هم نمی‌تونیم بذاریم کنار این فضا رو... نهایتش اینه یه مدت بریم و برگردیم...

من واقعا نمیتونم اینجا رو رها کنم. اون مطلب همه خسته ایمت رو لینک روزانه کردم ولی انقدر خسته بودم که نظرم رو نگفتم در موردش، فقط میگم بیگ لایک
شارمین امیریان

شکست عشقی خوردم =/

شارمین تو رو هم واقعاااا دوست دارم واقعا.
ولی نمیدونم چرا یکم رودربایستی دارم باهات. :-)) 
شاید چون دکتر روان شناسی :-)))
دچارِ فیش‌نگار

من شبا بیان نیستن که!!

خب حالا ساعت ٥ عصر که چند دیقه بعدش افتاب غروب میکنه.
اصن الان که شبه، اینجا چیکار میکنین؟
فامس

درد مشتر ک هست شارمین:))[قشنگ خود را وارد بحث نا مربوط به خود می کند]😁

امیدوارم قوی تر از قوی برگردی... ولی خیلی زود زود زود..

گاهی  سکوت لازمه برای جمع کردن هیا هوی ذهن....

 

دکتر مهربون عزیز هوپک ماهک جانم....😚 

اگه فقط توی بلاگستان و بین دخترا طرفدار داشته باشم :-))))
من که نرفتم. این پست توضیح پست قبلی بود. چیزیم نیست. یکم ذهنم درگیره. حتی الان توی فکر پست بعدیم.

هوپک ماهک :-***
صخره نورد

من که در این زمینه پیشگامم, بزرگترین رازهای زندگیمو دوستان فضای مجازی میدونن :دی

بله در جریانم که قضیه هایی رو اینجا گفتی که اعضای خانواده ات هم به مصلحت نمیدونن.
پا ییز

Uuuuuu

Man yak chiza be refighay e bayani goftam 

Yani YA'K chizayi

یَک :-))))))
من هم
شارمین امیریان

همین که تو اسم مانته نیا رو بیاری من احساس شکست عشقی می کنم =)))

 

منم تو رو خیلی دوست دارم و می دونم که می دونی.

خودمم متوجه شدم اونجوری باهام راحت نیستی. فکر کردم به خاطر تفاوت سنی باشه و این که حال و هوای کلی مون با هم فرق داره.

ولی در کل مهم عشقه =/   =)))

خو من چکار کنم از اول توی وادی رقابت افتادین :-)))))))) 
:-**
عزیزم 😘😘
باهات خیلیم راحتم، یکی از بهترین دوست های بلاگرم هستی ولی همون تفاوت سن ( مهربان یک سال بزرگتر از من و من یک سال بزرگتر از مانته نیا هستم) و تفاوت حال و هوامون تاثیرگذاره.
ببین روان شناسی تشخصیت هم درست تره
بانوچـه ⠀

اصلا همین بلاگستون یه دوستایی بهمون داده که هزار تا سند و مدرک هم بیارن بگن فضای مجازی بد، ما می‌گیم پس چرا دوستای ما خوب؟!

دقیقا. من با اینکه خانواده ام نمیدونن بلاگرم ولی دوست های مجازی که به فضای واقعیم راه پیدا کردن رو پذیرفتن و گاردی نسبت بهشون ندارن.
مانته نیا

  عزیززززز دلممممممممم چرا انقدر قربونت بشم. هول شدم اصلا😁😁😁😁

شما یه تیکه از قلب نیستی. 64 درصدشی😁😁😁

.

کیف میکنم که حرف میزنم باهات

هول شدی؟ 
ازت درخواست ازدباج کنم چکار میکنی پس؟ :-))))))
فدات بشممم :-**

من هم
اریانه

دوست خوب؟؟؟؟؟ 

کی هست اصلا؟ درک خاصی از این عنوان ندارم

هوپ ،حس میکنم حسابی مودت اومده پایین ،انگار کلا حال نداری،حوصله نداری،نه که حالت بد باشه،یا دردی داشته باشی،ولی انگار دارم بی حوصله ترین نوشته هاتو الان میخونم:))))))

خسته نباشی

نمیگم امیدوارم زود تر برگردی به اوجت،به نظرم این دوره رخوت بد جودی لذت بخشه با تمام بی هدفیش،پس حسابی ازش لذت ببر

علاوه بر سکوتت که ژزابه ،ابن مود پایینتم ژزابه:))))))))))بابااااا ژزاب

ولی من خداروشکر دوست های خوب زیادی دارم. 
نه مودم پایین نیست آریانه، حال دارم، حوصله هم دارم. ذهنم درگیره. وقتی ذهنم درگیر باشه تو نوشته هامم اثر داره. 
سلامت باشی
مرسی عزیزم به فکر پست های بعدیم هستم. 
ژزاب کی بودم من؟
Twinkle

هرچیزی هم‌خوبی داره هم بدی

ولی خب گاهی اون شیرینیه ارتباط با دوستای مجازی قبل و واقعی الان عجیب ب دل می شینه 

اصن یه جور خاصی دوستیشون به دل میشینه.
mavi

منم رفاقتای عجیب و عمیق و طولانی ای رو توی این فضا تجربه کردم :)

چقدر چیز یاد گرفتم که هیچ کدوم از آدمای واقعی اطرافم نمیتونستن بهم یاد بدن. 

 

تقریبا تمام دوستان وبلاگ نویس قدیمی من وبلاگاشونو رها کردن... الآن خوشحالم که وبلاگ نویسی دوباره به لطف بیان رونق پیدا کرده کم کم و دارم نوشته های آدمای جدیدی رو دنبال می کنم. 

بمونید شماها تو رو خدا 

من هم خیلی ازشون یاد گرفتم. 
دو نفر دیگه از دوست های صمیمی ام زهرا و فریبا هستن که بلاگفا که ترکید رها کردن بلاگری رو. ولی باهاشون در تماسم و دو ماه پیش هم برای بار چندم دیدمشون.
بیان جوش متفاوته با بلاگفا ولی عجیب ساده و صمیمیه.
چشم نمیرم
پریسا سادات ..

چقد خوووووب

تا باشه از این دوستا:)

ایشالا :-)
معلوم الحال

همین دو دیقه پیش تعریفش میکردیا :| چطور تو باش بگردی مو نگردُم؟ :))

تو تعریفم گفتم که مخش عیب داره!
اریانه

ای بابا،باز منو ضایع کردی که!!!!،خب اگه مودت پایین نیست چراعنوان مینویسی قوی باش رفیق،

هوپ بیا مشکلمونو حل کنیم،اخه چرااااا؟

همه اینا یادم میمونه ،بعدا یه جوری ضایعت میکنم،:))))))اصلنم کینه شتری نیستم

و من باز به این نتیجه رسیدم خوب شد پی روانشناسی نرفتم،هیچی توش نمیشدم،اصلا روحیه مردمو درک نمیکنم

دوستیتون پایدار خوشا به حالت

خدا رو شکر ،پست بزار ،چی بهتر از این،شولولولولولو

یعنی الان با اعلام امادگی دوستان و حضور پرنگشون، من جمله مانته نیا و شارمین بانو،مگه من چیز خاصیو خوردم که بگم ژزاب من؟

نه من نخوردم!!!

تو ژزابه اوناییی:))))

والا

چه ربطی داره آخه؟ مگه فقط مود پایینا باید قوی باشن؟ یا کلا سردر وبلاگم که اسمش اینه، واسه مود پاییناست؟
خب آخه خودت دنده ات میخاره عزیز من :-))))))))
من ژزاب همتونم اصن
مهربان

از همینجا بوسه میزنم به کله ی معلوم الحال بابت کامنتش

و سرکار بانو هوپیان لازمه به عرضتون برسونم که من هیچی در مورد دکتر نبودن دندونپزشک ها به معلوم نگفتم خودش به این نتیجه رسیده

این یه دیدگاه کلی و سراسری در جامعه س

هشتگ دندون کَن

هشتگ فوش آزاد

هشتگ در طی چهل سال گذشته شاخص سلامت دهان و دندان چه تغییر محسوسی داشته

هشتگ دندون دندونم کن با دندون دون دونم کن

اونم با تو گشته عقاید تار عنکبوت بسته ات رفته توی مخش 
هشتک برو کنار بذار باد بیاد
فامس

شکست نفسی  نکن  دیگه:)))

ددم خب یه ندا بده....

تاحد ضایع شدن رفتم :))))

 

ماهکم.. هوپک جان😚😚

 

در مورد مهر بانم بگم  اون قسمت ابتدایی تعریفت  فکر کردم فقط من درموردش اینجوری فکر می کنم....

الان که فهمیدم دوستان صمیمیش هم اینجوری فکر می کنن  یکم از وجدان دردم کم شداا  هوووف:))))

یه لحظه فکر کردم این کامنتو آریانه نوشته! :-))
ماهکم... نازارکم :-)

مهربان یه دیوونه ی عاقل کشیه که دومی نداره.
فامس

اصن سوم شکستو اینجا خوردم:)

آها ای دل...

نازارکم..عزیزکم..

 

به صراحت کلامت درباره ی مهربان  احترام می گذارم[چون ما اورا نمی بینیم].

 

البته تو بهتری:*

:-)))))))

مطمئن باش پشیمون نمیشی. 
مسلمه عزیزم :-*
فامس

بلی بلی..

 

 

بیا م کمک عزیزم ؟؟!!:)

کمک برای چی فامس؟
فامس
هندونه ها رو باهم بر داریم...
الفرار....
کتک لازمی!
فامس

اون کامنت قبلی شوخی بودا .. ناراحت نشی..

نوشابه ها رو باز می کنم کمکت..:))

حالا جدی کاری چیزی داری بیام کمک...:)))

از صحنه کلا ناپدید می شود... محو کامل.

هوپکم:))

برو دختر برو نذار دستم به خونت الوده شه
فامس

بچه زدن نداره .. به بزرگیت ببخش😘😘

آورین اینهههه
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan