ببین هر دفعه توی آغوشمی، یه راز مگو رو بگو می کنم...

  • ۱۳:۱۸

دیگه نمی تونم بیشتر از این از شما مخفی کنم. اولش گفتم روند معمول پست هات رو ادامه بده هوپ. دلیلی نداره همه زندگیت رو بیای بنویسی و در معرض دید همه بذاری. ولی بعدش حس بدی بهم دست داد. مسئله کوچیکی نیست که من از شما بتونم قایم کنم. وظیفمه و باید دلیل استرس و پست و رفتارهای عجیب اخیرم رو برای شما توضیح بدم. پس بدون حاشیه می رم سر اصل مطلب...

دوستان! 

من چند ماهی هست که یارم رو پیدا و تاهل اختیار کردم.



ازدواج و مسائل و مشکلاتش هر کسی رو می تونه بهم بریزه. از طرفی کشور و مشکلات زیادش هم فرصتی برای لذت بردن از این دوران برامون باقی نذاشته. انقدر استرس کشیدم این مدت که روی نوشته هام هم اثر گذاشته

خب حالا که نفس هاتون حبس شد و شروع کردین بهم فحش دادن که عجب دختر روانی و دروغگوییه و چطور تونست مسئله به این مهمی رو نگه. 

باید اعتراف کنم که...

اسکلتون کردممممم

ببخشیندم! :-)))

جریان اینه که در راستای کمدتکونی و دور ریختن وسایل غیرضروری این انگشتر رو پیدا کردم. باورتون نمیشه اگه بگم وقتی راهنمایی بودم خریدمش و استفادش می کردم!! الان عمرا به غیر رینگ ساده یا حلقه تک نگین برلیان! راضی بشم. خدایی فازم چی بوده؟ چقدر منگل بودم. نه؟ :-)))

بازم میگم ببخشیندم! پوریا جعفری و شهریار وفایی گولم زدن! :-/


*عنوان یه مردی از ابی



  • ۸۸۶
نیمچه مهندس ...

قشنگه که.

اولش باورم شد ولی فحشی ندادم.حتی گفتم درسته،متاهلی استرس های جدیدی داره.ولی بعدش...بازم فحش ندادم.

خیلی درشته، به سلیقه الانم اصلا نمیخوره! :-))
کاش همه مثل تو خوب و مهربون بودن، کلی از افراد اومدن نظر خصوصی و عمومی دادن فحشم دادن! البته حق داشتن! :-)))
معلوم الحال

اصن از همون اولش تابلو بود که پستتون سر کاریه :/

اما خب، حس هشتم (معلومی) من داره آلارم میده. نمیدونم چرا :|

دقیقا کجاش تابلو بود؟ یعنی من ازون دسته مریج متریال نیستم؟ اصن مگه من چمه؟ هاااان؟ 
یوهاهاهاهاها به آلارمت
یه نفر

 

من که عکس و دیدم رفتم سرکار گفتم چطور تو این اوضاع کرونایی و اقتصادی مملکت قبول کردین برین زیر بار مسئولیت....

امیدوارم زودتر یار موردنظر رو پیدا و عکس واقعی حلقتون رو بذارین.

حالا نمی دونم از نظر شما دعا برای ازدواج فحشه یا نه؟؟؟؟

حالا خدایی راهنمایی این انگشتر و خریدین؟؟؟ من که فقط انگشتر و برای خانمهای متاهل می پسندم به نظرم انگشتر دست رو خانومانه نشون می ده.

خب گفتم که چند ماهه تاهل اختیار کردم مال دیروز امروز نبوده!
فحش نبود دوست داشتم ایشالا :-))))

واقعا فازم رو درک نمیکنم. این انگشتر به درد رده سنی ٣٠-٤٠ سال میخوره. 
دچارِ فیش‌نگار

بیییییییییییی****** :)))


+ جای خالی رو خودت پر کن!

خیلی بی تربیتین! :-///
فتل فتلیان

راه نداره باید بری دفتر جواب بدی  ، باید  خط کش بخوری 😂😂😂

اولش من تماما کپ کرده بودم 

تو رو خدا ببخشیندم، دیگه تکرار نیمیکونم! 
خب کپ چرا؟ بالاخره هر جوونی ازدواج میکنه :-)))
صحرا

منم رینگ ساده و حلقه تک نگین الماس تخمه ای دوست:)

اصن یکی از دلایل اصلی ازدواج من همینه! *_^
فامس

به هر حال یه روز اتفاق میوفته:)

منتظر  بودم  بگی اسمش چیه...

خیلی زود خرابش کردی://یکم بیشتر باید  جو میدادی:/// 😂

 

 

ایشالا ولی فکر نکنم حالا حالاها دم به تله بدم! 
دیگه اسمش رو که نمیگم. فوقش هوپیار صداش کنم اینجا هوم؟ 
گناه داشتین، میخواستم تو پست بعدی لو بدم، ولی دیدم زیادی خبیث میشم اینطوری
بیست و دو

بزنم بپوکونمت:/؟ میخواستم برم بالا منبر کلی درس های زندگی بهت بدم:|

 

راحت باش، من کسی این کارو باهام بکنه قطع دنبال کردن میکردمش :-))))
ایشالا به وقتش بیا راهنماییم کن عروس
فامس

نه نبودی منگل اتفاقا خوشگله منم تک نگین برلیان دوست دارم..:)

خوشگله ولی حتی برای سن الانمم زیادی بزرگ و درشته! 
من میمیرم براش
دُردانه ‌‌

:))))))))) یه حسی از همون خط اول پستت می‌گفت ایستگاه همه‌مونو گرفتیاااا. من کلا با هر چی که دور انگشتام باشه حس خفگی بهم دست میده. دو تا انگشتر از دوران طفولیتم دارم که در مجموع فکر کنم دو دیقه هم دستم نکردمشون :| یه زمانی عاشق النگو بودم، اخیراً به اونم آلرژی پیدا کردم صداشون میره رو مخم :|

یه بارم تو پست بانوان دستم کردم نشون خانوما دادم :دی دیدی یا لینک بدم؟

تک و توک از اولش باورشون نشده، پس به تو هم میگم. مگه من چمههههه؟ مگه کسی نمیاد با من ازدواج کنه؟ :-((
:-)))))
من انگشتر زیاد دارم ولی هیچ کدومشون مثل این تابلو و شوهری نیستن!
آخرین بار اول راهنمایی که بودم النگوهامو فروختن، جاش دستبند گرفتن واسم. 
فکر کنم دیدم النگوهات رو، محض خالی نبودن عریضه لینک رو بده بیاد
اریانه

مبارکه:))))

الهی من بمیرم،اثرات مجردی از همون دوران روت بوده،این چند روز خونه نشینی هم بد ترش کرده(گریه و اینا)×_×

شوشو نی نی و رینگو ،چت بوده جدا!!!!باباااااا،تو که اینقدر ژزابی ،چرا اینقدر طولش میدی،به یکی بله بده بره دیگه!!!://///

از الان محتوای کامنت فامس و شارمین بانو رو میشه حدس زد:))))))

خوبه میدونی اخیرا چقدر رفتارت نرمال بوده:)))))حالا نمیشه وظیفتو درست انجام بدی و بگی واقعا از چی بوده!!!!!!!

کلا یکسره داری ملتو اسکل میکنی ،من که میدونم،ولی به روت نمیارم،تو فانتزیات بمونی:)))))

و اما،نکته اصلی،و لپ ماجرا:

بابااااا کمر باریک ،بابا گل اندام،بابا ساعت شنی و .......:)))))چیزای دیگه هم تو مغزم جولون میده،ولی خب ....،باشه بعدا(شیطون بنفش)

دیگه هم عمرا برم تو کار ستاره،همون پرانتز فقط،جنبه نداری:///اصلا چی بهتر از اینکه ادم به این خاطر مریض شه ،ها؟؟؟؟(منظورم بوس مامانت بود:))))))الکی مثلا ما خیلی با احساسیم:|||||

 

 

قرررربانت ایشالا واس شوما :-))
میبینی از همون عنفوان کودکی شوهری بودم! :-//
خیر نمیگم :-))
کمر باریکو از کجا دراوردی ایضا ساعت شنی؟ کفم بریدا :-)))) 
اگه دو نقطه ستاره هوپیار باشه، ای جان طوری نیس کورونا سگ کی باشه؟ :-))
در جواب خصوصیت هم: حتی ممکنه از این هم بدتر بشم آریانه، تو کاملا من رو نمیشناسی، نمیدونی چی بهم گذشته و چه تجاربی دارم. :-)
واران ..

دیووووووووووووووونهههههه ای :|:)

اولش  گفتم ای جان ^__^

مبارکه 💐

بعد گفتم بزار تا آخر بخونم !!

 

دیووووووونهههه 

:|

:))

 

توام منو ببخش که فقط به همین کلمه اکتفا نمودم :| برای اولین بار بهت اینو گفتم :|🙈😐

 

ولی خب یک به یک شدیم :|

 

ولی دیووونه ی دوست داشتنی هستی :**💙💙

 

 

+

مرسی بابت پستت 😘💚

اتفاقا من دیروز شما و سایر دوستان رو دعوت به پست های این چنینی کردم بلکه حال و هوامون عوض بشه ‌هر چند میدونم نخوندیش ولی

برای همین باید بگم مرسی بابت خنده ای که به من هدیه دادی هر چند خیلی نامردی بود ولی خب باحال بود:)) 

چاکریممممممم، بازم شکر که فقط دیوونه گفتی و بقیه شو سانسور کردی :-))))))
ببین هی میخوام فالووت کنم هی یادم میره. خواهش میکنم قابلی نداشت :-)))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

وااای من باورم شده بووود!! میخواستم زود بیام بگم چطور تونستی چنین چیزی رو مخفی کنی:-)))

فکر کن من یه درصد بتونم نیام اینجا خودم رو لو بدم! :-))))
ریحانه

این دفعه رو به بزرگی خودم بخشیدم دفعه بعد جدی باید عروس شده باشی!:)

چشم خانوم معلم چشم ببخشیندم، دیگه تکرار نیمیکونم
فهیم

سلام خانم دکتر.۴۰ روزی هست محل کارم عوص شده و ادرس وبلاگا رو نداشتم.امروز که با کلی سرچ پیدات کردم و دیدم اینو نوشتی خیلی ذوقت کردم.یه حس خوبی بهم داد.انشالا بهترینا سر راهت بیاد و با عشق و عقل ازدواج کنی

سلام :-)
من سرچ وبلاگم رو بستم، برای همین به سختی پیدام کردین. 
ذوق کردی سرکارتون گذاشتم؟ 
خب پس ازین به بعد بیشتر تکرار میکنم این کارو
مرسی ایشالا
شارمین امیریان

😂😂😂

سلام.

من از همون جا که نوشتی شوهر کردی تا اونجا که نوشتی اسکلتون کردم منتظر بودم که یهو بزنی زیر خنده بگی "عی بابا! شما چقد ساده اید! دارم الکی میگم"😆 بعد ما هم اینجوری 😕😒😐 نگات کنیم پا شیم بریم! 😁

سلام
خب نزن تو ذوق بچه! تابلوعه شماهایی که نزدیک تر هستین بهم باورتون نشه :-)))
علی تقی محمد چه فرقی میکنه؟

حلقه؟

شاید ده سال پیش

اما الان چرا دستت نمیکنی؟ مثلا میتونستی تو طرح حلقه دستت کنی تا مریضات کمتر مزاحمت بشن اما نکردی

خب میشد به همکارات بگی مجردی و فقط واسه جلوگیری از مزاحمت حلقه انداختی که اگه خواستگار مناسب از بین همکارا یا حانوادشون پیدا شد نپره 

اما نه

شانسه دیگه

بزار همه شهر بدونن و خبر مجرد بودن خانوم دکتر همه جا پهن بشه شاید یه ادم حسابی بین فک و فامیلای مردم عادی هم پیدا شد....شوهر کمیابه

نباید هیچ شانسی رو از دست داد

مگه نه

بیش از ده سال پیش، 
الان؟ خب اون موقع وقت ازدواجم نبود، دلم میخواست دست از سرم بردارن. الانم نیست؟
الان دیدگاهی دارم که دوست دارم انگشت حلقه ام رو فقط و فقط حلقه ای که همسرم گرفته برام پرش کنه، از حلقه فیک خوشم نمیاد. 
خیلی رک و بی رحمانه کامنت نوشتین آقای علی تقی محمد! ولی قبول دارم تا حد زیادی حرفتون رو
آسمان شب

شاید باورت نشه ولی حتی یک درصدم باور نکردم.

معلوم بود داری الکی میگی D;

بیا هیش کی باورش نمیشه من ازدواج کنم :-))))
آسمان شب

ولی خیلی باحالی.؛)

 

با اینکه ضایعم کردی ولی دیدی ایده ام بد نبود، هوم؟
دچارِ فیش‌نگار

یه لحظه خوشحال شدم براتون بعد که یاد پستهای قبلی افتادم گفت بنده خدا شوهرش کلا تغییر داده فکرشو :) اینم با این ازدواجش :/

 

حیف اون همه کیس های خوش چشم ://

وای خیلی این کامنت خوب بود! :-))))))))))

غیر از یکی یه مورد دیگه ام بود چند جلسه ای صحبت کردم باهاش چشماش سبز بود و مشکل اصلی من با چشم هاش بود!
دُردانه ‌‌

والا دلیل شک در باورم این بود که اون خبرو این‌جوری نمیگن. ضمن اینکه چند ماه پیش ایام محرم و صفر و اینا بود. عقد و عروسیا تازه زین پس قراره برگزار بشن.

من هر موقع شوهر کنم از پای سفرهٔ عقد براتون پست می‌ذارم حین زیرلفظی گرفتن :دی

عنوانشم می‌ذارم عروس رفته پست بذاره :|

 

+ لینکو خصوصی فرستادم.

نه دیگه دختر! از اوایل آبان صفر تموم شد و رفتیم توی ربیع الاول. میتونستم از آبان به اینور عروس شده باشم! :-)))
هر وقت دیدین من غیبم زد و دیگه نیستم بدونین عاشق شدم و شوهر کردم رفته. شش ماه که گذشت میام میگم بچه ها سلام من برگشتم با یه فروند شوهر! :-)))

واران ..

نه من آخر فحشم پری و بچه ها میدونن برای دوستام همون در حد دیوونه اس :))

 

اونم از دوست داشتن نشاءت میگیره ولاغیر :))

 

 

سلام :)

یادم رفته بود اول بگم :)))

 

خوش اومدی :**

مرسی 💚

سلاااام
آقا من هم خیلی فحش بلدم! هر کی رو بیشتر دوست داشته باشم بیشتر فحش میدم بهش :-)))
مرسییی
فامس

ایشا الا  به هر حال  خوشبخت بودنت ارزومه😘

هوپیار ؟؟!!نه خیلی دلچسب نیست حالا یک فکر در مورد اسمش کنم بهت پیشنهاد میدم😂

نه بابا از اولش مشخص بود سر کاری  اینجور پستا رو باید  یکم اب ووتاب و جو زیاد کنی ملت تو کف باشن بعد یهو... :) البته قول نمی دم  باهات بر خورد ارومی کنن...

نه اصلا پستات مشخص نیست تو استرس ازدواج داشتی .. (البته بعضیا خیلی از این پست ازدواجیا میذارن  می گم فکر کنم خبریه می گن نچبه هر حال مشخص میشه👿)

یادم یبار گفتی از قبل  حلقت دوست داری رینگ ساده باشه  و  مطمئنم اگه روزی خواستی مزدوج شی عکس دوتایی میذاری  .. حسم قویه یه خورده:))

 

اریانه جان حدست چی بود؟؟

درست بود؟؟:)

مرسی فامس مهربون :-)
یعنی یار هوپ دیگه. بر وزن کوهیار. قشنگه دیگه. تگش رو هم زدم!

خب وقتی مصنوعیه، بیشتر از این نمیشد برم توی حس! :-)))
معلوم الحال هم شک کرده! :-)))
عکس دوتایی... شاید بذارم...

اریانه

هوپ مهربانم،بانوی زیبا ،من از همین تریبون اعلام میکنم،هیچ ادعایی در شناخت تو ندارم،بس کن دیگه :////هی چپ میره راست میره میگه نمیشناسیم نمیشناسیم،کچلم کردی:|||||(من فقط از چیزایی که اینجا میخونم ،نظرمو میگم،بقیشم مزاح هستش صرفا،مشخصه ازت چیز زیادی نمیدونم،حالا هی بگو،اه)

تجربیاتتو نمیدونم که هیچ،الان یادم اومد سنتم نمیدونم،یه جا گفتی با مانته و مهربان ،به ترتیب هستید،بعد مانته انگار 26 سالشه،از اون طرف مهربان اصرار داره دهه 70 تایی ها ....هستند،الان جریان چیه؟؟؟کی به کیه!!!چند سالتونه،تازه فقط تو نیستی ،کلا تو مسیله سن من مشکل دارم،الان شارمین بانو چند سالش بود؟بله تا این حد تباه:|||

دعات واسه خودت،برا من هنوز زوده،یه عالمه کارنکرده و جا ندیده هست که میخوام تنها برم،ایشالا اول بزرگوارانی مثل شما ها ،یواش یواش به ماهم میرسه:)))

وظایفتو درست انجام نمیدی هوپ،بعد ادعای شوهری بودنت میشه،اصلا ضرب المثل داریم میگن،وبلاگو ببین ،نویسنده رو بگیر://یکم خونتو مرتب کن،این پایین چرا هنوزسیبه؟؟؟؟مدلشه؟؟؟؟از این کوچیکاش گرفته تا بزرگاش همش مشکلات داره،تازه با افتخار میگه جواب نمیدم،جواب نده،رو دستمون میمونی:|||||

چشم بصیرت میخواد ،هر کسی نمیتونه کشف کنه:)))))

حالا اینا رولش کن،چرا فامس و شارمین جون ناراحت نشدن،(خیلی ملیح خیط شدم)ببین من هی بهت میگم،این رابطه یه مشکلی داره تو بگو نه ،منم که واست میمونم،ببین کی بهش میرسی://

 

مث خودم بی اعصابیا! :-))) باشه نمیگم
هیش وقت سن کسی رو نپرس هیش وقت! :-)) بدون فقط دهه هفتادیم سه تاییمون، شارمینم از خودش بپرس. 
خودت سنت در هاله ای از ابهامه اصن، چند سالته که زوده؟
سیب هوم؟! کلا این بندت رو نگرفتم
آره ضایع شدی، جواب فامسو خودت بده
آقای سر به هوا ...

یه لحظه فکر کردم توام عروس شدی رفت :))

ای بابا، نه بابا! ما موندنی هستیم :-))
Twinkle

اولشو ک خوندم دیدم مشکوکه اخرشو نگا کردم دیدم بععععلهههه

قشنگ مشخصه ناشی از خونه موندنه این خلاقیتا

 

شماهایی که میرین سریع آخرشو میبینین فقط هیجانو از خودتون میگیرین! مثل اونایی که اول رمانو میخونن بعد اخرشو میخونن! 
میبینی قرنطینه چه کرد با ما؟
نیمچه مهندس ...

راستش تو شروع پستت عکس رو کامل ندیدم و فقط قسمت بالاشو دیدم و از اونجا که سیاه و سفید بود گفتم حتما عکس دندونی چیزیه.

عکس دندون؟ آهان این گرافی ها؟ :-))))
A +-

من همینکه عکسه رو دیدم دنبال کلمات اسکل و هار هار بودم که خب اسکله زیر عکسه داش چشمک میزد. درنتیجه با اگاهی کامل خوندم و خراب شد. حالا از اول از اول

ولی واکنش شارمین بانو خیلی غیر منتظره بود. من دنبال فش بودم

همون جواب کامنت twinkle! شما لذت خوندن پست به این با هیجانی رو از خودتون سلب کردین! :-)))
چه همه حساس شدن رو شارمین :-))))))
life around me

من قشنگ مطمئن بودم قصد داری اسکول کنی و داشتم تند تند میخوندم که بیام زود بنویسم عامو ما اسکول نمیشیم که دیدم خودت نوشتی😁😁😁

اصنشم تابلو نبود اصن! :-((
خیلیم واقعی نوشته بودم
اریانه

خطاب به اقایعلی تقی نقی!(شایدم خانوم)!!!

جناب این مسیله که برای ما دلنشین و خوشاینده که خواهان داشته باشیم،کاملا انسانیه،و فرقی بین افراد نداره!!!

اینکه یه دختر 13 ، 14 ساله با تفکر اون موقعش ،به این نتیجه رسیده با حلقه انداختن ،جلوی یک سری از مادر های عجول رو میتونه بگیره،ادم نمیتونه تعمیم بده به 27 ، 28 سالگی:////

اینکه ادم از یک سری از افراد گله میکنه واسه خواستگاریشون،نمیتونه تعمیم بده به کلا خواستگار نخواستن!!!یا حتما خواستگار از بین همکار ها خواستن!!!

 

اینکه مسایل خاهانان رو ما زیادمیخونیم،خب حتما بخش مهمی از زندگیه نویسندس که بیشتر دیده میشه تو خاطرات://

چند نفر رو تو زندگیتون میشناسید که واقعا از این مسیله بدشون بیاد و برای کسایی که میشنونش تعریف نکنن؟؟؟افراد با زندگیه سالم و بدون جو کاذب منظورمه!!!!

تا جایی که یادم میاد و خوندم،ماها جریان های طنز و عبرت دار از این دسته از خاطرات رو خوندیم،اینکه شما چطور شما این مسایل رو به شانس ربط دادید،جای فکر داره!!

حتی اگرم شانس باشه،چند نفرمون حاضریم شانسمون رو تو این مسیله که نه، بلکه  تو هر مسیله ای امتحان نکنیم؟؟؟؟یکی از حق های ماست که جایی که میتونیم،از فرصت استفاده کنیم:///

منم اول گفتم چه خوب گفتید ،ولی وقتی بیشتر فکر کردم،دیدم نمیشه این جوری قضاوت کرد:///

کاش مسایلی که واسه خودمون حق میدونیم،برا بقیه با قضاوت کور ناحق نکنیم.

《هوپ ،شرمنده که اینجا هم گفتم،با اینکه حس میکنم جواب کامنتت زیادی واسه اون لحن ، صادقانه و بی ریا بود،ولی قصدم شاید 5 درصدش دفاع از تو باشه،چون میدونم ،خیلی از ماها تو خیلی موقعیت ها این کارو کردیم ، پس حس کردم باید گفته بشه!!》

 

 

 

 

 

این کامنت و کامنت خصوصیت رو خیلی دوست داشتم. بیا ماچ رو لپت اصن :-*
سپیده

یادمه یه بار وقتی 22 ساله بودم تو یاهو مسنجر تو چت گروهی به دوستان گفتم نامزد کردم و برا دخترخاله ها و اقوام جوون فامیل هم این موضوع رو فرستادم، همه کنجکاو شده بودن و اصل میخواستن ولی فقط یکی از پسرای گروه اینو برام فرستاد. 

آخهههههه کی میااااااد توروووو بگیرهههه! فقط اون باور نکرد. 

دیگه از این شوخی ها نکن، تکرار بشه به خانواده اطلاع داده میشه 😄

وای :-))))) پسره واکنشش خدا بود!

چوپان دروغگو شدم فک کنم، دیگ واقعیم باشه کسی باورش نشه!
هانیه

منم اول اش گفتم آفرین به هوپ به این حلقه ای نازک قانع شده ببین خانم دکتره به این حلقه راضی شده من باور کرده بودم:)

نازکه؟ خیلیییی بزرگه این. من ازین هم ظریف تر دوست دارم. یه رینگ طلایی واسه سرکار که دستشکم رو سوراخ نکنه. و یه انگشتر نامزدی خارجکی طور تک نگین ^_^
یه نفر

خوشبختی شما آرزوی ماست....

ازدواج سن و سال نداره هروقته که یارت سر راهت قرار بگیره.....

امیدوارم این یارتون زودتر بیاد خانوم دکتر ولیوقتی پیداش کردین ازش بپرسین این همه وقت سرش کجا گرم بوده؟؟؟؟؟؟

مرسی یه نفر جان :-)
دقیقا تا وقتی یاری که دل رو بلرزونه نیاد سر راه آدم، ازدواج چه معنی داره؟
همون جایی که سر من گرم بوده :-))
غلامرضا ...

سلام...

ایشالله که یه همسر خوب نصیبتون بشه. مگه ادم برای چی زندگی میکنه. زندگی بدون یار نمیشه. با یار زندگی قشنگ میشه واقعا.

انشالله که ستون اول سمت چپ راث زندگیتون هیچگاه تغییر عدامت ندهد.

سلام
ممنونم از شما، با یار خوب بله زندگی شیرین و گل و بلبل میشه.
خط آخرتون رو متوجه نشدم جسارتا
هانیه

من که اونقدر انگشتر و حلقه ای قد نعبلکی دیدم که این به نظرم کوچیک اومد:)

هوپ پسر خواستگاری که حلقه نامزدی دستش انداخته دلیل اش چیه؟هر چی فکر کردم به نظرم نرسید

خب منم دیدم ولی دوست ندارم و از طرفی به دستام نمیاد.
حلقه نامزدی انداخته؟!! من باشم رک ازش میپرسم این واس چیه؟ زن من داری؟
فامس

خواهش :)

اها اگه اینجوریه باشه..

:)

حالا ببین کی گفتم ماه  از پشت ابر بیرون بیاد:)

هوپ حرف کسی رو گوش نکن رابطه های ما پایداره :)

ما تورو میشناسیم می دونیمتگ طنز درونت بالاست روت زیاد حساس نمیشیم... :)

اریانه ... احساس می کنم بابا من دشمنی چیزی داره

بیا دوئل ...:))

 

فقط اون فرد خوشبختی بیاد  اریانه رو بگیره ..

همین که بگه ب... اریانه شسته پهنش کرد رو بند خشکشم کرده:))

صبر مضاعف...

 

سن تون اینطوری تو بین مانته .و مهربانه..

۲۵ و ۲۶ و ۲۷

اریانه به نظرم ۲۴ سالشه..

حدس زدنم فکر کنم  خوب باشه:)

 

حواست به روابطمون باشه عزیزم :-))
می ترسم باز بیان دعوام کنن به خدا، بچه نشسته این همه از خودش خلاقیت درکرده، میزنن تو ذوقش :-/

تو رو با آریانه تنها میذارم، ولی برین کوچه خودتون دعوا :-))

حدست خوب و نزدیکه! :-)
غلامرضا ...

خواهش میکنم، خط اخر یعنی پایدار باشید از زبان برق.

یاعلی

آهان فکر کنم گرفتم :-))
علی یارتون
اریانه

خودت ضایع شدی:///همه پرسیدن چرا شارمین بانو عصبانی نشدن:///

واسه همین میگم این رابطه یه جاش مشکل داره،اگر واقعی باشه باید ناراحت میشدن،ولی ناراحت نشدن:///منم که میمونم ،مممننن:))))

اما در مورد وظیفه و شوهر داری،تو پست گفتی  وظیفمه بیام اینجا بگم چرا پست پریشون گذاشتم،بعد من گفتم بگو!بعد تو  گفتی نمیگم!!بعد من گفتم ادم وبلاگو نگاه میکنه ،نویسنده رو میگیره!!!در واقع منظور اینجا به مشت نمونه خرواره ،هستش!!!با توجه به اینکه گفتی،نمیگم،و خونت مرتب نیست(بالا دختره داره راه میره ،پایین هنوز عکس سیبه*ایا مدلشه*)، و با این وجود میگی شوهری هستی ،!!!!میشه دریافت ،رو دستمون باد خواهی کرد!!!!! ://///افتاد ؟؟؟؟؟

یعنی از اون مدلاییهستی که جوک رو باید واسشون تعریف کرد تا بخندن!!!ایش،نگاه به چهکارایی ادمو وامیداره!!!شیم عان یو:|||||

عزیزم سن مانته نیا ژوون رو تو جیم زده ،فقط یادمه یه جا مهربان خان فرمودن:///دهه هفتادیا فلانن،دیگه گفتم لابد خودشون 60 هستن،واسه همین کژتابی و اینا، و من خنگ شدم:///

ازدواج واسم زوده چون کار دارم فعلا،نه چون کودک هستم://// 

سن من رو مخته نه؟؟،منم دهه هفتادیم دیگه(شیطون بنفش)

ااااا، الان دیگه قبول نیست،نه تنها دیگه واست ستاره نمیفرستم ،بلکه از پرانتزم محرومی،فقط خط://////

قربانت*_*باید میگفتم  وگرنه خطر پارگی مویرگ مغزی داشتم:|||||

《فامس ژووون ،فکر کردم واسه ازدواج دختر گلمون ناراحت میشی،نه که خواستگارش بودی یه مدت با گل و شیرینی و اینا،واس همین:)))))》

 

 

 

دیگه اینو خود شارمین باید پاسخگو باشه و ترو لاو ش رو ثابت کنه! 

اوه اوه اوه! تا کجاها رو میری تو دختر! حقیقتا باز کف کردم! میدونی وقتی هی پشت سر هم کامنتای مختلف بیاد قاطی میکنه آدم. خنگ خودتی
وای با توجه به کامنت خصوصیت باورم نمیشه اینجا رو شخم زدی :-)))))))))) اینجا من دقیقا نمیدونستم تاریخ تولد مهربانو! :-)))
دارم باور میکنم دوستم داری :-))))))
شیوا

ای بابا میخواستم تا اخرش نخونده کامنت تبریک بذارم خبببب خوب شد خوندم وگرنه عجول بودنم اینجا هم به همه ثابت میشد :)))

ا ک هی! هیش کی تبریک نگفت، می بینی تو رو خدا!
مهربان

هر هر هر

خیارشور

عه؟ اینجوریه؟
Tamana .....

قشنگ باورمون شده بودا:-) یهو گند خورد تو احساساتمون

خب اونایی که باورشون شده افراد صبوری هستن که صبر میکنن ببینن پایان داستان چی میگه!
فتل فتلیان

باوشه حالا میبخشم ولی تکرار نشه هاااا😁🤪

اقااا خب یهو جو پست قبل و این پستو و  دگر پستا و جواب ردای این پستاااا( یکم ریتم بگیر باش🤪) صلا من شوک شدم ، الانم موهام شروع کرده به ریزش حالااااا من چه کنم کی پاسخ گوست !

حالا بعدنا بیای ایشالا خبر واقعیشو بدی ، کی باور میکنه باید قسم و آیه بیاری 😂

گفتم که مقصرا کیا بودن! 
خب جو به یک سو میرفت، طبیعی بودا! 
شما جسارتا یه حموم برین ریزش موهاتون از این نیست :-))
چوپان دروغگو شدم!
bahar saani

یعنی نفس تو سینم حبس شدااااا

خواستم بیام کامنت بزارم مبارکه و اینا😊😊

خوبه بقیشو خوندم😁😁😁

حالا انشالله همین روزا پیداش میکنی اون حلقه تک نگین برلیانه میشینه رو انگشتت😊🍃🍃

آفرین کسایی که باورشون مبشه رو بیشتر دوست دارم :-)))
ایشالا ولی تو این اوضاع آخه؟
اریانه

هوپ،دارم میگم ،یارو استاد دانشگاه بود،با من کمی تا نسبتی رو دربایستی داشت،بیشتر از 40 سال سابقه خدمت تو علم روانشناسی،یعنی کنترل کامل رو اعصاب ،بعد داشت داد میزد،داد واقعی:///تو چی میگی اخه:)))))

شخم نزدم،حافظم بد نیست،(البته فقط تو خاطرات و متن وگرنه واسه اسم و تاریخ مثل ماهی میمونم:/)حواسم جمعه ،دقت میکنم ....و بعله از وقتی این کار هارو میکنم ،پوستم بهتر شده:))))، نه جدا از قبل یادم بود ،بعد با اون تگا های نمکت پیداش کردم:///

وقتی کامنتا زیاده ،یواش یواش جواب بده،هنگ نکنی،قشنگ از جوابا مشخصه مخت سوخته:////البته باس مال مرا همون اول جواب بدی:)))

خنگ ؟؟؟(ایکن دست به چونه در حال فکر کردن)

یادم نمیاد بهت گفته باشم دوست دارم!!!!!گفتم منم که میمونم......،بعله فرق داره*_*

《فامس ،عسلم،هوپ یه بار یه خبطی کرد گفت ،روابط عاطفیت چه شکلیه؟؟، 2 روز بعد پشیمون شد از سوالش:///نکن خانوم،خطر داره، یهو دیدی نیاز به شست و شوم بالا رفتا،نکن ، افرین گلم ، نکن:)))

در مورد دشمنی،ببین من نمیشناسمت اصلا،پس صد در صد مشکلی هم وجود نخواهد داشت،پس اطمینان میدم ،کوچیک ترین مسیله نیست،خیالت راحت،(گل و دستو اینا)

هوپی جون شرمنده،دقیقا کوچه من و فامس ژوون کجاست؟؟؟؟خب یعنی چی الان این حرف ،من کجا جوابشو بدم:////》

 

 

اینکه خودت اعتراف میکنی به این مسئله خیلی خوبه. :-)))))))
اکی خصوصیتم اکی. نصفه شب بگیر بخواب جا کامنت سه صفجه ای گذاشتن :-)
کامنت تو رو میذارم همیشه آخر سر. چون معمولا طولانیه و طول میکشه جواب دادن بهش.
ایششش بیا هیش کی منو ندوست

بلاکتون میکنما برین کوچه خودتون. پیداش کنین به من چه :-))
محمد ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

سلام

یه سوال:چشم سبز مگه چشه باهاش دشمنی دارید؟:/:(

 

+انشالله دفعه بعد دیگه اسگولمون نکنید و واقعی باشه^_^

سلام
نمیدونم چرا دوست ندارم چشم آبی و سبز واسه مرد. :-))))))) دیگه شما ببخشین.
+نه دیگه دفعه بعدی راست میگم قول میدم
فامس

@اریانه جان..

 اگه یه کوچه ساختی جایی ادرس بده  تا بیام

😂😂😂😂😂😂

 

 

خوبه :-))))
x

هر چی فحش 12- توی دنیا ست مال تو

اساسی گوووول خوردم

میخواستم بگم چقدر بدجنس و مرموزی.... من ایکس مجهول هم انقدر سکرت نیستم :)))

 

منفی ١٢؟ اوخی گوگولی. میشه بیشعور و اینا فقط؟ 😆😆😆 
من و مرموزی؟ :-)))))))) هر کی باورش شده خوشم میاد
ناشناس

با احترام

خانم دکتر خواهشا از منگل به عنوان‌فحش یا کلمه ای با بار منفی استفاده ننمایبد.

در ضمن وبلاگتونو خیلی دوست دارم.

اممم، چشم از این به بعد تلاش خودم رو میکنم ولی منگل دیگه معنی خودش رو به اون منظوری که مدنظر شماسا از دست داده.
مرسی
اریانه

فدا مدا،تو قلبمی:)))))الکی مثلا من ادا دخترونه دوس دارم:///

من عصرم از ساعت 12 تازه شروع میشه●_●جغدم واسه همین دوست دارم:)))

اقا یه مسیله ریز ،داشتم کامنتمو میخوندم،دیدم نوشتم یارو!!به خودم گفتم بیشعور بیتربیت،بی فرهنگ،واقعا که،این چه لفظزشتیه:////

بعد رفتم معنیشو از دهخدا پیدا کردم،گفتم شما رو هم درجریان قرار بدم،باشد که رستگار شوید،

یارو میشه شخصی که دونفر میدونن کیه ولی نمیخوان از خو اسم اون شخص یاد کنند:)از کلمات انتخابی جمال زاده ،در داستان های عامیانه ایش بوده:)))

و این پند بود پند امروز ما:////

باشد که ما نیز سر و سامان گیریم:////

 

 

عجب :-))
من متوجهش نشدم و فکر هم نمیکردم معنی بدی داشته باشه. سخت نگیر
هانیه

منم می خواستم بپرسم ولی به توافق نرسیدیم.هی تو دلم می گفتم نکنه دوست دختر اینا داره:)

ببین انگشتر عقیق باز قابل قبول تره ولی رینگ توی انگشت حلقه؟ o_0
دندونک

واااای واااای من کامل باورم شد.حتی گفتم خوشحال نیس با ازدواجش ک این عکسم سیاه سفیده😂

ان شالله ک ب زودی خیر واقعیشو بدید بهمون

نه دیه خوشحال بودم که تو مود افسردگی نمیرفتم :-))))
مرسی دندونک عزیز ^_*
Twinkle

اتفاقا هیچ وقت اخر رمانو اول نخوندم

ولی خب خوبه برا پیشگیری از گول خوردنااا

نه اونطوری تمام هیجانش میره. من بدم میاد از اسپویل در هر زمینه ای
فتل فتلیان

اهوم ، حالا میرم حساب اونارو میرسم 😁🤪

اقا رفتم ولی خو مال شوکه شدنه هست 😭😂

اقا جو تو همین موردا بود ولی خب این جو ازدواج و اینا اقااا نمیشد من که هنگ شدم ، تازه نزدیک بود تسمه تایمم پاره کنم 

نه بابا ، حرفتون برا من که هنوز سنده 👊😉 برا بقبه گفتم 

شوخی کردم بابا :-))
ایشالا ناامید نکنم امیدتون رو
ساحل :]

دستاتون قشنگه:)

مرسی ^_*
صخره نورد

تعداد کامنت ها نشون میده کرونا قلب ها رو به هم نزدیک کرده :دی

من باورش کردم چون اصلا به نظرم عجیب نیست، خب دختر دم بخت ممکنه ازدواج کنه! اینکه بعد چند ماه بگید هم برام عجیب نیست چون دوستای نزدیک خودم دم عقدشون گفتن چه توقعی از شما داشته باشم. معمولا دخترا این قضیه رو زیادی جدی میگیرن در صورتیکه همکار آقا داشتم واسه خواستگاریش بهمون شیرینی داد، دختره همه جواب مثبت نداد آخرش :دی

ببین چند تا دیگه کامنت بدن رکورد کامنتای وبلاگم رو میشکنن! :-))) البته فکر کنم اگه خبر ازدواجم راست بود انقدر کامنت نمیگرفتم :-))))
خب من هم در واقعیت احتمال اینکه مدتی صبر کنم و بعد اعلام کنم هست.
میم

مشخص بود سر کاریه :))

بهتون نمی اومد مخفی کار باشین با توجه به نوشته هاتون.:)

تو پست قبلی  کیس دومی بد نبود . بله رو می گفتین و عروس می شدین  :D  

 

خب آره من همه چیز رو تقریبا میام میگم ولی گفتم شاید گول بخورین که کامنتا نشون میده خیلیا گول خوردن !
کیس دومی رو من فقط در حد دو دقیقه صحبت کردم باهاش نه میشناختمش نه چیزی، انقدر راحت شوهر میکنن مگه؟ اگه راحت بود من الان داشتم واسه جبران تعطیلی به بچم املا میگفتم :-))
سیما
اولش بلند گفتم خییلییییی نامردی وولی خیلی خوشحال شدم برات بعد هم یاد مهربان افتادم گفتم اون نامرد هم میدونسته نگفته یعنی؟؟؟؟ولی بد شد هاا زدی توی ذوقم داشتم یه اهنگ قشنگ هم گوش میکردم آهنگ آرون افشار شب رویایی رو خیلی به حسم میخورد
ان شا...به زودی ازدواج با یه پسر عالی عزیزم
خنده برلب دارم صفحتو میخونم خواهرم اومده بالا سرم میگه لابد دوباره هوپ یا مهر.. هنوز کامل نکرده حرفشو میگم آفرین هوپ بعد میگه اره از اون خنده بر لبت مشخصه هوپه
یعنی چی؟؟ اخه از شما و مهربان چه پنهون مهربان رو که میخونم فقط حرص میخورم
راستی چه خوشگله دستات

^_* 
یعنی ما انقدر معروف شدیم که خواهرت هم میدونه؟
این قسمت لبخند زدن حین خوندن من و حرص خوردن وقتی وبلاگ مهربان رو میخونی رو خیلی دوست داشتم :-))
مرسی خوشگلی در نگاه شماست
سیما

عزیزمی خیلی بیشتر از اینا هر دوتاا خواهرمو مامانم میشناسنت همیشه ماجراهاتونو براشون تعریف میکنم با شوق و ذوق بعد همیشه مامانم مهربان و تو رو اشتباه میکنه من هم میگم نه مامان، هوپ دندونپزشکه، بعد مامانم هم هر دفعه میگه چرا هوپ؟؟ من هم میگم هوپ یعنی امید و به خاطر اینکه کسی نشناستش اسمش رو گذاشته هوپ  

ممنون هوپ جان 

راستی قبلا کامنت میزاشتم یکی دوبار  ولی خاموش چند سالی هست که دنبالتون میکنم 

منو یادت هست ؟؟

 

الان با چشم های قلب قلبی خوندم کامنتت رو ^_^
ببین اسمت آشناست، جوری که دفعه اولی که توی این پست کامنت دادی نگفتم به خودم تازه روشن شده، ولی کلا خواننده ای که وبلاگ نداشته باشه، اگر فعال نباشه، یادم میره اسمش. :-)

جا داره که اینجا سراغی از Zar بگیرم، خیلی وقته نیستش! 
ètoile

من باورم شد یه لحظه، ولی خیلی تعجب کردم...آخه پست های اخیرت حس ناراحتی و اینا توش بود و چند بارم از تنهایی ت گفته بودی... 😁😁

منم خوشم نمیاد مرد چشم رنگی باشه، یه دلیلش هم اینه که مرد چشم رنگی هایی که دیدم اکثرا هیز بودن و نگاه خیره داشتن و از چشم و نگاهشون کلا خوشم نمیاد

دلیلشو گفتم دیگه، استرس ازدواج همراه شده بود با مسائل کشوری :-)))
مرد چشم رنگی نجیب زیاده ولی آره من هم تا حدی این دیدگاهو داشتم
פـریـر بانو

رواست این کارها خانم دکتر؟ تا برسم به بخش «اسکلتون کردم» چشم‌هام گرد و متعجب بود! :))

میدونی حریر؟ داشتم کمدتکونی میکردم اینو پیدا کردم و شیطون رفتم تو جلدم! :-))))
Reyhane R

سلام هوپ.

منم باورم نشد چون اولا زود و تند و سریع رفتی سر اصل مطلب و ثانیا اینکه لحنت مشخص بود که الکیه.نا سلامتی ما چند ساله داریم اینجا رو میخونیم😎

منم خیلی دوست دارم عروس شدنت رو ببینم😙

من شصتمین بودم عایا؟

دیگه داری سلبریتی و شاخ میشی دکتر جان😁

سلام مامان ریحانه
شناختت درست بوده. :-))) ولی برای تلافی وقتی واقعی بود هم اینطوری میگم تا باورتون نشه و اسکل بشین واقعی :-)))
مرسی عزیزم ایشالا به وقتش
نه دیگه ٦١امی بودی 
😎😎😎😎
x

در حمایت از چشم رنگی ها بگم که اونایی که چشم هاشون رنگیه کلا اگر بیشتر از 4_ 5 ثانیه تو چشمای یه نفر نگاه کنن ممکنه طرف مقابل یه حس های متفاوتی پیدا کنه .... 

 

ببین چشم رنگی واسه دختر به نظرم خیلی خوشگله ولی واسه پسر؟ به ندرت واسم جذابه.
چشم رنگی کی بودی تو؟ 
פـریـر بانو

آره از وسوسه‌های شیطون باخبرم! :))

 

پ‌ن: راستی! دست‌هات قشنگه. این انگشت‌های کشیده همیشه برام تداعی‌گر دست‌ هنرمندهاست...

بازم میگم ببخشیندم! :-))
ج پ.ن: چشماتون قشنگ میبینه. آره دستام کشیده و استخونین. وقتایی بود که حسرت دستای تپل و سفید دخترای فامیل و دوست و آشنا رو میخوردم، میگفتم ببین چقدر انگشتر قشنگه تو دستشون؟ بعد خودم رو با این حرف که دست های شخصیت های کارتونی مثل سیندرلا و سفیدبرفی هم کشیده است، قانع میکردم :-))))))))) 
פـریـر بانو

خدا ببخشه :))

 

آره من هم همین‌جوری بودم :))

انگشت‌های منم کشیده‌اس ولی یه‌کوچولو، قد چشم پشه، پرتر از انگشت‌های تو. :))

پس قد چشم پشه قشنگ تره از مال من *_^
x

اره میدونم چی میگی .... من خودم مردای چشم و ابرو مشکی و سبزه رو بیشتر می پسندم

 

راستی هوپ راجع به پستت یه لحظه شک کردم چون با ناراحتی موضوع رو مطرح کردی .... با استرس وناراحتی شروع کردی در صورتی که حداقل شش ماه یک سال اولشوخیلی خوش هستن:))

به قول معروف گیو می فایو 🤚

اممم، نسخه ی کلی نمیشه پیچید مالاکیتی واقعا، میدونی چقدر از ازدواج ها همون ماه های اول به جدایی منجر میشه؟ 
Zar
آقا نمیدونی چقدر ذوق کردم و تو ذهنم برات آرزو خوشبختی کردم و گفتم دیگه بعد از مدت ها که میخوای کامنت بذاری برای کل و کل ریزونش[ایموجی ضایعات خریداریم] امید دارم یارترین یار جهانت و انسان ترینشون که ماندن و ساختن رو در کنارت برای همه ایام بلد نصیبت بشه عزیزدل:][ایموجی قر ریز][ایموجی هرگز نشه فراموش شیرینی ما] حلقه یا باید رینگ باشه یا حلقه و پشت حلقه تک نگین:| بقیه اش دیگه قمپوز در کردن الکی و چشم فامیل رو درآوردن[بالا را مینگرد و امید دارد خودش درگیر همچین موقعیتی نشود] اسم جدید وبت رو عاشقم[بلو هارت] و چقدر این روزها هممون نیازش داریم:] +آقا هستم ولی خسته ام[تنبلی نیست مشغله و درگیری ذهنی و حال روحی آبنرمال]... +تشکرات بابت اینکه سراغم رو گرفتی هوپ جانم[اورنج هارت]  
دلم واسه کامنتای خاصت تنگ شده بود ^_* 
خوب شد صدات کردم، اینکه از لابه لای کامنتا خودتو پیدا کردی نشون دادی هنوز میخونی دقیق منو ولی تنبلی و کامنت نمیذاری،  حرف نباشه! تو هم مراقب خودت باش و خوب درس بخون

فکر نکنم دفعه بعدی باورتون بشه. حتی اگه راست باشه!
سیما

اووخی مرسی 

 

هوپ جان 

میخونمت همچنان 

خیلی بیشتر پست بزار 

واقعا توی بی حوصلگی ها نوشته هاتون خیلی خوبن 

شاد و امیدوار باشی 😍😙 یکی یه دونه دنتیست جانم 

^_^
آخه وقتی قرنطینه و توی خونه باشی، موضوع کم پیدا میکنی ولی چشم تلاش خودمو میکنم. 
تو هم همین طور سیما جان :-*
Anne Shirley

آیا درسته که با یه بچه‌ی کنکوری که موقع استراحتش اومده‌بود اینجا رو خونده‌بود این کار رو بکنی؟ کم مونده‌بود گوشی رو بندازم و از ذوق جیغ بزنم ^_^ شانس آوردی گوشیمو ننداختم :/ وگرنه باید خسارتشو میدادی '_' :))))) ولی حالا در هر صورت روحم شاد شد =))) 

ایشالا واقعنی عروس شی ما شیرینیتو بخوریم =)) 

آره دیگه! همین که برای لحظاتی آدرنالین خونت رفت بالا کمک کرد بهت دیگه! :-)))))
ایشالا :-)))
تی رکس

بی ادب :|

[وی همیشه به همه جا خیلی خیلی دیر میرسید]

آره بابا نبودی ببینی چطوری سرکار گذاشته بودم مردمو :-))))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan