هوپا! تکرار غریبانه روزهای کرونایی ات چگونه گذشت؟!

  • ۰۰:۰۷

به بهونه چالش حریر، 

هر کی به نقاشیم خندید ایشالا سوسک شه! :-)


  • ۶۶۵
اریانه

اسکل کردن مارو یادت رفت بکشی😐🙄

چرا دیگه وبلاگم رو کشیدم، اونجا اسکلتون کردم :پیییی
عرفان ...

فقط اونجا که شکل وبلاگ رو کشیده بودید...

دیدین جزئیات رِ؟! :-))
من ...

😀😀😀

چندساله از کجا؟

به قول دوستان ٦ ساله از بیانستان
غلامرضا ...

سلام...

خخخخخخ.

یاعلی

سلام 
ایش :-/ سوسک شو دور شو!
soolin :)

بگو ایشالا خفاش بشه🤪🤪🤪😅😅😅😅😅

به به چه نقاشیه زیبایی...ای جان😍😍😍زیرش یادتون رفت بنویسید....هوپ،۶ ساله از کودکستان بیان(بخدااا شوخی کردم.....خیلی هم زیبا بود افرین)......الان با دنپایی ابری خیس میوفتین به جونم لابد😃

سوسک بالدار که مثل خفاش پرواز کنه! 
آره کودک درون همین سنم اینو کشیده! :-))))) 
در امانی فرار نکن
واران ..

نوچ نوچ رو شکم میخوابی؟!:|

گودی کمر /قوس کمر میگیری دختر :|:))

 

 

+

 سلامم و عرض ادب و احترام :) 

سوسک نمیشیم که ؟!:))

نه به نقاشی بخندم نه :)

ولی به همین جمله ات خندیدم :)

مرسی 

 

++

عنوانت هم خوب بود مثل همیشه ^__^

 

درسته خیلی رو شکم میخوابم ولی اینجا رو شکم نیستم اگه به فرم پاهام دقت کنی! 
سلام، اگه به همین جمله خندیدی فقط، اشکال نداره ^_*

عنوان رو از حریر گرفتم :-)
یه نفر

چرا من هنوز سوسک نشدم؟؟؟؟؟

 

مستجاب الدعوه که نیستم! ایشالا میشی به زودی زود
فامس

سلااام

 هوپا  شاید  دستانت  تداعی گر دستان  هنر مندان  باشد(به قول حریر بانو)..‌😊

بقیه شو  بی خیال...😁

خودت خوبی؟؟

سلام خوبم ولی تو برو خودتو مسخره کن :-))))))
Tamana .....

اوضاع داغون ما هم اکنون از هوپا نیوز:-( 

داغون نیستا، دارم عادت میکنم به خونه نشینی :-//
غلامرضا ...

سلام...

هوپ تو مدرسه نقاشی چند میگرفتی؟

یاعلی

سلام
شاید باورتون نشه ولی همیشه ٢٠ :-))))
محسن رحمانی

😀😀😀😀😀😀

محسن رحمانی

سلام 

 

آیا نظر من تایید نمی شود؟ چرا؟

سلام، آیا به محض سین کردن باید جواب کامنت رو داد؟ و اینکه آیا کامنت ایموجی خنده تایید کردنش اورژانسیه که سراغش رو میگیرین؟!!
محسن رحمانی

حالا چرا میزنید؟ یه سوال پرسیدیم.

من فقط جواب سوالتون رو دادم. 
محسن رحمانی

شما همیشه به تازه واردا اینطور جواب می دید؟اینطوری که آدم فرار رو ترجیه میده !

آقای رحمانی. کامنت هاتون رو توی وبلاگ دردانه دیدم. به نظرم قبل از اینکه وارد کامنت و کامنت بازی بشین، از دردانه بخواین که لینک چگونه کامنت بگذاریم رو بهتون بده و خوب مطالعه اش کنین. 
و اینکه در نظر دادن یا ندادن مختار هستین. :-)
غلامرضا ...

سلام...

نقاشیت قشنگه واقعا. از هارده خیلی خوشم اومد. من نقاشی همش ۱۳،۱۴ میگرفتم.

یاعلی

 

سلام
نقاشی ساده ایه. قبلا خیلی بهتر می کشیدم ولی همین نقاشی که یک ساعتی وقتم رو گرفت حس خیلی خیلی خوبی بهم داد. 
مرسی دقت، گفتم الان فکر میکنن موسه!
علی یارتون
פـریـر بانو

من به اون قسمت خوراکی‌ها حسودیم شد! :))

ممنون که شرکت کردی هوپ‌جانم. 💙

از بس هله هوله خورم من! الان دسترسی ندارم به بیرون خودم درست میکنم. 
خواهش میکنم حریر جان
دچارِ فیش‌نگار

حداقل پنشیش نفر خندیدن! :) ولی قشنگ بود

راسشو بخواین حتی خودمم خندیدم! ولی شما نخندین، زشته!
آبان ...

هوپ زله رنگینک کیک ...چه کدبانویی 

دوران خوش باشگاه و رژیم سالم خوری 😂

 

من حوصله ام بکشه میشینم تو بیکاری از این کتاب رنگ امیزی ها (هنر درمانی )رنگ می کنم ..خوبه امتحان کن 

شما هم که کلا تعطیل کردید ؟

 

خب باید یه جوری سرم رو گرم و شکمم رو پر کنم دیگه؟
وای فکرشو بکن باشگاها فروردین همیشه تعطیل بودن، اردیبهشتم ماه رمضونه! الان اسفند هم اضافه شد، ولی طوری نیست. وزن الانم ایده آل بود، وقتی اوضاع آروم شد ایشالا، با چربی های اضافه و پهلوهای آویزون با انرژی بیشتر ادامه میدم به هدف خوش هیکلی!

دسترسی ندارم به این کتابا آبان، وگرنه الان خیلی خوبه داشته باشم.
من قرنطینه ام یه هفته است. شاید فقط یه روز برم در حد دو ساعت مریضای ناتمامی که اگه درمان نشن الان دندونشون از دست میره رو اکی کنم برگردم! بهمون گفتن نرین سرکار
عرفان ...

قشنگ زوم کردم که جزئیات رو متوجه بشم😅

آره این عکس باید زوم بشه تا معلوم شه چی به چیه!
فامس

با شه  باهم بریم ... 😂😂😂😂

 

خشم اژدهامو نشونت بدم؟ :-))
پاییز .....

چرا خنده؟ اتفاقا به نظرم بامزه کشیدی :)

مخصوصا اون گوشی که مشخص کردی تو کدوم نرم افزارایی :))

خب آخه خیلی ابتدایی کشیده شده! :-))
سر کشیدن آیکن اینستا بیچاره شدم! رنگش درنیومد
اریانه

ببین چه خوشگل خونشو مرتب کرده:))))))

باورم نمیشه حرف گوش دادی:///

مرتب و خوش سلیقه کی بودی تو؟؟؟؟*_*

دیگه چیکار کنیم از بس غر زدی گفتی شلخته ای و کسی باهات ازدواج نمیکنه! :-//
خودمممممم :-پیییییی
در ضمن زرد عشقه. سلیقه ات رو تعمیر کن. یعنی من شوهر کنم نمیای اینجا دیگه؟!
Zar
باشد باشد فهمیدیم آیفون داری[الکی مثلا هر کی آیفون داره شاخ] رنگینک و حلوا هربار که خوردی یادی کن از من هوپ[جهاد کبیری میخوان جفتشون] امید است هر چه زودتر زندگی به حالت عادی برگرده[بالا را مینگرد و می اندیشد قبل و بعد کرونا زندگیش تغییری کرده یا نه] +چه حس خوبی داره یکی برای فرم تایپینگت دلش تنگ شه^_^[ماچ به کله ات] +اون مورد ذکر شده هم بر روی هر دو دیده[و بین خواب و انجام پلن امروزش خواب را انتخاب میکند][ایموجی خجالت بکش دختر][ولی یادم نمیاد تا حالا حرفی زده باشم راجع بهش:|]
مال عهد دقیانوسه گوشیم بابا! 
مثل من حلوا پسندی؟ :-))  
کاش وضع مملکت درست بشه. بعد ازون تاریخ عید اعلام بشه و مردم زندگیشون رو با دلخوشی شروع کنن. 
ماچ موقوفه حتی اگه زر باشی! 
گفته بودی درس میخونی
اریانه

نگاه کن چی میگه:///

الان من بگم نه ، تو چیکار میکنی؟؟من که میدونم میری بدو بدو یکی و به همسری میگزینی:///ایییش●_●

نه به احتمال زیاد دیگه نمیومدم!!

مگر خوش سلیقه خودت باشی://اخه زردم سلیقه میخواد خداییی:///من منظورم به عکس زیبای بالا بود که حداقل دستو پای دختره معلومه (شیطون بنفش)وطرح و نقش پایین!!!ولی اخه خداوکیلی زرد:////اه ،بدم میاد:///■_■

 

 

نه فعلا قرنطینه ایم نمیشه بدوم همسر برگزینم! 
عجیبه واقعا. من همه رنگ ها رو دوست دارم و به کار میبرم.
اون آهنگ ها رو هم دانلود کردم دخترم
x

ای جووون 

با استعداد کی بودی تو ؟؟؟

 

همش به کنار عاشق اون فیلم عاشقانه ای شدم که تو لپ تاپت میبینی :)))

اصلا من خود پیکاسوام :-/
میدونی چه فیلمیه؟ تریستان و آیزولد! :-(
اریانه

قربونت نن جون://///•_•

زیاد یه رنگو به کارببری یه مدت طولانی ،دچار نفرت میشی،فقط واسه رنگ نیست ،واس همه چیزه:///

ماچ از رو روسریت رو مخت ننه! :-*
خب من اینطوریم که همه رنگی رو استفاده میکنم توی روسری و مانتو و رژ لب و ...! و رو یه رنگ کلید نمیکنم. اوایل میگفتم بهم نمیاد ولی انقدر استفاده کردم که همه عادت کردن به رنگی رنگی بودنم.
Zar
حلوا پسند بدجور بخصوص اگه سالی[کلوچه رژیمی خاصی]همراهش باشد:] عید که اعلام کردن بعد تا چند وقت هیچ خبر بدی بهمون نرسه و ... یادم نبود از طریق نت هم امکان شیوعش هست[نمکدون!]
سالی رو نشنیده بودم! 
اصلا یه مدت بدون استرس شنبه مون برسه، ببینیم حس و حالش چطوریه؟ :-(
بله که هست :-~~~
فامس

من که گناهیم ... 

گنا ه دارم÷)

چشمانش را ما نند چشمان گربه ی شرک می کند:)))

 

ببین  تو این  زمینه  که همه ی رنگ ها رو دوست داریم ،هم  مشترکیم÷)

 

 

دیگه تکرار نشه، این دفعه بخاطر سلیقه مشترکمون میگذرم ازت :-))
صحرا

شاید باورت نشه

اما من وقتی ۸ ۹ سالم بود هفته ای یه دفتر نقاشی تموم میکردم بس که نقاشی می کشیدم ،خیلی هم با حوصله رنگشون میکردم 

ولی الان حتی نمیتونم یه جوجه بکشم

یعنی نقاشیتون از نظرم خیلی هم حرفه ایه.:) 

دلم واسه بچگیامون و نقاشی های تکراری که می کشیدیم ولی واسمون تکراری نمی شد، تنگ شده. 
مطمئن باش میتونی، امتحان کن. حوصله به خرج بده
مرسی عزیزم :-)))
اریانه

ای ژوووونم،خوشگل رنگی رنگیه کی بودی تو؟؟؟☆_☆

نه عشقم،منظور رنگ اتاق و اینا بود،کلا رنگایی که توش طیف سبز و زرد داره،میره رو مخم،وگرنه منم استفاده میکنم،فسفری فقط زرد:)))))))))))

یه تشکر از دکترای وبلاگی بکن ،طفلیا باید برن■_■

این ورکه استاجر و اینترن هارو هم تعطیل کردن و یا آنکالن ،لازم نیست برن،طفلکی اونایی که مجبورن ،خدایی دستشون درد نکنه،موفق باشن و سلامتیشون پایدار باشه*_*

ماچ فور یو ،رو روسری رنگیت نن جون:-*(هر یه دونه دخترم بگی:///یه نن جون(ساکن روی ن)تحویل میگیری)://///●_●

 

آهان اتاق من که کلا آبیه همه چیزش. 
توی فالوورام کسی نیست خط مقدم جبهه باشه واس همین تشکر نمیخوان :-)) 
ننجون
ètoile

یعنی فقط شماره ۴ 😁 

البته من درست میکنم، بقیه میخورن😁 

درست کردنش رو بیشتر دوست دارم تا خوردنش 😊

شماره سه ، پایین لپتاپ، چیه؟ مگس؟😃

 

من عاشق خوردن چیزاییم که خودم درست میکنم حتی اگه خوب از آب درنیاد! :-))) 
سمت چپ؟ کلیپسه یعنی
اریانه

به اون سبب که حس میکنم دلت واس دکتر بازی تنگ شده ،یه چند تا سوال عوام وار بپرسم،بلکه اندکی دلتنگیت مرتفع بشه*-*

اول اینکه ،با اب گرم مسواک بزنیم چی میشه ؟؟چرا میگن نزنین؟

دومی،این خمیر دندونا که توش دون دون داره(اسکراب)حتی اکه هر چند روز یه بارم بزنیم به مینا اسیب میزنه؟؟؟

سومی،اب میوه اسیدش،دندونو به فنا میده ایا؟؟حتما بابد با نی نوشید؟؟

دکتر جون ،وضعم خیلی بده،لطفا سریع جواب بده://

حوصله ات سر رفته نن جون ژوونم؟؟

به طرز عجیبی این سریال فرار از زندان قدیمی نمیشه،داشتم نگاه میکردم چی دارم،چی ندارم،دیدم همشونو دیدم،نشستم از اول فرار از زندان میبینم•_•

سخته تایپ کنم دختر خوب :-))
١- من تا به حال نشنیدم که با آب گرم مسواک نزنین، از اتفاق وقتی لثه های حساسی داری آب ولرم رو به گرم خوبه برای لثه ها ولی منظور احتمالا آب داغ بوده چون به موهای مسواک صدمه میزنه و خوب نمیشه مسواک بزنی.
٢- بله به مینای دندون صدمه میزنه و روش خراش ایجاد میکنه. نهایت هفته ای یه مرتبه فقط
٣- اگه مرتب آبلیموی خالص میخوری!! یا لیموترش رو به دندون هات میزنی بله صدمه میزنه. ولی اگه ابمیوه های معمول رو میخوری نه، فقط بعدش دهانت رو بشور.
در کل داری میمیری، حیف دختر خوبی بودی
نه نرفته، به خونه نشینی عادت کردیم
x

نتونستم رنگینک رو بخدنم که دوستان تو کامنت ها کمک کردن 

نکته بعد : جدی منم فکر کردم مگس مایین لپ تاپ :/ 

نکته بعدتر :چقدر حوصله داره اریانه تو تایپ کامنت !

خب اون گوشه اش توی کادربندی رفت برای همین نتونستی بخونی. 
بد کشیدم قبول دارم :-))
اره ولی دوست دارم کامنتاشو اگه گیر نده! :-))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan