این روزهام می گذره این دردا فروکش می کنن/ الانم خوبم چشام الکی شلوغش میکنن

  • ۲۲:۵۹

مثل دیوونه های احساساتی وقتی استوری و پست های دوستای پزشکم رو می بینم، می زنم زیر گریه و میرم بهشون التماس می کنم اول از همه مراقب خودشون باشناز تک تکشون قول می گیرم بعد از تموم شدن این بحران، همو ببینیم. یک نفرشون گفت: این بحران کی تموم میشه؟ بعد از اتمامش کی زنده است کی مرده؟ 

اون یکی دوستم پیام داده و از دندون شکسته و آبسه ناله می کنه. عکس دهانش رو دیدم و توصیه های لازم رو کردم و بهش گفتم اگه اوضاع آبسه ات بدتر شد برو فلان جا، دندونپزشک آنکال داره. میگه از دردش کلافه هم بشم از خونه بیرون نمیرم؛ اگه مریض بشم بمیرم، بچه ام بی مادر میشه و من دوباره اشکم سرازیر میشه و سعی می کنم آرومش کنم و می گم نهایتا اگه دندونت کشیدنی بشه جاشو با ایمپلنت پر می کنی.

بعد از سه هفته قرنطینه محض، برای کار اورژانسیِ یه مریض نوجوان رفتم و با ماسک ffp2 و عینک و شیلد محافظ و آستین یک بار مصرف کارش رو انجام دادم و گفتم بقیه اش بمونه واسه بعد از حل این وضع. پدرش گفت: کی؟ اول اردیبهشت؟ گفتم: معلوم نیست. به محض رسیدن تو خونه ماشین رو ضدعفونی کردم و لباس هام رو هم شستم. با این همه رعایت باز هم از دیروز از اعضای خانواده دوری می کنم و همش این سوال تو مغزم خاموش روشن میشه که اگر پرستار و پزشک بودم، اونقدر از خود گذشته بودم که برم سرکار؟ 

بعد موندم چطور یک سری هنوز جدی نگرفتن؟ چطور اون خانم می خواست بچه اش رو ببره کربلا و وقتی بهش اعتراض کردم گفت: خانم دکتر خدا اگه نخواد برگی از درخت نمی افته، شما فعلا دارو بنویس اگه دندونش درد گرفت بهش بدم! چطور هنوز تو خیابون ها مردی رو می بینم که دست هاش پر خریده و بچه اش رو به دنبالش می کشه و هیچ کدوم ماسک و دستکش ندارن. از طرفی کارگرهای روزمزد سر میدون ها هم دلم رو یه طور دیگه فشرده می کنن که نمی تونن بمونن توی خونه.

هر کار کنیم. هر چقدر حواسمون رو پرت کنیم به کتاب و فیلم و آشپزی و ویدئوکال های فامیلی. حال دلمون خوب نیست آقای خدا. استرس داریم. نمی دونیم چی میشه؟ کی تموم میشه؟ خدایا! التماست می کنم خودت تمومش کن.


*عنوان درد از سارن


  • ۴۸۴
اشکان ارشادی

سلام 

بله . انشاءالله تمام میشه. 

به امید خدا 

مطلبت را کامل خواندم ، چیز بیشتری به ذهنم نمیرسه. 

سلام
بله ان شاالله
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

آره دقیقا هر چقدر هم که سرمون رو گرم کنیم. بازم دلمون آروم نیست:-( به قدری حالم سینوسیه که نمیتونم حتی برای یه روز برنامه ریزی کنم!

همون رخت شستن در دل و لبخند بر لب حال این روزای ما رو تداعی میکنه.
عرفان ...

از هیچ چیز در زندگی نباید ترسید؛ تنها باید همه چیز را فهمید.

کاش زودتر درمان و واکسن این چیز ترسناک رو پیدا کنن
پا ییز

ارگرهای روزمزد سر میدون ها هم دلم رو یه طور دیگه فشرده می کنن که نمی تونن بمونن توی خونه.

برگرفته شده از وبلاگ خودت باش رفیق! be-brave.blog.ir

 

از این مدل قشر زیاد هستن و همینه که نمیشه همه تو خونه بمونن

 

خدایا لطفا خودت رحم کن و لطف که ما هیشکیو جز خودت نداریم و اگر کسی بهتر از تو سراغ داشتیم می رفتیم پیشش

آمین 

کاش دولت از خواب بیرون میومد و میتونست با اختصاص یارانه های مخصوصی این افراد رو قانع کنه بمونن تو خونه.
هیش کی جز خودش نمونده برامون. 

امین
اریانه

دیوونه های احساساتی🥺🥺🥺

من مجنونم اگه بر این اساس باشه،روانی میشم وقتی مجبورم راهیشون کنم بیمارستان،هر دفعه از استرسو نگرانی مثل چی بلرزم و ندونم به کی و چی لعنت بفرستم:(((((ندونم باید متنفر باشم از این رشته یا افتخار کنم که چه قهرمان هایی:((

کاش اوضاع درست شه،کاش بیشتر از  این تاوان ندیم،وقتی نمیدونیم از کجا این همه بلا داره میاد،تحمل کردن دردش سخت تره،کاش دوماه بعد ،ادمایی که میشناسیم سر جاهاشون باشن،دلشوره داره خفمون میکنه!!تاکی گول بزنیم خودمونو!!تا کی بیخیال طی کنیم://میترسم از روزی که این همه غم تلنبار شده ،وقتی از بی توجهی ما خسته بشن،خودشون یه جا بریزن بیرون!!کاش دیر نشده خدا!!وگرنه سیل غم راه میوفته:(((

چشات فکر کنم ترکیده اینقدر اشک ریختی:///

امیدوارم همه کسایی که میشناسیم هممون ،سالم بمونن و قوی با انرژی این بحرانو رد کنیم:))

 

 

آدم اصلا نباید برای لحظه ای به نبود عزیزانش فکر کنه وگرنه نابود میشه. :-(
خدا حفظشون کنه. ایشالا بلا و خطر از سرشون دور باشه. 
کار ما این شده خبر گرفتن از دوست و اشنا و با غم برنامه ریزی کردن برای بعد. مادرشوهرم دیروز میگه شوهرم دلش واسم تنگ شده و عکسم رو بوس میکنه. خب من دلم ریش میشه که معلوم نیست تا کی نمیتونم ببینمش. :-(
من وقتی گریه میکنم سردرد ناشی از چشم درد میگیرم.
اریانه

گل های تو خونه، خوشگلای نمونه !!!!

 چون به احتمال زیاد قسمت عظیم مغزمون که تا الان بزور زندونیش کرده بودیم!!بعد پست غم درونی هوپ بانو!!میله هارو کنده و فرار کرده از زندون!!!و داره تو کلبدنمون از جمله گلو، چشم،قلب ،گاها جاهای دیگه://جیغ میزنه و حقایقو تو صورتمون تف میکنه:///.....

بعد تخیله شدن ، انشالا که یه سبکی نسبی به دست بیاری هوپی جون،ولی اگه بازم بهش فکر کنی ،میری تو سیکل معیوب!!!

پس شیمی بدنتو گول بزن ،من اصولا به مواد شیمیایی بدن!!!خیلی اعتقاد دارم:///گفتم قبلا روش های زندگی انگلی رو!!!

پس فقط یه چیزای رو دوباره  بگم!!قدرت افتاب رو فراموش نکن،شده جلو پنجره یا تو بالکن هم ،یکم افتاب بخوره بهت ،،حالتو مودت عوض میشه!!

گل گاو زبون ،شاید واقعا به خودیه خود تاثیر نداشته باشه،ولی خب،وقتی سعی کنی فکر کنی بهش اعتقاد داری،20 درصدم شده تاثیر گذار میشه!!گل گاو زبون بزن، اگه خریدی!!اگرم نه چایی سفید بنوش به نیت گل گاو زبون://وگرنه دمنش زعفرونم خوبه○_○دکتر گیاهیم خودتی://

از اونجا که فکر میکنم با کمبود بغل مواجهیم!!!و به دلایل ذکر نشده ،نباس بغل کرد :////اهنگ یکم با خودت عشقو حال کن://بابک افرا رو بگوش و به نصیحتاش دل و جان پسپار*_*

هوپ ،به امید تگ های طنز دورنت*_*

تو کارای منم دخالت نکن!!!به تو هم هیچ ربطی نداره●_●

واقعا عمق رابطه مسموم رو اینجا میشه فهمید،تو حال میکنی،ضایعم کنی!!بعد من لوست کنم!!!

واقعا این حماقت تا کجا ادامه داره نمیدونم:///کیه که من ضربه خورده ،از این رابطه بیام بیرون و درس عبرتی برام بشه به قدر ندون جماعت رو ندم:///مرسی ،اه

من حالم در اون حد بد نیست. زندگیم هم ادامه داره ولی عمیقا غمگینم و نگران و واقعا کاری واسه این بعد قضیه نمیتونم بکنم.
چشم عمل میکنم به توصبه هات ننه آربانه.
اصن رفتار لوس کردن بهت نمیاد سوییچ کن به قبل :-))
فاطمه دخت

تو دندونپزشکی؟ چرا این روزها همه دندون درد گرفتن؟ نشونه کروناست نکنه :D

ولی واقعا یکی دندونش درد بگیره چیکار کنه؟

بله
شاید از استرس زیاد یا اینکه تنها سرگرمیشون خوردن شده یا اینکه چون میدونن باید توی خونه بمونن و نمیتونن برن دندونپزشکی، دندونشون شاخ بازی درمیاره واسشون.
به نظرم تا جایی که میتونه و مسکن ها افاقه میکنه تحمل کنه دردش رو. ولی اگه آبسه کرد با مصرف انتی بیوتیک از گسترشش جلوگیری کنه وگرنه مجبور میشه بستری بشه بیمارستان. 
یه نفر

اونایی که میرن  سفر و خرید که واقعا آدم می مونه چی بگه ولی عمیقا دلم برای کارگرای دست فروش می سوزه بنده خداها امیدشون به همین شب عید بود که یه خورده خیابونا شلوغ تر میشه.....

 

انقدر کارشون عجیبه برام که واقعا من هم هیچی نمیتونم بگم.
کارگرا مفازه دارا و خیلیای دیگه. الان بورس خریدهای اینترنتی شده.
عرفان ...

هر چند پاسختون ربطی به نظرم نداشت ولی هر چی خوبه پیش بیاد

عه چرا دیگه مرتبط بود. گفتین همه چیز را باید فهمید گفتم کاش درمان و واکسنش رو کشف کنن(بفهمن) که ازش نترسیم!
اریانه

مادر شوهرت🤔🤔🤔

اریو اوکی؟؟؟؟

ننه اریانه 😂😂😂نن جون که تویی:))

خودم تصمیم میگیرم حالا:///

واقعا بی...هستی ،اه،برو حوصلتو ندارم،اینقدر گریه کن چشات دراد ،از سردرد نتونی کاری کنی://:به من چه اصلا😑😑

این مدلی دوس داری؟؟؟؟اینجوووررر؟؟

واقعا با روانشناست صحبت کن://

شوشو نی نی رو فراموش کردی؟ :-))
نمی دونم چرا جنبه محبت ندارم! :-)))
خیلی وقته ندیدمش، کرونا همه برنامه ریزی های ما رو بهم ریخت
آبان ...

کلا من امید به زندگی ام پایین است و مشکلی با کرونا ندارم ولی دلم نمی خواهد ناقل باشم واسه اونایی که امید به زندگی دارند 

بعد این ماجراها دلم واقعا می خواهد برگردم باشگاه ..درسته که باشگاهم اونقدر حال نمی کنم اما بازهم رفتن اش بهتر نرفتنه !

این مدت هم دلم می خواهد زبان بخونم ولی اعصاب ندارم عملا خودم را رها کردم و یه به جهنم که ممکنه یه ترم بهم اضافه شه گفتم !

حیف خوشگلیات نیست که با امید به زندگی هر چند سخت باشه، تکمیلش نکنی قشنگم؟ :-*
اون اپ را دانلود کن خیلی خوبه جان من. هر روز نزدیک یه ساعت باهاش دارم ورزش میکنم.
ببین چی ذهنت رو آروم میکنه همون رو دنبال کن. من آشپزی مخم رو آزاد میکنه.
عرفان ...

اره، اینجوری بهش نگاه نکرده بودم.

:-)
موژان

من که خیلی وقته نه خانواده ام رو دیدم و نه همسرم رو چون صد در صد احساس میکنم ناقل هستم!

چه دردی برامون از این بدتر؟

دردی بدتر از دور نگه داشتن خودت از خانوادت نیست اونم چون دوستشون داری و میترسی بیمارشون کنی.
خدا قوت موژان، خیلی خیلی مراقب خودت باش عزیزم :-**
Tamana .....

اتفاقا منم داشتم فکر میکردم که اصلا نمیتونستم مثل دکتراو پرستارا اینهمه فداکار و شجاع باشم اصلاا

با تمام این اوصاف اگر بخوان دندونپزشکا هم برن کشیک بدن، احتمال زیاد من هم میرم. مسئله اینه نیازی دارن الان بهمون
اریانه

یعنی با یه غلظتی گفتی مااادر شووهرم!!!گفتم  حالش خوش نیست چرا!!غلط املایی چرا داره؟؟چرا  رد داده🤔🤔🤔داره هزیون میگه باز تب داره؟؟؟

خب تو که اینقدر دوست داری چرا زود تر همسر نمیگزینی؟؟؟

بی شوهری فشار اورده😑😑😑

الان که شمسی هم انلاین داره کاراشو‌میکنه،نمیشه مجازی صحبت کنی باهاشون؟؟؟

حالت بده ٫یکم نگرانتم😐😐😐😈😈

من که میدونم تو بعد این جریانا،شبیه توپ قل میخوری،حالا هی اشپزی کن،بخور ،بزنی همون یه ذره ساعت شنیم به فنا بدی://خب کتاب بخون://

دبه فروشی انلاین سراغ نداری؟؟؟

باید بدونی اوشون هم منو عروسش خطاب میکنه! بسوز از حسودی :-))
مجازی خوب نیست، باید ببوسمش :((
نه جونم، تا قبل از این یک روز در میون ورزش میکردم تو باشگاه الان هر روز ورزش میکنم. اونم میخونم.
بازم بسوز :-))
راتا *

من دقیقا همینجوریم هر فیلم و استوری ک دوستای پزشکم میذارن غصه میخورم اشک میریزم و واسه سلامتیشون دعا میکنم 

خداحفظشون کنه فقط .... :'(

کاش زودتر تموم بشه این روزا 

اصن قلب آدم مچاله میشه :-(
کاش اخر این سوز بهاری باشه
tiktik tiki

از روز اول این ماجرا هی گفتن توی خیابون نرید

از اون روز 2-3هفته میگذره ولی بازم یه عده میرن خرید عید

دیگه نه تعجب میکنم از دستشون نه عصبی میشم بیشتر به این فکر میکنم تفکرشون نسبت به این بیماری چیه؟با معنی ناقل اشنا هستن یانه؟

دیدشون اینه که مرگ واسه همسایه است. تا وقتی یکی از فامیل و نزدیکانشون درگیر نشه متوجه نمیشن.
اریانه

منووو حسوودی؟؟؟جو کاذب ایجاد نکن عشقم 

در مورد من چی فکر کردی تو😏😏😏

خودت بسوز،انگار مادر شوهر داشتن بدون شوهر هنره://افتابه لگن هفت دست ،شام و ناهار هیچی://اصله جنسو نداری (ایکن اب  یخ ریختن رو دل سوخته)

یادم افتاد ،یکی از اشناها،به مامانم میگفت ،نگران این نباشید،شوهره که هیچ،مادر شوهرشم تاکسی درمی میکنه:///خدا شاهده تا همین حد تباه😐😐😐

اخ اخ ،کیه اون روز من ببینم تو بگی دستگیره در اوردم،من بهت بخندم،(ایکن با چشم های ریز شده دعا میکنه)اونقدر که تو ورزش میکنی ،کفاف این همه کالری رو نمیده•_•

عشقم بوس و مشتقاتش به من ربط نداره،منظورم روانشناست بود که سریع تر بری پیشش،ویزیت لازمی(ایکن نیش خیلی خیلی باز)

عه زرنگی! شوهرم فعلا توی زودپزه تا به من برسه :-)))
راست گفته آشناتون :-))
میده! نترسسسس، یه ساعت شنی بشم که حظ کنی! 
:-// حیف محیط فرهنگیه! 

راسی چون همش تو کوچه ما دعوا میکنی با فامس: نظرت خصوصی بود فامس خوندمش
هانیه

در مورد ماسک دکتر میرزایی می گفت اگه میرید بیرون واجب نیست ماسک بزنید مگر در صورتی که بیمارید

من دلم روشنه اگه مراقب باشیم این بیماری زود از بین میره

نه عزیزم مقالات جدید میگن حتما باید ماسک بزنین. چون از راه هوا منتقل میشه و توی وسایل نقلیه باید حداقل ٤/٥ متر فاصله داشته باشین بدون ماسک! ویروسه جدیده واسه همین ما باید فرض رو ب بدتر بودنش بذاریم و رعایت کنیم.
پا ییز

مسخره یک ساعته با خودم میگم این کِی شوهر کرد :|

عکس با حلقه ام رو که گذاشتم :-)))
فامس

مرسی  ممنون  که  خوندی  😍😘

دعوا  ما  کی  کجا  .. ها چی من ها  چیز یعنی  دعوا  نه !!!😂😂

خواهش میکنم :-)
نمی دونم سر چی یه بار بهتون گفتم برین کوچه خودتون دعوا
اریانه

تو چاق میشی،پیر میشی،ترشی میشی،و من بهت میخندم://این خط این نشون!!!

ساعت شنیه رو مخمه واقعا://باشد که شبیه گلابی شی:///رنگینک بخور،کیک بزن،کوکو اسفناج،....بخور  ،بترک!!!حالا هی بگو ورزش میکنم،قانون طبیعی بدنتو که نمیتونی تغییر بدی،کالری بیشتر از حد نیازش میگیره!!خرس میشی:)))))

شوهر نمیکنی،یا اگر بکنی فراریش میدی!!عروووس همه فن حریف:////

اقاا اصلا من دبه رو محض احتیاط میگیرم!!!تو کاری نداشته باش!!!

واقعا لازمه من هر بار صد جا اعلام کنم،درکم تو مجازی از نصفم کمتره؟؟؟؟لذت میبری هی بگم؟؟؟

اصلا من بی درکو فهم مجازی:///

جریان خصوصی چیه؟؟؟من کی دعوا کردم اخه؟؟؟

خب صاف بگو !!ای بابااا!!!!

 

 

 

میدونم داری سر به سرم میذاری ولی چاق بودن، پیر شدن، مجرد بودن در سنین بالا واقعا خنده دار و عیب نیست! :-)
زبونت رو گاز بگیر همون ساعت شنی :-)) 
د آخه بیش از حد نمی خورم، خانواده هم همراهی می کنن.
این درک و فهم رو متوجه نمی شم به چی میگی به فامسم گفتم یه بار انگار دعواتون داشت میشد گفتم برین کوچه خودتون. الانم از کوچه تو استفاده کردم جواب خصوصی فامسو دادم!
اریانه

حالا اس

خدایا در این ایام قرنطینه، این دخترک ما را شفای عاجل عنایت بفرما. الهی آمممین
پا ییز

من ندیدم 

احتمالا مال قبل آشناییمونه 

چیو ندیدی؟ پست انگشتر که اخیرا سرکارتون گذاشتم مال یکی دو هفته اخیره بابا. قضیه مادرشوهرم مربوط به پست شوشو نی نیه.
بانوچـه ⠀

کارگرهای روزمرد که واقعا دلمو به درد میارن هر چقدر هم بانک ها بگن فعلا قسط پرداخت نکنین ولی برای خرج روزانه زندگیشون چیکار کنن؟!

یه خبر خوندم میگفت نه عقب نیوفتاده قسط ها، فقط قسط وام ازدواج عقب افتاده! 
همین دیگه برای خرج روزانه شون مجبورن برن سرکار 
فامس

دعبا  نبوده  که  صحبت   بود  تو پست  حلقه.‌‌

وگرنه  من و این  دوستیم  ارواح  عمم÷)) بهتر  بگم  دوست  میشیم... :)

تاز ه از اون  دوستی ها  که  دست  همو  می گیریم  لی لی کنان  میریم.. و همین  طور که  داریم  میریم  بر می گردیم  مثلا  نفر  پشتیمون  تویی  زبون  در میاریم....  ://بخشید  بی ادبی هست  مثالت  زدم:)

میخواستم  عمق  پایه  بودن  و  دوستی  مون  رو بدونی...:))

 

این  قسمت...

 فامس  خوش خیال ...

 

 

وگرنه  بیا  جلو  در گوشت  بگم...  هوپکم  گلکم  من  تورو  با دنیا  عوض نمی کنم ... 😊😘

 

هلاک عمق دوستیتون شدم رفت :-))

هوپک گلک ^_* 
فامس

من اصلاحیه بزنم 

من  گفتم  این  ببخشید  من  معذرت  میخوام...

شرمنده  اصلا  یهو  جو  گیر  شدم ...:)

منظورم  اریانه  خانم  هستن  جان  جانان..   .. :)

یعنی هم دیگه رو میشناسین حسابی :-))
پا ییز

:| 

من پستهاتو می خوندم 

نتیجه گیری: آلزایمر؟ 

انصافا که خیلی چیزها رو یادم میره و خیلی چیزها رو هم قاطی می کنم :/ 

فکر نمیکردم انقدر زود یادت بره.
خیلی ذهنت درگیره
اریانه

هی تو ،ببین ،من خودم استاد وسط جو نامربوط ،زدن تو بحث فلسفیم ،از این شوخیا با نکنا😎😎😎یهو میرم تو فاز دفاع از حقوق دخترای پیر و چاق:///دختر ۱۳۰ کیلویی اطراف نمیشناسی؟؟؟

واسه همه خنده دار نیست،ولی تو یکیو من پیرو چاق ببینم خیییلیییی حال میکنم خدا شاهده،اصلا جوون میشم دوباره،،زندگیه دوباره میدی بهم(ایکن به بالا نگاه کردن و کیفور شدن حتی از تصورش)

گلابی😂😂گلابی خودمی😂😂😂

بزنم توپتونو پاره کنم؟؟؟بزنم؟؟؟؟یوهاهاها

خیییللللللییی پستی،خیلیییییی ...:///

ازت متنفرم:///بدم میاد میام تو این وبلاگ زردت:////

اصلا حرفمو پس میگیرم،حتی ذره در تو من کلاس ندیدم،شاخ؟؟؟تو شاخکم نیستی:///لو کلاسه سیبیل://

برو دعا کن خدا شوهرت بده سریع تر ،واسه اون امین بگو بی ادب:////خونم سیاه میشه از دستت هوپ:////خودتو سریع تر درمان کنه،اه اه اه،دخترم اینقدر کینه ای و بداخلاق؟؟؟؟شتر کم تر از تو کینه میکنه!!حالا چی میشد مثلا،واه واه واه،به حق همین نت ،شبیه گلابی شی:///(ایکن خون دماغ شدن)

یعنی نهایت تلاشمو میکنم چیز دیگه بهت نگم،الکی مثلا این بلاگ بد رنگت فرهنگیه:///ایییش://

مرسی ،اه

 

میگم بیا سوییچ کن به همون وضع قبلی. دارم نگران میشم انقدر کینه شتری بازی درمیاری :-//
خوب شد چیزی نمیخواسی بگی
پا ییز

یعنی اینقدر تازگیاست مطلبت؟ :( لینکشو بذار 

شوشو نی نی که نه مال نزدیک سه سال پیشه : لینک 
به نظر خودم از بهترین پست هامه دوستش دارم

اریانه

عشقم ://کوتا بیا!!!اینقدر سرد و گرم میشی ترک بر داشتم😐😐😐😐والا من از اولم همین بودم://////سوییچ کن سوییچ کن چیه:///

کینه شتری؟؟؟؟احترام موی سفیدتو نگه میدارم .....

یعنی ،تعریف کردم دریا باشو واست،تو کاسه ای که توش ۱۵۰میل جا داره!!از لیوانم کمتر:////

 

خواهش میکنم ،فامس زیبا،مرسی اینقدر گلی ،ولی حسابی کژفهمی درست کردی:///

من تو دنیای غیر مجازی اشنا نیستم با فامس!!!تنها شناختم از همین بلاگه :// 

یعنی هوپ،مخاطب شناس نیستی://ژانر کنم واست؟؟

فیلم contagion رو دیدی؟؟

 

منظورم اینه جانب اعتدال رو رعایت کنی. نه خیلی مهربون که اینطوری بشم: 🤢
نه خیلی بزنی بترکونیم که اینجوری بشم: 🤯😰

نه هنوز ندیدمش. می ترسن تو این اوضاع بیشتر داغونم کنه
اریانه

اخیییی،هوووپپپ،اینقدر بحث پیری و اینا شد!!!یهو فکر کردم تو پیر بشی مثلااا

بیای اینجا از زانو دردو اینا بگی !!!!بگی نوهات زیاد بهت سر نمیزنن!!!!از جنس بد دندون مصنوعیت بگی!!!!ووواااااایییی

بعد من بیام بگم،زردچوبه و لیمو عمانی و بهار نارنجو سه مین جوش بده،با مایع ظرف شویی قاطی کن بخور خوب میشی!!!بعد نصیحتت کنم ،یکم پایه باش ،نوهات دوست داشته باشن،!!!وااااییی بخندم بهت تو دندون مصنوعی میزاری وااااااییی(البته دندون مصنوعی به تنهایی خنده دار نیست:///)!!!

قشنگه نه؟؟؟؟؟اخخخخخییییی*_*

چقدر دوست داشتنیه!!!!اخخخخخیییی*_*

یعنی مینویسی تا اون موقع؟؟؟؟

خیییییلی قشنگه ^_^ ولی فکر نکنم تا اون موقع بنویسم و اصلا خواننده ای هم داشته باشم. 
اریانه

ای باباااا،فکر‌ کردم مینویسی که!!!!جدا برنامه داری واسه اینکه تا کی اینجا رو نگه داری؟؟؟

کشته اینجوری اونجوری شدنتم یعنی😕😕🙄

من صفر یا صدم حد وسط ندارم:///جدی میگم!!!

شرمندتون شدم بانو://///

معتدل نیست هوام واستون://///

😐😐😐🙄🙄😑

فیلمش داغون نمیکنه!!!بیشتر میگرخی از سال تولید فیلم ،و اینکه تهش خوب تموم میشه به نسبت!!!!🤔

 

فعلا پلنم اینه تا هر وقت حرفی برای گفتن داشته باشم و همین طور وقتش رو. ممکنه تا دم مرگم باشه ممکنه نباشه! :-))
چرا دختر تلاش کنی میتونی معتدل بشی، کامنت خصوصیتم اکی هستم متوجهم چی میگی. انقدر تلاش نکن توضیح بدی من مشکلی ندارم واقعا. حرفی باشه همون طور که میدونی رک میگم.

اره در موردش شنیدم. باید ببینمش
میس تیچر

وقتی یکی همه چیو میندازه گردن خدایاد اون یارویی میفتم ک داره غرق میشه و منتظر کمک خداس آخرشم غرق میشه ...

زن داداش من تهران جز کادر بیمارستان پزشک زنانه. دو روز اومدن اینجا خونه ما موقع خدافظیشون گریه و اشک و ناله به راه بود میگفت از 20 تا کادرمون 18تا گرفتن، غصه گرفتن ندارم بچه هام میمونن وسط و هی گریه میکرد... راستم میگف شاید برا یکی مث من ک غصه از دست دادن هیچی ندارم دستکشم نندازم فرقی نداشته باشه ولی گاهی بخاطر همینایی ک دوتا بچه 6 ساله داره باید رعایت کرد...

گردن خدا ننداختم، ولی ایمان دارم تو این جبر جغرافیایی که گیر کردیم فقط و فقط خدا میتونه نجاتمون بده.
عزیزم... خیلیییی سخته. خدا سلامتی بهشون بده و قدرت
م.ش

سلام فکر می کنم همشو با گریه نوشتین! منم بدون ماسک و دستکش میرم بیرون مراقبم دستمو به صورتم نزنم خدا به همه کادر درمان توان و سلامتی بده 

انشالله رفع میشه 

سلام بله کل پست رو با گریه و بغض نوشتم. :-((
کار اشتباهی میکنین. تحقیقای جدید اعلام کرده حتی افراد سالم هم باید بیرون خونه ماسک بزنن.
ان شاالله
فامس
ته داستان بخدا نوشتم خوش خیال...
مرسی اریانه جان گلی و زیبایی و اینا از خودته...
هوپکم گلکم ما که تو دنیای واقعی همو نمیشناسیم که...
فعلا من در فاز فانتزی هامم...
حالا شاید منظورت از شناخت شناختن اخلاقیات در این دنیا وبی باشه نه؟؟

پیر شدنتم قشنگ هوپکم... تو تا اونموقع بنویس اگر عمری بود خواننده ت هستم... :)
اریانه ه فکر کنم باشع.. و هنوز داره ژانر بازی در میاره:))
می دونم نمیشناسین در حد همون کامنتها. بله همون منظورمه 
تجربه ثابت کرده بهم برنامه ریزی بلند مدت توی این مملکت نمیشه کرد. :-))

آره اگر یک نفر بخونه پیری هام رو اون آریانه است. جدی عادت کردم به کامنت هاتون. :-))
میس تیچر

نگفتم تو انداختی مثال زدم :)

آها حله :-))
اریانه

خوبه که اوکی هستی!!!عشقم ،شاید لازمه منم مشکل نداشته باشم هوم؟؟؟

یا اینکه نخونم اگه حال نمیکنم ،نه؟؟بالاخره مال توا!!!

توضیح دادن زیاد جز منه!!!همون جور که بالا پایینام جز منه!!!

همون جور که تو واست اینجا مهمه و  این تفکر جزیی از توا و ما چه باشیم و چه نباشیم مینویسی!!:////مدلته ،من نمیگم تلاش کن حتما برات اولویت باشه خواننده هایی که دوست دارن!!!هر چقدرم از نظر من ناجور باشه اون حرف!!!وبلاگ توا دیگه!!و به قولی کوچه منه!

بیخیال بابا،اختلاف نظر و پیچدگیه دیگه ،قضیه سنگ و ایناست که گفتم،ولش کن !!شرمنده فاز منفی شد✋🏻✋🏻✋🏻

بگذریم به قول دوستان!!

من پیر خدایی شدم از دستت،اگه نمیریم میخونم حتما!!ژانرم میکنم هم چنان،شددددددییددد به مدت مممدددددیددددد*_*

جدای اون حرفا ،میخونم اینجا رو در هر صورتی ،همون طور که یه مدت طولانی با وجود خاموش بودن بلعیدمش!!!

@فامس یه چیزو عیان کنم عشقم،گاهی اینقدر چیزی که مینویسی و منظور پشت حرفات تو کله منم هست،میگم نکنه دو شخصیتیم ،شبا پا میشم ،کامنت میذارم با یه اسم دیگه،خدا شاهده تا همین حد تباه🌷🌷🌷

درست میگی آریانه، به این قسمت دقت نکرده بودم. هر طور دوست داری بنویس. 

نپرید تو گلوت بلعیدی پست هامو؟ :-))

مونارک Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

امان از این روزهای خسته کننده. 

خود پیامبر ص هم وقتی یه جذامی اومد برای بیعت، گفتن بدون دست دادن با تو بیعت میکنم. باز بعضیا کاسه ی داغ تر از آش میشن و رعایت نمیکنن و همه چیز رو میندازن گردن خدا. 

خود پیامبر اگه الان بود و میومد میدید که یه عده جاهل به اسم دین ریختن قفل حرم حضرت معصومه رو شکستن. عده دیگه جمع شدن و اعتراض به بستن حرم امام رضا داشتن، از تعجب و حیرت مثل ما می شد!!
فامس

قربون  اون  تجربه هات  بشم  که  درسته÷) اشکال  نداره  تو  سعی  کن  بنویس  من و اریانه  حما یتت  می کنیم(  قربون  خودم که  باهمه  زود  دختر خاله  میشم:)) )

اره  بابا  بعد  اون  موقع  تصور  کن  تو هنوز داری  به  اریانه  می گی  دخترم  واونم  سر  این موضوع  هی حرص  میخوره نو ه هاتو   مخصوصا  اون کو چیکه که موهاشو بافتی  واون  خوشش  نمیاد  و باز  می کنه  و تو داری  از غر غر ات  در مورد  موهاش و نوه  هات  می نویسی   و اریانه  هم  ژانر  می کنه  و من  اون  وسط  میخندم:) چقدر  قشنگ  میشه نه؟؟!!

 

منم  همین  طور  ... و هیچ  وقت  ترکم نخواهی  شد  مطمئنم .. هوپکم  گلکم:)😘😘

اگه موضوعی داشته باشم واسه نوشتن چشم می نویسم، ولی الان رو نگاه خونه نشین شدم پست هام ته کشیدن!

فانتزی قشنگیه :-)))

فکر کنم اگه بنویسم تو و آریانه فقط بخونین! اگه تا اون موقع هنوز وبلاگ پابرجا باشه.
فامس

موضوع را خلق می کنیم موضوع را پیدا نمی کنیم:) 

خوشحالم  خوشت  اومد^-*

 انشاالله  که هست...:)

 از همین الان  غصم گرفت  برا  روزی که نباشی...  یبار  یادته  تو پست  چگونه  با  وبلاگ  آشنا  شدید   نوشتم از اولین ها  از ارزوم  نه  این  کارو  نکن😢😢 مرسی  یکم  احساساتی  شدن  ببخشید:)

 

 @ اریانه جان  دقیقا  منم همینقدر تباه  هممم...

تازه  از بچگی این  مدلیم . 

تازه  یه مدت  فکر می کردم دوستم فضایی  نبوغ منو میدزده...:((البته  حل شد ولی  اون  بالایی نه  هنوز

فکر کنم مثل دکتر جکیلم  (دکتر جکیل و اقای هایده  یه کتاب  معمایی تقریباجنایی  برا نو جون ها  البته چون خیلی  پیچیده نیست   ما مانم تو سن  13 بهم  هدیه داد  همیشه فکر می کنم باید 15 ساله می بودم که  میداد  بگذریم  این  دکتر  هم  دو شخصیتی بود  بعد  هر روز  به سمت شخصیت دومش که  بد  بود نزدیک  میشد...).

موضوع رو هم خلق و هم پیدا می کنیم. 

ب فردا فکر نکن. فعلا دخیل ببندیم سالم رد کنیم این وضعو. :-))

به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan