قاب دلخواه خانه ی ما

  • ۱۲:۴۷

محاله چشمم به این قاب در گوشه ی خونه بیوفته و لبخند نزنم و ذوق نکنم. 


+ به بهانه چالش بلاگردون و با قبول دعوت بانوچه و نسرین عزیزم. از همه بلاگرها دعوت میکنم که در این چالش شرکت کنن.


++پی نوشت: دوستان بنده از ارتباط غیر از وبلاگی ( ایمیل، اینستاگرام و ...) معذورم. ممنونم که درک می کنین. 


  • ۵۴۳
عاطفه ـ

چه قشنگه *_* (: . 

اوهوم ^_*
اریانه

چه گوگولین کاکتوسا*-*

یه سوال،اون پشت از اون تلویزیون قدیمیاست؟؟+_+

خعلی :-)
نه دیگه رادیوله :-))
x

واو عزیزم 

 

 

چه قشنگ 

 

 

میشه یه عکس قدس هم از خودت بدی ؟ 

 

 

از مجموعه دایرکت های رسیده به  اینستای دخترا :|||||

جوووون بیا دایرکت :-))
بانوچـه ⠀

ممنون که شرکت کردی :)

خواهش میکنم عزیزم :-*
شارمین امیریان

سلام.

وای چه خوشگل 😍

 

 

++ ارتباط حضوری چطور؟! تلفنی؟! واتساپ؟! تلگرام؟! ایتا؟! آی گپ؟! واتساپ بیزینس؟! سروش؟! روبیکا؟! توئیتر؟! فیسبوک؟! تلگرام طلائی؟!  وایبر؟! یاهو مسنجر؟! کبوتر نامه بر؟! دود کردن آتش؟! هر جا بگی من میام اون قضیه رو برام تعریف کنیا 😳🙄🤦‍♀️🤭

سلام چشات قشنگ میبینه چش قشنگ!
بابا اومدم کنجکاووووو :-)))
واران ..

خیلی این شارمیننننن خانومممم بده :|:)

عه :|

#شوخی :))

 

ولی جدا من میخواستم همین دیالوگ بگم آخه :|:) بجز دو خط و نیم آخر :دی

 

آخه چرا من دیروز نیومدم اینجا :|:))

حیف شد :دی

 

ولی یه چیزی حداقل فهمیدم اونم این که ذهنمون شبیه هم به یه جا رفته :دی

 

 

+

سلام

حسن یوسف دیگه نه کنار کاکتوس ها؟!:)

خیلی خوشگلند ^__^

یعنی خیلی !

هم گل ها هم گلدون ها و هم همه چیزی که اونجاست :)

 

آقا چرا من هر جا میرم قاب خونه های مردم رو می بینیم :دی

منو یاد خاطره هام می اندازه؟! :))

یعنی چی خب ؟!

چرا مسئولین رسیدگی نمیکنن ؟!:))

 

اجازه هست خاطره مو بگم خانوم دکتر هوپ گیان ؟!:)

 

 

 

نشون میده کم کاری و تاخیر داری، پست قبلی هم گفتم بهت :-)))
آره حسن یوسفه! 
من کلی رنگی پنگی دوست دارم. الان یاد کدوم خاطرت افتادی؟
سلام گیانک بگو
فامس(مهسا)

سلام

چه خوشگله قابتون😍😍

واایی  کاکتوساتون*-*

و حسن یوسف تون... منعاشق حسن یوسفن شدهکاشتم یا از عمه ام اینا گرفتم ولی بعد یه مدت پژمرده میشه  هر روز م بهش اب میدم .  می خوام بگم می دونی دلیلشه چیه هوپکم؟!

 

 

 من خیلی خوبم جز وبلاگ ارتباط برقرار نمی کنم مگر یه روزی ببینمت :)) ( می دونم ارزو بر جوانان عیب نیست).😅

سلام
مرسیییی، مهسایی؟! چطوری فامس شدی پس؟ :-))
والا به من باشه همه گلیو میخشکونم!! اینا دست مامانمه.

افرین افرین. شیری یا روباه؟
میس تیچر

نخیر درک نمیکنم :D

میام براتا شیطون :-))
نگار

سلام خووبی ؟وااای چه خوشکل من خیلی انرژی گرفتم دیدمش🌸🌸

خواستم تشکرکنم بخاطر کمک ات ببخشید یکم دیرشد😘😘😘😘

سلام نگار جان. خیلیم خوب
من کاری نکردم. از تو هم میپرسم شیری یا روباه؟
واران ..

دقیقا کم کار شدم :دی

چی رو ؟!🤔

خوندم ولی نمیدونم کدوم مورد رو میگی :))

 

 

بازم سلام :)

یاد دو گلی که داشتم و الان ندارم افتادم

من یه حس یوسف داشتم از همون وقتی که بچه بود کوچک بود بزرگش کردم بهش آب و نور :دی دادم براش شعر میخوندم باهاش حرف میزدم کم کم بزرگ شدنش رو دیدم حتی به برگ هاش آروم دست میزدم و با برگ های خوشرنگش چه ها که نمیگفتم این هر روز بزرگ و بزرگتر شد

خوشگل و خوشگل تر شد !

یه روز از روزهای خدا به من زنگ زدند و منو دعوت کردند به مشهد الرضا !

مونده بودم این گل خوشگلمو چه جور تنها بذارم ؟! ولی خب دعوت شدم و باید میرفتم دیدن حرم آقا امام رضا تا جاییکه یادمه اون گل عزیزم رو فقط یه هفته به جون خودم یه هفته سپردم دست پدرم و بهش گفتم چطور آبش بده !

پدرمم از بس مهربونه حرف منو گوش نداده بود  که نداده بود :| از بس خیلی مهربونه و دلش برای گل ها میتپه با خودش گفته بود آخه این چه وضع آب دادن به گل هستش که دخترم به این گل حسن یوسف خوشگل آب میده ؟!این چه ظلمی که در حق این گل روا میداره :|

سرت رو به درد نیارم ! پدر جان بجای دستور اکید من به او هر روز خدا یکی دو لیوان به گلم آب میده :|:)

بماند در عرض همون هفته که این گلم هیچکی باهاش حرف نزده بود هیچکی برگ هاشو دست نزده بود اومدم به دیدارش ، هوپ نمیدونی چی به سرش اومده بود ؟

فقط دیدم گلدون هست ولی گلم نیست :|

به گفته شاهدان عینی (یعنی خواهرم )

این گل بدلیل آب خوردن زیاد پدر سیاه سیاه میشه و برگ هاش میسوزه و پدرم یه روز قبل اینکه بیام خونه کلا گل رو از گلدون خارج میکنه و میندازه دور :|:(

و من می مونم یه گلدون پر از خاطره که باهاش داشتم.

 

این داستان فقط شامل حسن یوسفم نشد شامل کاکتوس نازنینمم شد کاکتوسم رو نمیدونم یکی دو هفته تنها به پدر اشتباه کردم سپردم و بهش واقعا تاکید کردم بابا بخدا این آب زیاد بخوره میسوزه بابام گفت کاریت نباشه من همین جوری که ازت تحویل گرفتم بهت تحویل میدم برو تهران !

رفتم و اومدم همون بلای که سر حسن یوسفم اومد سر کاکتوسم اومد .

دیگه برام تجربه شد گل هام رو به پدرم نسپارم و اصلا تا زمانی که در خانه پدریم گلی پرورش ندم :|:)

و واقعا هم تا الان دیگه هیج حسن یوسف و کاکتوسی نگرفتم که پرورش بدم اونم از ترس مهربونی  پدرم :دی

 

بله هر گلی به باغبون خودش عادت داره و با همون باغبون رشد میکنه و بزرگ و بزرگتر میشه !

 

ممنونم از تریبونی که در اختیار خاطره نن گذاشتی ❤❤

 


بعدا نوشت : نوشته من از پست خودت طولانی ترررر بودد:دی

پیشاپیش صبر از خدا برات آرزومندم :)


سلام دوباره، سر اون پست اخیر هوپ و بیماران دعوات کردم دیر اومدی!
به عنوان کسی که بلد نیست از گل ها مواظبت کنه و همه رو می سپاره به مامانش، درک میکنم پدرت رو :-))))'
خیلیم خوب بود خاطرت 
فامس(مهسا)

خواهش:).

خب من فاطمه ام هستم فا بعلاوه مس تلفظ مسا به جای مهسا دوستان لطف دارن شد این البته خودش یه ماجراست:)) 

من واقعا نمی دونم شیرم یا روباه...چون عمومی ها بسی اسون بود عالی زدم ولی تخصصی هاسخت بود  خیلی سخت ...

البته هنرم کنکور دادم راضی بودم

چهارده شهریورم باز کنکور دارم.

امیدوارم همه موفق باشن از جمله خودم😍

آهان مهسا صدات میکنن بعضیا؟! اکی. نه اسم شناسنامه ات فاطمه است. هیچی حله.
خود عمومی ها کلی رتبه ات رو خوب میکنه. شنیدم که سخت بوده تجربی.
چه کنکوری شهریور داری؟ 
ایشالا :-)
نگار

والا هوپ جان کنکور سختی بود یعنی دست کنکور94رو از پشت بست،،بشدت سوالات غیراستانداری داشت..چی بگم والا  اصلا زندگی ارزش نداره که بخوام بمونم پشت کنکور باتوجه به افسردگی امسالمم که نمیشه واقعا اگه شد که میرم اگه هم نه راستش یه فکرایی دارم که یکم باید عمیق بهش فکرکنم بعد اقدام کنم ولی خب دیگه از همین امروز تصمیم گرفتم زندگی کنم گرچه الان فضای خونمون جوریه که همه دارن گریه میکنن ولی من تنها دارم خودم رو سرگرم میکنم چون دخترخاله مامانم دیشب یهو فوت شد مثل خالم بود  دخترش دوسالشه ولی من بعداز اینکه مهرماه امسال دوستم رو ازدست دادم بعدش دیگه نتونستم واسه مرگ کسی گریه کنم و الان خیلی قوی فقط به مامانم دارم دلگرمی میدم 

راستی یه کتاب خوب روانشناسی که خونده باشی بهم معرفی میکنی،،من همچنان تحسین ات میکنم که اینقدر کتاب میخونی👌👌👏👏👏👏👏 واقعا جامعه به افرادی مثل شما نیاز داره 🌼🌼

آره شنیدم سخت بوده خیلی. برای همه سخت بوده نه فقط تو. 
به نظر من هم نمون و یا رشته ی خوب دیگه ای بخون اگه رشته موردعلاقت رو نیاوردی یا یه مسیر جدیدی پیدا کن برای رسیدن به آرزوهات.
تسلیت میگم. ایشالا همیشه خوب باشی
راستش من زیاد کتب روانشناسی نمیخونم! حوصلم سر میره فقط رمان و داستان. اخیرا زندگی خود را دوباره بیافرینید رو خوندم که دوستش داشتم.
یه نفر(Arezooo)

روزتون پیشاپیش مبارک🌷🌷🌷

نوش جونتون که هم روز دندانپزشک هم روز پزشک بهتون تبریک میگن😁❤

روز ما نیست ولی مرسیییی :-)))
یکی از پزشکان که اسمشو نمیارم تا بهش تبریک گفتم گفت: ایشالا تو یکی از روزهای منسوب به دندونپزشک بهت تبریک میگم!
میخواستم بگم کجای کاری همین امروزم کلی بهم تبریک گفتن :-))))))
صخره نورد

چقدر قشنگه این قاب :)

گل و گیاه حال آدمو خوب میکنه.

آدم رو سر ذوق میاره اصن :-)
سایه نوری

به به.. 

چه قاب جذاب آروم دلربایی 

آروم و دلربا، همینه واقعا :-)
انه

چه قاب زیبایی😍

چشات زیبا میبینه آنه :-)
فامس(مهسا)

اسم مستعاره همه صدا میزنن شناسنامه ام فاطمه  هست  خیلی کم صدا میزنن  فاطمه.

امیدوارم . 

فنی رشته کامپیو تر گرایش ای تی   کنکور میدم.

  من از تجربی فقط پزشکی می خوام چون واقعا عاشقشم، نشد  از هنر و فنی رشته ی که دوست دارم تهران قبول شدم  میرم دیگه واقعا خسته شدم از اینکه هی بمونم هی نشه . ارزش نداره دیگه شاید از یه مسیر دیگه به ارزو ی شیرینم  دست پیداکردم.

 روزت مبارک به هر حال پزشک دها ن و دندان و فک وصورت هستید که ان شا الله در خشان تر از هر روز توی این مسیر باشی😍

من همون فامس دوست دارم صدا کنم. کلا سختمه اسم کسی عوض بشه.
به نظرم تصمیم درستیه. ایشالا هر راهی که بیش تر از همه توش موفقی رو انتخاب کنی.
ما همیشه اینطور خودمون رو قانع میکردیم که پزشک دهانیم ولی امسال یه تنه مقابل همه تبریکا ایستادگی کردم هرچند خیلی فایده نداشت :-))
نگار

اها هوپ مرسی بخاطر کتاب رمان راستش بیشتر جوجومویز دوست دارم یه رمانم پارسال خوندم از چیستا یثربی اونم دوست داشتم ..ولی میدونی رمان خیلی لفت اش میده بعد اینقد ادمو گیج میکنه که درنهایتش یه عشق رو تعریف کنه نمیدونم بیشتر دوست دارم کتابی باشه که شخصیتم رو بسازه ولی بعضی از این کتابای روانشناسی هم خسته کنندن.

 

خطاب به خانوم فامس...واقعا عمومیا بسی اسون بود؟؟؟تجربی هستین؟؟ادبیات تجربی استاد ماز که دیگه تاپ ایرانه بررسیش کرد گفت کسی که ۶۰زده باشه یعنی خیلی تاپه،،من خودم ادبیات تو ازمون های شبیه ساز کمتر۷۵نمیزدم ولی اینو اگه۵۰زده باشم ،اعتراف میکنم که خودم خودمو بوس میکنم😃😃

جوجو مویز غیر از دوگانه من پیش و پس از تو، فقط دختری که رهایش کردی رو خوندم.
یه زمانی فقط رمان های عاشقانه ایرانی میخوندم، الان به لیست کتاب هام نگاه کنی همه جور کتابی هست.
سه شنبه ها با موری، جستارهایی در باب عشق، ملت عشق، بیشعوری اینا کتابایی هستن که کمی تا قسمتی شخصیت سازن. ولی تو دل همون رمان های خوب هم دقت کنی خیلی چیزا یاد میگیری.
موژان

هوپ مادرجان کلاس خصوصی نمیذارن برای اموزش نگهداری از کاکتوس؟؟من اولین کسی هستم که ثبت نام میکنممم

فکر کن کاکتوس تو شرایط سخت بیابون دوام میاره بعد میاد زیر دست من خشک میشه :/

آخه بهشون بگی میگن کار خاصی نمیکنم میذارم تو نور افتاب و دو سه روز بک بار اب میدم! 
منم همینم موژان باور کن
فامس(مهسا)

از کوچه شما استفاده کنم:))

خطاب به نگار خانم 

بلی اسون بود بلی تجربیم... نظر استاد تون محترم.

ان شا الله موفق باشی عزیزم و به بهترین درصد ایی که مد نظرته برسی:).

 

راحت باشین :-)))
Alireza z.i

با چندتا سانسوریا هم دیگه این مجموعه زیبا کامل می‌شه. :))

اونام قشنگن ایشالا میگیرم اضافه میکنم به مجموعه مامانم
حامد سپهر

همیشه از این جا گلدونیها خوشم میاد بلاخره یکی واسه اتاقم میخرم البته گل نگهدار خوبی نیستم:))

در ضمن روزتون مبارک خانوم دکتر:)

اینم برای خواهرم بود. دید داره خراب میکنه گل هاشو داد به مامانم. احیا شد!
روز ما نیست به خدا ولی ممنون
نگار

هوپ ببخشید واقعا

خطاب فامس جان

استاد ما ن استاد ادبیات ماز..نمیدونم والا نظرهرکی محترم ولی خب کلا دکترموسوی زاده گفت سخترین کنکور قرن بود

در کل خوشم نمیاد کامنت دونیم صحنه چت بقیه بشه ولی خواهش میکنم عزیزم
ریحانه

ایول خیلی خوشم اومد

منو لینک کن تا بیام بهت سر بزنم

https://helhele.com/

هلهله

ممنونم

به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan