کیست مرا از دست بیان نجات دهد؟

  • ۱۳:۲۷
چرا بیان مسخره بازی درآورده و اجازه نمیده من عکس بذارم؟! 
اخطار میده میگه تمام کوکی های صندوق بیان رو حذف کنین، درست میشه ولی نمیشه!

پ.ن: با فایرفاکس هم درست نشد! :-///
  • ۲۵۸
هیـ ‌‌‌ـچ

با هر مرورگری امتحان کردم مشکل داشت، به جز فایرفاکس! تنها چارهٔ کار اینه که بری تو فایرفاکس فایلت رو آپلود کنی و بعد بقیهٔ کاراش رو بکنی! خیلی مسخره است و چندین بار هم گزارش باگ دادم و حتی مستقیماً به خود مدیریت گزارش دادم و اسکرین‌شات فرستادم ولی هنوز بهبودی حاصل نشده :|

باورم نمیشه انقدر مسخره شده! باید فایرفاکس دانلود کنم برای گوشیم. 
اصلا عین خیالشون نیست رها کردن ما رو به حال خودمون
Reyhane R .

سلام عزیزم.با مرورگر فایرفاکس که وارد بشی مشکل حل میشه و میتونی راحت عکس بزاری.

سلام ریحانه جان چشم امتحان میکنم
** سیلاک **

سلام با یه  مرورگر دیگه امتحان کنید ببینید میشه ؟

 

برای من هم همین مشکل پیش اومد با یه مرورگر دیگه امتحان کردم شد :))

با یه مرورگر دیگه گوشیم امتحان کردم نشد باید فایرفاکس رو تست کنم.
tiktik tiki

واسه منم اتفاق افتاده قبلا

دقیق یادم نیست چیکار کردم و حسم میگه قطعا یکی از راه هایی امتحان کردم پاک کردن هیستوری مرورگرم بوده😂

هیستوری و کوکی گوشی و لپ تاپم رو پاک کردم نشد. بچه ها میگن مرورگرم رو عوض کنم.
tiktik tiki

عه الان امتحان کردم بازم همون اخطار اومد

راه حل قبلی رو فراموش کنید😂

اره اخطاره میاد همینطور :-////
هیـ ‌‌‌ـچ

احیاناً با https لاگین می‌کنی؟

نه اصلا. Blog.ir می زنم میام
هیـ ‌‌‌ـچ

پس یه مشکل دیگه‌ایه چون من توی همین کروم با http خالی که میام می‌تونم با اون لینک جایگزینی که خودش میده، آپلود کنم ولی وقتی بدون ssl و اونم توی فایرفاکس مشکل داره، پس شاید یه سری تنظیمات اینای مرورگرت رو انگولک کنی درست شه.

مشکل اینه پیدا نمیکنم اصلا third party cookies رو نه توی موزیلا نه کروم گوشیم. سرچ هم زدم ولی نبود! 
همون لینک عکس رو میذارم. :-///
واران ..

تازه این خوبه من وبلاگ آقای هیچ و وبلاگ نارخاتون رفتم که کامنت بذارم کلی هم نوشتم پیام رو ارسال نکرد بارها هم‌ از دیروز کلی امتحان کردم :|

 

سلام 

بیایم تحریمش کنیم با این برنامه هاشون :|:)

 

امید است این پیام ارسال شود :))

تو دیگه بیچاره تر من شدی :-(
سلام
خیلی میخواد واقعا تحریم کنمش. 
اومددد
مانته‌نیا

عصبانیتتو بخورم:)))

خشم اژدها:*

خب اخه دو روزه دارم تلاش میکنم عکس بذارم. چیز خاصیم نیست عکسم ولی رو مخمه این جریان
عرفان‌‌ ‌‌‌‌

مشکل برای همه هست، باید همه ما نجات داده بشیم ://

خیلی رو مخ شدن!
معلوم الحال

حتی اگه سایز عکس رو کوچیک کنید هم مشکلتون حل نمیشه؟

یخورده طول و عرض تصویر رو کمتر کنید.

اصلا از پوشه که آپلود میشه با حجم کمتر برداشته میشه.
واقعا نمیدونم مشکلش چیه. مجبورم لینک تصویر بذارم
Alireza z.i

هوپ عزیز، من که نزدیک 6 ماهه که گرفتار این مشکل شدم و جدید هم نیست! :( تازه منوی «امکانات اختیاری» هم همین‌طوره. :/ راهکار بیان هم برای من جواب نداد، همون حذف کوکی‌ها و فعال کردن‌شون و...

البته برای من توی کروم این مشکل پیش اومده و توی فایرفاکس و مایکروسافت‌اِج درست کار می‌کنه پنل. فلذا حتماً فایرفاکس رو آپدیت کن. (هرچند جدیداً فایرفاکس رو تست نکردم ولی مایکروسافت‌اِج که مشکلی نداره. اگه ویندوز 10 داری حتماً از این مرورگر استفاده کن. فکر کنم روی ویندوزهای دیگه هم بشه این مرورگر رو نصب کرد اما احتمالاً انحصاری ویندوز 10 هست.)

عجب :/// 
فایرفاکسم رو جدیدا دانلود کردم. آخرین ورژنه طبیعتا. با سافاری هم نتونستم. خود بیان قاطی داره.
واران ..

با فیلترشکن یا پروکسی شاید اومده باشی که اینجور کار نمیکنه هوم ؟!

یکبار بدون اینا با فایر فاکس بیا البته اگر تا الان با اینا نیومدی .

 

سلام

صبح ات بخیر هوپ نازار  ❤❤

 

 

 

+

والا من هر کاری کردم کامنت بذارم  برای  این دو تا وبلاگ نشد که نشد :|

یا قالب وبلاگشون با گوشی من مشکل داره  و نمیتونه کامنتم  ارسال بشه یا  هر چی هست زیر سر بیانه :|

حالا قبلا تو وبلاگ نارخاتون پیام میدادم اما الان متاسفانه نمیشه .

ولی تو وبلاگ آقای هیچ کلا نمیشه .

دیگه قسمت ما اینه فعلا اینا رو خاموش بخونم تا بعدش چی پیش آید :)

 

امیدوارم مشکلت حل بشه 🙏

 

 

سلام قشنگ جان
نه کلا فقط برای توِئیتر وی پی ان روشن میکنم.فایرفاکس گوشی و لپ تاپ هم نشد! دیگه باید بیخیال شم مث اینکه.

سر بیانه. نگاه کن کامنتا رو هر کسی یه مشکل خاص پیدا کرده.
تو هم :*
هیـ ‌‌‌ـچ

خب ببین مگه نمی‌تونی آدرس عکس آپلود شده رو برداری؟ خب مستقیم کپی/پیستش کن داخل پستت دیگه، من همیشه همین کار رو می‌کنم،

یعنی این‌جا

دو بار امتحان کردم این روش رو نشد. یه مربع سفید توی پست میذاره!
الان با فایرفاکس ویندوز امتحان کردم، صندوق بیان رو میاره، عکس رو که انتخاب و تنظیم میکنم هیچی توی پست نشون داده نمیشه.
من دیگه رد دادم!
soolin :)

هوپ برو خدارو سجده ی شکر بجا بیار که من سه روزه نمیتونستم وارد بیان بشم😒😒حالا فک کن من ایران نیستم ولی نمیدونم چرا اینجوری میشد😶😶😶عجیب بود واقعااا🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️هیچ بلاگی برام باز نمیشد که نمیشد.تازه درست شد تونستم بیام🤷🏼‍♀️

یا خود خدا!
پارسال که اینترنت رو قطع کرده بودن باز بیان مشکلی نداشت و میشد سر کرد یه جورایی. چشونه اینا؟
نرگس بیانستان

هیچکس

تامام

واقعا گویا هیچکس
خواننده

سلام هوپ جان

بی ربط به پستته. ببخش

هوپ جان من با اینکه خیلی رعایت میکنم در مسواک و حتی نوع غذا خوردن. اما دندونهام هم زود خراب میشه و هم یکسالی هست که چپ و راست میشکنه.حتی مثلا با خوردن برنج!!

28 سالمه و کلی دندون شکسته دارم.

تقریبا هر ماه من یک شکستگی دندون جدید یا ادامه همون شکستگی قبلی دارم.

قبلا که دکتر گفت خراب شده و شکسته. و هیچ دلیل دیگه ای مطرح نکرد.

الان هم کروناست میترسم برم.

مثلا الان با گوشیم کار میکردم، حس کردم زبونم به یک تیزی میخوره.دیدم از دندونهای بالا قسمت اسیاب نصفش نیست و اصلا من نفهمیدم کی شکسته.

بنظرت علتش چیه؟

خسته شدم از اینقدر هزینه دندون پزشکی دادن و اخرش هم ناقص.

به جایی رسیدم که دوست دارم برم همه ارو بکشم و دندون مصنوعی بزارم.

بنظرت فکر اشتباهیه؟

سلام
والا بدون معاینه و عکس نمیتونم قضاوت کنم واقعا جنس دندون هات خوب نیست یا دندون هات به عصب رسیدن به تازگی یا نه قبلا عصبکشی شده و نیاز به روکش داشته و نکردی و الان ریخته. بهترین کاری که میتونی بکنی اینه که با پرس و جو دکتر قابل اعتمادی پیدا کنی و تصمیم بگیری برای طرح درمانت. 
بله کاملا اشتباهه
هیـ ‌‌‌ـچ

ببین بعد از این‌که توی باکس بیان آپلودش کردی باید اون یکی دکمه رو بزنی تا بتونی آدرس رو وارد کنیا

دقیقا همینو میزنم و لینک عکس رو وارد میکنم و اون مربع سفید توخالی کوچیکه میاد دیگه.
دُردانه ‌‌

پیشنهاد: تو پیکوفایل اکانت باز کن اونجا آپلود کن

لینک عکس بیان رو گذاشتم همون قسمتی که هیچ میگه، نشد، مربع سفید کوچک و توخالی نشون میده. باید پیکوفایلم امتحان کنم. ممنون
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan