اولین سری از پست های چالشی

  • ۱۱:۴۸

سلام. ایشالا که در جریان پست پرچالش شارمین هستین. منم میشناسین. تنبلم. واسه همین از چالش آسونا شروع می کنم به نوشتن تا دستم راه بیوفته و کم کم بقیه اش رو هم بنویسم. 

دردانه از همه (حتی شما دوست عزیز!) خواسته که ده بیست تا از وبلاگ هایی رو که مرتب می خونیم، معرفی کنیم. اولش بگم که واقعا حس اینکه تک تکشون رو لینک کنم ندارم. پس عذر تقصیر! ( دروغ گفتم کم کم لینک میکنم. صبور باشین.) 

به ترتیبی که وبلاگ های فعال یادم بیاد، می نویسم. چندین وبلاگ گوشه ذهنم هستن، ولی چون رمزیه اکثر پست هاشون اسم نمی برم. یه سری وبلاگ ها رو هم دنبال می کنم، ولی متاسفانه دیر به دیر آپدیت میکنن، پس اسمی نمیارم. 


اولی- وبلاگ خودش. شباهنگی که الان دردانه شده ولی واسه من همون نسرین شباهنگیه و خواهد بود. اگه عشق خوندن طویله نویسی پر از جزئیات و یه ذهن دقیق، جدی و دسته بندی شده هستین، وبلاگش رو توصیه میکنم!


دومی- کودکانه هایم تمامی ندارد از شارمین امیریان. نوشته ها و خاطرات دکتر و مشاور کودک و نوجوان که مخصوصا توی پست هایی که از برادرزاده و خواهرزاده هاش می نویسه، نشون میده هنوز کودک درونش زندست.


سومی- قلعه ای در آسمان از جودی. خاطرات دختری ایرانی که به تازگی دکتراش رو از یک دانشگاه آمریکایی گرفته و مدتی هست که استاد دانشگاه شده. خوندن تلاش هاش، ناامیدی ها و امیدواری هاش حتی غرغرهاش واسم جذابه.


چهارمی- جایی برای گفتن دلتنگی ها از دکتر ربولی حسن کور. هسته کلی پست های دکتر ربولی خاطرات جالبش از مریض هاشه. میشه گفت یه جورایی پست های هوپ و بیماران از این وبلاگ الهام گرفته شده.


پنجمی- دلنوشته های مهربانو. مهربانوی عزیزم نمونه بارز یک انسانه. کسی که اگه توی ایرانمون نمونه اش رو توی سیاسیون و منصب داران داشتیم، وطنمون گلستان بود. همراهش باشین و لذت ببرین.


شیشمی- بوی پوست گردو از مانته نیا. خاطرات و تراوشات رگباری و بعضا چند وقت یک بارِ دختری پرتلاش، خانم معلمی بی نظیر. کسی که وقتی به یک چیزی علاقه مند بشه غر میزنه ولی تهش بهش میرسه.


هفتمی- یاسی ترین، این وبلاگ رو دیر پیدا کردم و هنوز نتونستم پست های قدیمیش رو بخونم ولی با خوندن هر پست پر از جزئیات و عشقش، عشق مادری توی وجودم غل غل میکنه!


هشتمی- هیچ. وبلاگی جدید از نویسنده ای قدیمی. کسی که عاشقانه هاش انقدر قشنگن که خواننده هاش پست هاش رو میخونن و ضبط میکنن. تاریخ و داستان های تاریخی رو دوست داره و مرتب داستان های جدید آپ می کنه.


نهمی- بزرگراه از ماوی. خانم معلم کوچولویی با قلمی زیبا و روحی نکته سنج.


دهمی- ٢٢ فوریه از فوریه جان. تازه مادر بیان. کسی که موتورش روشن بشه تند تند پست میذاره اونم از نوع جوندار و دلنشینش؛ ولی سعی کنین به پست هاش دل نبندین چون یهو میزنه به سرش و همشون رو پاک میکنه. 


یازدهمی- در دیار نیلگون خواب از گندم. وبلاگی پر از خاطرات زن و شوهری جوون توی یکی از استان های جنوبی کشور که چندین ساله دارن تلاش میکنن تا کارگاه مصنوعات چوبی بزنن و پره از راهکار و امید واسه راه اندازی کارهای جدید.


دوازدهمی- نت های زندگی یک رنگین کمان از دختری سال آخری پزشکی که چند سال پیش وبلاگ فعالی داشت ولی مدتی غیبش زد و الان بیشتر از دلتنگی هاش واسه همسر دور از خودش و غرغرهای بیمارستانی می نویسه.


سیزدهمی- زمزمه های تنهایی از نسرین. یکی از قوی ترین قلم ها رو توی وبلاگ نویسی داره این دبیر ادبیات. دنبالش کنین ضرر نمی کنین. نسرین هی می نویسه و به خودم میگم: وای این که منه. 


چهاردهمی- مامان مینا گزارش می کند. راستش توی این وبلاگ حضور فعالی ندارم، ولی خوشم میاد از خوندن ماجراهای زندگی این مادر و بچش و بیم و امیدی که دارن واسه رفتن به انگلیس و ملحق شدن به همسرش. تلاش دائمی که واسه بهبود حالش داره رو واقعا دوست دارم.


پونزدهمی- روزهای یک دکتر تمام وقت، دکتر رخساره رو شاید قبلا دنبال کرده باشین. الان درگیر رزیدنتی و زندگی متاهلی شده ولی واقعا خوندن پست هاشو دوست دارم، هرچند از وقتی کامنت ها رو جواب نمیده، ری اکشنی به پست هاش نشون نمیدم.


شونزدهمی- یک دانشجوی پزشکی از مهربان که زمانی به شدت فعال بود ولی از وقتی وبلاگش توی میهن بلاگ رو بستن، هنوز نتونسته خیلی با فضای بیان اخت بگیره و اخیرا کامنت هاش به پست های تراوشات ذهنیش رو تایید نمیکنه.


هفدهمی- هنوز هم من از آریانه ای که اصرار داره آتنه صداش کنیم ولی خوشحالم که همگی متفق القول آریانه صداش می کنیم. قلم خوبی داره ولی انتظار اینکه تمام خبرها و مکنونات قلبی و ذهنیش رو به شما بگه، نداشته باشین.


هجدهمی- کار، زندگی، یادگیری از نیروانا که همون طور که عنوان وبلاگ میگه انتظار خوندن این دست پست ها رو از نویسنده استاد دانشگاه باید داشته باشین.


نوزدهمی- نفس بکش از نیمچه مهندس. روال کارش تقریبا دیر به دیر آپدیت کردنه ولی پست هاش رو دوست دارم. تلاشش واسه پیشرفت، ذهن دغدغه مندش و فکرهای روشن فکرانه اش رو می پسندم.


بیستمی- تماماً مخصوص از یانوشکا. دوست عزیزم که اخیرا هفتگی فقط آپدیت میکنه و از برنامه ی درسی هفته اخیرش و کارهای جدیدی که یاد گرفته صحبت میکنه. سال پایینیِ قشنگ و پرتلاش من!


بیست و یکمی- اینجا بدون من از ریحانه. روزنوشت خاطرات و نگرانی های مادر جوون دو تا گل دختر قند و نبات.



  • ۴۶۷
نسرین ⠀

مرسی که منم جزو لیستتم:)

خب چرا لینک نکردی بعضی وبلاگ‌ها رو؟ اینجوری پیدا کردنش سخت میشه

آخراشه دارم کم کم لینک می کنم. یه ربع دیگه بیا قول تمومه!
یاسی ترین

به‌به میبینم که شروع کردی 😁 

چقدر قشنگ معرفی کردی وب‌ها رو 

مخصوصا اونایی رو که میخونم و تعریفت ازشون برام آشنا بود و تایید میکردم توی ذهنم :) و یکی دو تا که چند وقته اسمشون رو میبینم میخوام برم بخونم ببینم چجوریه ولی فرصت نکردم 

دیگه تو معرفی کردی حتمن میرم میخونم 😊

آسون ترینش بود بقیه اش سخته واقعا :-/
چقدر خوب که مناسب و در خور معرفیشون کردم. 
فدای تو
نسرین ⠀

مچکرم:)

مخلصم
Reyhane R .

عخییی.منم هستم تو لیست ^____^

اینایی که گفتی همشون به جز ۳چهارتا رو منم میخونم همیشه.ولی روم به دیوار اکثرشون رو خاموش🤦‍♀️

ممنون که نوشتی تا ما هم باهاشون آشنا بشیم 😘

عاقا اسم تو از اول گوشه ذهنم بود. بعد یهو دیدم بیستا تموم شد هنوز ننوشتمت! دیگه شدی ٢١! :-)

من تو ٩٥ درصد این وبلاگ ها فعالم. ولی درک میکنم وقتی یک وبلاگ رو از اول خاموش بخونی سخته روشن بشی.
فدای شما
هیـ ‌‌‌ـچ

چقدر جالب که ۸ عدد مورد علاقمه و توی این لیست هم هشتمی‌ام :)

ممنون از محبتت ^_^

جدی؟ کاملا شانسی بود. 
قربان شما :-)
شارمین امیریان

سلام.

از اینا من ۱، ۲🙄، ۴، ۵، ۱۱، ۷، ۱۱، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۱ رو می‌خونم. خوبه همینا کپی پیست کنم تو وب خودم که مثلا منم چالش اول رو شرکت کرده‌م 😂

سلام 
گوشتو بیار جلو: نوچ! نچایی یوهو؟!
نرگس بیانستان

حتما اونایی ک نمیشناسم رو بهشون سر میزنم

مرسی از معرفی ات عزیزم :)

آفرین قبلش برو ببین چند تا چالش جوندار دعوتت کردم بنویسی یکم فعال شی ؛-))
رنگین کمان

عملا برای منو انگار نوشتی این همون دختر غرغروئه است که حال نمیکنم با خوندن غرغراش😂😂

هوپ منم تلاش میکنم ناامید میشم دوباره بلند میشم و کلی اتفاقات ریز و درشت و تجربه میکنم

اما باور کن دستم به نوشتن هیچی نمیره دیگه

من چندوقته جز سیاهی چیزی از سیستم اموزشی و بهداشت و درمان و صدالبته رفتار بد بعضی از مردم با کادر درمان نمیبینم

یه زمانی ادم دیگه از شکست و موفقیت هاش نمینویسه فقط از نقطه های امن زندگیش که پیششون ارامش داره مینویسه 

تازه بعید میدونم اصلا دست و دلم به نوشتن همین ها هم تا چندوقت اینده بره

نه واقعا
ولی بی رودربایستی موژان قبلی رو بیشتر دوست داشتم. نه اینی که انقدر خسته است. هرچند حق میدم بهت خسته باشی ولی کسی ذاتش رو نمیتونه عوض کنه، درست تموم بشه به روال قبل برمیگردی مطمئنم. خود من نیستم مگه؟ پست هام چند تا در میون پره از غم و ناامیدی دو روز بعد می نویسم فلان کارو کردم خوب شدم.
آتنه

چیزی که واسه من نوشتی رو خوندم،یه لحظه گفتم اح،این چغر بد ادا کیه دیگه!(منظور خودمم!:-)))

سریع تر ویس بده:دی

دقیقا خودتی! :-))) 
ببین وویس هم بدم که نمیتونم بدم چون وبلاگم مشکل داره و فایل نمیتونم آپلود کنم، باید رمزگذاریش کنم که میدونی حسش نیست رمز بدم به تک تک اونایی که میشناسم. حالا گیریم حسش بود به تو نمیدم که بوسوزی! پس عوض کن چالشمو بدو
دُردانه ‌‌

پنج‌شش‌تا از این وبلاگ‌ها رو منم می‌خونم (سال‌هاست می‌خونم) و بقیه جدید بودن. ممنون بابت معرفی‌شون.

سعی کردم فعال های منظم رو معرفی کنم. البته لا به لاش بعضیا بودن که اواخر دیر به دیر مینویسن ولی خب.
قربونت :-* 
آبان ...

یه چندتایی می خوندم ولی به قول تو همین که به ادم پاسخ نمیدن باعث شد دیگه نخونم !

من میخونمشون ولی دیگه نظر نمیدم! گذشت زمان بلاگفا که کلاس داشت جواب ندی!
** سیلاک **

خیلی هاشو فالو کردم که از این به بعد بخونم .. ممنون بابت معرفی شون :)))

قابلی نداشت عزیزم :)
یانوشکا ..

⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

نکته این پست این بود که نمیدونستم مهربان! هنوز هم وب داره😂

آره ولی زده به سرش تایید نمیکنه منم نظر نمیدم دیگه براش!! :-/
واران ..

سلام 

خوبی ؟

آقا میشه منم از روی دستت نگاه کنم بنویسم ؟!:))

چون تو خوندن بعضی از وبلاگای که اسم بردی مشترکم میگم 

یه قسمتش رو از روی دستت بنویسم ؟!:دی

تنبل نیستم خستم خسته :))))

 

 

++

بوی پوست گردو ^__^

قدیم که تو بلاگفا بودم خیلی زود به زود بهشون سر میزدم اما الان از وقتی اومدم اینجا گاها تنبلیم میشه ، دیر به دیر میرم تازه خاموشم میرم که از این بابت پیشاپیش از نویسنده عزیزش پوزش میطلبم :)

البته ایشون با این اسم منو نمیشناسن :))

با اسم باران منو شاید بشناسن :)

 

 

+++

چه جالبه که توام به دردانه میگی شباهنگ :)

منم بهش بیشتر شباهنگ میگم :) 

 

 

 

مرسی بابت معرفی دوستان :)

اونایی که نمیشناختیم رو با پستت شناختیم .

 

 

سلام گیانکم
همون جوابی که به شارمین دادم به تو هم میگم: خیر! تنبل نباش و فعال شو خودت بنویس.
راستش هنوزم عذاب وجدان دارم وبلاگ تو رو ننوشتم ولی شروط من رو رعایت نکرده بودی، نامنظم می نویسی و اکثرا رمزی و با رمزهای مختلف که میدونی چقدر روی مخ منه این موضوع :-))

اعتراف میکنم منم اکثرا خاموش میخونمش و بیشتر باهاش چت میکنم!

آره بابا نمیدونم واس چی اسمشو عوض کرده مثل اینه که من اسم خودمو بذارم امیده! کسی میتونه اینطوری صدام کنه؟! 

فدااات
صخره نورد

ممنون برای معرفی وبلاگ های خوب :)

قابلی نداره خوشبخت جان
اگه روند قبل رو داشتی در صدر اسامی این پست بودی :-(
آتنه

کی به کی میگه باز، من یدونه گفتم فقط+_+

به قول دوستان،پیرزن رو از تاکسی خالی میترسونی؟!...لینک بده،آپلود کن تو بیان باکسه،چیه،همونی که عکسارو میذاری توش+_+

به من رمز نمیدی؟...البته الان که فکر میکنم میبینم میتونم جرات حقیقت دعوتت کنم به جای ویس،خواننده هم زیاد داری،خودمم اونجا واسه جرات بهت میگم ویس بدی،حقیقت هم میگم اسمتو بگی(البته میدونی که لازم نیست اینو بپرسم،نه؟:-))

انتخاب با توعه دوست من.

تو اصلا چالشتو نوشتی اومدی اینجا؟ یکی نوشتی سریع پاکیدی.

میدونی معنی قشنگ ضرب المثلت رو که؟  خب دارم میگم نمیشه ریخته بهم صندوق بیانم. دقت نکردی اصلا عکس نمیتونم بذارم؟ فایل که هیچی دیگه.

من از محضر حضار عذر میخوام ولی: مررررض! :-)
رنگین کمان

منم دختری که قبلا از در ودیوار بالا میرفت و کلی امید به زندگی داشت و بیشتر از دختری دوست دارم که همراه مریض ساعت سه نصف شب وقتی مریضش اکسپایر میشه سرم و پرت میکنه تو صورتش و هنوزم صورتش کبوده و صبحش با اون همه خستگی و حمالی و خواب اتند یه واشینگ اساسی بهش میده وهزاران مشکل دیگه که باید همزمان هندلش کرد

عزیزدلم واقعا می فهمم چی میگی. بیا بغلم. جفتمون واکسن زدیم، مشکلی نداره.
شعاری به نظر میاد ولی تموم میشه. تا فاصله ای که بخوای برای دوره بعدیت بخونی یکم میتونی زندگی کنی و امیدوارم از ته دل که بالاخره نزدیک مایه دلخوشیت بشی و حالت بهتر باشه.
میس تیچر

من مال خودمو که پاک کردم الانم دوسه تا بیشتر نیستن ک میام میخونمشون یکیش مال خودته

دومی خرمالوی سیاه

سومی هم نیکولای آبی

چهارمی تراویس بیکل

قبلا خیلی زیاد بودن ولی الان اینارو خیلی هنوز دوس  دارم گاها میخونم البته آخری دیگه نمینویسه انگار

اخه این دو تا اولی که گفتی مخصوصا اولی دیگه فعال نیستن. وگرنه که نیکولا عشقه نوشته هاش.
تراویس بیکل رو منم میخوندم! همون مرده که جدا شده بود و هی دنبال زن و پارتنر بود رو میگی؟ عجیب بود کلا وبلاگش.

بیست و دو

قربونتون برم:دی

خدا نکنه عه! یکم خجالت بکش فقط از پاک کردن هات!
حامد سپهر

ممنون بابت معرفی اینهمه وبلاگهای خوب و پر محتوا

یه سوال بپرسم بهم نخندین چون واقعا نمیدونم چطور میتونم وبلاگهای بلاگفا یا بلاگ اسکای رو از آپ شدنشون خبردار بشم چون چندتا وبلاگهایی که معرفی کردین تو این شرایط بودن

خواهش میکنم
از اتفاق وبلاگ شما هم گوشه ذهنم بود بعد دیدم خیلیی دیر آپ می کنین منصرف شدم :-/
خنده نداره والا، من اکثر این وبلاگ ها رو زدم توی پیوندهای وبلاگم که هر چند روز یه بار سر بزنم. وگرنه که باید باید نرم افزارهای فیدخوان و فیدلی و اینا نصب کنین.
واران ..

ممنونم از لطفت :*

آقا رمزی ننویسم خوبه ؟!:)

خب واقعا بعضی از پست هام مخصوصه دخترونه ها جدا من روم نمیشه تو فضای عمومی و بدون رمز بگم :(

دیگه یه دهه ۶۰ ایی غرغرو هستم تحمل بایدت :)

اون قسمت های که هی غر میزنم سر عروس هامونه خب میگم زشته همه بخونن مجبور میشم رمزی بشه :))

 

ولی خب سعی میکنم غر عروس ها رو کلا رمزی ننویسم خوبه ؟!:))

بماند این مهم نیست که جز لیست وبلاگ نبود :) 

مهم اینکه بزنم به تخته من و شما دوستیم نه ؟!:)

مهم دوستیمونه که تو این فضا شکل گرفته (بزنین به تخته بزنیم به تخته ) 

حالا حتی اگر نیایی وبلاگ پر از غر من  هم بخونی تاج سری شما و رو تخمِ چَمیلِمی روله (رو تخم چشمامی عزیز )

 

 

مرسی :*

 

+

احتمال زیاد بعد تعطیلات یکی از چالش ها رو ببنویسم /بذارم :)

 

 

++

برای اینکه دردانه ی  بیان شده :))

دردانه است :)

ولی هر اسمی میخواد بذاره برای ما همچنان همون شباهنگ خواهد بود :)

من به خودشم گفتم اسمشو تحت هیج شرایطی تغییر نمیدم :)

 

 

 

+++

سلام منو پس بهشون برسونین ممکنه اینجا رو اصلا نخونن :)

 

 

 

من برم به کامنت خودت جواب بدم :))

فعلا :*

 

ببین قبلا هم گفتم تو صاحب وبلاگتی و هر جور دلت میخواد حق داری بچرخونیش ولی خب ما حق داریم حرص بخوریم. 
حق میدم خطوط قرمز افراد با هم متفاوته ولی خب خیلی وقتا پست های رمزی همون دخترانت رو هم میخونم میگم: واقعا چرا اینو رمزی نوشت؟ :-))) من بدتر از اینا رو عمومی نوشتم. 
ولی به چالشی دعوتم کردن که مجبورم رمزیش کنم! :-/
بله که دوستیم عزیز دهه شصتی :-)

خوشم میاد مثل همیم :-)


مهربانو

هوپی جان از اینکه با هم دوستیم و خواننده ی وبلاگِ هم هستیم خیلی خوشحالم . ممنون که من رو با این عبارات زیبا معرفی کردی عزیزم . و بازم خوشحالم چون تلاشم برای آدم بهتر بودن دیده میشه . 

چ ایده ی خوبیه این معرفی ها .. چون خیلی راحت میتونیم وبلاگ هایی که با سلیقه مون جور درمیاد رو انتخاب کنیم و خواننده شون بشیم . از بین تعریفات فکر کنم مشتری پر و پا قرص چند تاشون بشم . 

بووووس 

عزیزم ^_^
هم دیده میشه هم باعث میشی ما حتی شده یکم یاد بگیریم.

خوشحال میشم واقعا :-)
:-***
x

خوبی پستت این بود که من فهمیدم فوریه دوباره می نویسه 

و این که مامان شده!

هی میره و برمیگرده درست مثل کش! :-)
مامانی ...

سلام

چه کار قشنگی...

چالش رو میگم.

اینطوری با وبلاگهای فعال و جذاب آشنا میشیم.

ممنون از شما و سازندگان چالش🥰

 

از خوانندگان خاموشتون هستم که قصد دارم دیگه روشن باشم🤭

سلام
خواهش میکنم خوشحالم که دوست داشتین.
از خط اخرتون بیشتر شاد شدم :-)
x

هوپ من سر بیمه ام خیلی جنگیدم 

جاهایی بود که میخواستم نیمه وقت برای من بیمه رد کنند و چون پرداخت مال التفاوتش برام نمی صرفید قطع همکاری کردم 

 

بیمه ی پدرم نیروهای مسلح هست و خب از لحاظ درمانی بسیار بهتر از تامین اجتماعی 

آلان بیمه ای رو تحت عنوان مشاغل آزاد پرداخت می کنم با کمترین درصد موجودش و فقط برای سابقه کار و بازنشیتگی

برای ۳۰ روز کاری نرخ سال ۱۴۰۰ حدود ۳۳۰ تومن هست .... خب من اگر همین رو بخوام با بیمه درمانی و .... رد کنم حدود ۷۰۰ به بالا میشه زور داره برام 

 

پیگیری بکن اگر بتونی فقط از بیمه بازنشستگیش استفاده کنی و حق بیمه رد کنی بعدها ها خیلی به نفعت میشه چون شغل شما هم یه جورایی استهلاک جسمی اش خیلی بالا هست 

البته باید یه پرس و جوی دقیق بکنی بستگی به بیمه ی پدرت داره که بتونی فقط بازنشستگی رد کنی یا مجبور باشی درمانی هم رد کنی 

 

پیشنهادت رو خیلی دوست داشتم. مرسی مالاکیتی جان :-**
مامانی ...

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

:-*
ربولی حسن کور

سلام

ممنون از لطفتون

وقتی دیدم اولیو نوشتین وبلاگ خودش فکر کردم وبلاگ خانم شارمینه بعد دیدم یکی دیگه است.

برم ببینم این طویله نویسی که گفتین چطوریه؟!

سلام
نه شباهنگ بانوعه. باید مدتی بخونینش تا عادت کنی به طویله نویسیش
ن. ..

:( :)  هر دوی شکلک ها را گذاشتم چون نمی دونم برپایه ی رمزی بودن پستهام، نامم را نگذاشتی یا تو ریز وبلاگهایی که می خونیشون، نبودم :) 

پست هات رو میخونم ولی نه مرتب ولی آره گفتم که بخاطر رمزی بودن خیلی ها رو ننوشتم. :-)
فامس(مهسا)

,4,16،17  و خودت رومی خونم همیشه :).

2 رو گاهی. :).

 

17 و خودت رو بیشتر از همه دوست دارم.

16 اولین وبلاگی بود( توی میهن بلاگ) که کلا منو وارد دنیای وبلاگا کرد. :). 

حواسم هست کم پیدایی. گفته باشم.

چاکریم :-***
یکم قاطی کرده وگرنه بلاگر خوبی بود.
مانته‏‎‌نیا

سلام سلام. منو واقعا خوب توصیف کردی جووونم. غرغروام ولی در عین غر تلاشمم میکنم:))))

 

من دو سه تا وبلاگ رو بیشتر نمیخونم. کلا دو سه تا. یکیش و بیشترینش خودتی. دوتا دیگه هم هست.

 

سلام جونم
بالاخره چند ساله می خونمت :-)))
مایه افتخاره مانته جان :-*
فامس (مهسا)

عزیزی ، یکم شلوغ پلوغم  همین ممنونم. 

 

مخلصیم😘

 

 

 

 

آقا چرا چالش ویس نمیذاری چرا فقط محبوب ها می تونن بشونن ( کاملا اعتراض دارم)  من با نظر آریانه موافقم

چرا عوضش کنه نه😭( یکم بغض کردم پشت گوشی فقط)

 

 

 

و تهش هیچ وقت نتونستم اونطور که باید روابط اجتماعیم خوب باشه حداقل آدم هایی رو دوست دارم  دوستم داشته باشن  همیشه روابط یک طرفه( جدی).

 

باز یه رسوب غم

برم در خودم حل بشم‌؛(

اشکال نداره. ایشالا سرت خلوت شه.

نمیذارم اون چالش رو. چون حوصله رمز فرستادن ندارم! و عمرا عمومی صدامو بذارم. 
گریه نکن :-)))

بزرگ شی وارد اجتماع شی تا حد زیادی این مسئله بهتر میشه.
حل نشو
فامس(مهسا)

💗

 

 

 

♥️♥️
ماوی

ذوق کردم اسممو تو لیست دیدم :***

ماچ بر لپ‌های شما خانمِ هوپ. 

 

منم ذوق میکنم بیشتر بنویسی حتی اگه خاموش بخونمت اکثرا :-)
:-**
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan