سکوت می کنم که این سکوت منطقی تره...

  • ۱۷:۱۱

 واقعا در عجبم از درجه ی پستی یک سری از جوون ها( شما بخونین پسرا!)، که متاسفانه روز به روز به تعدادشون اضافه میشه... چطور می تونن انقدر بد باشن؟! چطور می تونن تا این حد گرگ باشن و توی لباس میش فرو برن؟! چطور انقدر خودشون رو خوب نشون میدن برای خانواده ی از همه جا بی خبرشون که از ته دل بهشون افتخار میکنن؟! 

چطور از ابتدای جوونی از راه راست میزنن بیرون قایمکی و هر غلطی که دلشون خواست میکنن، بعد برای ازدواج دست روی پاک ترین ها میذارن؟! لااقل حرمت نماز و روزه ای که میگین بهش اعتقاد دارین رو نگه دارین و سراغ شکننده ترین دخترها نرین، خواهش میکنم یکم به همسر آیندتون فکر کنین و بهش وفادار باشین...

خدایا به زمینت نگاه کن... 

وقتش نیست که موعودت رو بفرستی؟! 

+ آقا پسرای خوب! میدونم خوب و بد تو هر دو جنس هست، شما به خودتون نگیرین لطفا ؛)

  • ۵۹۲
Behnam BN
من همه ی چیزایی که گفتی رو به خودم میگیرم ......
افراد مورد خطابم مجازی نیستن، حالا چطور به خودتون گرفتین، نمیدونم!! 
ree raa
بعضیا ادمو ناامید میکنن از آدمیت ! کاش تو زندگی هممون این بعضیا به حداقل برسن 
از آدمیت، از بزرگ شدن و قدم به دنیای بزرگا گذاشتن...
کاش
مهربانو
عزیزم  تازگی ها با چند مورد مواجه شدم که بشدت نامرد و بی ملاحظه بودند اما خوشبختانه به مشاور و روانشناس مراجعه کردند و تازه فهمیدم بسیار بیمار بودند و چند برابر آسیبی که به دختر خانم زدند،  به خودشون وارد کردند . خیلی وجشت کردم از این همه ادم هایی که با مشکلات عدیده ی روحی دور هم نشستیم و ملت رو تشکیل دادیم ، یعنی چه کردند با مااااا
من نمی دونم چنین آدمایی مشکل روحی روانی دارند یا نه، ولی مطمئنم که فکر میکنن خیلی زرنگ تشریف دارن! -_-
امید
:( خب اصولا من چون بصورت معکوس سرم اومد یجورایی میتونم درک کنم چی منظورته :(
:( گفتم که خوب و بد تو هر دو جنس هست، ولی من بیشتر اونایی که دیدم رو نوشتم...
فریبا
به نظر من فقط پسرها نیستن که گاهی اینطوری رفتار میکنن .دخترای این مدلی هم هست ولی شما چون ندیدی باور نمیکنی .یه مقدارش هم البته مربوط به فرهنگ بعضی از خانواده هاست که پسرهاشون رو زیادی آزاد میذارن و نتیجه ش گاهی همینی میشه که شما گفتی .متاسفانه ://
ببین فریبا جان دختر این مدلی هم زیاد داریم ولی اکثرا دخترا خوب یا بد بخاطر عرف جامعه، حیای ذاتی ،حس وفاداری به همسر آینده شون و ازدواج آیندشون، مجبورن یه سری چیزا رو رعایت کنن، بکارتشون تا حدی نمیگم 100 درصد نشون دهنده پاکیشونه،
ولی متاسفانه بعضی از پسرها که تعدادشون رو به افزایشه، هیچ چیز جلودارشون نیست و راه های پیچوندن خانواده خودشون و در آینده همسرشون رو خیلی خوب یاد میگیرن و بعد از جوونی کردن به قول خودشون میرن سراغ یه دختر پاک و تا میتونن بهش سخت میگیرن!
و اینه که من رو می سوزونه -_-
مهربان
تو ولایت ما میگن چوب رو که برمیداری ، گربه ی دزد حساب کار خودشو میکنه
یه دوستی میگفت ما اینجوری میگیم که فحش رو که بندازی زمین صاحابش برمیداره میزاره جیبش
حالا خلاصه که
خطابت به کی بود؟! راستش رو بگو (ولش کن بنده خدارو ) 
؛)) 

معلوم الحال
این آدما رو این روزا زیاد دور و برم میبینم! و همینطور دخترایی که ادعای پاکی دارن اما :| ...
واقعا دیگه هیچ نظری راجع به ازدواج نمی تونم داشت هباشم با دیدن این دو گروه :/
شمام سکوت کنین که این سکوت منطقی تره! :|
منیر
خیلی زیاد شدن!بهتره همون سکوت رو انتخاب کنیم!
اوهوم -_-
مهربان
مممممم
بنویس
ها؟!
مهربان
کم کار شدی
بیشتر بنویس
یه موضوعی هست دو هفته است میخوام بنویسم هی جلوی خودم رو گرفتم :))))
مهربان
بنویس . رمزدار بنویس خب مردم از کنجکاوی بیجا !
میبینی چقدر با تربیت شدم

خیلی با تربیت شدی اصلا! برای تشویقت فردا پست میذارم به شرطی که پست از مریض هات بذاری با نکته آموزشی ؛))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan