در بند E اسیرم و wi-fi م آرزوست!

  • ۰۱:۵۳

1. شاعر عنوان در جایی دیگه اشاره میکنه: H هم باشه قبوله!

خلاصه کنم که از استخون درد و تب و لرز ناشی از خماری بیچاره شدم. کی تا این حد اینترنت در جمعمون رخنه کرد که متوجه نشدیم؟!

بعد دقت کردین چقدر از خودمون اطلاعات پخش می کنیم توی فضای مجازی؟ حالا کاری به گرام های معروف ندارم ولی مثلا توی همین بلاگستان... علاوه بر پست هایی که می ذاریم و شخصیت و رفتار و زندگی مون رو نشون می دیم، در کامنت هایی که برای این و اون می ذاریم هم، کلی اطلاعات شخصیمون رو به اشتراک می ذاریم...

به نظرم این مسئله هم زمان هم جالبه، هم ترسناک!


2. دختر چای نباتش را هم زد، تکه نباتی سمج حل نشده باقی مانده بود، به آب انجیر پسر خیره شد که تک انجیری روی سطح لیوانش شناور بود... 

- خب راستش نمی دونم چطوری بگم... امم... من کاملا صادقانه صحبت کردم با شما!

این بار پسر به چای نبات او خیره شده بود، دقیقه ای بعد نگاهش را از نبات ته فنجان برداشت و گفت: می تونم رک صحبت کنم؟

- البته.

سریع گفت: شما ویرجین هستین دیگه؟! 

دختر یخ زد... از شرم سرش را به زیر انداخت... چطور روی اش شد با این صراحت سوال کند؟ با دستانی لرزان، بقیه چای یخ اش را سر کشید تا بتواند زبان خشکش را تکان دهد... ناخودآگاه اخم کرد... نفهمید چه جوابی داد، ولی جمله ای در ذهنش خاموش روشن می شد: جسمم یا روحم؟!

  • ۷۸۹
مهربان
چطوری معتاد؟ نچ نچ نچ نچ . منم با نت گوشی ام ولی اچ پلاس ! بسوز
در مورد پخش اطلاعات هم که فقط میگم رسوای زمانه منم دیواااااانه منم
.
.
.
در مورد اون قضیه دومیه .من که خواب از سرم پرید . یکی میگفت نامزدم بهم گفته : نمیپرسم اولین مرد زندگیتم یا نه ولی آیا حد خودت رو دونستی؟
به نظر من این جوری بیان کردنش قابل تحمل تره
من هنوز معتقدم که هر فرد با یکی مثه خودش روبرو میشه و بهش امید دارم
معتادی که باید تا نصفه شب بیدار بمونه تا نتش اچ پلاس بشه یا توی دانشکده همین طوری که راه میره با نت دانشجویی وبگردی کنه! هنوز 30 تا وب نخونده دارم :((

+ من هم به این آیه که خدا گفته پاک ها برای پاک ها و خبیثون برای خبیثاتن ایمان دارم ولی در عمل خیلی وقت ها برعکس رو دیدم...
آرزو ﴿ッ﴾
اتفاقا امروز داشتم درباره‌ی همین رخنه‌کردن اینترنت در وجودم فکر می‌کردم و بنظرم لازمه که بیشتر فکر کنم و البته تصمیم هم بگیرم و البته‌تر که بهش عمل کنم:)


تا لایه های درونیمون رخنه کرده، هیچ جوری هم نمیشه ترکش کرد! 
را مگا
واسه 1- رامگا هستم یه معتاد مفلوک به اینترنت با مصرف های😝
واسه 2-توی این روزا ،توی این دوران ،خیلی سوال مسخره ایه ،چه روحیش چه جسمیش ،شاید از نظر خیلی ها جسمی خیلی فاکتور مهمی باشه که توی 90 درصد جامعه ما هست ،کاری به درست و غلطیش ندارم ،ولی چرا قبلش فکز نمیشه ،چه دختر چه پسر،چند نفرو به حریم ذهنشون راه دادن ؟چقد خط قرمزای روحیشون پررنگه ؟چقد توی ذهن باکره و مهم تر از همه وفادار به شخص خودشون بودن ،حس میکنم وقتی آدم خط قرمزای روحیش پررنگ باشه ،جسمی هم مرزشون خود به خود معین میشه
1. خانم دکتر شما دیگه چرا؟ سطح مصرف رو بیارین پایین خواهش میکنم :)))
2. وفادار به شخص خودشون... خیلی جمله ی تامل برانگیزی بود... قبول دارم حرفت رو :)
متـ ـین
حالا ما که وای فای داریم به کجا رسیدیم؟ اینترنت ایرانسل ده برابر وای فای سرعت داره :| شما که ارزو میکنی درست ارزو کن! بگو فورجیم (4g ـَم) ارزوست :دی
+ در مورد دومی فقط سکوت می کنم :|
خب خطم 4g ه ولی گوشیم 3gه! و از طرفی اتاقم فقط نصفه شب به بعد از حالت E خارج میشه و  اچ پلاس میشه :| گریه ام گرفت، میشه ادامه ندم؟ :)))
+ دوست داشتم نظرات پسرها رو بدونم ولی!
آبان ...

بند 1.گاهی نوشتن و حس همدردی آدم ها را آروم می کنه و این هم خوبه ..هم بد ..
برای  بند 2
جسم اره ..اما روح اکثر دخترها زمانی دست خورده ..عاشق شده ...فقط بعضی هایمان تاوان دادیم و بعضی ها نه ...
یک زمانی پرسیده بودم که عشق اولم و جواب بله بود ولی بعدها فهمیدم نبودم ...
از جواب دادن این سئوال می ترسم ..یعنی جسم برتری دارد به روح ....خوبه یا بده ..؟.
1. اوهوم... من که تازگیا پست می نویسم، آروم میشم و قبل از انتشار پاکش میکنم :)

2. و چه تاوان سختی بعضی هامون دادیم...
نه به نظر من روح برتری داره به جسم و همون طور که گفتی اکثرا روح دخترها باکره نیست... ولی متاسفانه بکارت جسمه که اهمیت داره فقط... البته توی جامعه ما...
دچــ ــــار
احسنتم به این تیتر :))
مچکر :)))
pary darya
خیلی ترسناک واقعا
خیلی... ولی باید باهاش ساخت دیگه!
pary darya
خیلی ترسناک واقعا
دچــ ــــار
ویرجین یعهنی چی؟
اگه بده نظرمو تایید نکنید :)
یعنی باک.ره!
احسان ..
بله تیتر واقعا جالبیه...موااظب هزینه هاتون هم باشید
^_^
نکته ی بسیااااار جالبی بود :))
شارمین
وای منم هر کاری می کنم تو وبم همه اطلاعاتم رو لو ندم نمیشه! الان دیگه اسم مجازی گذاشتم بلکه یه کم در هاله ابهام باشم! =)

دوست پسر دوست من مستقیم تر از این ازش پرسیده بود. :|
آخه با اسم و فامیل بودی قبلا تو :))))


مگه دوست پسرام ازین سوال ها میپرسن؟! آهان شاید میخواسته بدونه تا چه حد میتونه آزادی عملکرد داشته باشه :||
فراکنده🌌 --
ادمها با سوالها و جوابهاشون از هم متمایز میشن
دقیقا و هوش اجتماعیشون نمایان میشه اینجوری :)
مهربان
دخترم حواست هست که چی مینویسی ؟
عمو فیلی رو که میشناسی؟
همونی که میاد میگه وب شما نمیدونم مصادیق مجرمانه و ایناس
بارک ا... دخترم

وای حواسم نبود الان سانسورش میکنم عمو مهربان!
ریحانه
رفیق شفیقم همه زندگیم همین اچ پلاسه!بعضا هم بدون پلاس ...
نمی دونم اینکه وابسته نتم خوبه یا بد ولی مسلما این بده که فقط نت دارم !ولی وقتی بعضی چیزا رو میبینم مثل همین پسرک سه نقطه پست شما! میگم تنهایی تقدیر من نیست ترجیح من است!!!
از همین تریبون به دکتر مهربان سلام عرض می کنم!! وبلاگ خودش سرش شلوغه تحویل نمی گیره خخخ
سلام :)
تقدیر من نیست ترجیح من است! 
مهربان با شمان... جواب بده خاله ببینه :))
مهربان
عمه بودن بیشتر بهت میخوره تا خاله بودن دو نقطه پی
منم از همین تریبون به خانوم دکتر سلام عرض میکنم .

ای مهربان بوووق! :| مگه عمه چشه؟!

طلوع ماه
منم یه جورایی وابسته ام به نت.نباشه انگار یه چیزی کمه.یکی از الزامات زندگی تو دنیای امروزه.ولی خوب فقط مواقع تنهایی و بیکاری میرم طرفش! بنظرم چیز بدی نیست.
مورد دوم:وقتی این صحبت ها رو میشنوم حالم بد میشه...بعضی ها خیلی وقیح اند!
اصلا یه عضوی از خانواده ها شده، واقعا بدون حضورش چیزی کمه!
+ بیش تر از خیلی!
مهربان
خاله کلا موجود دوست داشتنی هست ولی عمه یعنی یه سیبل متحرک و جذاب جهت پذیرش انواع فحش و بد و بیراه
این دیدگاه جامعه س . من که نمیگم
آخی دلم واست سوخت
:|
بعد من فحش خورم ملسه مگه که عمه حسابم میکنی؟! هان؟! 
:| 
:)))
فریبا
ای پدر اعتیاد بسوزه !:)  منم همیشه به دوستم میگم که به گوشیم معتاد شدم .اونم کلی میخنده ! آخه مگه اعتیاد خنده داره :( شب تا شارژ گوشیم تموم نشه ولش نمیکنم . یادش بخیر قدیما کتاب از دستم میفتاد رو صورتم تا کنار میذاشتمش و میخوابیدم .حالا گوشی میفته رو دماغم تا میخوابم :))))) دیگه این دماغ بیچاره تا کی سالم بمونه نمیدونم:)))
وای دقیقا مثل من، تا شارژ گوشیم شب ها تموم نشه ولش نمیکنم :||
آیفون ک خیلی سنگین نیست، هست؟
فریبا
وقتی یه جسم فلزی به استخون بینی آدم بخوره درد داره دیگه ! ولی فکر کنم به خاطر وزن نسبتا کمشه که تا حالا بینی م نشکسته .البته تا حالا ؛)))
باورم نمیشه خوابت میبره و میوفته روی بینیت :))) تا حالا واسم پیش نیومده :))
فریبا
والا بخدا تا حالا چند بار افتاده رو بینیم :/
کاش یکی ازت فیلم گرفته بود من میدیدم :)))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan