اینجا همه چی درهمه! (3)

  • ۲۳:۲۱

+ هنوز نتونستم فاز اون خانم مسنی که ترم اولشه میاد پیلاتس و میره ردیف اول، جای تقریبا ثابت و همیشگی چند ماه اخیر من می ایسته رو درک کنم! بعد جالبه وقتی مربی یک حرکت جدید رو میگه و بلند میشه تا تک تک بچه ها رو چک بکنه، این خانم حرکت یادش میره و برمیگرده عقب و خیره میشه به حرکات من! اکثر اوقات هم حرکات رو ناهماهنگ میزنه و باعث گیج شدن پشت سری هاش میشه. 

چندین بار سعی کردم بهش بگم باید ردیف دوم به بعد بایستی ولی از خشم درونش که در چهره ی اخموش متبلوره! ترسیدم و به موی سفیدش احترام گذاشتم. تا اینکه مجموعه قوانین کلاس پیلاتس رو پیدا کردم و فرستادم توی گروه تلگراممون، توی یکی از بندها به صراحت گفته: " ردیف اول برای افراد پیشرفته است تا افرادی که مربی رو نمی بینن از روی اون ها حرکات رو بزنن." ولی میدونین؟ پیامم زیر ده ها پیام انتخاباتی مدفون شد. :-/

الان کاری که میکنم نیم ساعت مونده به شروع کلاس میرم باشگاه و جا میگیرم! مثل بچه های دبستانی! به همین برکت قسم!! 

++ اینکه خانوادگی جزو 23 ملیونی ها نبودیم و همین طور اینکه من حتی جزو 15 ملیونی ها هم نبودم؛ دلیل نمیشد که پدرجان ما رو شام مهمون نکنه! بهانه ی این ضیافت، خوشحالی پدرجان از شرکت پرغرور ملت در انتخابات و آرامش کشور بعد از این اتفاق بود. ان شاالله رئیس جمهور منتخب در عمل به وعده هایی که داده موفق باشه ؛)

+++ مردی به نام اوه، کتاب ساده و خوبی بود. جالبه این روزها خیلی از کتاب هایی که می خونم فیلمش هم ساخته شده؛ من هم به سختی با خودم مقابله می کنم که اول کتابش رو کامل بخونم و بعد برم سراغ دیدن عکس های شخصیت های فیلم و ببینم چقدر به تصورم نزدیک هستن. اوه ی در فیلم، دقیقا همونی بود که تصورش رو می کردم! یک مرد غول پیکر و بی اعصاب و اخمو ولی با قلبی به کوچیکی یک گنجشک!

++++ یعنی اگه من داستان های فرار خودم از دست این بیمار سیریش توی دانشکده رو برای یک فیلمنامه نویس تعریف کنم؛ می تونه به راحتی یک فیلم کمدی از توش در بیاره!! 

یک جا نوشته بود که " دندانپزشکان خانم باید تو مطبشون بزرگ بنویسن: «مراجعه‌کننده محترم. اینکه دارم دندونت رو درست میکنم، به این معنی نیست که ازت خوشم اومده! اینو بفهم (هوپ: درک کن)!»

+++++ دکتر روژین رو دورادور می شناختم. چند روزه شروع کردم به خوندن آرشیو وبلاگش. لازمه بگم با خوندن خیلی از خاطراتش بغضو میشم چون نویسنده شون زیر خروارها خاکه؟! برای آرامش روح مهربونش دعا کنیم...


  • ۹۰۱
احسان ..
به کدوم برکت قشم؟
لینک رو ضحیح گذاشتید؟
به همین برکت رو به روم ؛))
مرسی از تذکر، درست شد!
مهدی عباسی
جالب بود
ممنون 
life around me
فوت شدن واقعا?از کجا فهمیدی هوپ?:'(

رفتم تو وبلاگش ولی واقعا بغض نذاشت چیزی بخونم...
آره گلسا! قبل از عید گفته بود که تصمیم داره به این زندگی پردردش خاتمه بده و مثل اینکه این اتفاق افتاده :(( 
من از وبلاگ های دیگه فهمیدم و سر زدم به وبلاگ خودش و دیدم خواهرش پست گذاشته و خبر داده...
AmiN ☯
از آدم فقط یک وبلاگ می‌مونه...
بله! فقط واسم سواله که اگه مثلا ناگهانی بمیرم، اعضای بلاگستان چجوری میفهمن؟! 😐
معلوم الحال
کلا انتخابات یه بهانه ست ملت شاد باشن. من هم اتاقی هام یکی شون هم رای نداده. اما به محض پیروزی آقای روحانی پریدن توی خیابون و جیغ و دست و .. بوووووووووووق :)
حالا بماند که با من و عکس میرسلیمِ بنده خدا که به هزار زحمت و برای خنده آورده بودم توی اتاق چه کردن :دی هنوز هم کمرم درد میکنه!
:))))
از بس که موقعیت های شادی بخش توی این مملکت کمه! 
الـ ــی
منم از وب دکتر ربولی فهمیدم. ولی حداقلش اینه که خودش به زندگیش خاتمه نداد. اومد ایران و بعدشم رفت پیش خدا.. خیلی ناراحت شدم روزی که فهمیدم.خیییلی.. یادِ فیلم من پیش از تو افتادم.. وقتی که ویل میخواست به زندگیش خاتمه بده.. خدا به خونوادش صبر بده واقعا..
آره دقیقا مثل ویل ترینر... :(
بعضی پست هاش رو که میخونم میگم دروغه زندس...
تی رکس
نههههههه؟؟؟؟؟؟؟ چقد بد :(((((
اوهوم متاسفانه :(
آرزو ﴿ッ﴾
من همین چند روز پیش وبلاگشون رو دیدم. ناراحت کننده بود :( و به فکر فرو بَرَنده!
عکس جالبه! اونی که شبیه انبردست و سیم‌چینه، واقعا شبیهه یا بخاطر کاریکاتوری‌بودنه؟ :))
خیلی :(
تقریبا شبیه فورسپس ماست که باهاش دندون می کشیم ؛))
مریم /دلژین
گفتی من جزو اون ۲۳ میلیون و ۱۵ میلیون نبودم یه چیز بامزه یادم افتاد....
قبل انتخابات یکی از پسرا گفت من هر دوره به هرکی رای میدم نفر اخر میشه 😂😂😂 این دوره هم همین شد... اونقدر خندیییدم از دستش
ایشالا که این ۴ سال خوب پیش بره...
+در رابطه با اون مریض سیریشا " یه بلایی سرشون بیار دیگه نیان پیشت :دی یه همچین خبیثیم من
نه من آگاهانه و با این دید که میدونستم به اون کسی که رای میدم انتخاب نمیشه، بهش رای دادم، چون به نظرم باید به اصلح رای داد نه کسی که همه طرفدارشن ؛)
ان شاالله...

+ ببین این مریضو من 6 ماه پیش یه دندون براش ترمیم کردم، بیچاره ام کرده چند ماهه، تازگی ها هم نطقش باز شده :-/ به حراست معرفیش کردم، بلند میشه با خواهر و مادرش میاد... 
ملیکا
سلام هوپ😀
چقدر بد که نمیشه به بعضیا حقوق و وظایفشون رو نشون داد😑
+ منم تازگیا متوجه شدم که دکتر روژین فوت کردند و یکم هم به وبلاگش سر زدم ولی خب ایشون رو نمیشناختم فقط ناراحت شدم برای زندگی سختشون😔
سلام ملیکا جان ؛)
واقعا... 

+ زندگیش سخت بوده ولی امیدواری و سرسختیش مثال زدنی بود...
دچـــــ ــــــار
در مورد اون مطلبی که دندانپزشکا باید بزنن توی مطب من قبلا یه خاطره ای به شما گفته بودم؟ :)
بعله! گفته بودین از دندونپزشک خانم قدکوتاهتون!
étoile
شما به آرایش و پوشش خانم دکتره دقت کردی؟ :)))))
و اینکه آقاهه رو کچل کشیدن با دندونای زشت و ترسناک :) ؛)

بعله بعله! البته همه چیز رو با اغراق کشیده هرچند من تیپم این شکلی نیست!
ام اسی خوشبخت
مثل اینکه مشکل همه گیریه که هم کاریکاتورش رو کشیدن و هم اینکه همیشه تو فیلم ها نشون میدن, اما شما بازهم صبور باشید :)
کتاب خوب رو باید خوند, ممنون :)
بند آخر منو یاد مطلبی تو فیس بوک انداخت در مورد گورستان مجازی که هر سال بزرگتر خواهد شد. خدا رحمتشون کنه.
من فکر نمی کردم واقعا این طور باشه ولی واسه ی خودم که چندین بار پیش اومده، خوشرویی و مهربونی رو به مسئله ی دیگه تعبیر میکنن و جوزده میشن یک سری از بیماران آقا! چشم صبوری پیشه میکنم ؛)
بلی...
گورستان مجازی... حتی لغتش هم ترسناکه، دل کندن از دلبستگی های مجازی هم مثل دلبستگی های دنیای واقعی سخته...
شارمین
+ حالا آخر ازش ترسیدی یا احترام موی سفیدش رو نگه داشتی؟! =)
خیلی چیزا لا به لای هیجان انتخابات مدفون شد! خیلی چیزها! حتی خیلی از مسائل بشری تر از این!

++++ دارم به ارتباط این مریضت با اون آرایشگرت فکر می کنم (آیکون یک عدد شارمین خبیث!)


+ میدونی بیشتر ازش میترسم! خیلی خشنه :-/

اوهوم! 

++++ فوق خبیث شدی دیگه! :-|
étoile
++++ میدونی، حالا اگه این آقا همونی باشه که تو میخوایش، اصلا نگاهت هم نمیکنه و میره.  همیشه اینجوریه.. :-/ :-)

راستی این دوتا عکسه که گذاشتی خیلی قشنگه، حس خوبی میدن به من :)
++++ من تو را دوست دارم و تو دیگری را و دیگری دیگری را و این گونه است که همه تنهاییم...

عکس سیب ها؟! 
étoile
++++ میدونی، حالا اگه این آقا همونی باشه که تو میخوایش، اصلا نگاهت هم نمیکنه و میره.  همیشه اینجوریه.. :-/ :-)

راستی این دوتا عکسه که گذاشتی خیلی قشنگه، حس خوبی میدن به من :)
🍁 غزاله زند
منم رفتم و دوباره پست‌هاشون رو خوندم و اشک‌ها ریختم ╥﹏╥
روحش شاد :'( 
من دیگه نتونستم ادامه بدم...
شهرام
قطعا مردها میفهمن که احساس شما چیه اما یه قانونی تو خیلی از مردها هست که میگخ تومیتوانی!!!یعنی اونقدر ممارست کن تا بشه!و سماجت کلید حل مساله هستو برای خیلی هاشون جواب داده
ولی مردها نمی دونن وقتی زنی با قاطعیت میگه نه، با هر بار اصرارشون باعث میشن بیشتر ازشون متنفر بشن! 
فرقه بین ناز کردن و رد کردن از روی نفرت!
threateninghard82.sosblogs.com
Wow, that's what I was exploring for, what a material!
existing here at this webpage, thanks admin of this site.
:-/
بانو ف تک نقطه
یکم درمورد پیلاتس میگی ؟ من میخوام تابستون برم باشگاه ، میخوام بین پیلاتس و زومبا و ایروبیک و بدن سازی یکیو انتخاب کنم .. حتی کلاس رقصم جز آپنشنامه .. میخوام تحرک داشته باشه .. پیلاتس چجوریه ؟ درموردش خوندم ولی تو خودت کار میکنی میخوام نظرتو بدونم چجوریاس ^_^
بلی که میگم، تا حالا کلی از خانم ها رو جذب پیلاتس کردم از بس که ازش راضیم ؛)
ببین باید هدفت رو مشخص کنی. اینکه میخوای سریع وزن کم کنی(ایروبیک و زومبا)، موضعی وزن کم کنی (بدنسازی) یا آهسته و پیوسته وزنت رو پایین بیاری و به هیکلت، عضلاتت فرم بدی (پیلاتس)
ایروبیک رو راستش من دوست داشتم ولی نه به اندازه ی پیلاتس چون هم بعد از قطعش سریع وزنت برمیگرده و هم حرکاتش معمولا فشار بیش از حدی وارد میکنه ولی پیلاتس تقریبا مثل فیزیوتراپی میمونه، روی تک تک عضلاتت، تنفست کار میکنه. کنترلت روی بدنت رو بیشتر میکنه، قوی ترت میکنه و ... تحرکش از ایروبیک کمتر و از یوگا بیشتره. در کل بیشتر توصیه ام برات اینه بری پیلاتس تا ایروبیک ؛)
بانو ف تک نقطه
نه اصن نمیخوام وزن کم کنم .. سه کیلو کمم دارم .. میخوام یه نشاط مضاعفی بهم بده -_-

پس پیلاتس خوبه .. البته عاشق یوگا هم هستم .. بروم ببینم چه میکنم :))


مرسی از توضیحاتت رفیق^_^
والا نشاط مضاعف رو میگن این روزها توی کلاس زومبا و رقص میشه پیدا کرد ؛))
پیلاتس عالیه، عشقه!
قابلی نداشت عزیزم
ماسک
منم صغر وزنی دارم و به جای اینکه لاغر بشم میخوام پر بشم پیلاتس برام خوبه استاد؟
پیلاتس خوبه به شرط اینکه قبل و بعد کلاس سفیده تخم مرغ و شیر و مولتی ویتامین بخوری تا عضله سازی برات اتفاق بیوفته. وگرنه همینی که داری هم میسوزه!
استاد ؛)))
فریبا
هر چقدر قسمت اول نوشته ات خنده دار بود قسمت آخرش گریه دار بود . واقعا زندگی آدم به مویی بنده:(
واقعا از فردای خودمون خبر نداریم هرچند دکتر روژین چندین سال بود که با سرطان دست و پنجه نرم میکرد :(
ماسک
اول فکر کردم منظورت سفیده خام زده شده با شیر هست گفتم عممممرا بخورم  ولی بعد فکر کردم نه منظورش سفیده از نوع پختشه جدا +شیر جدا
 ممنونم استاااااد :D
اینی که دارم استخونه دیگه از درون استخونام میسوزه
نه عزیزجان!  جدا جدا! تا پروتئین بدنت تامین بشه.
خواخش شاگررررد ؛))
ماسک
استاد برا مولتی ویتامین برم دکتر یا شما تجویز میکنید؟
به نظرم بهتره اول یه آزمایش خون بدی ولی مولتی ویتامین ول-وومن رو من به همه توصیه میکنم ؛))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan