اینجا همه چی درهمه! (٥)

  • ۰۸:۲۶

١- می دونی اینکه کار کنی و دستت بره تو جیب خودت، خیلی باحاله. لذت پیامک واریز حقوق با هیچ چیز دیگه ای قابل تعویض نیست. بعد کنار همه ی ولخرجی هایی که من دارم و به سختی بعضی وقتا جلوی خودم رو می گیرم که هوپ می دونی فلان چیز اندازه چند روز حقوقته؟ نیاز داری واقعا بهش؟ یک مسئله ای رو امروز متوجه شدم که خیلی واسم جالب بود. اونقدری که حواسم هست وسایلی که خودم خریدم گم یا خراب نشن؛ یا خوراکی هایی که واسه پانسیون می خرم به اندازه مصرف یک هفته ام باشن و تا آخر هفته بشه، تند تند می خورم تا فاسد نشن؛ روم به دیوار هیچ وقت اونقدر نگران حیف کردن پول پدرجانم نبودم! انگار تازه ارزش پول و زحمت رو درک کردم اون هم توی این وضع گرونی دلار و بی ارزش شدن ریال. 


٢- تازه به مشهد رسیده بودیم و منتظر بودیم تا چمدون ها پشت سر هم قطار بشن. توی اون شلوغی اطراف نوار نقاله، پیرمردی عصا به دست و هن هن کنان چند نفر رو کنار زد و اومد نزدیکم و با من من سلام کرد و تلاش کرد برگه ای رو دستم بده. با تعجب به دوستم نگاه کردم و رو به پیرمرد گفتم: کاری داشتین پدرجان؟ دوباره برگه رو جلوی چشمم گرفت، انگار یک نفر با عجله شماره تلفن و آدرس محل کار و منزلش رو روی برگه نوشته بود: این برگه رو بگیر دخترم. همینم مونده بود از یک مرد به این سن و سال شماره بگیرم! این بار با خنده به دوستم نگاه کردم. با فاصله ی چند متر پشت سرش تمام حواس پسری پیش ما بود انگار. شستم خبردار شد. پیرمرد جوری با مهر و محبت نگاهم کرد و گفت: جسارتا می خواستم دخترم بشی! که نتونستم در اون لحظه دلش رو بشکنم. برگه رو با خجالت و احترام رد کردم و شماره ی بابا رو بهش دادم. (فکرتون جای دیگه نره، هفته پیش با پدرجان تماس گرفتن و با هماهنگی قبلی با من قبول نکردیم دختر اون پیرمرد مهربون بشم! )


٣- انقدر از برد ایران خوشحالم که واسم مهم نیس با گل به خودی بردیم. تا چهارشنبه ساعت ده و نیم شب، ما شادترین ملت جهانیم! قرار بود با خواهرجانم بریم سینما بازی رو ببینیم ولی چقدر دلچسب شد که نرفتیم؛ لذت شادی خانوادگی و دیدن دور قهرمانی پدرجان و برادرجان تو خونه، داد و بیدادشون، جیغ های ما مونث های خونه، خیلی بالاتر بود. مبارکتون باشه ایرونی های عزیز. 


+ خبببب... پست از هر وَری دَری ام رو منتشر کردم. برم واسه راند بعدی خوابم. :-)))




  • ۵۹۶
جناب قدح
سلام _ تبریک_ التماس دعا_ :)
سلام
چه تلگرافی :-))
ممنون
آسـوکـآ آآ
چرا نمیذارید ما یه شام عروسی بیفتیم آخه:-D

من معذرت میخوام :-)))))
حامد سپهر
اصلا لذت پولی که خودت زحمتش رو کشیده باشی یه چیز دیگه س

2. فکر کردم شماره میده براش با گوشی بگیری :)) خواستگاریا هم مدل جدید شده ها:))
3. ایران رو خدا برنده کرد وگرنه حق با مراکش بود
دقیقا

چون اومد خیلی نزدیکم ایستاد اولش ترسیدم و اخم کردم :-))
نه دیگه اصلا قبول ندارم این حرف رو. فقط بیست دقیقه اول مراکش برتر بود و بقیه ی دقایق یا ایران بهتر بود، یا همپای هم بودن.
واران :)
۱ 
سلام 
واقعا همین که میگی ! من یه مدته  این لذتو رو ندارم :|
ولی ایشالا بزودی این لذتو دوباره خدا بهم هدیه بده :)



۲
عجب این مدلیش رو ندیده بودم :)))


۳
بخصوص اینکه تا چهارشنبه ما سر گروه ، گروه مرگ شدیم و اسم ایران طنین انداز شده تو جهان ^__^
من جرائت جیغ بلند رو  نداشتم چون پدرم حساسه به جیغ :|:)
ولی بجاش صدای  تلویزیون رو بلند کردم و کلی شادی از ته دل کردم :))
تبریک میگم :)
ما مستحق این شادی بودیم خدایی بعد این همه بدبیاری تو کشورمون این شیرینی واقعا  حقمون بود :))
تا باشه لز این شیرینی ها :))




۴ :
@جناب سپهر 
خدا درسته هوامون رو داشت ولی انصافا اگر ما تلاش نمیکردیم شاید هیچوقت این اتفاق نمی افتاد.
تلاش هم لازمه برده.


سلام
١ ایشالا که دوباره دستت بره تو جیب خودت
٢ :-)))
٣ دقیقا، این خاصیت فوتباله، میتونه با یک برد کل یک کشور رو شاد کنه. :-)

موافقم :-)
x
منم یه وقتا هی میخوام باخودم حساب کنم مالاک ,میدونی چیزی که میخوای بخری قد حقوق چندروزته ؟!
 البته همچنان میگم پول واسه خرج کردنه. ولی باز با احتیاط خرج می کنم :))) به خصوص که ادم وقتی مستقل دیگه غرورش اجازه نمیده پول از خانواده بگیره و همین باعث میشه بیشتر با حساب و کتاب خرج کنه کم نیاره ,حداقل من اینجوری بودم . 
آره من هم خرج می کنم ولی سعی میکنم با احتیاط باشه این خرج کردن.
من هم دیگه پول نمی گیرم ازشون، از وقتی اینترن شدم سختم بود که پول بگیرم.
هانیه ☺
سلام من که پول خودم رو دلم نمیاد اصلا خرج کردم ولی پول پدرجان انگار خیلی شیرین هست
دیدی گفتم الان پدر جان هم شماره می دهند واسه پسر ها ولی دمت گرم مرحله ای اول دلش رو نشکستی و شماره بابات رو دادی
خدا رو شکر خیلی خوشحالم ایران خوب دفاع کرد و برد
سلام
عجبببب پس پول هاتون جمع می کنی و از حساب بابا خرج میکنی؟ :-))) آره خدایی خرج کردن پول بابا شیرینه :-))))
نه ببین این باباهه رو پسره فرستاده بود جلو. چون باباش فقط همراهش بود. اون قبلیه رو باباهه پسندیده بود و خب من خوشم نیومد اصلا ازون مورد!
آره خداروشکر :-)
حامد سپهر
64 درصد مالکیت توپ و میدان دست مراکش بود اونوقت ما بهتر بودیم؟:))
بله، تیمی که بهتره می بره! می تونست توی این مالکیت ها گل بزنه ولی نزد و موقعیت های گل تقریبا برابر بودن. به مالکیت بیشتر توپ هیچ وقت جایزه ندادن جناب :-)
و اینکه ما ایرانیا متعصبیم، شما هر چی بیاین توضیح بدین باز هم به نظر من ایران بهتر بود و حقش بود ببره!
صبح
پول چیز خوبیه خدا قسمت کنه صلوات!

شاید اون پسر یکی از خوانندگان شما بوده خبر نداشتین:)))
این حکایت نامه پیرمرد مال همین دو سه روزه یا چند هفته پیش که اومده بودین مشهد؟ خب شما بگو تا من بگم چرا پرسیدم.
در جواب پست شما کهفتی ما شادترین ملت ایرانیم باید بگم اتفاقا من اصلا خوشحال نیستم. چون برد حق ما نبود گل خود به خودی. 
ایشالا :-)

نه بابا! مال بیشتر از یک ماه قبله. چرا پرسیدین حالا؟
این واقع بینیتون خودتون رو اذیت میکنه فقط، چون معلوم نیست کی دوباره ایران بتونه ببره و صدرنشین بشه.
รђคђt๏t :)
سلام خانم دکتر حالتون خوبه ؟:)💜
عیدتون مبارک هرچند گذشته ازش کمی :دی
 و تبریک بابت بردمون :*
در مورد اولی بگم که من همیشه وقتی مادرم بهم میگفت که گرونی و ایناست اصلا درک نمیکردم تا این که خودم خوابگاهی شدم و هفته های اول ولخرجی داشتم با پول پدر ، تا این که دیدم اگر بخوام با این وضع پیش برم دیگه هیچی . بعد دیگه از اون به بعد خیلی مواظبم به خرید و این که به قول شما حتما متناسب نیاز باشه و... به خاطر همین فک کنم اونایی که خوابگاهی ان خیلی زود قدر اون پول ِ پدر دستشون میاد -___-

راستی من خیلی از این جمله ی بیوی وبلاگتون خوشم میاد^__^ بهم انرژی عجیبی  میده . اجازه است بذارم بیوی تلگرامم ؟ :) به خودت ایمان داشته باش تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی💜💜
سلام عزیزم، مرسی تو خوبی؟
مبارک تو هم باشه جفتشون :)
واقعا همینه. تا وقتی مجبور نباشی با یک مقدار پولی که تو دستته کل زندگیت رو بچرخونی به صورت مستقل، ارزش پول رو درک نمیکنی. حالا تصورش رو بکن این پول رو با زحمت خودت به دست آورده باشی!

چقدر خوب، این جمله از خودم نیست عزیزم، ولی شعار زندگی منه، هر جایی دوست داشتی استفاده اش کن، ( از کیسه خلیفه می بخشم :-))) )
صبح
حالا که گفتین نوچ نمیگم:))
من اذیت نمیشم. چون اصلا برام مهم نیست که ببره یا نه. من فقط برای کشتی ایران خوشحال و ناراحت میشم. 
:-|
صبح
خب دوست ندارم مگه زوره؟
اون علامت معناش چیه؟ نشانه تکون دادن سر به نشانه تاسف؟:))
نه اون که سلیقه ی شخصیتونه به من مرتبط نیست.
بی خیال
ریحانه
من اساسا ادم ولخرج و مودی هستم تو خرج کردن پول ولی قدر حقوق رزیدنتی که حاصل عرق ریختنم تو کشیکای طاقت فرساست رو خوب میدونم!!! ولخرجی فقط با پول پدر جان:))  
به بعضیا باید نه گفت از عمق وجود !! ولی موارد مشابه مورد شما رو که خیلی مودب و متین میان جلو ادم خودش عذاب وجدان میگیره ...به قول یکی دوست داشته شدن هم مسئولیت داره
منم به خاطر فوتبال خوشحالم ولی از طرفیم دلم به حال اون بازیکن مراکشی میسوزه دیگه هیچ وقت اون ادم سابق نمیشهههه ولی خب صدر نشین گروه مرگیمممم کی فکرش میکرد:))
آره آدم به خودش میگه یک ماااااه زحمت کشیدی الان قدرش رو بدون با فکر خرجش کن!
دوست داشته شدن مسئولیت داره، چقدر خوشگل :-)
راستش من دلم نمی سوزه! چون گل به خودی جزوی از فوتباله. 
شیرهههه ایران :-)))
صبح
کاش که معنی اون علامتو میگفتین
شکلک پوکرفیسه.
من
کاش منم برام یه کار خوب پیدا بشه. خدایا یعنی میشه
ایشالا که میشه :-)
من ...
سلام
چندین ساله ایران تو جام جهانی نمیبره
بغیر از گل قوچان نژاد به بوسنی هم گل نزده
اصلا داشتم ناامید میشدم
دیگه انقدر جیغ زدیم و بالاپایین پریدم ملت با ضربه فنی نشوندنم پای بازی پرتغال اسپانیا
* نکته ضخیمی رو اشاره نمودین: ایران توی بازی با ترکیه درصد مالکیت بالاتری داشت ولی باخت! متعصبانه نیست دیدگاهتون‎:D
سلام
دقیقا ٢٠ سال
حالا اینایی که بلدن فقط آیه یاس بخونن میان میگن همین گل رو هم گل به خودی زدن. 
* مچکرم! 
رنگارنگ :)
من بشدت ولخرج(:/) هستم،ینی میرسه اون روزی که به موقع و متناسب با نیازم خرج کنم؟ :دی

اگه پولی که خودتون به دست میارین فقط توی دست و بالتون باشه و به کس دیگه ای وابسته نباشین، احتمالا میشه.
صبح
مثلا من آیه یاس خوندم؟:)) آخرش نگفتین معنی اون پوکر فیس رو
بله شما هم جزو کسایی هستین که آیه ی یاس خوندین. عشق به فوتبال ندارین طبیعیه
والا پوکرفیس خیلی واضحه یعنی چهره ی بی حالت! :-| 😐 یک نوع شکلکه سرچ کنین
étoile
یه سوال شخصی :) پاسخ دادن اختیاری است :). این نوع خواستگاری رو قبول نداری یا اینکه شاید یه نگاه طرف رو دیده باشی و خوشت نیومده باشه یا هر چیز دیگه ای؟

بابا ما ملت ایران این قدر حقمون رو این ور اون ور خوردن (نمونه ش کفش و لباس بازیکنا)
حالا یه گل به خودی و دو روز خوشحالی به جایی برنمیخوره
برد حقمون بود ؛)))
:-)
خیلی از این نوع خواستگاری خوشم نمیاد مضاف بر اینکه به جای مادر طرف باباش اومد جلو. میدونی معذب میشه دختر اینطوری. از دورنمای آدرس محل کارش هم متوجه شدم پسره به معیارهام نمیخوره ولی چهره و تیپش خوب بود به چشم خواستگاری! 

دقیقا! این تیم با این همه تحریم رفت و تونست برنده بشه، حقمونه این شادی...

مصطفی فتاحی اردکانی
2. واسه دکتر شما خواستگارا اومده......

اگر کل داستان های خواستگاری رو بنویسید یه کتاب میشه کم کم
:-))))))

نه بابا خواستگار کجا بود؟ :-))
خوبه یه تگ واسش اختصاص بدم
صبح
سلام خوب هستین؟ منو یادتون هست؟:)
دیگه گفتم کمتر باشم و یه مدتی کامنت نذارم آزار دهنده نشه. ببخشید اگه اونروز سئوال الکی می پرسیدم. 
سلام ممنون
بله خوشبختانه حافظه ام اونقدرها ضعیف نیست.
میدونین؟ ذاتتون خوبه ولی یکم زیادی کنجکاوین. همون روند معمول کامنت دادن رو داشته باشین من مشکلی ندارم باهاتون. :-)
صبح
معلومه که حافظه تون ضعیف نیست خانم دکتر اونو به شوخی گفتم.
چی میدونم؟:)) اینکه ذاتم خوبه؟ شما لطف دارین؛ ولی به جان خودم اونقدرام کنجکاو نیستم فقط دوست دارم یکمی بیشتر در مورد نویسنده های وبلاگای مورد علاقه م بدونم اونم نه هر دونستنی ؛ مثلا دوست دارم اسم واقعی چنتا از وبلاگ نویسای مورد علاقه مو بدونم.
ببخشید چند پست قبل شما گفتین خاصم. میشه بدونم چی تو کامنتام هست که خاصم؟ و اینکه میتونم بدونم چرا پرسیدین کدوم وبلاگا رو میخونم؟
اگه دوست داشتین جواب بدین.
این یه اصله که نباید از کسی بیشتر از اون چیزی رو که میخواد بگه یا بنویسه رو بپرسیم. این رو سرلوحه کارتون قرار بدین. 
خاص بودن منظورم همین کنجکاوی زیادتون بود.
چون اسمتون رو جای دیگه ای ندیده بودم.
صبح
باشه. خودمم میدونم فقط گاهی شیطنت آدم گل میکنه.
کنجکاوی زیاد یعنی فضولی؟ منکه فضول نیستم تازه کنجکاو هم نیستم. حالا از این به بعد کنجکاوی نمیکنم :)))
ایشالا که دیگه کنجکاوی نکنین :-)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan