آفوگاتو

  • ۱۰:۰۹

صدای نقاره ها تمام فضا رو پر کرده. توی صحن انقلابم. چهارزانو نشستم و کفش و کیفم رو کنارم گذاشتم و تلاش می کنم جا رو نگه دارم تا مانته نیا برسه بهم. بله ما ازوناشیم که روز قبل هم رو توی کافی شاپ برای اولین بار می بینیم و لحظه ی خداحافظی حس می کنیم کم بوده! دقایق اولی که یک بلاگر رو می بینی، خیلی عجیب و در عین حال جالبه؛ دختری رو با دقت نگاه می کنی که چند ساله می خونیش ولی فقط عکسش رو دیدی

شکستن یخ بینمون شاید فقط چند دقیقه طول کشید، اونجایی که سفارش داد و من با تعجب گفتم: چی؟! و اون تند تند توضیح داد: همون قهوه و بستنیه! گفتم: آها! وقتی من اسموتی سفارش دادم، سفارشش رو عوض کرد و گفت: منم همین بلو سانرایزو میخوام! زدم زیر خنده و گفتم: یاد پسرایی افتادم که هر چی سفارش میدی، جنتلمن بازی درمیارن و میگن منم همینی که خانم گفتن! خندید و گفت: تو هم شیطونیا! و اعتراف کرد که سفارش قبلیش رو توی نت سرچ کرده بوده که چی به چیه

بعد از کافه، متروسواری کردیم و رفتیم پارک ملت و کلی پیاده روی کردیم تا برسیم به عطرفروشی که من عطر خوشبوی مانته نیا رو بخرم و بعد آروم آروم برگشتیم و یه جایی صبر کردیم تا اسنپ من رو پیدا کنه و در تماااام این ساعات برای لحظه ای دست از حرف زدن نکشیدیم

واقعا چه سرّی توی دیدارهای وبلاگی هست؟ که حتی توی دیدار اول حس می کنیم دوست چندین و چند سالمون رو ملاقات کردیم، انقدر که حس صمیمیت و نزدیکی می کنیم؟ 

چقدر دوست داشتنی و ناز و تو دل برو بودی خانم مانته نیا! دیدی آخرش هم یادم رفت لپت رو بکشم؟ :-((

  • ۴۱۹
شارمین امیریان
سلام.
زیارت قبول دکتر جون


من که تجربه ش رو ندارم. ولی فکر کنم علتش اینه آدما تو وبلاگهاشون حرفایی رو می نویسن که تو دنیای واقعی باید چند سال از آشنایی و رفاقتشون گذشته باشه تا بتونن بگم. تو وبلاگهامون بیشتر خودمونیم و با خودمون راحت تریم.
سلام شارمین جانم
ایشالا اولین تجربت با خودم خواهد بود و خواهی دید چقدررررر خوبه! 
اره دقیقا به همین خاطره
نباتِ خدا
چقدر خوب :) دوستیتون پایدار :) 
اوهوم
ایشالا فقط یکم دوریم از هم :-(
فامس
سلام
زیارت قبول 
واقعا چقدر این دوستی ها شیرینه مثل کیک شکلاتی 😍
سلام
ممنونم :-)
حتی شیرین تر و خوشمزه تر از کیک شکلاتی!
Nelii 💉📚
کل وبلاگ نویسی یه طرف این دیدارها یه طرف..‌بس که شیرینن:)))
به قول فامس به شیرینی کیک شکلاتی ^_*
جناب قدح
سلام :)
ابتدا زیارت قبول عرض میکنم ...
دیدارهای خوب وبلاگی و دوستی هاتون پایدار :)
سلام
ممنونم :-)
ایشالا ایشالا...
صبورا کرمی🦄
چقدر حس خوبی دارههههههههه عزیزمممممم تک تک نوشته هات رو تجسم کردم😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

یه روز بیا شهر ما 🙁
خیلی خیلی خوبه تا تجربه نکنی نمیدونی دقیقا از چی حرف میزنم. ٥ امین بلاگری بود که دیدمش. 😍😍 
یادم رفت کجایی بودی، بیا توی خصوصی بگو یه بار دیگه😅
●■ مریـدا ■●
پس رفتی مشهد.زیارت قبووول مشهدی هوپ :))
همه از خوشگلیات تعریف میکننا.چقدر پول میدی بهشون؟ :)))
آره دیگه جاتون خالی خیلی خوب بود :-)
مررررسی عزیزم
آقا خب شاید واقعا قشنگم! هوم؟ ( خودش را قانع می کند!)
آبان ...
دلم صحن انقلاب خواست ...

دیدی چقدرررر دلبره؟! 
البته وقتی مانته نیا اومد اونقدر حرف زدیم که حواسم از صحن پرت شد، به خودمون اومدیم دیدیم اخرای دعای توسله! :-)))
من ...
دقیقا!
انقدر نوشته های شخصی همدیگه رو خوندیم که احساس نزدیکی به درونیات اون آدم میکنیم و وقتی همو میبینیم در اصل قبلش به اون آدم احساس نزدیکی کردیم که خواستیم دیدار هم داشته باشیم
یجورایی لانگ دیستنس بوده وگرنه شناخت که وجود داشته
بعد که حرف به خاطره های مشترک مجازی میرسه که دیگه حرف قطع نمیشه😁
بله واقعا همین طوره، اصلا ما یک سری از حرفامون رو فقط اینجا میگیم و این باعث میشه دوست مجازیمون از وجوهی باخبر بشه که از اطرافیانمون شاید مخفیش کردیم!

گندم بانو
منم دیدار وبلاگی میخوام :((((
خو گندم تو شوهر کردی به اووووون کله کشور، تو باید پاشی بیای اینورا که ببینیم همو!
آسـوکـآ آآ
زیارت قبول دکتر جان❤
فدایت آسوکا جان ❤️
گندم بانو
خب چرا یه طرح دیگه برات نمیذارن بیای اینجا هم ببینیمت هم دندونامونو درست کنی؟! ^__^
دیگه یه بار واسه هر دوره میریم طرح، چند بار برم اوخه؟ :(( 
پاشو بیا اینجا در خدمت باشیم
شارمین امیریان
ایشالا ایشالا

البته مانته نیا بهم گفت از قلمروش برم بیرون😂
غیرتیه بچم :-))))
واران ..
ایشون یکی از بهترین دوستان بلاگرا بودند و هستند از قدیمی های بلاگفا :)


دوستی هاتون پایدار 


سلام 


بله خیلی وقته توی بلاگفا می نویسه و بهش وفاداره.
ممنونم واران جان
سلام :-)
دکتر محیصا
اخی هوپ... قبول نیست منم مشهد بودم ... الان تو قطارم اینجا نیستی؟
عه دکتر جان! قسمت نشد ببینیم همو. نه دیگه برگشتم :-(
گندم بانو
یه زن و شوهر کرمونی اینجا دندون‌پزشکن... نمیدونم طرحن چی‌ن ... ولی به شدت بی‌مسئولیت! تو فک کن همسر اردیبهشت نوبت گرفته بود واسه دندونش... هی کنسل کردن عقب انداختن... هنوز که هنوزه دندونشو درست نکردن!! هیشکی هم هیچی نمیتونه بگه چون بقیه دندون‌پزشکا کارشون خوب نیست! :/
فکر نکنم طرح باشن، احتمالا برای جمع کردن امتیاز مطب و همین طور پول( تعرفه های درمانی جنوب راسته که بالاست؟)
مانته نیا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ای من به قربون صورت ماهت و صدای مهربونت:****
خیییییلی خوش گذشت عزیزم. در اولین فرصت میام ******:**
عزیزی شما خانم گل *_^
واقعا خوب بود، منتظرتم حتما حتما عزیزم
life around me
من هیچوقت تجربه اش نکردم ولی انشالله بعدترها:)

هوپ هوپ اگه هنوز مشهدی یادت نره واسه منم دعا کنی هااا:'(
ایشالا وقتی سرت خلوت تر شد، این لذت رو تجربه کنی.
همتون رو دعا کردم اگه قابل باشم
‌‌ Elle
خب من هزار ساله اینجا نیومده بودم و الان اومدم و دیدم مشهد بودی، خوشحال شدم خیلی. یاد پارسال هم افتادم. زیارت قبول :))**
اوه اوه! چراااا نبودی؟! بیام برات؟!
مرسی الی جانم، آره یادش بخیر
*زهرا*
یادمه پارسال هم رفتی مشهد و من توو کامنت ازت خواسته بودم برام دعا کنی.. زیارتت قبول بانو. منم به اون خواسته ام رسیدم خداروشکر.
آرهههه یادمه ازتون خواستم اسمتونو بگین اگه میخواین دعا کنم.
خداروشکر
*زهرا*
درسته وبلاگ پابلیک ندارم، اما نویسنده یه سری از وبلاگا که همیشه می خونم رو، دوست دارم از نزدیک ببینم. بنظرم خیلی جذاب و خفنه.
آره خیلی خفنه. نمیگم اعتماد ندارم ها ولی من به شخصه تمام اون کسایی که دیدمشون رو بعد از چند سال آشنایی و خوندن وبلاگشون و شناخت تقریبا کاملشون دیدم. 
‌‌ Elle
نمیتونستم بخونم، نزن منو :)))
تکرااااار نشه!
گندم بانو
نمیدونم والا... من که سر در نمیارم...
چمدانم والا! 🤔
راتا
زیارت قبول هوپی جان،من ک تجربه ی این دیدارای وبلاگی رو ندارم اما به نظر خیلی شیرین میاد :))
خیلی خیلی شیرینن! 
و تنکس!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan