دل تنگی

  • ۱۳:۲۶

حالا که قورمه سبزیم رو شعله گازه و داره جا میوفته و سیب زمینی رو گذاشتم کنار تا رنده کنم واسه ته دیگ، یادم افتاد که شوشو نی نی ام، روز اول عید وقتی زنگ زدم بهشون تا تصویری ببینمش، به محض اینکه منو توی قاب گوشی دید، جیغ زد و فرار کرد و داد زد: من با هوپ قهرمممم

پوکرفیس شدم که چرا؟

مامانش گفت: میگه چرا هوپ نمیاد خونمون؟ من که کرونا ندارم! (عزیزممممم)

دیروز باز دلم تاب نیاورد و ویدئوکال برقرار کردم و با التماس راضیش کردم بیاد ببینمش. با بلبل زبونی گفت: میدونی بزرگ شدم دیگه مامی نمیشم، شورت می پوشم؟!

غش کردم از خنده و توی دلم گفتم: پس یه قدم دیگه به من نزدیک تر شدی عشقم

بعد دوید و ماشین های اسباب بازی جدیدش رو آورد، نشونم داد و گفت: ببین اینو قرمزههه پرسپولیس سوووواخه! بیا بازی کنیم. بیا خونمون دیگه

و بعد دوباره فرار کرد

گفتم: دلبر دوباره قهر کردی باهام؟

فریاد زد: نهههه من قهر نیستم که کار دارمممم.


دلم به شدت واسه بغل کردنش تنگ شده

به شدت

به شدت...

  • ۵۰۹
بانوچـه ⠀

این روزای قرنطینه، حتی خاطراتی که یه روزی برامون عادی هم بودن هی مرور می‌شن و دلتنگ‌تر می‌شیم.

دقیقا. ما می شینیم هی میگیم پارسال این موقع فلان جا بودیم. مامان بابا گفتن بیا بریم خونه فلانی نرفتیم، کاش می رفتیم الان :-((
پا ییز

اینا رو ول کن 

سیب زمینی رنده می کنی واسه ته دیگ یعنی چجوری دقیقا ته دیگ درست می کنی؟ قشنگ توضیح بده ببینم 

دقیقا از روی این رسپی رفتم و محشر شد:
نیــ روانا

ببین ی فامیل دور ما داشتیم دقیقا قصه شون شبیه شما بود و تهش واقعی شد

البته تو این قصه اونی که همه رو میپیچوند پسر بود

و به همه میگفت من با دخترخاله م عروسی میکنم و لاغیر

تا این که وقتی ایشون بیست و خورده ای سالش بوده خاله صاحب ی دختر میشه

همه به این پسر میخندن که بفرما اینم عروس شما

ولی ایشون سر حرفش میمونه و وقتی دختره 15 سالش میشه میره خواستگاریش و با اصرار فراوون و با فاصله سنی بیش از 20 سال باهاش مزدوج میشه

خلاصه گفتم که حواست باشه هوپ جان :دی

خب اخه اونا پسره بزرگتر بوده. مث مامان بزرگ بابابزرگم که وقتی به دنیا میاد مامبزرگه، بابابزرگم ١٥ سالش بوده میگن این دختر مال توعه! و توی سی سالگیش با هم ازدواج میکنن، اخرشم مامبزرگم زودتر فوت شدن! :-(
من خیلی دوست دارم صبر کنم واسش ممکنه اون منو نخواد :-)))))
آبان ...

بیا ببین تو این اوضاع قرینطنه هم اسپز شدی هم دلت واسه شوشو نی نی تنگ شده ..

دختر پسرخاله ام دیروز به دنیا اومد ..دلم میخواهد برم ببینمش ولی فکر کنم بعد یک ماهگی بشه ببینم :((

حوصله ام واقعا سررفته !

اصن اهل خونه بهم ایمان آوردن شدید! :-))
ما هم یه نی نی اواخر بهمن ماه اومد توی فامیلمون، فقط یه بار دیدمش، خیلی نازه خیلی :-(((( 
من کلافه شدم چند روزه دیگه
نرگس بیانستان

اوخی عزیزم 😍😂

هر وقت دیدی ش از طرف من بچلونش😁😍

فکر کنم انقدر طولانی بشه قرنطینه که فقط از جانب خودم میتونم بچلونمش. کاش واسه تولدش تموم شده باشه این وضع.
یه نفر

این روزای قرنطینه برای آدمی مثل من که از دور همی های فامیلی فراری بودم خیلی خوب بود. فهمیدم چقدر دوست دارم این دورهم جمع شدن هارو.دلم تنگ شده برای اینکه لپای سفید و تپل پسرخالمو بکشم اونم صداش در نیاد...

* تا جایی که من میدونم آبی سوراخه. یسسسس*_^

حسرت چیزهایی رو می خوریم که قبلا واسش غر می زدیم. :-(
نه همون که دلبرم گفت: پرسپولیسسس سووواخه
اریانه

چه زبله🤔🤔ببچاره شدی که،همین الانشم درسته قورتت میده😐😐😐😐

خدایی چقدر بچه دوست داری🙃🙃جالبه ها،نصیبت بشه😈

ته دلم چی میگه خودم خبر ندارم🤔🤔🤔🤔😈

انگ؟؟؟حقیقت تلخه عزیزم ،باید باهاش کنار بیای😎😎😎

یعنی ژووون من همه کشفیات سری دومم اشتباه بود؟؟؟ای بابااااا،حیف اون همه فسفر😑😑😑خبیثه جلب😐😐

زیل و باهوش و زبون دراز :-))) عاشقشم
ما کلا خانوادگی خیلی بچه دوستیم. 
میگه هوپ هوپ، هوپ، هوپ هوپ، هوپ
بی خیال این حدسیات باش وقتی برات فرقی نمیکنه
نیــ روانا

خشونت علیه زنان را متوقف کنیم 

چه خشن :دی

آقا گذشت اون زمون

الان مهم نیس دوماد بزرگتر باشه یا عروس

مگه میشه هوپ رو نپسندید؟؟!!!

 

+ وی کاری به پسردایی شما ندارد

دارد سنگ پسر 13 ساله اش را به سینه میزند :)))

اونو که آره ولی تفاوت سنیمون یکم فقط یکم زیاده! :-)) وگرنه که همه منو می پسندن :-//

+ ای جان حواسم نبود مادرشوهر جان :-))) پسرت ده سال بزرگتر از شوشو نی نی منه.
عرفان ...

الان وقت بازی های آنلاینه

خیلی دوست ندارم. 
اریانه

یعنی یه کاری کردیم ،بهم میگن اریانه ی وب هوپ😂😂😂😂😂😂

برووووووو!!!بروووووو 😏😏😏😏😏

قلبمو میکنم میندازم دور اصلا😎😎😎😎قلب نمیخوام اصلا😈😈😈😈لعنت به قلب اصلااااا😎😎

بعد تو میری دنبال مانته و شارمین بانو😑😑😑

من تمماااااام این حرکات یادم میمونه،بعدا یه جوری ،یه جایی ،یه مدلی حالتو میگیرم😈😈

دیگه از من گفتن،در جریان حافظم که هستی😎😎

آره آریانه وب هوپ شدی!

شنیدی میگن آفتابه لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی؟ حکایت منه. :-))))
مریم

خواهر منم وقتی 5،6 سالش بود می گفت ماماااان من با کی ازدواج میکنم؟ ما هم چون داییم بچه نداشت می‌گفتیم با بچه دایی وقتی به دنیا اومد . ولی بعدش که داییم اینا بچه دار شدن خدارو شکر دختر شد بچشون

و اینگونه بود که خدا ما را نجات داد😊

جدی؟ نه من خودجوش شوهرمو برگزیدم :-)))
x

دلم واسه پارسال که این موقع ها می رفتم سرکار تنگ شده 

دارم می میرم

دو هفته دقیق تو خونه ام اونم من که صبح تا شب سرکار بودم , کلاس بودم و....

دلم برای پسر برادرم که قبلا می دیدمش زله ام می کرد اتیش پاره , تنگ شده 😍😭

 

باورت میشه من هم واسه نوروز پارسال و پیارسال که طرحی بودم و مجبور بودم برم سرکار تنگ شده؟! :-/
من دقیقا یک ماهه خونه ام. به جنون نزدیکم
x

مرسی بابت جواب سوال ها 

بیشتر مد نظرم بود ببینم دلیلی دارن برای تهدید که اگر نیاید سر کار فلان و بهمان یا نه ... چون خیلی ها این مدته مشکلات این چنینی داشتن 

 

ای خدا شوشو نی نی اونجا که گفت " چرا نمیاد من که کرونا ندارم " و اونجا گه گفت قهر نیستم که کار دارم " چه غلطا!" 

 

خواهش میکنم. ببین نیروهای طرحی و رزیدنت ها چون در استخدام دولت هستن، مجبورشون میکنن برن سرکار. ولی ما نه. من مریض های اورژانسیم رو کار کردم و مریض جدید نگرفتم. کسی نمیتونه بهم بگه چرا. چون توی کار ما ریسک انتقال به کارکنان و بیمارای بعدی خیلی خیلی بالاست.

زبونش شیش متره :-))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

برای ما که فقط بوسیدن روی صفحه گوشی مونده!

ما همونم میترسیم بوس از راه دور می کنیم :-/
عرفان ...

بازی نمیکنید؟

نه قبلا کوییز آف کینگ بازی میکردم بعد بی خیال شدم.
اریانه

بیا یه پست باحال بذار ،قشنگ مشارکتی بین ما،و شما😅😅😅😭😭😭

چرا اپ نمیکنین؟؟؟؟چراا واقعا!!!!😭😭😭😭😕😕😕😕😕😭😭😭

حداقل بیاین بگین چی  کارمیکنید به جای اپ کردن؟؟؟ماهم بکنیم😭😭😭😭😭

حوصله م سر رفته،چقدر فیلم و کتاب و ورزش و کارای الکی حال خوب کن،😭😭😭اصلا یه کار بیخود و بی هدف میخوام،این همه کار مثبت و فرهنگی رو من گنجایش ندارم واقعا😭😭😭😭😭😭

من چرا جدیدا منظورای جواباتو‌ نمیگیرم هوپ🤔🤔🤔🤔جریان چیه؟؟؟چراااا؟؟😭😭😭😭😭😭الان افتابه لگن و خودم بهت گفته بودم که😭😭من کیم ؟؟؟تو چی میگی؟؟چرااا؟؟😭😭😭😭😭😭

بیا یه پست مسابقه ای چیزی بذار😭😭😭😭😭😭😭😭😭

#وبلاگه توع 😭😭😭😭😭😭😂😂😂

 

واقعا چیزی به ذهنم نمی رسه هر وقت رسیده پست گذاشتم. 
قشنگ معلومه حوصلت سر رفته برو بشین سر درست :-))
گفتم که اشپزی میکنم شیرینی پزی ورزش فیلم کتاب نقاشیش رو هم گذاشتم. کلاس انلاین دندونپزشکی هم تک و توک ثبت نام کردم و شرکت میکنم.

منظورم اینه توی دخترا و پسرای کوچیکتر انقدر خواهان دارم ولی به درد نمیخوره که :-))
جدی چیزی به ذهنم نمی رسه. 
هانیه

این خیلی خوبه که بچه ها عاشق ما می شوند منم همین طورم

من عاشق عشق بی غل و غششونم
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan