مائده جان مادرر! حواست به بچه باشه من میرم یه سر مطب و میام

  • ۱۷:۱۳

دیشب خواب دیدم ٣٧ ساله شدم و مجردم. با توجه به اینکه در قانون کشور، دختر مجرد بالای ٣٥ سال میتونه فرزند خوانده داشته باشه؛ درگیرِ به فرزندی قبول کردن یه دختر ٩-١٠ ساله به اسم مائده بودم. دلم نی نی هم میخواست. یک دختربچه ٤-٥ ماهه هم پذیرفتم. بعد تمام لحظاتی که داشتم نی نیِ تپلم رو توی روشویی دستشویی! حمام می کردم به خودم قول می دادم که بین دخترام فرق نذارم هرچند نی نیه خیلی دلبر بود! 

بعد از بیدار شدن از خواب و یادآوری لذت ریختن آب روی چین های بدن نوزادکم! دنبال تعبیرش گشتم و هردو تعبیری که پیدا کردم، واسم جالب بودن. یکی از تعابیر گفته بود که  اگر ببینی تعداد بسیار زیادی نوزاد را بصورت یکجا به شما می دهند تا آن ها را همچون فرزند خود مراقبت نمایید به این علامت است که عزت، شرف و بزرگی در این دنیا پیدا می کنید (چرا عشرت نه؟!) و کارهای خیر زیادی از شما دیده می شود، همچنین بیانگر زیاد شدن یکباره ثروت نیز معنا می شود!  وقتی در خواب کسی رابه فرزندی بگیرید: مسولیتهای تازه خواهید داشت و به مقام‌های بالایی دست پیدا خواهید کرد!

با توجه به اینکه میگن اگه می خواهین خوابی تعبیر نشه، نه دنبال تعبیرش برین و نه برای کسی تعریفش کنین؛ من برعکسش رو انجام دادم تا پووولدار شم و به مقامات بالا برسم!

تعبیر بعدی که از سایت روانشناسی درآوردم هم می گفت: شما نه فقط دوست دارید نقش یک پدر و مادر را بازی کنید، بلکه نیاز دارید راه خروجی برای تمامی عشق و محبتی که ذخیره کرده‌اید، پیدا کنید.

که با وجود اینکه خیلی دلبسته ی مال دنیا هستم، به نظرم این تعبیر صحیح تر باشه. 


+پس کجایی کلوچه ی من؟ :-(

  • ۴۵۹
آریانه

میگم،ضمیر ناخودگاهت رو یکم روشن کن و بهش بفهمون بچه بزرگ کردن تنهایی خیلی سخته،بیاد و دفعه بعد به زور هم که شده هوپ یار رو تو خواب بگونجونه!

اولا مرسی واسه اون معرفی تلگرامم باز نکرده که برم چک کنم :-)
دوما دقت کردم توی خوابهام هر وقت کلوچه رو دیدم، پدرش رو ندیدم! میدونم سخته ولی نشدنی نیست.
نسرین ⠀

بیا و هوپ را به آرزوهایش برسان.

همینطوری الکی که نمیشه بچه دار شد. واسه همین راه های مختلفی توی ذهنم برای رسیدن به آرزوم هست...
هیـ ‌‌‌ـچ

حسرت به این دلم موند یه بار خواب آدمیزادی ببینم که تعابیرش هم این قدر خوب باشه :)) خیره ایشالا :)

خودم هم جا خوردم انقدر تعابیر خوبی داشت البته تعبیر روانشناسیش هم واقعا درست بود. 
ایشالا مرسی
مهدی ­­­­

ایشالا!

^_^
عرفان ...

یک درصد خواب‌هایی که میبینم رو یادم میمونه :/

من تقریبا ١٠-١٥ درصد رو به این جزئیات یادم میمونه.
صخره نورد

ان شالله به همه آرزوهاتون میرسید :)

مرسی عزیزم ایشالا واسه خودت هم
کامیار ...

حالا چرا فرزند خونده؟! :/
دوست ندارید نی نی خودتون باشه؟ :دی

پس خوابتون میخواید زود تر به واقعیت تبدیل شه :)
خب انصافا دوستای دندون پزشک ما که فک و صورت خوندن یا ارتودنسی الا جزو پولدار ها هستن شمارو نمیدونم؟ 
درکل زندگی با عشق و پول و مقامات در حد لازم :)

از خدامه که باشه ولی نه به هر قیمتی. قبلا میگفتم یکی از دلایل اصلی ازدواجم مادر شدنه. این اواخر میبینم دوست ندارم به هر قیمتی ازدواج کنم. شاید هیچ وقت اون کسی که قانعم کنه به تاهل رو پیدا نکردم. واسه همین فرزندخوندگی همیشه گوشه ذهنم بوده از وقتی متوجه شدم دخترای مجرد هم میتونن به تنهایی اداپت کنن.

ببینین من منکر این نیستم که شغل قابل قبولی دارم. خداروشکر دستم به دهانم میرسه. مستقلم. احتیاجات روزانه ام رو میتونم براورده کنم. ولی این وضعیت من در حد قشر پولدار جامعه نیست. در حد یه کارمند ساده ی ١٥ سال پیشه. نمیتونم ماشین عوض کنم. نمیتونم اخرین ورژن ایفون رو بخرم( بخرم باید از صفر شروع کنم!) نمیتونم خونه و مطب بخرم. نمیتونم سفر خارجی غیر از کشورهای همسایه برم. رویای مطب دار شدن (اجاره ای) یه رویاییه که باید چندین سال واسش تلاش کنم و ماهانه گرونتر بشن تجهیزات... نمیدونم واقعا قراره طبق خوابم چطور پولدار بشم!
x

هوپ جانم . به چالش دعوت شدی 

اسمم تو پستت نبود که! /-))
صخره نورد

الان که فکر میکنم، منم هر وقت بچه ای تو خوابم داشتم، بدون پدر بوده :)) البته تو خوابهام میدونستم که بچه خودم هستن و حیرون بودم پدرشون کیه وقتی من ازدواج‌نکردم! سرگردونی بخش جدایی نشدنی خوابهای منه!

ولی از وقتی تصمیم قطعی گرفتم بیخیال همه‌چی بشم، دیگه تو خواب هام خبری از بچه نیست! ضمیر ناخودآگاهمم پذیرفته، خیلی باشعوره:))

کم پیش اومده توی خوابم فکر کنم پدر بچه ام کی بوده ولی اولین بار بود چنین خوابی میدیدم که فرزنده خونده دارم.
حس میکنم اکثرا توی خواب هامون سرگردونیم. 
من بی خیال بچه نمیتونم بشم :-(
یه نفر(Arezooo)

نی نی ها خیلی دلبرن ولی وقتی میرم تو فکرش می بینم واقعا چه مسئولیت سنگینیه اینکه تمام آینده و تربیت یه موجود دیگه دست من باشه. حس میکنم هیچ وقت به اون حد نمی رسم که بتونم این مسئولیتو قبول کنم یه جورایی میترسم واقعا...

ایشالا خوابتون خیره و بهترین ها براتون اتفاق بیفته...❤

خب بله ترسناکه، خیلی هم مسئولیت سنگینیه. ولی انگار توی خوابم وقتی مسئولیت دو تا بچه ی بی سرپرست رو به عهده گرفتم، از عذاب وجدان خودخواهی برای به دنیا اوردن بچه ام در این وضع دراومدم. نمیدونم شاید فقط یه خواب بوده و نباید انقدر تفسیرش کنم!
ایشالا به همچنین عزیزم
میم

بزرگ کردن بچه بی سرپرست ثواب داره ، درست.

هر کی برای ازدواج نکردن دلیل خودش رو داره . اما اگه شرایط به صورت نسبی آماده باشه وتنها دلیل عدم ازدیواج توقعات بالا(از هر طرفی) باشه به نظرم عین ناشکری هست هوپ اگه به شخصه یکدهم موقعیت خیلی از دوستام رو داشتم خیلی سال پیش ازدواج کرده بودم و الان بچه هام دبیرستانی بودن .... :|

هوپ گرامی موقعیت الان شما( ماشاالله ، الحمدالله) آرزوی خیلی هاست . :)

اولا اینکه شما فقط اون بعدی از زندگی من رو میبینی که دوست دارم نشونتون بدم. نمیدونی چه بر من گذشته، شرایط دقیقم چیه، شرایط خواستگارهام چی بوده که من نخواستمشون یا من رو نخواستن، ایده ال هام چیه که ازشون نمیتونم بگذرم و و و . واسه همینه که فقط میگم نمیخوام به هر قیمتی ازدواج کنم. معنیش این نیست که نمیخوام ازدواج کنم. 
و وقتی نتونستم تا اون سن ازدواج کنم که کم کم اخرای سن مناسب برای بارداریمه، بهترین آپشن فرزند خونده است. 

پ.ن: قبول دارم توقعاتم در ازدواج بالا رفته که اقتضای سنمه.
x

تعجب کردم گفتی اسمم نبود چون اولین نفر نوشتمت

 

تایپ گوشی من یه وقتا جملات رو خودکار تغییر میده 

من نوشتم هوپ گوشیم تبدیلش کرده بود به «خود» الان که گفتی چک کردم متوجه شدم درست شد . 

 

خلاصه که دعوتی خانم 

 

خیلی هم چالش راحت و خوبیه 

 

 

حدس زدم خود من باشم ولی خواستم اذیتت کنم :-)))))) 
چشم حتما شرکت میکنم 
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

منم خیلی وقت‌ها تو خواب می‌بینم بچه دارم ولی باباش نیست:/ نه اینطوری که کسی رو به فرزند خوندگی قبول کنم. بچه خودمه ولی بابا نداره:/ توی خواب هم اصلا مهم نیست بابا داشته باشهD: فقط یه بار اسمش یادم مونده که ایلیا بود:-)

منم تا به حال یه خانواده کامل توی خواب ندیدم! یا باباهه هست بچه هه نیست یا بچه هست بابا نیست، دیگه این دفعه واقعا بچه بیولوژیکی خودم هم نبود پس دنبال باباشون نگشتم :-))
حمیده

واقعا این درسته که اگه خوابتو برای کسی تعریف کنی یا از اون بدتر،اگه بری دنبال تعبیر خوابت،حتما اون خوابت یجورایی تو زندگی واقعی تعبیر میشه.من حتما باید یه بلایی سرم میومد تا دیگه نرم دنبال تعبیر خوابم.آخه خوابهای من همه درظاهر خوبن و کابوس نیستن اما همیشه یه وهم و دلنگرانی توشون هست.فردا صبحش هی یادم میاد و می‌دونم هم که نباید برای کسی تعریفشون کنم.چمدونم والا.ایشالا که همیشه خوابها با شادی تعبیر بشه.

توی این خواب من همه چیز خیلی دلپذیر و قشنگ و سر جا بود. واسه همین خواستم که تعبیر بشه! :-)
ایشالا واقعا 
** سیلاک **

الهیییی دلم نی نی خواست ^__^

 

ان شالله مال دنیات هزاربرابر بشه و به پست های بالا برسی :))

من واسشون شرحه شرحه میشه قلبم :-(
امیدوارم که وضع کشور بهتر بشه و شرایط همگی با هم خوب بشه :-)
واران ..

با خوابت داشتم فکر میکردم برم یه بچه بیارم :دی

بعد خودم به خودم گفتم :

بشین بابا !

تو خودت الان سه تا بچه داری گاهی وقتا هم ۴ تا بچه میشن :دی

و یکیشون گاهی وقتا به اندازه ۲ تا بچه است :دی

همینا خودشون یه کوه کار میذارن رو دستت !!

بچه واسه چته ؟!:دی

 

سلام

آیا خبر داری اونایی که بچه میارن از پرورشگاه باید طبق قوانین مملکت باید یه خونه به اسم اون بچه کنند ؟!:))

و مخارجش باید اونقدر تامین باشه که بچه رو بهت تحویل بدن ؟!

بنظر خودم تو این اوضاع اقتصادی آدم تو خرج و مخارج خودشم می مونه چه رسد به یک نفر دیگه !!

نتیجه اینکه بچه ها رو بذاریم تو همون جا حداقل ناهار و شامی میخورن و درس شونم میخونن والا ؛)

 

نتیجه بعدی اینکه برو خدا رو شکر کن که فقط خواب بود :دی

 

وگرنه باید شبانه روزی میرفتی سرکار :دی

 

 

++

ایشالا خوابت خیره

و خیر و برکت این بچه ها تو این دنیا نصیبت بشه هوپ نازار 💟💟

 

 

خب تو کلا حداقل باید داداشت برو بزرگ کنی نیاز به بچه نداری :-)))) شوخی کردما

سلام
تا ده سال دیگه امیدوارم شرایط کشور و شرایط مالی من بهتر شده باشه. ولی یه رشته توئیت خوندم از کسی که بچه اداپت کرده با همسرش میگفت اینطور نیست که حتما خونه یا ملک باید به نام بچه بزنی، اولش میترسوننت که ببینن تا چه حد ثابت قدمی، همین که صلاحیت اخلاقی و رفتاریت رو تایید کنن و ببینن شغل قابل قبولی داری و میتونی نیازهای بچه رو تامین کنی کافیه. دیگه نمیدونم دقیق.
چشم خداروشکر میکنم

ایشالا عزیزکم
نرگس بیانستان

ببین هوپ بعد از صد سال با کامپیوترم اومدم توی وبلاگم و اولین و تنها ترین وبلاگی که باز کردم تو بودی.

میتونی تصور کنی چقدر حس خوب بهت دارم؟؟؟

 

در مورد خوابت. ان شاء الله که خیره و تعبیر بشه همون تعبیری که بیشتر دلت میخواد

ماچ به ریختت خانم دکتر قشنگ

میتونی تصور کنی این حرفت چقدر قند توی دلم آب کرد؟ ^_^

دعا کن روزنه ای پیدا کنم که بتونم عشق و محبت ذخیره شده توی دلم رو بهش منتقل کنم :-)
ماچ بر خودت و دختر قشنگ :-*
معلوم الحال

میشه اگه قسمت ثروتش تعبیر شد به ما وام بدین؟ :))

ضامن معتبر داشته باشین شاید! مهربانم قبول نیست.
آریانه

اووم،ادرس مشکل داشت؟!

یه چیزی دیگه،احیانا فیلم پرسه در حوالی من رو ندیدی؟

آریانه :-(
چشمام اشکی شد دیدمش. چقدر قشنگ بود دختر. بنده خدا بهش نهایت ٤٠ بخوره. چقدر قشنگ بود. :-(
ینی من کی میرسم به اون زمان؟ هفته ای یه جلسه رفع اشکال و یه جلسه تدریس. ایشالا که منم به همینجا میرسم.
نه ندیدم
موژان

هوپ حالا من معیارها و شرایطتت و توقعاتت رو نمیدونم ولی یه چیزی که تجربه بهم ثابت کرده  اینه که هر تصوراتی که از شریک و زندگی مشترک که تو ضمیر ناخوداگاهت باشه همون حقیقت پیدا میکنه،نه ضمیرخوداگاهااا

مثلا من همیشه ته ذهنم این بوده که همسرم ادم شوخ طبعیه شاید اصلا به زبون نمی اوردم یا اصلا بهش فکر نمیکردم ولی دقیقا این اتفاق افتاد و من واقعا تعجب کردم و خیلی زمان برد تا بفهمم بخاطر یه سری اتفاقات این تصویر ضمیر ناخوداگاهم برای جذب این ویژیگی بود 

حالا به نظرم مهم نیست شرایطتت برای ازدواج و بچه دار شدن چی باشه همیشه به بهترین حالتی که دوست داری برات اتفاق بیفته فکر کن

اگر واقعا بچه دار شدن از راه به سرپرستی گرفتن تو ضمیر ناخوداگاهت باشه به نظرم خیلی زیاد احتمال این اتفاق هست و تمام برنامه ریزی هات و مسیر زندگیت درهمین جهت میشه

اگر این راه و عمیقا دوست داری که هیچ ولی اگر نه به نظرم یه تجدید نظر بکن تو افکارت و سعی کن به مسیری که دوست داری اتفاق بیفته فکرکنی نه به روش ها و فعل و انفعالاتی که برای رسیدن بهش قراره اتفاق بیفته!چون ما خبر نداریم هر اتفاقی به چه شکل میفته و منطق ما گاهی ناتوانه از تصور اتفاقات و شرایط پیش رو

میدونم موژان جان. همینطوره. ولی توی ذهنم الگوریتمی کشیدم که اگر تا یه سنی ازدواج نکردم پلن بیم این باشه. وگرنه از استرس مادر نشدن تلف میشم :-(

بهتر شدی عزیزم؟
معلوم الحال

اگه ضامن نداشته باشم منفجر میشم؟ :))

مهربان که خیلی معتبره. دیگه بهتر از اون من از کجا براتون بیارم؟

ازین جک آبکیا؟ :-)) بله میشین
نه اون حناش رنگی نداره واس من! :-))
آریانه

اونو گفتم ببینی انگیزه بگیری مامانه مائده،نه که اشکی بشی:-)

تو مغزت شاداب تره واسه یادگیری!...مطمئنا هم خیلی زودتر و هم خیلی زیبا تر میتونی...باشد که پیشرفت دلخواهتو داشته باشی:-)

خالی از لطف نیست دیدن فیلمش،موضوعش به موضوع پستت کموبیش ربط داره...

آقا دوست ندارم اسم بچم رو بذارم مائده. داشتم فکر میکردم میشه تغییر داد اسم بچه رو یا نه دچار بحران دواسمی بودن میشه؟ :-))))
ایشالا، دقایقی پیش جلسه پنجم ام تموم شد و بالاااااخره مضرابم درست شد. استادم بیشتر من ذوق کرده بود. میگفت یه سری یک سال طول میکشه تا صحیح بزنن. یک سری همون جلسه دوم درست میشه. من هم بالاخره درست شد. بعد اصلا واسم سواله اینا که میخواستن از هر نتی چند تا داشته باشن چرا الفبای موسیقی رو هفت نتی گذاشتن؟! :-((((  به قول یکی تو کامنتای جولیک: جیسس کرایست :-((

میذارم تو لیستی فیلمایی که باید ببینم. فعلا ذهنم درگیر درس جدید امروزه. مرسی قشنگم :-*
آرزو ﴿ッ﴾

چقدر این تعبیر دومی با این جمله‌ قشنگ بود. امیدوارم در زمان و مکان و سایر ابعاد مناسب، راه خروجی برای ابراز عشق و علاقه‌ای که توی وجودتون هست رو پیدا کنین هوپِ لطیف و مهربان :))

منم یه مدت تو فاز فرزندخوندگی بودم، تجربیات افرادی رو که اقدام کردن می‌خوندم و شرایط و قوانین و این‌ها. به نظرم خیلی شیرین و لذت‌بخشه *_* و خب البته سخت :-"

اوهوم قشنگ زده بود وسط خال!
مناسب رو خوب اومدی آرزو جان مرسی
من تو فازش نیستم ولی به عنوان پلن بی بهش خیلی فکر کردم که رفته توی ناخوداگاهم.
آبان ...

ضمیر ناخوداگاه ادم خیلی عجیبه ..خیلی ..

ذهن و روان ما چیزهایی راتجربه می کنه که هرگز کلمات نمی تونند توصیف کنند ..

من حوصله بچه اینا را ندادم ..قبلا گارد نداشتم ولی الان واقعا دلیلی برای اضافه کردن ادمی به دنیا ندارم و حمایت از یه ادم دیگر هم در توان روحی ام نیست ...یه مورد تو دفتر داشتیم که ۳۰ تومان داده بودن یه نوزاد خریده بودن ..قرار بود واسه فرزند خوندگی براشون اقدام شه ..این قدر این زن و شوهر ذوق داشتن ..

اصلا یه سیگنال های ناخوداگاه واردش کردیم و مدت ها بعد اثرش رو میبینم که نگو و نپرس.
من خیلی خیلی حوصلشون رو دارم. دیگه بچه خودم باشه فبها. :-(
سی تومن؟ به دلار الان ارزون خریدن! :-/
جولیک ‌‌‌‌‌

یه بنده خدایی می‌گفت آدم وقتی نوجوان تو خونه داره باید یه حیوون خونگی بیاره، این‌جوری لااقل یه نفر از دیدنش تو خونه خوشحال می‌شه. :دی

یاد داداشم افتادم نمیدونم چرا! :-)))
مائده رو که داشتم تو خونه یه ساجده مهلام واسش اوردم :-))))
ستاره‌ی آبی

هر چقدر بچه‌داشتن توی واقعیت ترسناک به نظر می‌رسه ولی توی خواب واقعا شیرینه. منم پیش اومده خواب ببینم بچه دارم و حتی وقتی بیدار شدم حس خوبی داشتم از یادآوری حسش.

توی واقعیت این روزای جامعه ما بله وحشتناکه ولی من در واقعیت هم دوست دارم :-(((

پا ییز

خوب خوشحالم که با تعبیر اول خوشحالی، چون اگه برای من بود سرم رو می کوبیدم به دیوار

می دونی بعد این همه سال کار کردن من پس انداز درست حسابی ندازم 

یعنی اصلا ندارم 

هیچ هیچ

و اصلا هم دلم نمیخواد تعبیر بچهشستن پول داری و مقامات و مسئولیت باشه :/

و بعد با تعبیر دوم هم خوشال نمیشدم راستش 

 

 

ولی خوب، خدا را کر که انسانها و علایقشون با هم خیلی فزق داره 

افتتاح و مدیریت کلینیک خودت را تبریک میگم 

خب وقتی سرمایه نداری، باید خوشحال بشی که خواب دیدی پولدار میشی که.
در کل دیدگاه انسان ها و جهان بینیشون فرق داره همون طور که خودت گفتی.
در آینده نزدیک ایشالاااا :-)))
پا ییز

دیگه عزیزم تبریک گفتم چون انگار تعبیر خوابت همین میشه دیگه :) 

تفسیرت رو دوست داشتم :-)
ربولی حسن کور

سلام

وقتی دیدم نوشتین چرا عشرت نه؟ چند ثانیه طول کشید تا متوجه منظورتون بشم خب عشرتو که همین الان هم دارین!

من چند شب پیش بعد از چند سال خواب دیدم اون هم خواب حمله نظامی آمریکا بود. جرات نکردم برم دنبال تعبیرش!

سلام
این چرا عشرت نه؟ اشاره ظریفی به چرا تهران نه؟ سرِ ماجرای دفن استاد شجریان داره. :-))
یا خود خداااا :-))))) نه تعبیر نکنین، البته الان هم در حال جنگن ولی جنگ نرم :-//
موژان

از خدا عمیقا و از ته دل میخوام به بهترین شکل ممکن مادر بشی
ممنونم عزیزم خداروشکر بهترم

فقط حس چشایی ندارم متاسفانه :/

 

ای جاااانم ^_^ ایشالا به همچنین موژان جان
چقدر از دست دادن حس چشایی مزخرفه! :-// ایشالا زود زود برگرده
بیست و دو

عزیزم چه خوابی:)

انشالله فرزند خودت رو بغل کنی بزرگ کنی در کنارش اونقدرم پولدار بشی که هم مطب بخری هم خونه بخری هم ماشینت رو عوض کنی هم آخرین مدل ایفون رو بخری همم خرج و هزینه یکی دوتا بچه ی نیازمند رو بدی.

نگهداری از فرزندی که مال خودت نیست خیلی سخته. من یجورایی خیلی میترسم و همیشه فکر میکنم آدم نمیتونه جانب عدالت رو رعایت کنه . میدونی آدم راحت میتونه سر بچه خودش داد بزنه حتی دعواش کنه و خلاصه در بزرگ کردنش با کم و کاستی هاش عذاب وجدان نداره ولی وقتی یک بچه دیگه رو میاری که اون بچه هیچی نداره و حالا قراره تو بهش امید بدی و زندگی باید همیشه ایده آل باشی و این در توان هرکسی نیست واقعا‌ جز ادم هایی با روح و قلبی بزرگ‌.

من مجرد که بودم گاهی این فکر میامد توو سرم که خب من ازدواج اگر نکردم میرم بهزیستی داوطلبانه کار میکنم و اونجا با بچه ها میمونم. 

خواب خیلی عجیبی بود. 
به غیر از دعای اولت بقیه آرزوهات در حد بخور نمیر هم براورده بشه، راضیم تو این شرایط :-)))
خب آره واقعا سخته. از ته دلم دوست دارم فرزندی که از شکم خودم هست رو بغل کنم و فکر میکنم وقتی به سنی برسم که هنوز نتونستم مادر بشم، بتونم برای فرزندهای بی مادر مادری کنم. البته این فقط حرفه، در عمل نمیدونم چقدر میتونم عادل باشم. 
من تا به حال اصلا نرفتم بهزیستی. دلش رو ندارم...
x

دختر قرار بود تو چالش شرکت کنی 

شرکت میکنم یادم نمیره نتررررس دختر. دارم فکر میکنم بهش چند روزه!
من کلا چالشا رو یادم نمیره که شرکت کنم فقط یهو میبینی بعد از دو هفته نوشتم پستش رو. 
x

جدی آنقدر سخته؟

من اصلا اهل چالش نیستم اما این رو دوست داشتم 

شاید دلیلش اینه که خودمو خیلی زیاد و خوب می شناسم 

 

واقعا نیاز به فکر زیاد نداشت

نه در اون حد، ولی خب کلا دقت کرده باشی پست قبل هم اخرین روزش شرکت کردم، دیقه نود! :-))
منم خودم رو خوب میشناسم داشتم فکر میکردم با سانسور چطور میشه، بدون اون چطور؟ 😄😄😄
می نویسم قول فردا مینویسم جونم :-*
افق بهبود

شایعاتی هست میگن خواب زن چپه! یعنی تو تعبیرا دنبال برعکسشو بگرد دیگه نمیدونم‌چطوری :-)

به شایعات جنسیتی توجه نکنین لطفا :-)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan