من بدون تو، تَکی آیندمو ساختم...

  • ۱۳:۵۶

هی ستاره هاتون روشن میشن و همتون سالی که گذشت رو توصیف می کنین و باعث میشین تنبل هایی مثل من هم تصمیم بگیرن نود و شیششون رو تعریف کنن

٩٦ چطوری بود برام؟! اممم... می خواستم بگم سال خاصی نبود واسم! ولی بعد یکم که فکر کردم دیدم که خیلی بی انصافم چون یکی از بزرگترین اتفاقات زندگیم گره خورده به این سال: فارغ التحصیلیم از دانشگاه. سه ماه ابتدایی سال اکثرا توی یکی دو تا از بیمارستان های شهر بین بیمارها و رزیدنت های پزشکی می چرخیدم تا اطلاعات پایان نامه ام تکمیل بشه، سه ماه تابستان درگیر نوشتن فصول مختلفش بودم و بعد بالاخره تونستم دفاع کنم. بعدش چی شد؟ همه اش رو اینجا تعریف کردم، دو ماه درگیر این بودم که نظام پزشکیم بیاد و محل طرحم رو انتخاب بکنم و بالاخره مستقل شدم. هم از لحاظ کاری که فقط خودم بودم و خودم و هیچ استادی نبود که بهم بگه چکار کن و خرابکاری هام رو راست و ریس کنه و دیدم که در مقایسه با این چهار ماه، توی سال های دانشجوییم ول معطل بودم! هم اینکه از خانوادم دور شدم و خودم مسئول خورد و خوراک و خرید خودم شدم. می دونین؟ خرج کردن پولی که خودت با زحمت به دست آوردی خیلی لذت بخشه، یکی دو ماه کلی ولخرجی کردم تا اینکه به خودم اومدم و تصمیم گرفتم هدفمندتر باشم؛ البته که زیاد موفق نبودم ولی توی سال جدید تلاش بیشتری توی این زمینه می کنم! 

از طرفی به نظرم اینکه به عنوان یک فرد مفید وارد جامعه بشی، خودش یک نوع مدرسه است و شخصیتت رو به طور کامل شکل میده. 

در کنار درس و مشق و کار، چکار کردم؟ ورزشم رو به صورت مرتب تا زمان طرحم ادامه دادم، توی شهر محل طرح هم رفتم باشگاه ولی متاسفانه نه منظم! کلی فیلم و سریال دیدم. کلی کتاب خوندم، خیلی بیشتر از پارسال و تلاشم اینه دوئلِ چخوف رو هم تا آخر امشب تموم کنم. 

از لحاظ عاطفی هم ٩٩ درصد موارد در کنار اینکه تلاش کردم مثبت اندیش باشم، اکثرا سیب زمینی ای بیش نبودم و یکم ترسیدم از این بی احساس شدنم! هرچند دوری از خانوادم هم باعث شد بیشتر قدرشون رو بدونم و وقت هایی که خونه ام، بیشتر باهاشون معاشرت کنم و حرف بزنم و مهربونی هاشون رو ذخیره کنم واسه تنهایی هام... 

اتفاق جالب دیگه ی امسال دیدن چهار تا از دوستای وبلاگیم بود و ایمان آوردم که بعضی از دوستی های مجازی، بی ریا و واقعی تر از دوستی های دیگه است.

دوست دارم سال ٩٧ چطوری باشه واسم؟ حال دل خودم و خانواده ام و دوستهام خوب باشه. کار دندونپزشکیم بهتر و بهتر بشه. بتونم خوب و بدون تنبلی درس بخونم و اینکه از این حالت سیب زمینی بودن دربیام!

بگو ایشالا!

سال نوتون جدید دوستان خوبم، پارسال دعا کردم ایشالا به بهترین و نهانی ترین آرزویی که کنج دلتون لونه کرده برسین، امسال هم باز همین رو از خدا میخوام براتون.


**عنوان: یک لحظه نگام کن از ماکان بند

  • ۶۶۳
جناب قدح
سلام :)
سلام جناب قدح
جناب قدح
چه سال پر کاری ! البته افتخارات کسب شده در بیان هم باید بهش اضافه بشه :)

ان شاءالله سال خوبی داشته باشین پر از موفقیت و شادکامی برای خودتون و خانواده محترم
و البته همه دوستان بیانی :)

عیدتونم مبارک

قدحتان پر از نور الهی باد ...
بله از دور که بهش نگاه میکنم واضیم در کل
منظورتون نمک اعظم و جزو بلاگرهای برتر بیانه؟ یادش بخیر نمک اعظم رو اصلا نمیخواستم شرکت کنم، می گفتم میرم ضایع میشم! :-)))
خیلی ممنون به همچنین شما
دعای آخرتون هم عالییی بود
آیـ ـدا
:))
چقد دوس داشتم این متن رو:)
فارغ التحصیلی:)))
ب امید اون روزم همش:دی
سال نو مبارک:)
ایشالا فارغ التحصیلی شما :-)
مرسی شما نیز
طلوع ماه
عیدت مبارک هوپ جان...
دلت شاد باشه و لبت خندون☺
ممنونم مامان طلوع دخترای موطلاییت :-)
شما و خانواده ات هم چنین
my life
دوستای مجازی خیلی خوبن:)

امیدوارم سال خوبی پیشرو داشته باشییی^_^
بلیییی
مرسی عزیزدلم، تو هم همینطور
آبان ...
سال نو مبارک هوپ جانم 
دلم برات تنگ شده ..خیلی 
فدات شم آبان خانوم خوشگل :-*
من هم، خیلی خیلی
را مگا
مبارک باشه سال جدید،
بهترین ارزو هم همینه که خودت کردی برامون ،اول برای خودت محقق شه
ممنونم خانوم دکتر یگانه ی بلاگستان...

ماهی قرمز
امسال با موفقیت های چشمگیر تر برای همه :)
پیشاپیش سال نو مبارک البته شاید تا تایید کامنتم عید شده باشه:)
ایشالا ایشالا
از اتفاق کامنتت باعث شد زودتر تایید کنم :-))
لیمو جیم
عیدت مبارک عزیزم , منم برای شما ارزوی خوشی های ازته دل و تن سلامت و سعادتمندی دارم :-*
ممنونم عزیزم
خوشی های از ته دل شما هم زیاد :-))
معلوم الحال
:)
؛-)
؟!
étoile
سال نو ت مبارک هوپ جان
با آرزوی سال خوب و حال خوب 
مرسی عزیز اتویل جان:-)

استاد بزرگ
با سلام.
سال نو شما هم مبارک.
انشاءالله به هر آرزویی که دارین و به صلاحتونه هم برسین.
:)
سلام 
سپاسگزارم
این به صلاح بودن خیلی مسئله ی مهمیه! :-)
معلوم الحال
با لباس و مرتب و خندون نشستم که عیدی منو بدین 
عیدی؟! :-/
شما همون ٣٣٥٠ تومنی که چند بار ازت نگرفتم رو عیدی حساب کن. :-))))
صبح
سلام ایام به کام.
سلام، مرسی به همچنین
شیوا
سلام سال نو مبارک 
سال خوبی پیش رو داشته باشید همراه با شادی و سلامتی و حال دل خوب :)
سلاممم
شادی و سلامتی و حال خوب رو برای شما هم خواهانم :-)
مهرداد
تبریک میگم سال نو رو .
همیشه سلامت باشید در  کنار خانواده.

مرسییی
شما هم همین طور
ماهی قرمز
چه خوب پس :)
؛-)
کتاب باز
سال نو مبارک
پیش منم بیا

ممنون سال نوی شمام مبارک :-)
حنا :)
از مزایای نوشتنِ اینکه 96 بر من چگونه گذشت، اینه که این احساس که «هیچ کاری نکردم و کل سال بیخود و خنک گذشت» به «مثل اینکه یه کارای باحال و خفنی هم داشتم و توی روزمرگی فراموششون کردم» تغییر می‌کنه.

سال جدیدت بدون روزمرگی‌های فراموشی‌آور :دی
وای آره دقیقا! تا میشینی فکر کنی که چکار کردی، یادت میوفته سال بدی هم نبوده.
ان شاالله، تو هم همین طور عزیزم
حامد سپهر
سال نو رو خدمتتون تبریک میگم و ایشالا که سالی پر از اتفاقات خوب و خبرهای خوش باشه براتون
خیلی ممنون آقای سپهر، شما هم همین طور
هانیه
سلام عیدت مبارک منم 96 فارغ التحصیل شدم ووپروژه رو تموم کردم بعدش انگار از زندان آزاد شدم:)
سلام عزیزة ممنونم
زندان زاویرا :-)))
ام اسی خوشبخت
سال نو مبارک :)
در مقام مقایسه زندگی من در کل سیب زمینی بوده!
مرسی
ای بابا! همه که از دم سیب زمینی شدیم!
فریبا
به به سال خوبی بوده در کل . ایشالا سال نود و هفت خیییلی بهتر و هیجان انگیز باشه برات عزیزم. با آرزوی بهترینها برای تو 😘
ممنونم عزیزجان دلم 😘😘😘😘
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan