می بینم دلم میخواد، با یکی حرف بزنه.

  • ۲۰:۲۹

بچه ها جون به مناسبت ٥٠٠ تایی شدن اینجا و چون خیلی بی حوصله ام، یه فکر به ذهنم رسید.

دختر و پسر بیاین بامزه ترین، هوشمندانه ترین، رو مخ ترین و بی مزه ترین و به قول امروزی ها ترن آف ترین تیکه، متلک یا روشی که کسی تلاش کرده تا بهتون نخ بده یا مخ زنی کنه رو بگین.

از اون پست صندلی داغ طور توی فکرم که ما بلد نیستیم این روش ها رو و جنس مخالفمون بدتر بلد نیست.


مثلا یکی دیشب اومده دایرکت من میگه: سلام بانو! چهرتون به دخترهای کورد شبیهه، من هم کورد هستم ولی در بهمان شهر زندگی میکنم. 

(خب که چی؟!)

بگذریم که کارش بهتر از اون نفراتیه که میان دایرکت و میگن: سلام خوبی؟!

کاپ رومخ ترین متلک هم می رسه به زمانی که راهنمایی می رفتم و توی مسیر برگشت با دوست هام بودم. پسری رد شد و به منی که داشتم پوست لبم رو می کندم گفت: نخور لبتو تموم میشه!

یه گروه پسربچه دیگه هم پارسال وقتی که داشتم با هیجان راه می رفتم و با خواهرم حرف میزدم، از کنارمون رد شدن و یک نفرشون گفت: از دیشبمون واسش تعریف کن عشقم!!

(یعنی قیافه من دیدن داشت فقط.)

(..) بین این دو تا پرانتز یکی از روش های مخ زنی موفقی که یک بنده خدایی استفاده کرد برای اینجانب رو نوشته بودم، بعد دیدم دلم نمیخواد این خاطره رو دیگه برای کسی بگم،  پاکش کردم.


اگه باز خاطره یادم اومد اضافه می کنم توی کامنتا.


*عنوان مستی از خانوم هایده


  • ۵۴۹
نورا
یکی تو خیابون بهم گفت:خانوم بند کفشت بازه. منم سرمو خم کردم کفشمو نگاه کردم ببینم واقعا بازه!دیدم کفشام اصلا بندی نیست :)))........... یکی از عجیبترین مخ زنی ها هم این بود که یه نفر شدیدا باهام بد بود اصلا دشمنی داشت انگار بعدا اومد جلو و فهمیدم روش مخ زنیش بوده :))))
اینطور وقتا گذشته از اینکه آدم لجش میگیره که گول خورده، خنده اش هم میگیره!! 
آره این روش واسه خودم هم پیش اومده یه جورایی یکی رو فکر میکردم ازم بدش میاد بعد فهمیدم برعکس بوده.
نسرین ⠀

الان که اینو دیدم یهو ذهنم خالی شد. ولی عموما تو اینستا با تعریف از چه سری چه دمی شروع می‌کنن:)

تلگرام قبلا زیاد از این مزاحم‌های گذری داشتم، یکی از رو مخ‌ترینش یه کسی بود که از گروه معلمان کشوری اومده بود پیوی. از بدو ورود داشت لیست دارایی‌هاش رو اعلام می‌‌کرد و تصمیم جدی داشت فرداش بیاد تبریز ازم خواستگاری کنه:))

یه نفرم بود که تو اینستا دایرکت داد و خیلی مصمم قصدش ازدواج بود، چون شناخته شده هم بود گفتم اوکی حرف بزنیم، در حالی که یک هفته اصرار می‌کرد و من نمی‌پذیرفتم، بعد تو جملۀ دوم که گفتم من ترجیح می‌دم بعد از ازدواج کار نکنم، گفت شرمنده پس ما به درد هم نمی‌خوریم من دنبال همسر شاغلم:))

اخه تو اینستا اکانتت که پرایوته، توی عکس پروفایل کوچیک هم چیزی پیدا نیست، واقعا مسخره است حرفاشون.

این خاطرات رو گفتی یاد این پستم افتادم نسرین! :-))))
نیــ روانا

من کلا با متلک و چرت و پرت خیابونی و مجازی و .. مشکل دارم و به نوعی میتونم بگم از همه انواعش متنفرم

بنابراین به نظرم همه همه شون رو مخ و بی مزه و خودخوشمزه پندارانه بودند و شاید من دارم بدبینانه نگاه میکنم ولی به نظرم این که بگیم فلان تیکه و متلک بامزه بوده به نوعی داریم همون جنس مخالف را تشویق می کنیم که سعی کنه متلک های بامزه تری یاد بگیره در حالی که این کار از نظر من مصداق آزار جنسی هست 

کاملا حرفت درسته نیروانا جان.
خب شما روش های مخ زنی و نخ دادن رومخ یا هوشمندانه رو بیا بگو :-))
Busy Mind

مال من اونقدر سخیفه که یادش میفتم خجالت میکشم:))

این مورد آخری خیلی کنجکاوم کرد.بنویسین شاید بدرد ما بخورهo_O

من یکی دو مورد سخیف مثبت هیژده دارم عمرا بگم.

نه بی خیال :-)
شارمین امیریان

سلام.

۵۰۰ تایی شدنت مبارک جذااااااب 😍

 

 

 

واقعا این متلکها رو از کجاشون درمیارن انقدر فی البداهه و خاص؟! 😐😐😐

سلام قشنگممم
فدایی داری :-**
نمیدونم خدایی! بداهه میپرونن
برو لینک پستی که واسه نسرین گذاشتم رو ببین! الان دیدم تو پیشنهاد این پست رو سه سال و نیم پیش دادی :-)))))
نسرین ⠀

چند تا ربات هست که آیدی رو می‌دی و عکس کامل پروفایل رو میاره برات:)

شنیده بودم ولی فکر نمیکردم جدی وجود داشته باشه! :-///
نسرین ⠀

متاسفانه خیلی‌ها نمی‌دونن و دو تا از همکارام که عکس بی‌حجاب گذاشته بودن با هشدار من آگاه شدن:)) عکس کاملشون رو براشون فرستادم و شوکه شدن.

من هم واقعا نمی دونستم در این حد عکسو میاره! الان چک کردم دیدم عکسی که گذاشتم اینستا کراپ شدست و کسی هم بتونه برداره نهایت با سایز بزرگتر میتونه ببینه ولی همینم واسه منی که توی تلگرام و واتس اپ عکسم رو فقط واسه مخاطبایی که شمارشون رو دارم باز کردم، رو مخه!
ن. ..

نداشتم 

تیکه و متلک دوران راهنمتیی دبیرستان را میگم 

ربطش میدادم به زشتیم :)

بعدا هم نخ دادن و فلان را هم نداشتم 

خخخخخ یعنی به امام رضا قسم اگه این چیزا را اصلا حتی می دونستم 

با هیشکی از دخترا هم از اینجور صحبتهامون نمیشد که حالیم بشه :)

فقط یبار یکی بهم نخ سوهانی داد که چنننندین ماه بعد تموم شد، همون همکار خ.... مون که بعدا ازدواج کرد :) :(

خداروشکر که نداشتی. اگه میدونستی چقدر رو مخه الکی ربط نمی دادی به چیزی. البته من از بس سر به زیر بودم و سرم به کار خودم بود تیکه کنایه هایی که گفتن رو یا نشنیدم یا نفهمیدم و فقط تک و توک یادمه.

پس تو هم روش های نخ دادن و مخ زنی رو بلد نیستی مثل خودم :-))
نخ سوهانی چیه؟
واران ..

سلام 

عید شما مبارک 🌼🌸🌸🏵

۵۰۰ تایی شدنت مبارک 🌼🌺

 

 

 

+

خدا رو شکر این بار کسی رو  به چالش دعوت نکردی :دی 😁😁😅😅

 

++

فعلا من برم به کارام برسم تا کامنت بعدی خدا یار و نگهدارتون :)

علی وَدیار سَرِت هنآس  ❤❤

 

سلام باوانم ( به دخترا نمیشه بگی؟)
ممنونم برای جفتش عزیزم

چرا دیگه گفتم از این خاطراتت بگو.
فدایت
سزیف

سلام

من با این هایی که تعریف وتمجید پیشه می کنند برای مخ زنی کاری ندارم تندیس تأثیر گذار ترین مخ زنی رو میخوام بدم به اون شهروندی که دوسال پیش وقتی لب خیابون منتظر بابام بودم بیاد دنبالم ده دقیقه ی تمام هی می گفت:   '' خره من دوسِد دارم''    خر😳؟؟ دوست داشتن😵؟؟ خرگوشی، آهویی، غزالی چیزی آخه، خر؟؟ 😑 

سلام
وای :-))))))
اون طرف اصفهانی بوده. خره یه نوع خطاب کردنه بین اصفهانیا :-))) 
نرگس بیانستان

یادم نیست¯\_(ツ)_/¯

 

 

یادم بود هم نمیگفتم(︶︿︶)

 

بای

فکرتو بکن یادت میاد. 
تو هنوز میتونی کامنت بدی که :-/
شارمین امیریان

وای چه عنوانی هم پیشنهادی دادم بهت😂😂😂

اصلا یادم نبود؛ حتی با خوندن این پست فکر کردم چه ایده هایی به ذهن هوپ میرسه 😅

اصلا من هم یادم نبود بعد خنده ام گرفت کامنتت رو دیدم. بذرش از اون زمان توی ذهنم کاشته شده.
معلوم الحال

خبر دارین از 500 تایی ها مالیات میگیرن؟ من اومدم مالیاتتونو جمع کنم. پست جنجالیم گذاشتین، 3% میکشم رو مالیاتتون تا شیوه های مخ زنی فرزندان کوروش رو به سخره نگیرید. 

این کامنتم هم خیلی خوب بود.
نکنه چون پونصد تایی شدم برم زیر ذره بینشون و چک کنن من رو؟
به سخره نمیگیریم جناب بانکی! میخوایم یاد بگیریم
ماوی.

من مورد بامزه و خاصی به ذهنم نمی‌رسه الآن و خیلی ملت در صدد زدن مخم نبودن :دی

ولی اون مورد مدرسه‌ی راهنمایی رو که گفتی یادم افتاد منم مدرسه‌ی راهنمایی که بودم یه سوپری بود اون سمت خیابون مدرسه. من یه کاپشن آبی داشتم اونموقع، یه روز موقع رفتن به مدرسه یه پسر بچه سه چهار ساله از اونور خیابون از کنار سوپری داد زد که دختر کاپشن آبی، این پسره (اشاره به پسر صاحب سوپری) ازت خوشش میاد! جلوی مدرسه‌ی ما پایگاه سپاه بود پسرا معمولا جرات نمی‌کردن از اون خیابون رد شن بیان اینور. از اونموقع به بعد هر موقع رد می شدم پسر سوپریه یه سوتی چیزی می زد. به دوستامم که میرفتن سوپریش گفته بود که به اون دختر کاپشن آبی و کیف آبی و کفش سفید بگید ازش خوشم میاد!

من سه سالی که تو اون مدرسه‌ی راهنمایی بودم، این پسر سوپریه زمستونا که من اون کاپشن آبی رو می پوشیدم از همون فاصله و با داد و مزه پرونی بهم عرض ارادت می‌کرد و همینکه هوا گرم میشد فکر کنم دیگه نمیتونست از اون فاصله تشخیصم بده دیگه خبری ازش نبود! 

 آخر سه سال راهنمایی که کاپشنه برام کوچیک شده بود واقعا به سرم زده بود ببرم کاپشنه رو بهش هدیه بدم انقدر که به اون کاپشن علاقه مند بود. 

خلاصه تنها هواخواه دوران نوجوونی من و قبل دانشگاه همین پسره بود که اونم عاشق کاپشنم شده بود نه خودم :/

باور کن غش غش به خاطرت خندیدم :-))))))
یه بار هم که شده میرفتی ازش ادامسی بستنی چیزی میخریدی از نزدیک همو می دیدین که ماه های دیگه هم تشخیصت بده!
مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

من خودم به شدت مخالف این کارم

ولی یه روز دوستم به سه تا دختر متلک انداخت از تو فیلما یاد گرفته بود

نزدیک دخترا که شدیم یهو دوستم گفت اونی از همه خوشگل‌تره  که کفش قرمز پاشه،هر سه‌تا پایین رو نگاه کردن به کفش‌ها ‌ی هم هیچ کدوم کفش قرمز نپوشیده بودن.😁

یه بار هم خودم چند تا دختر از روبرو میومدن سرم رو انداختم پایین  نزدیک که شدم یکی از دخترا گفت حاجی موزاییک ها رو شمردی چند تا بودن🤦

 

پسرای باشعور و باشخصیت خیلی خیلی بیشتره تعدادشون. ولی همون تعداد محدود باعث بدنامی یه قشری میشن.

این متلک خیلی معموله. مثلا به اکیپ ما هم گفتن وسطی قشنگه که برگردیم نگاه کنیم به هم و حتی شده برای لحظه ای توجهمون رو جلب کنن. نمی دونم از این توجه اندک لحظه ای چی عایدشون میشه.

من از طرفشون عذر میخوام :-))))))
کانین

یبار ی بنده خدایی اومد ب من گفت شما تو کتابخونه فلان روز برمن اخم کردین

من ذهنم درگیر شده و فلان

من هرچقدرم فک میکردم یادم نمیومد اصلننن و ازش عذر خواهی کردم😆😆

بعدن خودش اعتراف کرد  دروغ گفته 😑

یاللعجب!
یکی هم تو یونی به من گیر داده بود بعد من هی دعوا میکردم که ول کن و زشته و اینا میگفت ازمایش دادم مشکوک به سرطان خونم! بعد من شک کردم داره دروغ میگه، یه روز بعد کلاس دیدم خون دماغ شده، نه خون دماغ ساده ها، وحشتناک.
گرخیدم. البته الان بعد از ٨-٩ سال سالمه اون طرف هنوز :-)))
واران ..

عاشق استفاده از کلمات کٌردیتم :دی

 

چی رو نمیشه به دخترا بگم؟! بگی؟!

 

 

 

+

نه دیگه اون جور که اونبار بهم گفتی 

اینبار نگفتی خدا رو شکر :دی

 

من دیشب یکی تو تلگرامم بهم پیام داد به این مضمون :

سلام 

خوبی؟!

واران (اسم تلگرامیم البته ، اسم واقعیمم نمیدونست :دی) 

واران شما ساکن انزلی هستین ؟!

 

جواب نداده بلاک شد :دی

در این حد مقتدرانه و هوشمندانه عمل کردم :دی

 

++

ولی از خاطرات اون بار که دوستم ، نشونم داد زیاد از این موارد دیدم :))

 

همین باوان رو میگم. نمیشه به دخترا گفت؟ باید مخاطب مرد باشه؟

اقتدارت رو پسندیدم! :-)))))
من هم توی تلگرام کسی بیاد پی وی مزاحمت ایجاد کنه بلاکش میکنم ولی اینستا رو محل نمیذارم مگه اینکه خیلی پیام بده و بعد بلاکش میکنم. الان یکی از پسرهای فامیل خیلی دور یک ساله مرتب ریکوست میده و من محل نمیذارم به معنی اینکه نمیخوام اکسپت کنم و طرف متوجه نمیشه! خواهرم میگه بلاک کن من میگم بذار خودش میفهمه بلاخره که فامیل بودن دلیل داشتن اکانت همدیگه نیست.

اخرشم متوجه نشدم چی گفتی
ماوی.

خب خداروشکر، همیشه به خنده :))

نه دیگه عزیزم من خیلی ماخوذ به حیا بودم مثلا. :))

 

بعد من نمیدونم چرا مامان من نگرش خیلی منفی‌ای به مغازه‌ها داره، فکر می‌کنه کلا منتظرن داخل مغازه به آدم تجاوزی چیزی کنن. برا همین از بچگی خیلی تاکید داشت هر مغازه‌ای نرم و اگه خواستم خرید کنم وایستم بیرون مغازه خریدمو از بیرون کنم. :/ هنوزم گاهی اینو بهم می‌گه. آخه مادرِ من، دستای من خاصیت کشسانی داره یا مغازه دار؟ چطور همچین چیزی ممکنه آخه از اون فاصله :/ 

من رو هم خیلی ترسونده بودن از گرگ بودن پسرا، ماخوذ به حیا بودنم به قول تو از همین نشات میگرفت. بعد بزرگ شدم رفتم تو جامعه دیدم واقعا اکثریت خوب و محترمن واسه چی انقد منو می ترسوندن؟

کاراگاه گجت میخواسته اونطور خرید :-))
رنگین کمان

 اتفاقا من یه تجربه به شدت روی مخ داشتم

چندوقت پیش یکی افتاد دنبالم و حرف میزد منم بی تفاوت راهمو ادامه دادم تا اینکه بند کیفمو از عقب کشید 

از بخت بدش یه نیم بوت تیمبرلند(نمیدونی چه درد خوبی داره) پای من بود 

و اینکه صورتشو با اون نیم بوت اشنا کردم بماند ولی چقدر ذهنم درگیره که اون داد وحشتناکی که بعدش کشید و نشست زمین و دوباره بلند شد ‌و با هزار زحمت افتاد دنبالم  که تلافی کنه و گاز اشک اوری که پخش شد تو صورتش زنده اش گذاشت یا نه؟من پشت سرمو نگاه نکردم اخه 

شانس اورد دست به شوکر نشدم چون شوکر همیشه زیر استین مانتومه و با یه دست گرفتمش طوری که مشخص نباشه ولی خب ریسکش بالاست

من به شدت عصبانی میشم حتی از تعریف های کذاییشون دیگه تیکه که بماند

بابا دختر تو دیگه کی هستی!!!!
ورزش رزمی بلدی تو؟ 
چقدر هم مجهزی. من نه رزمی بلدم نه هیچ وسیله محافظتی دنبالم دارم. ولی شنیدم اگه اسیب ببینه طرف میتونه تقاضای دیه کنه. نه؟
نرگس بیانستان

مگه واقعا بلاک کردی؟ ̿ ̿ ̿'̿'̵͇̿̿з=(•_•)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

بلاک بودی نمی دیدم کامنتاتو، خل دوست داشتنی :-))
دُردانه ‌‌

نمی‌دونم چرا ذهنم خالی شده از هزاران شاهد و مثالی که تو کوچه و خیابون تجربه کردم. ولی یکی دو نفر از هم‌کلاسیام همیشه با اغراق ازم تعریف می‌کنن و منم خودمو می‌زنم به کوچهٔ علی چپ و می‌گم مرسی. سری آخرم گفتم بله حق با شماست. امیدوارم متوجه شده باشن که من مخم زده نمیشه.

آدم همچین وقتا یهو ذهنش خالی میشه. منم هی داره با خاطرات شما یادم میاد.

نه اینطور وقتا متوجه نمیشن. باید مستقیما به روشون بیاری! یه عکس گذاشتم از فاصله دور با دو تا ماسک تا زیر چشم، چشم هام هم لوچ افتاده، جوری که میخواسم کراپشون کنم، بعد طرف اومده میگه چقدر ماسک بهتون میاد. میگم باشه که ینی تمایل به ادامه بحث ندارم دوباره اومد گفت: چه چشمای فلانی! گفتم ممنون و رفتم هاید استوریش کردم!
من به این روش نخ دادن میگم: ترن آف!
نورا
حدود یه سالی میشه میخونمت.بهم میگن ریزبینی و خیلی کم پیش میاد کسی رو قبول داشته باشم و باهاش اوکی بشم. اما نسبت به شما حس مثبت دارم.فکر کنم قبلنم یکبار اینو بهت گفتم:)
خداروشکر که حس مثبتت نسبت بهم میچربه به حس بد! 
راستش خواننده هایی که به ندرت و با فاصله کامنت میذارن و وبلاگ ندارن رو یادم میره هی. ولی ممنون از لطفت
نیمچه مهندس ...

من با نیروانا موافقم.همه اش آزار جنسیه.به خصوص حرف زدن از هیکل و قیافه.ضمن اینکه من به حریم شخصیم خیلی اهمیت میدم و اگه کسی که نمی شناسمش تو یه محل عمومی باهام حرف بزنه قطعا آدم غیر حسابی حسابش میکنم.مرد و زن هم نداره.دیگه اگه سوال بپرسن که بدتر.

به نظرم با توجه لحظه ای که از متلک میگیرن حس قدرت بهشون دست میده.من که از شنیدنش فقط حس خشم میکنم و تا مدت ها خودخوری میکنم که چرا چیزی نگفتم؟چرا لگد نزدم به طرف؟چرا داد نزدم؟

 

اولا روزت با تاخیر مبارک مهندس :-)
دوما در مورد متلک گفتن باهات کاملا موافقم که ازار جنسیه ولی من سوالم دو جنبه داشت هم متلک و کنایه و هم روش های مسخره مخ زدن. 
از بچگی میگفتن سکوت کنین چون فحش هم بدین طرف حس خوبی بهش دست میده
رنگین کمان

هوپ!

بخاطر اینکه هیچی از وبلاگ قبلی من و نوشته هام یادت نیست جا داره دیگه باهات قهر کنم😏

من بارها از هنرنمایی هام نوشته بودم تو وبلاگ قبلیم

ورزش رزمی کار نکردم 

فقط یه دوره دیدم

بیشتر میشه گفت دفاع شخصی اونم زیر نظر یه نفر که تو نوپو بود

بله میتونه تقاضای دیه کنه ولی به جایی نرسیده که بزنم و بمونم و بتونه دیه بگیره

 

باور کن تقصیر خودته که هی پستای وبلاگت رو پاک میکردی و هی ادرس عوض میکردی و بعد هم مدت طولانی وبلاگ نداشتی!
یه چیزایی یادمه از ایجاد مزاحمت برات ولی کاملش رو نه. :-/
ببخشیندم

یه روزی میرم دفاع شخصی رو. 
اخه اخیرا بحث اون دزده که رفته دزدی و برق نرده ها خشکش کرده یا دزدی که افتاده توی چاه اطراف خونه و دیه گرفتن پیش اومده و میگن نمیتونی در دفاع از خودت به طرف مقابل اسیب بزنی. نمیدونم چطور قانونیه!!
Reyhane R .

سلام.روش های مخ زنی راستش چیزی یادم نمیاد.ولی مزاحمت های خیابانی یه بار من زمان مجردی وقتی داشتم برمیگشتم خونه تو یه کوچه ی خلوت دیدم یه پسره وایساده و به قیافه اش میخوره که میخواد اذیت کنه، سرعتم رو که بیشتر کردم یارو گفت صبر کن ببین من اصن میخوام چیزی بهت بگم یا نه!!! همچین تند و تند داری میری !!!

حالم بهم میخوره از اینجور آدم ها و دلم میخواد با دستام خفه شون کنم /: مشخصه که چقدر ناراحتم از اینکه ما خانم ها نمیتونیم با خیال راحت تو خیابون و کوچه و فضای عمومی راه بریم و نگران هیچی نباشیم؟ 

سلام
خب راست میگه شاید واقعا کارت نداشته! ولی همین که به زبون اورده ینی یه ریگی تو کفششه :-)))
راستش من سال های اخیر خیلی به ندرت کسی مزاحمم شده یا حالا مشخصه بچه نیستم و میترسن ازم یا مزاحمتا به پلتفرمای مجازی منتقل شده.
نرگس بیانستان

خل خودتی بی ادب

تو اون دانشکاه چی یادت دادن(تیپیکال مامانا) ヽ(^0^)ノヽ(^0^)ノ

آره قشنگ الان شدی مامان نرگس بداخلاق! 
این شکلکایی که درست می کنی فقط :-))
واران ..

سلام 

ببین بآوآن به طرف پدری عروس خانوم میگن بآوآن :)

مثال :

بآوان عروس !

یعنی خونه پدری عروس !

یعنی طرف پدری عروس خانوم :))

به شخص خاصی اطلاق نمیشه :)

یعنی شامل یک نفر نمیشه :))

 

 

 

سلام
جدی؟!! :-))))
خوب شد از گمراهی دراوردی من رو برم پستت رو با دقت بخونم
نیمچه مهندس ...

چیزای مسخره و اشتباهی که از بچگی یادمون دادن...

خب به نظر من همون مخ زدن مساوی آزار جنسیه.پس حرفی روش ندارم.

-کی میگه نمیتونی در دفاع از خودت به طرف آسیب بزنی؟اون قصد آسیب به تورو داشته و توام میتونی دفاع کنی.منتها باید بتونی ثابت کنی قصدت دفاع از خود بوده و طرف قصد آسیب زدن داشته.ریحانه جباری...صرف نظر از واقعی یا غیر واقعی بودن داستانش،قانون ما اینه.

+ممنونم از تبریکت.به هرحال نفر اولی بودی که تبریک گفتی.

ببین یه اصطلاحه مخ زدن.
مثلا شده یکی حتی توی فامیل یا کلاس ازت خوشش بیاد و کارهایی بکنه که توجهت رو جلب و رابطه ایجاد کنه، به همین هم میگن مخ زدن و من این رو مصداق ازار جنسی نمی دونم.
مگر اینکه وقتی جواب رد دادی باز هم طرف بیاد و اصرار کنه.
دقیقا همین مثال ریحانه جباری، تونست ثابت کنه؟ نه. عاقبتش چی شد؟ اعدام
همین رنگین کمان دور از جون اگر چشم مزاحمه رو اسیب زده بود باید نزدیک به یک دیه کامل پرداخت میکرد حالا تو هر چی هم بگی طرف مزاحم بود یا میگن کرم از خود درخته یا میگن باید به پلیس مراجعه میکردی و شکایت. 

قربانت
آبان ...

من هرچی فکر می کنم ..چیز خاصی یادم نمیاد .

چرا واقعا 🤔

خب احتمالا نداشتی مورد مزاحمت خوشبختانه. میگم من هم این مزاحمتا به ندرت ایجاد شدن برام ولی هست نمیشه کتمانش کرد.
نرگس بیانستان

دوسشون داری شکلک ها رو؟ 

بامزن. من اینو بلدم فقط ^_^, ^_*
نیمچه مهندس ...

رنگین کمان گفت دیگه،وقتی زدی باید فوری در بری.وگرنه اون اگه بهت حمله نکنه قطعا ازت شکایت میکنه.دیه که هیچ،گاهی جونت رو از دست میدی.البته باید به جثه طرف هم نگاه کنی.من متاسفانه به همین خاطر هیچ وقت نمیتونم کاری رو کنم که میخوام.همه ازم قدبلندترن.دست کم استخوان بندی درشتی هم ندارم.فکر کنم همون اسپری باید جور کنم.

+چیزی که گفتی درسته که مخ زنی حساب میشه ولی من تا حالا ندیدم کسی بلد باشه به این صورتی که ما انتظار داریم.به نظر من بدیهیه ولی انگار نیست و باید آموزش ببینن.تو بعضی فیلم های انگلیسی زبان خیلی خوب انجامش میدن.مودبانه و درست.شاید بهتره فیلم ببینن.من واقعا به جز همین مورد که بگم مودب خودتون باشید(یعنی طوری که شخصیت خودتون هست نه افراطی) و تا کسی رو حداقل دو ماه مستمر ندیدین بهش نخ ندید چیزی نمی تونم بگم.

ضایع ترین حرکات تو خیابون یا هر محل عمومی دنبال کسی رفتنه و وقتی طرف به وضوح میگه علاقه ای نداره دنبال کردنش دیگه احمقانه اس.یکم وقار داشته باشن آقایون.اینکه فکر می کنین ناز میکنن رو هم کلا بریزین دور.اینا تخیلاته.حداقل اینو در نظر بگیرین وقتی کسی میگه نه یعنی نه و اگه ادامه بدین براتون گرون تموم میشه.جرمه خب.

دیگه اینکه حرکات بچه دبیرستانی طور مثل زدن یا فحش دادن و تحقیر دوست تون هم جلب توجه نمیکنه.(فرض من اینه که داریم در مورد دو تا بزرگسال حرف میزنیم.امیدوارم مخاطب نوجوون اشتباه برداشت نکنه).همین طور حرکات نمایشی با موتور و ماشین و هرچی.

دیگه اینکه استریوتایپ به نظرم خیلی مخربه.شما اگه به کسی علاقه مندین یعنی باید چهل درصد بشناسینش و طبق سلیقه خودش بهش نخ بدین.نه که بگین زنها(یا مردها) وقتی میگن نه منظورشون آره س!یا همه زنها فلان کار رو دوس دارن و اونطوری عمل کنین.این کار رو کنین فاتحه خودتون رو خوندین.تو اون پستی که بهش لینک دادی هوپ و جرقه این پستت انگار اونجا بود یکی کامنت گذاشته بود و کلی چیز گفته بود.خب مثلا من به شخصه اگه کسی هر کدوم از اون حرفا رو میزد کلا مینداختمش دور.هرکسی با دیگری فرق داره و شما باید هوشمند باشین.

مثلا حرف نداشتم.چقدر نوشتم:|

آره حالا توی کامنت بعدی هم منظورش رو کامل توضیح داده.
من هم جرئت ندارم بزنمشون. البته ریزه میزه نیستم ولی خب...

واقعا باید اموزش دید. خود من بلد نیستم مثلا در برابر تلاش یک فرد برای جلب توجهم چکار کنم و همین طور بلد نیستم توجه کسی رو که خوشم میاد ازش چطور جلب کنم.
اونایی که توی کوچه خیابون مزاحم میشن یا افرادی توی فضای مجازی بدون هیچ گونه شناختی، پیشنهاد میدن رو واقعا نمیتونم درک کنم.

دقیقا همینه. باید یه شناخت نسبی از طرف داشت و طبق اون شناخت تلاش برای نزدیکی کرد. البته این به گفتن اسونه به عمل سخته
رنگین کمان

من وقتی مزاحمت لفظیه اصلا واکنشی نشون نمیدم و میرم ولی وقتی فیزیکی میشه اگر از خودم دفاع نکنم اون ادم هرکاری میتونه بکنه

من جوری نمیزنم که طرف مقابلم اسیب ببینه فقط درحدی که جلوشو بگیرم 

وقتی زدمش اینقدر که از حرکت سریع من شوکه شده بود دردش اونقدر اذیتش نکرد بعدم راحت بلند شد

گاز اشک اور واندازه و فاصله اشو میدونم

برای استفاده از همه اینا دوره دیدم

ببین این وسایل اگر ناشیانه استفاده بشن خیلی خطرناکن

مثلا اگر شوکر دست یه ادم عادی باشه یاهمین گاز اشک اور و با ترس استفاده بشه میتونه بکشه طرف رو

متاسفانه قانون مدافع کسی که از خودش دفاع کنه نیست تو این زمینه مخصوصا اگر اون ادم اسیب خیلی جدی ببینه 

ولی با یه اموزش اصولی میتونی طوری از خودت دفاع کنی که نه نیاز به دیه و شکایت باشه و نه خودت اسیبی ببینی،انگار دارم تبلیغ میکنم حالا :))

من به همه دخترا توصیه میکنم اموزش ببینن تو این زمینه

 

من تجربه مزاحمت فیزیکی رو نداشتم واقعا حق داری واکنش نشون بدی. ( یعنی یکی داشتم ولی بچه بودم و ترسیدم نتونستم کاری بکنم)
حرف منم همینه. باید با اگاهی و تسلط از این وسایل استفاده کرد وگرنه دردسر میشه.

تبلیغ خوبیه جونم.
خیلی ساله تو فکرشم
ربولی حسن کور

سلام

هیچ وقت نفهمیدم دو کار چه لذتی داره 

۱. متلک گفتن

۲. بلند کردن صدای ضبط ماشین تا آخر

سلام
اولی که هیچ وقت قابل درک نیست برای من ولی دومی رو یه زمان هایی واقعا به قولی فاز میده. وقتایی که دنبال ماشین عروسی یا با دوستای هم سن و سالت بیرونین و توی اتوبان ها گاز میدیدن صدا پایین باشه، امتیاز اون مرحله رو از دست دادین :-)))
جانان

سلام و درود خانوم دکتر عزیز ! 

 

برای من کلی آموزش داشت این پست '/°ᴗ°\' و کامنت‌هاش ! 

500‌تای شدن نوشته‌هات هم مبارک !

شاد و سلامت باشی !

 

 

سلام به شما
خداروشکر که مفید بوده.
ممنونم :-)
آتنه

چطوری ژزاب؟:-)

کامنت میدهیم:-)

پونصدتایی شدنت خجسته...واسه سفارش تبلیغ بیایم دایرکت؟:-)))

متلک خیلی خیلی کم داشتم...به شدت مواظبم کم پیش بیاد...به نظرم نمیشه یه نسخه همه گیر نوشت،با هر کس با توجه به شرایطی که توشیم باید برخورد کرد،بعضی جاها واقعا همون دفاع شخصی هم به ضرر ادم تموم میشه...

واسه مخ زنی...از لفظش خوشم نمیاد،جمله و اینا نمیشه،نیازمند مجموعه‌ای از رفتارهاست،ولی به شخصه عاشق بحث طولانی‌ام،قبلا با کس و ناکس بحث های فلسفی راه مینداختم،ولی جدیدا فقط با اهلش میچسبه به نظرم،و تاثیر خوبی رو مخم داره!مخصوصا اگه طرف اهل فکر باشه،دختر و پسرم نداره،کلا باعث میشه حس مثبتی به طرف پیدا کنم...به قولی مخم زده میشه :-)

فدای تو دخترک سرتق! 
خوب میکنی. 
باور کن چندین نفر از این تبلیغاتچیا هی اومدن پیشنهاد تبلیغات دادن من فرستادم هرزنامه! :-))))

من هم نسبت به حضورم در اجتماع خداروشکر کم این کلمات سخیف رو شنیدم. 
من هم بحث کردن طولانی رو دوست دارم. با اهلش. امان از وقتی که توی مود نباشم و حرفم نیاد و طرف هی بخواد سر بحثای مختلف رو باز کنه و هی گارد من رو سفت تر کنه.

یاسی ترین

همون موقع که پست گذاشتی خوندمش و خواستم کامنت بدم نشد بعد هی اومدم دوباره جذب کامنتا شدم باز یادم رفت😁 تا حسابی بحث یخ کرد!

 

موردی که همیشه رو مخ من میره پسرای کم سن و سالی هستن که متلک میگن دلم میخواد بزنم تو دهنش بگم بچه حداقل ۱۵ سال ازت بزرگترم 😁😂

 

یا اینایی که تو اینستا میبینن پیجم عیال‌واریه ولی باز سلام میدن:/ یا میگن دنبال یه رابطه‌ی سالمم 😑 واقعا تعریف متفاوتی از سالم دارن. درجا بلاک و ریپورت میکنم اما هر بار میخوام ریپورت رو بزنم اون قسمت که میخوام بگم به چه علت دارم ریپورت میکنم از یه مرحله‌ای جلوتر نمیره و مجبور میشم برگردم همون گزینه اسپم رو انتخاب کنم از هیچی بهتره 😂

آره معمولا بحثای کامنتدونی من دو روز اول داغه بعد از دهن میوفته :-))

اخ اخ یه پسربچه ٨-١٠ ساله اون هفته اومده دایرکت من میگه: سلام! و ریکوست میده. من بلاک نمیکنم فقط پاک میکنم و میخندم مگر اینکه ول نکنه و هی پیام بده! :-)))

رابطه سالم با مادر دو تا گل دختر اخه؟ 
من هم همیشه تو این گزینه ریپورت گیر میکنم ولی بزن مزاحمت و اینا فکر کنم داره یه گزینه! 
ریحانه

سلاممم علیکممم . خوبین ؟ چه خبراا؟

اگه منو یادت مونده باشه من همون ریحانمممم😅پوزش بابت غیبت...مشغول کشیک و درس و یار بودیم😅

در ارتباط با روش مخ زنی عرضم به حضور که من خودم مخم زده شد توسط یار😁در شرایطی که کاملا منکرش بودم . اساسا تیکه و جمله به نظرم احتمالا نتونه مخ رو بزنه! مگه اینکه خیلی ناب و طلایی باشه🤪من و همسر همکلاسی بودیم و اولین بار وقتی کشیک عیدم وایساد تا بتونم برم مسافرت مخم زده شد😅

راستی لینک ارتباطی با گلسای گوشواره گیلاس ندارین؟ پست اخرش...

سلام علیکم خانم کم پیدا خوبه رادیویی و انقدر نیستی، ارتوپدی بودی و داخلی میخواستی چیکار کنی؟
منم تیکه و متلک کاملا ترن افه واسم، این حمایتیه خوشحالم میکنه و میشه گفت اون جمله ای که ننوشتم اخر پست همینطور حمایتی بود و مخم زده شد!

نه از وقتی رزیدنت شده همه نظراتش بستست و هیچ راه ارتباطی نذاشته. :-(
مهربانو

هوپی جونم پست بعدیت رو خوندم دلم گرفت برای دلتنگیت . 

ساز کرشمه رو سرچ کردم دیدم از سازهای ابداعی استاد شجریانه نمیدونم درست دیدم یا نه اگه شد معرفی کن برامون لطفا . 

من با متلک ها و این چیزا میونه ی خوبی ندارم خیلی سال هم از شنیدن این چیزا گذشته یادم نیست چیزی بنظرم بامزه بوده یا نه . 

درمورد مخ زنی هم درمورد من همیشه طرف به این نتیجه میرسیده که باید کاملا شفاف صحبت کنه وگرنه نتیجه نمی گگیرن :)

نبینم دلت گرفته باشه عزیزم :-*
سازم کرشمه نیست، سه تاره. اسمش کرشمه است. :-) اسم سه تار قبلیم عشرت الملوک بود این یکی رو با همفکری بچه های اینجا انتخاب کردم البته اخیرا گوشه کرشمه از دستگاه شور رو هم یاد گرفتم.


فکر نکنم هیچ دختری میونه ی خوبی باهاش داشته باشه و اکثرا اعصابشون خورد بشه از شنیدنش.
ببین کاملا شفاف بدون هیچ اشنایی قبلی هم توی ذوق میزنه. مثلا یادمه برای فارغ التحصیلیم داشتم توی سر خودم میزدم و از بخش های مختلف دانشگاه امضا میگرفتم و عجله داشتم، در همین حین یک اقایی من رو از دور دیده و پسندیده و جلوی راهم رو گرفته و شماره میخواست برای خواستگاری. خیلی هم شفاف و محترمانه و البته مصرانه! جواب منم که مشخصه :-))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

من وقتی بیرونم و هندزفری میذارم توی گوشم، اینطوری نیست که کلا صدای اطرافم رو نداشته باشم ولی کسی صدام کنه متوجه نمیشم:/

یه بار که داشتم میومدم خونه، هندزفری توی گوشم بود. یه جایی احساس کردم یکی داره بغل گوشم بلند بلند حرف می‌زنه! من فکر کردم داره با تلفن حرف می‌زنه و پیش خودم غر زدم که این چرا اومده بغل گوش من داد می‌زنه؟ خب بره اون ور:/ و خودم در جهت فاصله گرفتن از شخص مورد نظر رفتم طرف دیگه پیاده‌رو:/ و اینم بگم که هندزفری رو که از زیر مقنعه میذارم کلا کسی نمی‌فهمه هندزفری توی گوشمه!

خلاصه اینکه من فاصله می‌گرفتم این ادمه هی میومد طرف من بلند بلند حرف می‌زد و چون هندزفری توی گوشم بود متوجه حرفاش نبودم، فقط صداش رو داشتم:))))

بالاخره خسته شدم برگشتم ببینم چرا نمیره اون ور حرف بزنه دیدم داره مستقیم منو نگاه می‌کنه و یه چیزایی میگه و این همه وقت این ادم افتاده دنبال من داره با من حرف می‌زنه:))))) احتمال زیاد فکر کرده بود گوشام سنگینه:))

به زحمت صدای هندزفری رو قطع کردم که ببینم چی میگه! اینم با پیش‌فرض اینکه گوشام سنگینه سرشو آورده بود نزدیک که من بشنوم چی میگه:))))) این شروع کرد بسم‌الله یه بیوگرافی از خودش داد:/ تعداد سال‌های سابقه کاریش هم گفت حتی:/  بعد داشت می‌گفت خانواده‌م قراره بیاد و فلان. این وسط هم کلی از من تعریف کرد:))))) همینجوری داشت حرف می‌زد و من دیگه گوش نمی کردم ببینم چی میگه. توی ذهنم داشتم دنبال یه جمله می‌گشتم که بگم و در برم:/ و ذهن خلاقم پرید وسط حرفش و گفتم ببخشید اشتباه گرفتین0_O و در رفتم:))))))) فقط صداش رو شنیدم که می‌گفت نه اشتباه نگرفتم و محو شد:/

 

روزها از اون روز گذشت و یک روزی که من توی یه خیابون دیگه بودم. یکی از پشت سر منو صدا زد و همین که برگشتم خواست شروع کنه به گفتن همون سناریو و یهو متوجه شد که عه چقدر قیافه من براش آشناست:/ قیافه جفتمون اون لحظه دیدنی بود:)))) همینطوری که خشکش زده بود و نمی‌دونست چیکار کنه باز هم من ذهن خلاقم رو به کار گرفتم و همون جمله "اشتباه گرفتین" رو گفتم و رفتم:))))

فکر کنم از اون روز یا کلا بره یه شهر دیگه و به کارش بپردازه یا قبل از اینکه جلوی کسی رو بگیره دقت کنه که تکراری نباشهD:

تصور اینکه طرف این همه راه دنبالت بوده و تو متوجه نشدی و توی دنیای خودت بودی و دوباره هم این سناریو تکرار شده، سکانس یه فیلم کمدی میشه قشنگ! :-))))
چرا راه ندادی بهش خب؟ خانواده اش هم قرار بوده بیان! قصد مزاحمت نداشته که! :-)))))
حالا تو گفتی اشتباه گرفتین من هول شم میگم نامزد دارم!
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

آره خودم هر بار با تصور اینکه این بیخ گوش من داد می‌زده و منم انگار نه انگار خنده‌م می‌گیره:)))))

اره شدیدا اصرار داشت که قصد مزاحمت نداره و میخواد با خانواده بیاد! ولی خب اینطوری که این گفت کارمند اداره فلان بود و از طرفی می‌گفت هر روز(!) منو می‌بینه که چه خانم و باوقار میام و میرم:))) آیا این هر روز سر خیابون می‌ایسته یا میره سر کارش؟ D:

 

یه بار یه خانومی توی اتوبوس به دوستم گفته مجردی؟ اینم گفته بله! بعد که گفته شماره بده برای امر خیر برگشته گفته نامزد دارم:)))))) 

این پیگیر بودنشو دوست دارم :-)))
هیچ وقت یه کارمند اداره فلان انقدر بیکار نیست یه چیزی بگن که باور بشه، مثلا بگن شغلم اینه خیابونا رو متر کنم!

منم شده گفتم نامزد دارم بعد گفتن که پس حلقت کو؟! :-/
نگار

واای سلام هوپ عزیزم چطوری خوبی؟شناختی؟؟دلم برات تنگ شده

به سلام نگار جان، خوبی؟ بله که یادمه.
خداروشکر عبور کردی از سد کنکور خوشحالم کردی. تا اخر اخر ادامه اش بده حتما.
ممنونم از اعتمادت به من عزیزم ولی معذوریت دارم و میدونم که درک میکنی :-)
نگار

فدات شم عشقم ..😘😘💞💞این چه حرفیه اختیار داری..

قربانت 😇♥️
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan